sonson ha escrit:Hola Gemmapeke! Sobretot el tema de fumar (que tot i la nova llei molts restaurants a l'hora del ball fan una mica la "vista gorda" (almenys en uns quants que he visitat i ho he preguntat), pero el Sr. que ens va atendre ens va dir que ells es basen en la legalitat 100% en tots els sentits, i se'm va oblidar preguntar-li directament aquest tema, no se...
A més a més, li varem comentar si havia possibilitat de negociar una mica el preu (pq se'ns dispara) i nosaltres ens casem en temporada baixa, i en ppi ens va dir que no (altres restaurants si que miren d'arreglarte una mica el IVa o alguna cosa...).
Tu que et cases allà has aconseguit que s'estirin una mica?? I els teus convidats fumadors com ho fareu??
Es que encara no m'han contestat el mail que els hi vaig enviar dissabte, a veure si no triguen gaire que estic impacient!!!!! jejejej
Moltes gràcies a totes!
Hola guapa!!!
A veure a nosaltres ens ho han arreglat tan com han pogut contant que estem en temporada alta...
Tema fumadors: jo sóc fumadora i la meva parella tmb, ells ens van dir que si tenien una inspecció cada semana era un problema, pero si per el contrari veien que no passava res...doncs a partir dels cafes ho deixerien...( aixo és el que hem van dir a mi)
Ens han tocat el tema IVA dels extres per arreglar-nos'ho, pero gairebé res més...
En quant a les opinions del restaurant heu de tenir en compte que només fa 2 anys que fan cerimonies doncs abans només era restaurant!!!
Espero haver ajudat una miqueta!!!