Autor: Bie » dj. nov. 04, 2010 10:17 am
gemmapeke jo passaria la fruita del migdia a la tarda, 4 peces són moltes, pensa que cada peça de fruita son 100 kcal.
Jo faria:
mati: café + fruita
mig matí: entrepà petit
migdia: verdura + proteïna planxa/vapor/forn
mitja tarda: fruita + yogur (o el cafè amb llet)
nit: igual que al migdia (com ja fas a la nit, que està bé)
susy jo he perdut pràcticament tot amb pronokal, però ara no em veig amb ànims de repetir-la, així que faig algo semblant al que li he posat a la gemma, i sí que vull seguir perdent perque la meva constitució és de poca cadera així que tot se me'n va a la panxa, tinc cametes primes i panxota jaja
us copio el que li vaig posar a una companya per si algú no sap com fer-ho
matí: 2 biscotes amb pernil dolç o formatge light tendre o melmelada light + cafè o el que prenguis
- mig matí: una peça de fruita + 1 iogur
Els pots girar, hi ha gent que menja més a mig matí que a primera hora
- migdia: proteïna planxa, vapor, forn (carn, peix, ous, marisc) res fregit o arrebossat + verdura (crua o feta)
- berenar: igual que al matí o a mig matí depenent de la gana que tinguis
- nit: igual que al migdia
Notes:
- Llet descremada sempre
- Fruites totes menys plàtan, figues, xirimoia o raïm
- 2L d'aigua al dia MOLT IMPORTANT
- Si no tens la pressió baixa, algún drenant et pot anar bé. Com drenabelt de Santiveri, una ampolleta al dia, la poses en una ampolla d'aigua i te l'has de prendre tota durant el dia. Cosa una mica però funciona molt i molt bé
- De forma ocasional pots prendre hidrats però només al migdia! (arròs, pasta, patata), mitja ració i sense salses amb nata, formatge, etc. 2-3 cops per setmana
- Un dia a la setmana dinar lliure, és molt important que sigui dinar i no el sopar, i si menges molt, sopa pinya natural amb proteïna (pit de pollastre a la planxa, pernil dolç, etc.)
- Si un dia t'ho saltes, no et fustiguis però tampoc obris la veda i pensis "de perdidos al río" jeje
- Al nadal disfruta els àpats, pots sopar pinya els dies que el dinar és fort.
- Si tens gana entre hores pots picar pernil dolç, gall d'indi, barretes de surimi, formatgets light o una peça de fruita
I sobretot si creus que pots tenir problemes hormonals consulta amb un endocrino, si et trobessis malament deixa la dieta i demana una analítica, seria bo que te'n fessis una abans de començar