L'esglesia de Llavaneres es preciosa! Quin retaule! L'orga encara el tenen en actiu i com sona... Les escalinates per pujar com les princeses i sortir a aquella plaçoleta que ens llecin l'arrós... El capellà que hi ha ara sembla molt bon home, no possa pegues a res, (com a minim a nosaltres), la decorarem amb floretes maques xq faci mes goig el Gran Dia B! Hem contractat a Sibilla, ens ho va dir el mossen, i el tema economic ens toca de ple, dons no hi ha un altre casament x compartir depesses, però bueno, la meva mare ens regala la decoració floral de l'esglesia. Sé que els preus son una mica exagerats, però que hem de fer...
Quina emoció! Espero que els tramits amb ells sortin be! El curset l'hem fet a Barcelona. Encara queda portat l'expedient a Llavaneres i parlar-hi de la cerimonia... Tinc una pregunta, el dia que vas a parlar-hi de la cerimonia et demana la voluntat¿' l'has de portar¿?... li pots donar el mateix dia del casament¿?... Quant es¿?...
La veritat que no trobo fotos de altres nuvis a aquella esglesia... m'agradaria veure algunes!
Podeu enviar-me un privi si en teniu fotos.
Espero que a totes tinguem una cerimonia preciosa e inovidable...
L'unic mal son que tinc a vegades i por es caure per aquella escalinata... spero no pasi, quina vergonya!