NÚVIES ROSA CLARÁ 2011!!!

un gran any!

Re: NÚVIES ROSA CLARÁ 2011!!!

EntradaAutor: niru » dg. oct. 17, 2010 7:38 pm

Hola Noies!!

Sóc nova per aquí, tot i que us he llegit molt per preparar els temes de la meva boda. El tema és que jo vaig a anar a principis de setembre a RC de Diagonal a provar-me vestits i el que més m'agradava, elite de la col·lecció 2011, encara no ha arribat!! Em van dir que em trucarien però ja estem a mitjans d'Octubre i encara no m'han dit res...

Per aquí estic llegint que moltes ja els teniu, i esteu esperant per la primera prova!! I ja m'estic posant nerviosa... uiuiu
Nosaltres ens casem el 14 de Maig osigui que tampoc tenim tant temps...

A vosaltres també us ha passat que no tinguin el vestit que demaneu?

Moltes Gràcies noies!!
Niru
niru

Entrades: 12
Membre des de: dt. maig 11, 2010 9:47 pm

EntradaAutor: fer10 » dg. oct. 17, 2010 8:01 pm

A mi me paso lo mismo fui en Septiembre y el que mas me gustaba tampoco lo tenian y me dijeron lo mismo que a ti que ya me llamarian cuando llegara, y aun estoy esperando.
Imatge
fer10
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1173
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 5:01 pm

EntradaAutor: niru » dg. oct. 17, 2010 8:07 pm

Hola wapa!!
Bueno en part em deixes una mica més tranquila, ja que no s'han oblidat de mi...!
Demà miraré de trucar a vera que em diuen! Ja et comento!
niru

EntradaAutor: dory » dg. oct. 17, 2010 10:11 pm

A mi em passa igual, estic esperant que em portin el eclipse; vaig trucar laltre dia perque ja feia un mes que vaig anar i res, no em deien res.
Quan vaig trucar em van dir que encara no havia arribat i que hi havia mes vestits que estaven esperant i tampoc ( ho va dir com que algo havia passat ) total que hem quedat que ja em trucaran! em va dir que no tardaria!!!
Imatge
dory
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2291
Membre des de: dg. jul. 26, 2009 11:21 am

EntradaAutor: niru » dl. oct. 18, 2010 9:59 pm

Hola wapes!!!

Pues jo acabo de trucar i m'han dit que avui han arribat uns quants però encara falten! Concretament el que a mi m'agrada no ha arribat arggg!! però bueno ens haurem d'esperar a que ens truquin... :( La veritat es que es un fallo que tradin tant els models ... Ja que les nuvies del princi d'any casi no tenen temps de fer proves ni pensar-s'ho massa!!

L'eclipse és molt maco!! De fet també m'agradria probarme'l!! Son molt xulos amb la cintura baixeta.
Bueno quan tingui alguna new ja ho comento per aqui!!!
niru

EntradaAutor: arodrigu » dl. oct. 18, 2010 10:10 pm

Hola!

Doncs jo he trucat aquesta tarda per preguntra per un parell que l'altra dia que hi vaig anar no els tenien, i m'han dit que han de demanar les mostres a fàbrica, però que ara mateix no les tenen perque les han portat a una fira de New York!!! Que trigaran un mes o mes i mig!
Imatge
arodrigu
:: núvia experimentada

Entrades: 426
Membre des de: dg. jul. 18, 2010 11:45 pm

EntradaAutor: dory » dl. oct. 18, 2010 10:26 pm

arodrigu ha escrit:Hola!

Doncs jo he trucat aquesta tarda per preguntra per un parell que l'altra dia que hi vaig anar no els tenien, i m'han dit que han de demanar les mostres a fàbrica, però que ara mateix no les tenen perque les han portat a una fira de New York!!! Que trigaran un mes o mes i mig!

queeeeeeeeeeeeè???? ostres tu jo no tinc ganes destar esperant tant de temps!!! si no et fa res, podries dir-me si un daquests dos era el eclipse? aixx es que ja no tinc més paciencia
Imatge
dory

EntradaAutor: arodrigu » dl. oct. 18, 2010 10:56 pm

No, un era el Onan, i l'altre ni le he arribat a dir perque ja m'ha dit això...
Imatge
arodrigu

EntradaAutor: Jessjavi » dt. oct. 19, 2010 9:01 am

HELENIAH ha escrit:Hola Jessjavi! Yo creo que puedes empezar cuando quieras, de hecho como ahora acaban de entrar las nuevas colecciones no creo que en las tiendas te digan nada (es más difícil cuando empiezas a mirar en verano-primavera porque todas te empiezan a decir que te esperes a la nueva colección, que ya no queda casi nada, etc...). Además si te gusta tanto quítate el gusanillo cuanto antes, a lo mejor es porque es el tuyoo!!!
De todos modos si quieres esperar yo como muy tarde miraría nueve meses antes, porque una vez empieces a lo mejor tienes suerte y te decides pronto como que te recorres mil tiendas y te conviertes en un mar de dudas :-/

Por cierto, qué modelo te ha gustado de Rc? La verdad es que son todos muy especiales.

Hola HELENIAH!!!!

Tienes razón, como me dé el gusanillo, entrare y pediré cita!!! Así me quito esta pequeña ansia!!!!jejejej!!!!
Pues yo estoy enamorada del OCTUBRE colección TWO!!!! Es ideal!!! Me encanta!!!!
Por cierto el tuyo es expectacular!!! Lo que a mi me gustan muchos los volantes!!!!jejeje!!!
A ver si me da el punto y me voy a coger cita!!!!

Muchos besitos a todas!!!!!!!
Imatge
Imatge
Jessjavi
:: núvia rookie

Entrades: 168
Membre des de: dl. feb. 15, 2010 12:59 pm

EntradaAutor: fer10 » dc. oct. 20, 2010 8:42 am

Un mes ma.... pues son tontos porque asi van a perder clientas... yo creo que ya voy a pasar... creo que me quedere con uno de Aire que los tienen todos en tienda y son preciosos.
Imatge
fer10

EntradaAutor: dory » dc. oct. 20, 2010 11:34 am

fer10 ha escrit:Un mes ma.... pues son tontos porque asi van a perder clientas... yo creo que ya voy a pasar... creo que me quedere con uno de Aire que los tienen todos en tienda y son preciosos.

Fer10 te entiendo lo que dices pero sabes queme pasa a mi? que creo que es mi vestido, o el que falta por traer o el que ya me probé y mira que me he probado más pero nada de nada :star:: pues claro que me enfada mucho esta situacion pero es lo que hay... y supongo que miedo a perder una compra pueden tener pero aix... saben que si una novia insiste, raramente se tirará para atrás... no sé hombre si ya has visto algo que te guste en aire No te lo pienses! pero yo ya te digo que tendre que aguantar carros carretas!! jejeje :star:: :-))
Imatge
dory

EntradaAutor: fer10 » dc. oct. 20, 2010 3:39 pm

Claro si sabes que es tu vestido y te gusta mucho tendras que esperar pero es que ya les vale. Yo es que realmente el que me gustaba de Rosa Clara como no me lo he podido probar pues no se... en la foto me gusta. Y como el de Aire me gusta, pues el Lunes vuelvo a probarmelo, ojala me decida ya.
Imatge
fer10

EntradaAutor: niru » dc. oct. 20, 2010 7:16 pm

Hola wapis!

Ara mateix acabo de trucar i estic flipant!! Sembla ser que no sempre tenen tota la col·lecció per probar-se i hi ha la possibilitat que els vestits que no tenen ara ja no els tinguin. MECACHIS, ja m'ho podrien haver dit abans aixo!! En tot cas he quedat la primera setmana de novembre que és quan ja sabran definitivament que tenen i que no per anar allà i probar-me almenys vesits que s'assemblin... osigui que ja veig que hauré tirar endavant sense haber-me probat el model... molt molt malament per part de RC una firma que teoricament diu que es d prestigi!!
niru

EntradaAutor: fer10 » dc. oct. 20, 2010 7:53 pm

Pues vaya, yo cuando fui a Aire que tambien es de RC los tenian todos o al menos los que yo elegi y me probe como 10 mas o menos.
Imatge
fer10

EntradaAutor: arodrigu » dj. oct. 21, 2010 2:06 pm

Yo he vuelto a llamar ahora a Diagonal, para decirles los que me quiero probar exactamente, y me dice que no lo tiene pero que tiene parecidos. Le digo que no, que quiero ESE, y me dice que tiene un cuerpo muy especial, y la digo YA LO SÉ, Y SÉ QUE ME QUEDA BIEN porque me he probado parecidos. Ella insistiendo para que vaya y me pruebe otros. Al final como se lo he dicho ya en plan seco, me ha dicho que no lo tienen, que no saben si vendrá ni cuando, que los tienen fuera por ahí dando vueltas....no entiendo nada!!
Imatge
arodrigu

EntradaAutor: marga otero » dj. oct. 21, 2010 4:22 pm

Noies,

A totes aquelles que teniu problemes amb RC Barcelona, us recomano que aneu a Girona. Jo, com ja vaig explicar vaig anar a Barcelona i no em venien els vestits pq tenen la talla 42, que és la 40 de mercat. Total que vaig anar a Girona i van ser tan encantadores, em van provar tots els vestits que vaig voler, tots estaven supernets (que a Barcelona el Eco semblava blanc trencat i en realitat estava brut)

Total us ho recomano a totes, total Girona està a una hora i mitja. I tenen el Eclipse!!!!

Petons
Imatge
marga otero

Entrades: 79
Membre des de: dg. juny 20, 2010 12:00 pm

EntradaAutor: kasia25 » dj. oct. 21, 2010 8:14 pm

doncs si que tens raó si, a Bcn els vestits estan super bruts i costa imaginar-te quin color és l'original!!!! vaaaaaaa! les que us voleu provar l'eclipse... que tenim ganes de veure fotos!!! :-)ok:
Imatge
kasia25
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 588
Membre des de: dc. oct. 07, 2009 5:46 pm

EntradaAutor: arodrigu » dj. oct. 21, 2010 8:57 pm

Pues no te digo que no... voy a esperar a la semana que viene que me ha de llamar Mari Carmen que es quien me atendió en Diagonal, y si no saben darme una respuesta, iré a Girona o Tarragona...
Otra cosa, he llamado a Rambla Catalunya pensando que podía estar allí y me han dicho que sólo tienen outlet, y yo sin saberlo!!
Alguien ha estado allí?
Imatge
arodrigu

EntradaAutor: dory » dv. oct. 22, 2010 12:30 am

marga otero ha escrit:Noies,

A totes aquelles que teniu problemes amb RC Barcelona, us recomano que aneu a Girona. Jo, com ja vaig explicar vaig anar a Barcelona i no em venien els vestits pq tenen la talla 42, que és la 40 de mercat. Total que vaig anar a Girona i van ser tan encantadores, em van provar tots els vestits que vaig voler, tots estaven supernets (que a Barcelona el Eco semblava blanc trencat i en realitat estava brut)

Total us ho recomano a totes, total Girona està a una hora i mitja. I tenen el Eclipse!!!!

Petons

mmmm leclipse a girona??? ostres tu cony! podrien les de diagonal espavilar i demanar-lo! doncs no descarto gens trucar la setmana que ve i plantar-me a girona!!
merci guapissima!!
Imatge
dory

EntradaAutor: dory » dv. oct. 22, 2010 12:32 am

kasia25 ha escrit:doncs si que tens raó si, a Bcn els vestits estan super bruts i costa imaginar-te quin color és l'original!!!! vaaaaaaa! les que us voleu provar l'eclipse... que tenim ganes de veure fotos!!! :-)ok:

Carinyeeet estic boja per provar-me' pero cada dia estic més chof--- es que no hi ha dret, jo vull aparcar aquest tema i porto 1 mes esperant i ara estic super negativa.... en fi, aviam si m'animo pero no descarto gens anar a girona i provar eco, eclipse i decidir!
Imatge
dory

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants