TOTALMENTE DECEPCIONADA A DOS MESES DE MI BODA

un gran any!

Re: TOTALMENTE DECEPCIONADA A DOS MESES DE MI BODA

EntradaAutor: Lanati » dc. maig 04, 2011 4:12 pm

MIM estic d'acord amb tú excepete amb que la sogra hauria de dir-te com és el teu vestit. En el meu cas, el meu vestit en tots els aconteixements ha estat super secret. I el de la meva mare, germana... en el meu casament, també. Jo entenc que no vulguin donar detalls.
Lanati
:: núvia experimentada

Entrades: 286
Membre des de: dt. jul. 06, 2010 4:04 pm

EntradaAutor: MiM » dc. maig 04, 2011 9:37 pm

Jejejeje acabo de mirar el que us he escrit... la veritat és que m'he quedat ben descansada! Tot i això no treu que crec que aquest diumenge, tregui o no tregui el tema el meu xicot, crec que li posaré els punts dsobre les is i que comenci a solucionar temes si no em penso saltar absolutament tots els protocols i en el meu costat enlloc del meu futur sogre, m'hi posaré el meu pare.

És que crec que és molt fort, però si les coses continuen com ara, jo el dia del nostre casament, ja veig que el mossèn ens casarà, però nosaltres no ens sentirem casats fins que no estiguem sols després de la festa, ja que ara mateix en el menjador hi veig un mur de 4 metres d'amplada per 10 d'alçada. En un costat, el meu xicot, la seva família i els seus amics; a l'altre jo la meva família i els meus amics. Uf... ho veig molt negre!

Aaahhhh això si, per la meva futura sogra, tot el que passa és culpa meva! Si el meu xicot no va més sovint amb els seus amics, és perqué jo no el deixo; si no anem més sovint a casa seva, és perqué jo no vull... Quan això és mentida! Al contrari si el meu xicot queda més amb els seus amics és perqué jo li dic que ho ha de fer i si anem a casa seva és també perqué jo li dic que ho hem de fer... el que passa és que des que estem junts, ell ha trobat aficions noves i amb el meu germà al veritat és que són com cul i merda i és clar... passa més hores aquí a casa meva que no pas a casa seva! Però bé, sort que ell és un tros de pa i sempre m'ho deixa anar tot.

I al final és això... per mi els seus pares són els seus pares i punt. Jo em veig incapaç d'agafar i anar de compres amb la meva futura sogra per exemple. O anar amb ells a mirar alguna cosa sense que hi hagi el meu xicot... En canvi el meu xicot sí que fa coses amb els meus pares sense que jo hi sigui, i fa coses amb el meu germà també... Ai no sé, aviam si d'aquí al casament, aquest mur tan gegant es trenca i comencem a fer alguna cosa de profit!
Imatge

Primera proba del meu vestit: 22-08-11
Segona proba del meu vestit: 29-09-11
Tercera proba del meu vestit: 08-10-11
MiM
:: núvia experta

Entrades: 900
Membre des de: ds. gen. 22, 2011 9:49 am

EntradaAutor: Shaik » dc. maig 04, 2011 11:04 pm

Lanati, doncs és curiós com han canviat les coses d'uns anys cap aquí. Jo mai m'hagués pensat que haguessim de justificar que ens casem per l'església i argumentar-ne els motius, fins al punt de sentir-me ben desarmada les primeres vegades que m'ho van preguntar. Quina sensació d'impotència! Què has de dir a la gent de quina manera entens l'espiritualitat, que no renegues de la teva tradició cultural? Caram, si em casés pel ritus balinés potser sí que podria extranyar a la gent, però això!! La meva neboda fa la comunió diumenge vinent i que jo sàpiga ningú li ha preguntat a ma germana perquè la fa... :-/

MiM, la familia política és la família del teu futur, per molt que no l'entenguem. Jo sempre penso en el dia en què siguem mares i tinguem un nen, a veure com ens sentirem davant de la "jove" el dia que ens la presenti, jejeje!!
10 de SETEMBRE de 2011, el nostre gran dia.
Imatge
Shaik
:: núvia de bronze

Entrades: 1909
Membre des de: dl. maig 03, 2010 1:50 pm

EntradaAutor: arodrigu » dc. maig 04, 2011 11:47 pm

La verdad, estoy un poco sorprendida, MiM. por tu comentario tengo que entender que como yo ya vivo con mi novio, para mi no es un paso tan importante casarme? Que no tiene sentido que me vista de blanco? O que haga una despedida?

Tú dices que no le ves ningún sentido hacer una gran fiesta o una despedida de soltera si ya vivimos juntos, para mi sí lo tiene. Sinceramente, creo que es faltar un poco al respeto a las que, viviendo "en pecado", con mucha ilusión esperamos el día de nuestra boda ya que SI es un paso importante. Puedes dar tu opinión sin juzgar los actos de los demás.

Me quedo sin palabras.
Imatge
arodrigu

Entrades: 426
Membre des de: dg. jul. 18, 2010 11:45 pm

EntradaAutor: arodrigu » dc. maig 04, 2011 11:50 pm

Por no hablar de la contradicción de no querer despedida por el dineral que le supone a los amigos, pero luego decirles que ese dinero se lo gasten en regalarte algo que dura toda la vida y que es mejor que un recuerdo....
Imatge
arodrigu

EntradaAutor: mailo » dj. maig 05, 2011 8:22 pm

arodrigu ha escrit:La verdad, estoy un poco sorprendida, MiM. por tu comentario tengo que entender que como yo ya vivo con mi novio, para mi no es un paso tan importante casarme? Que no tiene sentido que me vista de blanco? O que haga una despedida?

Tú dices que no le ves ningún sentido hacer una gran fiesta o una despedida de soltera si ya vivimos juntos, para mi sí lo tiene. Sinceramente, creo que es faltar un poco al respeto a las que, viviendo "en pecado", con mucha ilusión esperamos el día de nuestra boda ya que SI es un paso importante. Puedes dar tu opinión sin juzgar los actos de los demás.

Me quedo sin palabras.

Estoy de acuerdo en todo contigo arodrigu, de hecho es más, pienso (es mi opinión eh) que hoy en dia es mucho mejor convivir antes de casarse, pq no es lo mismo vivir cada uno en su casita que luego hacer vida en común, creo q por eso hay taaaantos divorcios!! :S

Sino como se explica por ej, una pareja que lleva más de 10 años juntos que sea casarse y al poco divorciarse?? Yo no lo entiendo sinceramente, pq UN PAPEL FIRMADO no deberia cambiar una relación.

Pero que conste que esa es mi opinión!! No kiero ofender a nadie eh...
mailo
:: núvia rookie

Entrades: 103
Membre des de: dg. gen. 02, 2011 4:26 pm

EntradaAutor: Neni5 » dv. maig 06, 2011 8:18 am

Estoy con vosotras, nosotros llevamos casi dos años viviendo juntos y para la boda llevaremos casi 3! Vale que sea un paso importante... pero para mi también lo és y mucho. Es un papel si, pero que significa ese papel? PAra nosotros significa que después de convivir, de respetarnos y de conocer nuestras virtudes y defectos estamos preparados para la importancia que supone ese papel. Estamos seguros y quizás mucho más tranquilos y relajados que si lo hubieramos hecho 2 años antes. No hay dudas.

En cuanto a las despedidas nadie esta obligado a ir.. A la última que fui nos dejamos una pasta y solo conocia a 3 personas... pero... me lo pase de simpatica--- madre!!! Conoci a mucha gente que estara en la boda y creo que entre todas con nuestra actitud ayudamos a que la novia se lo pasará en grande... Para mi un 10!! Aunque en la mia no se dejen tanto dinero.. me encantaría ver esa actidud en mis amigas...
Nosotros somos unos 140 pero ya calculo que fallaran de 10-20. algunos los invitan mis suegros.. que a mi no me disgusta... pero sienten que tienen que inviatrlos.. muchos ya han dicho que no vendran pk supongo que no encuentran su lugar como es logico, pero agradecen el detalle.
De mi parte solo invito a los hermanos de mi padre y gracias...nada de primos (ya lo hable con mi padre, el pobre no se mete en nada) DE la familia de mi madre,como se quedo sin hermanos vienen primos de mi madre e hijos pero son los que siempre nos juntamos en comuniones,etc.

Nosotros tenemos la suerte que entre familias se llevan bien. Mi hermano y mi cuñada siempre preguntan y cuando coinciden tienen muy buena relacion. La familia de mi novio es... Para la castañada siempre nos juntamos todos y hacemos una gran fiesta de halloween (este año los jovenens preparamos una casa del terror especacular) esta vez vienieron mis padres y quedaron encantados con todo el mundo y por como estoy entre ellos. Como pareja nos quieren mucho.. pero si alguien decide no venir,, alla el o ella.. En fin vaya rollo....

Lo siento por el pastel.. pero alegria!!!y animo a todas!!
Imatge
Neni5

Entrades: 200
Membre des de: dt. feb. 08, 2011 8:20 pm

EntradaAutor: arodrigu » dv. maig 06, 2011 8:35 am

Totalmente de acuerdo con el tema de la despedida. Nadie está obligado a ir, pero a ver por qué si yo salgo de vez en cuando con mis amigas a cenar y a bailar no pasa nada y en cambio si es una despedida las estoy "obligando", es absurdo!!

Además, aunque luego esa noche pase, como todo en esta vida, y "sólo quede el recuerdo", para mi es mucho más imortante la experiencia vivida, ese recuerdo, que cualquier otra cosa material.
Imatge
arodrigu

EntradaAutor: silvia i jordi dj's » dv. maig 06, 2011 9:19 am

Sabeu que tenim una parella que els hi demanen un mínim al restaurant de 150 persones, han hagut de convidar a 240 persones i tot i així són 160 i van baixant???

Estan acollonits per què el plus que els hi recau si no arriben a les 150 persones és desorbitant, i jo pregunto, quan contracteu el restaurant, tot aquest tema us ho comenten o després de fer la paga i senyal és quan surt la lletra petita????
"El ball i la festa són el final més esperat de cada casament i val la pena gaudir-los intensament i personalitzar-los al màxim"

Sílvia i Jordi (profes de ball, animadors de la festa i discjoqueis)
silvia i jordi dj's

Entrades: 479
Membre des de: dl. set. 22, 2008 5:25 pm

EntradaAutor: SusanaC » dv. maig 06, 2011 11:41 am

silvia i jordi dj's ha escrit:Sabeu que tenim una parella que els hi demanen un mínim al restaurant de 150 persones, han hagut de convidar a 240 persones i tot i així són 160 i van baixant???

Estan acollonits per què el plus que els hi recau si no arriben a les 150 persones és desorbitant, i jo pregunto, quan contracteu el restaurant, tot aquest tema us ho comenten o després de fer la paga i senyal és quan surt la lletra petita????

Habitualment ho comenten abans, al menys en el meu cas. De fet a nosaltres al nostre restaurant si haguéssim triat casar-nos un dissabte al juliol (vam a estar a punt, a punt) ens demanaven un mínim de 120. Vaig decidir sacrificar el dia i casar-nos un divendres de juny. El resultat ha estat que de 140 convidats ens han confirmat a dia d'avui 92 persones i com a molt poden venir 10 més, la resta ja es quasi segur que no vindran.
El que vull dir és que a la majoria dels casos el restaurant si que ho comenta però de vegades ens precipitem o pensem molt positivament i després ens falla més gent de la que teníem prevista.
url=http://nuvis.org/albertoisusana]
Imatge [/url]

[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wMSjnD3/]
Imatge
SusanaC

Entrades: 820
Membre des de: dl. ago. 23, 2010 11:45 am

EntradaAutor: MiM » dv. maig 06, 2011 12:13 pm

Per començar, jo no volia ofendre a ningú i crec que amb el emu comentari, tampoc he faltat el respecte. Simplement és un comentari i uuna opinió personal meva. Crec que malament aniriem si tothom pensés igual! I evidentment, si algú abans de casar-se vol viure amb al seva parella i depsrés celebrar el gran "bodorrio", ho respecto tot i que jo no ho faria.

Parlant de tema divorcis... molts d'aquests es produeixen en parelles que abans de casar-se ja han conviscut uns anys junts; per tant jo no crec que perqué no visquis amb aquesta persona abans de casar-te vol dir que tinguis més possibilitats de divorci. Jo conec parelles que tot i vivint juntes, no estan tan unides com estem nosaltres que cadaú viu a casa seva.

Mira, jo sé el cas d'una parella, que després de 5 anys de relació, van decidir anar a viure junts i al cap de 10 anys de convivència es van casar i se'n van anar de lluna de mel. Tornant del viatge no van ni arribar a casa seva, que abans van passar per l'advocat per divorciar-se. O sigui que així està el pati.

I també conec una altra parella, que per contrapartida, es van casar després de 6 mesos de sortir junts. Els dos tenen més de 30 anys, són molt religiosos i tenien ganes d'anar a viure junts, però no hi volien anar si abans no es casaven; i així ho van fer. Jo la veritat és que tampoc hagués corregut tant, però cada parella és un món.

Respecte el tema del restaurant... jo amb aquest cas que dius Sílvia, no m'hi he trobat i mira que n'hem mirat uns quants... Bé, si que és veritat que en un dels hotels ens van dir que el preu dels menús estava pensat per 100 persones i que si erem gaires menys doncs ens hi haurien de posar un plus petit; però en cap cas ens obligaven a ser les 100! També m'he trobat que hem hagut de descartar restaurants perqué només acceptaven 80 o 90 persones màxim, pel tamany del menjador. Però Déu ni do aquesta parella... amb lo car que és tot ja l'aplanyo!
Imatge

Primera proba del meu vestit: 22-08-11
Segona proba del meu vestit: 29-09-11
Tercera proba del meu vestit: 08-10-11
MiM

Entrades: 900
Membre des de: ds. gen. 22, 2011 9:49 am

EntradaAutor: Shaik » dv. maig 06, 2011 1:25 pm

silvia i jordi dj's ha escrit:Sabeu que tenim una parella que els hi demanen un mínim al restaurant de 150 persones, han hagut de convidar a 240 persones i tot i així són 160 i van baixant???

Si no s'avisa anteriorment a la signatura del contracte, seria un delicte. Però estem en les mateixes de sempre, passa tothom pel tubo i així anem....

Dels restaurants que vam mirar nosaltres (a la zona de Girona), només un tenia promocions en base a un nombre mínim de convidats, que eren 80. Obviament, vam descartar el lloc tot i que era, amb diferència, el més maco de tots els que vam visitar. A la nostra vida quotidiana tenim una manera de fer les coses (i un nivell d'exigència vers qui t'ofereix un servei) que no l'hem canviat amb el tema casaments.
10 de SETEMBRE de 2011, el nostre gran dia.
Imatge
Shaik

Entrades: 1909
Membre des de: dl. maig 03, 2010 1:50 pm

EntradaAutor: Dariasca » dt. maig 10, 2011 5:32 pm

Hola chicas,

Yo tengo que casarme en domingo porque es el único dia, junto al viernes, que no tengo mínimo de comensales, el sábado piden 100 y si no van pagas igualmente los cubiertos. Pero no es en el primer restaurante que me lo exigen...lo mas difícil será convencer a mi peluquera para que me peine el domingo por la mañana y que abran la floristería de mi barrio... :star::
Imatge
Dariasca

Entrades: 39
Membre des de: dg. oct. 03, 2010 3:52 pm

EntradaAutor: mailo » dt. maig 10, 2011 7:55 pm

Dariasca ha escrit:Hola chicas,

Yo tengo que casarme en domingo porque es el único dia, junto al viernes, que no tengo mínimo de comensales, el sábado piden 100 y si no van pagas igualmente los cubiertos. Pero no es en el primer restaurante que me lo exigen...lo mas difícil será convencer a mi peluquera para que me peine el domingo por la mañana y que abran la floristería de mi barrio... :star::

Hola wapa!!

Yo también me casé en domingo y genial!! Ningun problema!! Tu pelukera o abrirá la pelukeria o ira a tu casa seguro. La mia abrió para mi, mi madre y la mujer de mi primo, fuimos las 3, eso si, solo por ser domingo nos cobró 10 eurillos más.

En cuanto a la floristeria, yo también vivo en un barrio más bien "sencillo" vamos a decir, vamos que no hay na, jajaaja, y los domingos la floristeria abre. Y sino pues te buscas otra y ya esta.

Muchas suerte!!!
mailo

Entrades: 103
Membre des de: dg. gen. 02, 2011 4:26 pm

EntradaAutor: Javi-Neny » dt. maig 10, 2011 11:47 pm

arodrigu ha escrit:La verdad, estoy un poco sorprendida, MiM. por tu comentario tengo que entender que como yo ya vivo con mi novio, para mi no es un paso tan importante casarme? Que no tiene sentido que me vista de blanco? O que haga una despedida?

Me quedo sin palabras.

Hola arodrigu! Aquí una casada del 2010.
Nosotros nos casamos después de estar conviviendo cuatro años juntos. Tuvimos opiniones de todo tipo pero nos dieron igual, nosotros queríamos casarnos, nos hacia ilusión compartir ese momento con la família y amigos. Tuvimos nuestra despedida, nos vestimos de novios, ceremonia, banquete... Un consejo, disfrutad de cada momento que luego pasa todo muy deprisa y FELICIDADES!!!

Respecto a lo que comenta MiM, cada pareja es un mundo y cada uno tiene su forma de ver la vida/las cosas pero todas son respetables. Vosotros debéis hacer aquello que realmente queráis y punto.

Un saludo! Neny
Imatge
- Neny -
Javi-Neny

Entrades: 708
Membre des de: ds. juny 05, 2010 10:46 pm

EntradaAutor: Dreams0411 » dc. maig 11, 2011 11:05 am

Hombre para gustos los colores y para opiniones tambien! En mi caso llevo 7 años con mi pareja y de esos, 4 viviendo juntos, bajo mi opinión yo no me casaria con alguien que no e convivido y no sé como es en el ambito domestico porque luego vienen las sorpresas, no nos gusta cosas del uno del otro o maneras de hacer y ya la hemos liado....cierto es que puede pasar aun viviendo juntos la tela de años pero para mi es una apuesta más arriesgada que no la otra. Ahora me caso conociendo lo bueno y lo malo de mi pareja y se a lo que voy y no con vendas.
Dreams0411

Entrades: 611
Membre des de: dg. març 29, 2009 5:28 pm

EntradaAutor: somni84 » dc. maig 11, 2011 3:05 pm

Respetando la opinión de todo el mundo, yo tambien llevo 9 años con mi pareja y cuando nos casemos hará 2 años y 8 meses que vivimos juntos. Mi familia no me ha dicho nada, al contrario estan muy felices de que nos casemos y yo más feliz aún de compartir este dia tan importante para nosotros con toda mi familia y amigos.
Tanto mi pareja como yo , antes de casarnos quisimos vivir juntos y conocer como seria nuestra convivéncia.
Ahora , conociendonos aún más vamos a casarnos , aunque para nosotros es como si lo estuvieramos.

De aqui 4 aproximadamente 4 meses , ya escribiré como una mujer casada!!!!!!!
somni84

Entrades: 128
Membre des de: dl. gen. 24, 2011 4:29 pm

EntradaAutor: Javi-Neny » dc. maig 11, 2011 3:33 pm

Dreams0411 ha escrit:Hombre para gustos los colores y para opiniones tambien! En mi caso llevo 7 años con mi pareja y de esos, 4 viviendo juntos, bajo mi opinión yo no me casaria con alguien que no e convivido y no sé como es en el ambito domestico porque luego vienen las sorpresas, no nos gusta cosas del uno del otro o maneras de hacer y ya la hemos liado....cierto es que puede pasar aun viviendo juntos la tela de años pero para mi es una apuesta más arriesgada que no la otra. Ahora me caso conociendo lo bueno y lo malo de mi pareja y se a lo que voy y no con vendas.

Estoy contigo :-)ok:
Imatge
- Neny -
Javi-Neny

Entrades: 708
Membre des de: ds. juny 05, 2010 10:46 pm

EntradaAutor: Mari (MJM) » dc. maig 11, 2011 4:36 pm

Dreams0411 ha escrit:Hombre para gustos los colores y para opiniones tambien! En mi caso llevo 7 años con mi pareja y de esos, 4 viviendo juntos, bajo mi opinión yo no me casaria con alguien que no e convivido y no sé como es en el ambito domestico porque luego vienen las sorpresas, no nos gusta cosas del uno del otro o maneras de hacer y ya la hemos liado....cierto es que puede pasar aun viviendo juntos la tela de años pero para mi es una apuesta más arriesgada que no la otra. Ahora me caso conociendo lo bueno y lo malo de mi pareja y se a lo que voy y no con vendas.

Eres mi doble o algo parecido?? Madre mia!! Llevamos los mismos años saliendo juntos y viviendo! Yo cuando me fui a vivir con mi novio la pregunta era: Cuando te casas?? Mi respuesta era: primero quiero ver si lo de vivir juntos funciona, luego ya veremos! Y ahora que me caso, todos estan contentos, algunos dicen: Y para que te casas si ya estais viviendo juntos? Mi respuesta es: Porque ya he estado viviendo un tiempo con él y ya nos conocemos mutuamente, no habra sorpresas, y lo que cambiara sera que tendremos un papel que si le paso algo a la otra persona recibiremos una paga, y si queremos tener algun niño, pues ya no tendremos que correr. Otros preguntan: No estaras embarazada?? jajaja, Sobretodo porque lo anunciamos el verano pasado! Mi respuesta era: Hombre, me caso en 1 año y medio, creo que no es porque estoy embarazada!

Chicas, encontraremos opiniones de todo en familiares, amigos y como no, chicas del foro, pero no tenemos que pensar que nos atacan, simplemente cada uno piensa diferente, si MiM piensa que es raro, pues de acuerdo, esa es su opinion, eso no va a modificar mi manera de pensar, pero yo tampoco voy a intentar cambiar la suya, asi que dejemos ese tema en paz.

Disfrutemos del gran dia que llevamos tanto tiempo organizando, yo por ejemplo no me preocupo por eso, si mi suegra quiere ir como un pallaso, pues que vaya si quiere, es ella la que sera la comidilla de todos, a mi no me importa, con ella no es con quien se va a hacer las fotos la gente. Otra cosa muy diferente es que me diga quien tiene que ser el que me entrega el ramo! Yo ya tenia muy claro quien queria que fuese y lo va a ser peti qui peti.

Tema minimos de comensales, yo en la mayoria de restaurantes a los que fui tenian minimos y todos me lo dijeron al principio, también dijimos que serian 100-120 invitados, entonces decian, contad que vendran de 80 a 90 invitados, siempre fallan muchos y contad que el minimos es X, que aunque vengan menos os los cobraremos. Nosotros pensabamos que exageraban, vistos los comentarios por aqui parece que es verdad, yo ya tengo una lista de invitaciones que tenemos que dar y otra con los invitados que creemos que vendran y junto a esa los invitados que creemos que no vendran, los que no vienen ya nos los han dicho al momento, sin excusas tp lo he preguntado porque ya contaba que no vendrian, pero estamos en plena campaña de entrega de invitaciones.
Imatge

29 d'Octubre de 2011
Mari (MJM)

Entrades: 885
Membre des de: dc. març 10, 2010 11:07 pm
Ubicació: Manresa

EntradaAutor: arodrigu » dc. maig 11, 2011 8:59 pm

Bueno chicas, no me malinterpretéeis, yo no pretendo cambiar la opinión de nadie, Dios me libre. Pero tampoco podía quedarme callada si me están cuestionando el que haga una gran boda, una gran despedida y que me vista de blanco!!! Sólo por vivir con mi pareja... en fin....
Imatge
arodrigu

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant