IGLESIA SANT ANDREU DE LLAVANERES 2011

un gran any!

Re: IGLESIA SANT ANDREU DE LLAVANERES 2011

EntradaAutor: adriana27 » dl. març 14, 2011 9:27 pm

Isabeli ha escrit:La verdad que la alfombra cambia por completo la iglesia..porq la entrada con alfombra es espectacualr, pero me parece un robo pagar 700 euros por 40 minutos...me da rabia tener que pagar eso por una alfombra, en vez de gastarme ese dinero en cosas de la bodaa!!

Nosaltres al final ho fem sols pk no escasa ningu mes i tot alfombra decoracio flors etc surt per 500
7 de Maig de 2011
adriana27
:: núvia de bronze

Entrades: 1882
Membre des de: ds. jul. 03, 2010 4:44 pm

EntradaAutor: Isabeli » dl. març 14, 2011 11:30 pm

adriana27 ha escrit:
Isabeli ha escrit:La verdad que la alfombra cambia por completo la iglesia..porq la entrada con alfombra es espectacualr, pero me parece un robo pagar 700 euros por 40 minutos...me da rabia tener que pagar eso por una alfombra, en vez de gastarme ese dinero en cosas de la bodaa!!

Nosaltres al final ho fem sols pk no escasa ningu mes i tot alfombra decoracio flors etc surt per 500

Tot 500euros??llavors no esta tan malament...jo tenia entès que només l'alfombra ja costava 700e!!!
On has agafat les flors??i l'alfombra???
Imatge
Isabeli
:: núvia rookie

Entrades: 141
Membre des de: dj. ago. 05, 2010 8:54 pm

EntradaAutor: carol1976bcn » dl. abr. 25, 2011 11:10 am

Estic al poble del costat i la coneixo, es molt maca!
carol1976bcn

Entrades: 104
Membre des de: dj. set. 02, 2010 12:32 pm

EntradaAutor: airunnu » dj. abr. 28, 2011 9:16 am

L'esglesia de Llavaneres es preciosa! Quin retaule! L'orga encara el tenen en actiu i com sona... Les escalinates per pujar com les princeses i sortir a aquella plaçoleta que ens llecin l'arrós... El capellà que hi ha ara sembla molt bon home, no possa pegues a res, (com a minim a nosaltres), la decorarem amb floretes maques xq faci mes goig el Gran Dia B! Hem contractat a Sibilla, ens ho va dir el mossen, i el tema economic ens toca de ple, dons no hi ha un altre casament x compartir depesses, però bueno, la meva mare ens regala la decoració floral de l'esglesia. Sé que els preus son una mica exagerats, però que hem de fer...
Quina emoció! Espero que els tramits amb ells sortin be! El curset l'hem fet a Barcelona. Encara queda portat l'expedient a Llavaneres i parlar-hi de la cerimonia... Tinc una pregunta, el dia que vas a parlar-hi de la cerimonia et demana la voluntat¿' l'has de portar¿?... li pots donar el mateix dia del casament¿?... Quant es¿?...
La veritat que no trobo fotos de altres nuvis a aquella esglesia... m'agradaria veure algunes! :-)
Podeu enviar-me un privi si en teniu fotos.
Espero que a totes tinguem una cerimonia preciosa e inovidable...
L'unic mal son que tinc a vegades i por es caure per aquella escalinata... spero no pasi, quina vergonya! :-)0(-:
airunnu

Entrades: 83
Membre des de: dj. abr. 28, 2011 8:05 am

EntradaAutor: adriana27 » dj. abr. 28, 2011 8:43 pm

airunnu ha escrit:L'esglesia de Llavaneres es preciosa! Quin retaule! L'orga encara el tenen en actiu i com sona... Les escalinates per pujar com les princeses i sortir a aquella plaçoleta que ens llecin l'arrós... El capellà que hi ha ara sembla molt bon home, no possa pegues a res, (com a minim a nosaltres), la decorarem amb floretes maques xq faci mes goig el Gran Dia B! Hem contractat a Sibilla, ens ho va dir el mossen, i el tema economic ens toca de ple, dons no hi ha un altre casament x compartir depesses, però bueno, la meva mare ens regala la decoració floral de l'esglesia. Sé que els preus son una mica exagerats, però que hem de fer...
Quina emoció! Espero que els tramits amb ells sortin be! El curset l'hem fet a Barcelona. Encara queda portat l'expedient a Llavaneres i parlar-hi de la cerimonia... Tinc una pregunta, el dia que vas a parlar-hi de la cerimonia et demana la voluntat¿' l'has de portar¿?... li pots donar el mateix dia del casament¿?... Quant es¿?...
La veritat que no trobo fotos de altres nuvis a aquella esglesia... m'agradaria veure algunes! :-)
Podeu enviar-me un privi si en teniu fotos.
Espero que a totes tinguem una cerimonia preciosa e inovidable...
L'unic mal son que tinc a vegades i por es caure per aquella escalinata... spero no pasi, quina vergonya! :-)0(-:

wapi en 10 dies si deu vol pujare x aquesta escalinata! jejejej al sibilla toto genial son molts professionals! tant la marta com el jesus un 10! i el mossen es super maco! a nosaltyres no ens ha dit res, li donarem la voluntat el dia B.
per cert fica¡t a la cronica de montsejordi es va casar l'any passat i te fotos molt maquesssss<!
tu quan et cases????
7 de Maig de 2011
adriana27

EntradaAutor: adriana27 » dj. abr. 28, 2011 9:25 pm

Quan creieu q es el donatiu correcte??
7 de Maig de 2011
adriana27

EntradaAutor: airunnu » dv. abr. 29, 2011 7:50 am

Adriana27: Neniiiiiiiii, quins nervis no¿?... jajaja Ja no et queda res!!!... Sort i a pujar l'scalinata com les princeses!!!
Com s'entra a la cronica que em dius¿?... Vui veure fotos :-) I per cert, puja les teves o enviame una a veure com com stareu aquell dia! Guapisimssss segur! >.-<:
airunnu

EntradaAutor: TRUXITA » dv. abr. 29, 2011 2:40 pm

Yo me casé el año pasado en esta Iglesia. La alfombra queda increible y aunque Sibilla no es precisamente barato, lo hace todo muy bonito!! A nosotros nos costó todo 750 Euros, pero compartimos gastos con otra pareja. Tengo fotos, cuando pueda ya colgaré alguna!!
TRUXITA
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 378
Membre des de: dj. abr. 26, 2007 9:21 am

EntradaAutor: Mistyc85 » dv. abr. 29, 2011 3:42 pm

adriana27 ha escrit:Quan creieu q es el donatiu correcte??

Hola Adriana!! Nosaltres també ens hi casem a l'esglèsia de llavaneres, i quan vaig anar a parlar amb el mossèn, ens va dir que el mínim de la voluntat eren 150€... per tema de manteniment... etc... també tenim a Sibilla com a florista, però encara no hem anat a parlar del tema... no sabem si hi ha alguna boda més el cap de setmana que ens casem... aixx... no kiero pagar tanntooo!
Imatge
Mistyc85

Entrades: 185
Membre des de: dv. oct. 22, 2010 4:56 pm

EntradaAutor: adriana27 » dv. abr. 29, 2011 8:12 pm

Mistyc85 ha escrit:

Hola Adriana!! Nosaltres també ens hi casem a l'esglèsia de llavaneres, i quan vaig anar a parlar amb el mossèn, ens va dir que el mínim de la voluntat eren 150€... per tema de manteniment... etc... també tenim a Sibilla com a florista, però encara no hem anat a parlar del tema... no sabem si hi ha alguna boda més el cap de setmana que ens casem... aixx... no kiero pagar tanntooo!

bueno pues jo et puc dir que tan el mossen com la floristeria sibilla un 10! ja t'ho dire el proxim finde q ja ens casem si ha anat tot be pero de moment estem encantats! quan et cases tu?
7 de Maig de 2011
adriana27

EntradaAutor: airunnu » dl. maig 02, 2011 8:52 am

Truxita guapa, possa fotos please!!! o envia privi! Em moro de ganes de veure com queda tot jijijijiji
airunnu

EntradaAutor: Mistyc85 » dl. maig 02, 2011 10:07 am

adriana27 ha escrit:
Mistyc85 ha escrit:

bueno pues jo et puc dir que tan el mossen com la floristeria sibilla un 10! ja t'ho dire el proxim finde q ja ens casem si ha anat tot be pero de moment estem encantats! quan et cases tu?

Doncs ens casem el 30 de setembre!!! Tinc unes ganes....
Imatge
Mistyc85

Entrades: 185
Membre des de: dv. oct. 22, 2010 4:56 pm

EntradaAutor: MariaRequena » dl. juny 20, 2011 4:18 pm

Jo también em caso a Llavaneres! L'Esglèsia és preciosa? Heu anat a parklar amb el mossen sobre la cerimònia? Sabeu quanta estona dura? Els fotògrafs m'han demanat el planning i no tinc ni idea.... Gràcies guapes!
MariaRequena

Entrades: 14
Membre des de: dl. juny 20, 2011 12:59 pm

Anterior

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant