NOVIEMBRE 2011

un gran any!

Re: NOVIEMBRE 2011

EntradaAutor: cymbeline » dc. juny 15, 2011 11:37 am

helena26 ha escrit:

Siiii me caso un dia despues que tu!!!! yo entro basante al foro pero soy mas de leer que de escribir, a veces no se que poner jeje, pero me esta sirviendo un monton para coger un monton de ideas,
el martes tengo la prueba de maquillajeeeeee! ayer me llamo la maquilladora, y le dije que mejor que me la hiciese ahora por el tono de piel porque sino unos meses mas adelante me pongo morena muy rapido y me puede cambiar, a ver que tal!!

Que suerte, yo aunque quiera soy más blanca que el papel, y no hay manera de ponerme morena. Para noviembre me confundirán con el vestido :-)0(-:
Además, no puedo hacer nada de solarium porque no me va bien, así que mejor que me mentalice.

Y lo de escribir, no me creo que no sepas que poner :-)ok: seguro que con todo lo que tienes planeado nos ayudas a las demás. Aunque claro, lees todo lo que hay en el foro y parece que ya está todo inventado, hay tantas y tantas ideas!!

Espero leerte mucho a partir de ahora! >.-<:
cymbeline
:: núvia experimentada

Entrades: 369
Membre des de: dt. juny 07, 2011 1:48 pm

EntradaAutor: Lisbeth » dc. juny 15, 2011 2:32 pm

Nenes!!!!
Us he obert el compte enrere que jo vull saber tot de les meves compis de mes!!!
Que vull veure les sabates, les flors, els vestits, les joies tooooooooooooooooooot

C. E. CYMBELINE Aquí el tens!

C. E. HELENA26 Cuéntalo todo!

Espero que us vagi bé que us les hagi obert i si voleu digueu-me on ho feu i ho afegeixo al títol!!! >.-<: >.-<:

Les altres col·legues de novembre, ja tenen c.e.?

per cert, per què us caseu al novembre? _cfe*:-)

no hi havia una pel·li del keanu reeves que es deia Novembre? :hmm::
La crònica dels dies més feliços de la meva vida AQUÍ

Imatge
Lisbeth
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2156
Membre des de: dg. nov. 28, 2010 1:09 am

EntradaAutor: helena26 » dc. juny 15, 2011 2:48 pm

Lisbeth ha escrit:Nenes!!!!
Us he obert el compte enrere que jo vull saber tot de les meves compis de mes!!!
Que vull veure les sabates, les flors, els vestits, les joies tooooooooooooooooooot

C. E. CYMBELINE Aquí el tens!

C. E. HELENA26 Cuéntalo todo!

Espero que us vagi bé que us les hagi obert i si voleu digueu-me on ho feu i ho afegeixo al títol!!! >.-<: >.-<:

Les altres col·legues de novembre, ja tenen c.e.?

per cert, per què us caseu al novembre? _cfe*:-)

no hi havia una pel·li del keanu reeves que es deia Novembre? :hmm::

jeje mañana que voy a casa de mis padres a comer ya hare fotitos de todoooo, que aqui no tengo nada y empezare con mi cuenta atras que wayyyyy!!!!!

Con mis zapatos para conseguirlos tube historia, los compre en Sabadell en una tienda que hay en la calle Sant quirze que hay un monton y bonitos!!! pero vi esos y me enamoreeee =0-0-) =0-0-) lo malo es que tenian el 36,5 y el 37,5 y era septiembre, el pequeño me apretaba un poco y el otro me bailaba, me puse a buscarlos como una loca por todos sitios y no estaban, envie hasta un mail preguntando a la central de Paco Gil y me dijeron que era imposible, que ellos no hacian zapatos de novia y que no le sonaban ningunos blancos, que como no fuesen de pasarela.... en fin que me di por vencida, hasta que en octubre me pongo unas manoletinas que tenia del verano y al probarmelas me venian un poco mas sueltas que antes y me vino a la cabeza que entonces aquellos zapatos me tenian que venir clavados, y corriendo fui a la tienda y me venian como anillo al dedo y como me caso en noviembre pues problema resueltoooo ajjajajaj que contenta me puse ese dia.

Nosotros nos casamos en noviembre porque no queriamos casarnos con todo el calor del verano y como el 11 es su cumpleaños pero caia en viernes pues decidimos que el dia 12

La peli creo que se llama Noviembre dulce??? pero ahora no se si la he visto o no, no me acuerdooo
url=http://www.resderes/esp]Imatge[/url]
helena26

Entrades: 231
Membre des de: dc. abr. 21, 2010 8:27 am

EntradaAutor: lisbet » dc. juny 15, 2011 3:43 pm

Vaya que bien vais de tiempoooo!! uuueee *.-o-o.* A nosotros nos falta llevar todos los papeles a la iglesia haber si un dia de este mes nos pasamos y hablamos con el cura que también queremos comentarle la música, a mi me faltan los zapatos que no encuentro el que me gusta..., el conjunto interior todavia no he ido a mirar, los complementos como pendientes aún no he ido a mirar...también queremos hacer un power point con las fotos de cuando éramos pequeños hasta ahora y que salgan amigos,familia etc...esta tarde empezamos a mirar fotos, las alianzas las tenemos miradas pero no las hemos pedido, el viaje quremos ir a Viena, Praga y Budapest en todas las agencias nos dicen que vamos con tiempo y que las tarifas que tienen son hasta octubre...¿os a pasado?
Lisbeth nosotros nos casamos en Noviembre porque hemos ido a bodas en verano y hemos pasado mucha calor, preferimos mas la fresquita.
Imatge

05 de Noviembre 2011
lisbet
:: núvia experta

Entrades: 650
Membre des de: ds. gen. 08, 2011 9:28 pm

EntradaAutor: Lisbeth » dj. juny 16, 2011 2:18 pm

sembla que si, que més o menys totes ens casem al novembre perquè passem d'atxitxarrar-nos de calor :-)ok:

per mi hem casaria com la de l'anunci, a dalt d'un cim nevat :-)) però tampoc és que jo sigui una gran muntanyera...

nosaltres ens casem al novembre pels seus colors, perquè ens agrada la llum de la tardor i els colors de la natura a aquesta època, a més d'això que dèiem d'evitar la calor. I ens casem el 12 perquè la Lluna encara estarà força plena :-)) :-)) així la podrem gaudir quan sortim del casament :-)) :-))

i per carambola la data oficial serà l'11-11-11, que té la seva gràcia! >.-<: >.-<:

Imatge
Lisbeth

EntradaAutor: helena26 » dj. juny 16, 2011 3:39 pm

lisbet ha escrit:Vaya que bien vais de tiempoooo!! uuueee *.-o-o.* A nosotros nos falta llevar todos los papeles a la iglesia haber si un dia de este mes nos pasamos y hablamos con el cura que también queremos comentarle la música, a mi me faltan los zapatos que no encuentro el que me gusta..., el conjunto interior todavia no he ido a mirar, los complementos como pendientes aún no he ido a mirar...también queremos hacer un power point con las fotos de cuando éramos pequeños hasta ahora y que salgan amigos,familia etc...esta tarde empezamos a mirar fotos, las alianzas las tenemos miradas pero no las hemos pedido, el viaje quremos ir a Viena, Praga y Budapest en todas las agencias nos dicen que vamos con tiempo y que las tarifas que tienen son hasta octubre...¿os a pasado?
Lisbeth nosotros nos casamos en Noviembre porque hemos ido a bodas en verano y hemos pasado mucha calor, preferimos mas la fresquita.

Nosotros tenemos el viaje hace ya un mes y medio mas o menos, nos dijeron que si lo cojiamos ya mejor, porque asi los billetes de avion eran mas economicos
helena26

EntradaAutor: lisbet » dj. juny 16, 2011 10:15 pm

Al final nosotros iremos mañana a Granollers para mirar el viaje, haber que nos dicen y al menos tener una idea del precio, ya os contaré :-)ok:
Imatge

05 de Noviembre 2011
lisbet

EntradaAutor: helena26 » ds. juny 18, 2011 4:54 am

lisbet ha escrit:Al final nosotros iremos mañana a Granollers para mirar el viaje, haber que nos dicen y al menos tener una idea del precio, ya os contaré :-)ok:

Que tal fueeee?
helena26

EntradaAutor: lisbet » ds. juny 18, 2011 9:56 am

eeeii fuimos a Granollers y solo nos dio tiempor a una agencia de viejes jeje estuvimos 2 horas con la chica... "Viajes Iberia" y de lo que teniamos pensado hemos cambiado totalmenteeeeeeeeeeee jaja al final haremos un crucero por el mediterraneo y será por Roma, Turquia y Grecia el barco es impresionanteeee ya os contaré con mas detalle que ahora no tengo tiempo, estamos los dos muy ilusionados con el vieje uuueeeeeeeeeeeeeee *.-o-o.*
Imatge

05 de Noviembre 2011
lisbet

EntradaAutor: Lisbeth » dt. juny 28, 2011 1:59 pm

nenes Novembre!!! on sou?????

nosaltres ja tenim fotògraf!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Sebastià Pagarolas

Jutgeu vosaltres mateixes el seu estil!!! a nosaltres ens encanta! a més, per un preu molt i molt ajustat, ens fa pre-boda i post-boda!!! >.-<: >.-<:
sebastia-pagarolas-arcs-llacuna-heredad oller del mas-manresa-wedding-boda-01-bloc.jpg

sebastia-pagarolas-arcs-llacuna-heredad oller del mas-manresa-wedding-boda-berta-david-28-bloc.jpg

sebastia-pagarolas-arcs-llacuna-heredad oller del mas-manresa-wedding-boda-berta-david-36-bloc.jpg

Si encara no teniu fotògraf, jo us recomano que hi contacteu i quedeu amb ell!

susanna
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.

Imatge
Lisbeth

EntradaAutor: lisbet » dt. juny 28, 2011 3:28 pm

Molt bé lisbeth!! ja teniu fotograf que guay! y si us fa pre i post encara millor, mira nosaltres no ho teniem pensat per fer-ho i al final també ho fem ja que ens entra amb el fotograf que hem agafat :-)ok: i el pre boda ja l'hem fet pero fins desprès del casament no ho veurem...joooo
Imatge

05 de Noviembre 2011
lisbet

EntradaAutor: cymbeline » dc. jul. 06, 2011 6:47 pm

Hola nenes de novembre!!!!!
he estat molt i molt perduda amb els exàmens. Encara em queden un parell, però he pogut escapar-me un momentet per passar a saludar-vos.

Primer de tot: Lisbeth un milió de gràcies!!!!!!!!!! tinc ganes de posar-me amb el meu compte enrera. A veure si acabo d'una vegada i em puc posar.

Us trobo a faltar! vaig estar dues setmanes molt enganxada a vosaltres i ara m'ho estic perdent tot, m'hauré de posar al dia.
cymbeline

EntradaAutor: helena26 » dc. jul. 06, 2011 7:54 pm

Hoy acabamos el curso prematrimonial!!!!!! por fin!!!!!!!!!!!!!! han sido cuatro dias de una hora y media cada uno, no se ha echo muy pesado pero a veces dicen unas cosasss....... que si soltara todo lo que piensoooooo jajajajja le tengo que ir dando golpecitos por debajo de la mesa a mi futuro para que no suelte ninguna de las suyas por que sino no nos casan jaajjajajaj

Madre mia mis amigas ya se han puesto manos a la obra con la despedidaaaa, y estoy de los nervios jajajjja que se les habra pasado por la cabezaaaa, que ganitas que llegue.

Y el otro dia la tia de mi novio nos regalo unas copas de cava de swaroski, dios que bonitas, cuando las viiii, me quede con la boca abierta, os pongo el enlace porque no se como se pone la foto ::[]:-]]

http://www.google.es/imgres?imgurl=http ... 9,r:12,s:0

Nenisssss que ya va quedando menossssssss!!!!!!!!!!!!! ains ke nervios que llevo hoy jajajjajajajja
helena26

EntradaAutor: lisbet » dj. jul. 07, 2011 5:09 pm

Pues si que va quedando poquito...diooosss que nerviosss jaja, nosotros el curso prematrimonial lo hicimos en enero y fue intensivo un domingo y en 1 dia ya lo tuvimos, el martes fuimos a entregar todos los papeles al cura y tenemos que quedar un dia con él para preparar el expediente que nos dijo que seria 1hora...
Para mañana ya tenemos que ir a por los detallitos que nos lo tienen guardado en la tienda, si no podemos ir será para un dia de la semana que viene.
Las alianzas ya las hemos cogido y mañana tambien ya las tienen, luego se las quedan y para octubre nos las probaremos otra vez, si nos van bien las mandan a grabar y en 4 dias nos las llevamos para casaaaaaa
Imatge

05 de Noviembre 2011
lisbet

EntradaAutor: laureta85 » dj. jul. 07, 2011 5:21 pm

hola noies!!! a mi m'hagues agradat molt casar-me al novembre xk vem començar a sortir un 11 de novembre de 2001 (11-11-01) i m'hagués agradat fer-ho el 11-11-11... pero no m'ho va demanar a temps.. jajajaja i no em veia jo en un casament a l'hivern..!!! prefereixo el bon temps la veritat..!! encara que hagues sigut molt especial.... enhorabona a totes!!
Imatge
laureta85
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1137
Membre des de: dc. maig 18, 2011 5:15 pm

EntradaAutor: cymbeline » dj. jul. 07, 2011 5:29 pm

laureta85 ha escrit:hola noies!!! a mi m'hagues agradat molt casar-me al novembre xk vem començar a sortir un 11 de novembre de 2001 (11-11-01) i m'hagués agradat fer-ho el 11-11-11... pero no m'ho va demanar a temps.. jajajaja i no em veia jo en un casament a l'hivern..!!! prefereixo el bon temps la veritat..!! encara que hagues sigut molt especial.... enhorabona a totes!!

Laureta, encara hi ets a temps!!!
Jo tampoc en veia casant-me a l'hivern, no m'agrada el fred, però mira al final ha sortit així.
Jo em caso "el teu dia", el 11/11/11.
Va anima't que aquí totes ens casem a l'hivern i no passa res. Com a minin no suarem :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-:
cymbeline

EntradaAutor: lisbet » dj. jul. 07, 2011 7:16 pm

Això es veritat no suarem!! jeje ::0ov0o::
Imatge

05 de Noviembre 2011
lisbet

EntradaAutor: Lisbeth » dv. jul. 08, 2011 3:40 pm

queda poquitoooooooooooooooooooooooooooooo *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
*.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

però suficient per lligar tot bé i gaudir-ho eh?????

Imatge
Lisbeth

EntradaAutor: Carme_mat » dv. jul. 08, 2011 4:27 pm

EII COMPIS DE MES!!! com va tot??
nosaltres ja casi ho tenim tot lligat faltan alguns detallets .. per cert on us caseu???
nosaltres a l´esglesia misericordia de canet i ho celebrem al vil.la minerva!!!

::love:: un peto a totes!!!
wuappass!!
Carme_mat
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 103
Membre des de: dt. set. 07, 2010 10:00 pm

EntradaAutor: Lisbeth » dv. jul. 08, 2011 11:46 pm

Carme_mat ha escrit:EII COMPIS DE MES!!! com va tot??
nosaltres ja casi ho tenim tot lligat faltan alguns detallets .. per cert on us caseu???
nosaltres a l´esglesia misericordia de canet i ho celebrem al vil.la minerva!!!

::love:: un peto a totes!!!
wuappass!!

jo em caso pel civil a les planes d'hostoles i al mas el siubès, de les planes també... a girona tot >.-<: >.-<:

Imatge
Lisbeth

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants