Información Celler de Can Torrens

un gran any!

Re: Información Celler de Can Torrens

EntradaAutor: gemmapeke » dl. nov. 15, 2010 8:46 am

sonson ha escrit:Hola Gemmapeke! Sobretot el tema de fumar (que tot i la nova llei molts restaurants a l'hora del ball fan una mica la "vista gorda" (almenys en uns quants que he visitat i ho he preguntat), pero el Sr. que ens va atendre ens va dir que ells es basen en la legalitat 100% en tots els sentits, i se'm va oblidar preguntar-li directament aquest tema, no se...
A més a més, li varem comentar si havia possibilitat de negociar una mica el preu (pq se'ns dispara) i nosaltres ens casem en temporada baixa, i en ppi ens va dir que no (altres restaurants si que miren d'arreglarte una mica el IVa o alguna cosa...).
Tu que et cases allà has aconseguit que s'estirin una mica?? I els teus convidats fumadors com ho fareu??
Es que encara no m'han contestat el mail que els hi vaig enviar dissabte, a veure si no triguen gaire que estic impacient!!!!! jejejej

Moltes gràcies a totes! :-)ok:

Hola guapa!!!

A veure a nosaltres ens ho han arreglat tan com han pogut contant que estem en temporada alta...
Tema fumadors: jo sóc fumadora i la meva parella tmb, ells ens van dir que si tenien una inspecció cada semana era un problema, pero si per el contrari veien que no passava res...doncs a partir dels cafes ho deixerien...( aixo és el que hem van dir a mi)
Ens han tocat el tema IVA dels extres per arreglar-nos'ho, pero gairebé res més...

En quant a les opinions del restaurant heu de tenir en compte que només fa 2 anys que fan cerimonies doncs abans només era restaurant!!!

Espero haver ajudat una miqueta!!!
PEKE-17-09-2011
Imatge
gemmapeke
:: núvia experta

Entrades: 686
Membre des de: dt. oct. 19, 2010 1:36 pm

EntradaAutor: sonson » dl. nov. 15, 2010 9:18 am

Moltes gràcies Gemmapeke!!! M'has ajudat molt!!! Així ja ho tinc una mica més clar... a mi si a partir dels cafés ens diexant anar fumant ja m'està bé...
Esperaré a que hem contestin i a veure si ens podem possar d'acord, perquè el lloc és molt xulo (el meu xicot està enamorat), i a més tot el tema dels espectacles i dels focs donen un valor afegit, que fan de la celebració algo encara més especial.
No sabia que només portaven dos anys dedicant-se a casaments...no sé pq havia llegit per internet que tenien 16 anys d'experiència...per això deia lo deles opinions, però si es així es normal que encara no s'escolti tant!!
Ja us explicaré que decidim...
::love::
Imatge [/url
sonson
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1389
Membre des de: dc. oct. 20, 2010 8:06 am

EntradaAutor: gemmapeke » dl. nov. 15, 2010 9:24 am

Porten 16 anys d'experiencia com a restaurant, pero no per celebracions de boda, en que només porten dos anys, des de la remodelacio de la zona.

A part saps que tot el Jardi i la zona de la ceremonia canvia,no??
PEKE-17-09-2011
Imatge
gemmapeke

EntradaAutor: sonson » dl. nov. 15, 2010 9:49 am

Si si, ens ho van explicar durant la visita!!! Això quedarà impresionant!!! Perque es veurà tota la nova zona ajardinada des de el saló, que es acristalat.
Ens van comentar que havien comprat el solar de dalt per zona de aparcament i quan varem anar dissabte ja havíen començat les obres. A la zona on es fa la cerinomia civili estan fent un llac...segur que qeuda precios!!!! En ppi ens van dir que ho acaben al març de 2011. Tu faràs cerimonia civil o religiosa??
Imatge [/url
sonson

EntradaAutor: gemmapeke » dl. nov. 15, 2010 10:06 am

Jo faig la cerimonia civil al restaurant!!!!!m'ho imagimo i se'm possa la pell de gallina!!!
PEKE-17-09-2011
Imatge
gemmapeke

EntradaAutor: SusanaC » dl. nov. 15, 2010 10:10 am

sonson ha escrit:Primer de tot moltes felicitats!!!!!! La veritat es que es un dels llocs que més ens ha agradat...estem entre aquest i Vil·la Minerva que també és preciós.
El dubte que tinc amb el Celler és el tema dels fumadors, ja que nosaltres no ho som, però el 80% dels nostres amics si :star:: y no vull que es passin tota la boda baixant a baix a fumar perquè talla una mica el rotllo. Sabeu si tenen alguna opció per poder fumar a peu de saló?
A més hem dona una mica de por, perquè els hi hem comentat alguna coseta per cambiar i els he vist una mica inflexibles, no se, potser a sigut una sensació meva, però no vull trobar-me que després de reservar siguin molt estrictes amb les normes i no pogui gaudir-ho tot com yo vull. A vosaltres que tal va el tema dels preparatius amb ells, esteu contents?
De totes maneras, el que m'extraña es les poques opinions que hi ha del restaurant per internet, tenint en compte que és una pasada de lloc, vosaltres ja el conexieu ho ús va passar com a mi, que no trobaveu moltes referències??
Quin rotllo eh??? Es que es estem desesperats per trobar el nostre restaurant!!!! Gràcies!!! :-)ok:

Hola Sonson!

A veure t'explico. A mi la Montse em va dir un NO rotundo el tema de fumar. Jo sóc ex-fumadora i el meu xicot és no fumador, però molts convidats fumen i jo volia q a partir dels cafès es pogués fumar. Vaig insistir molt en el tema i que de cap manera, vaig plantejar-li inclús l'opció de signar algun document on es deixés constància que el restaurant no es feia responsable i em va dir que no era possible. Nosaltres ja havíem donat la paga y senyal una setmana abans de preguntar-ho i em vaig quedar una mica :star:: Al final vaig dir-li que bé si no hi havia res a fer doncs era el que hi havia.

Coincideixo amb tú en que són una mica 'especials'. A d'altres llocs no són tant estrictes amb el tema de la llei, fan descomptes, etc però ens va agradar tant que ho teníem clar que volíem celebrar-ho al celler. A més, a més els pressupostos que fan s'han de mirar al detall perquè em cobren l'hora extra del cambrer (a 25€) quan jo ja pensava que estava inclosa i li vaig dir que no ho veia normal, q als primers pressupostos que em van passar no m'ho posaven.... Ella es va posar una mica a la defensiva i li vaig dir que estava en el meu dret de preguntar tots els dubtes...

El tema dels preparatius, després d'aquesta conversa, vaig estar un temps sense saber res d'ells, fins que un dia la Montse em va enviar un mail per veure com anava tot, si necessitaba alguna cosa...

Respecte les referències és el que diu la Gemma funcionen fa anys com a restaurant però fa poquet que fan casaments. Quin dia us voleu casar?

Petons!
url=http://nuvis.org/albertoisusana]
Imatge [/url]

[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wMSjnD3/]
Imatge
SusanaC

Entrades: 820
Membre des de: dl. ago. 23, 2010 11:45 am

EntradaAutor: gemmapeke » dl. nov. 15, 2010 10:19 am

Eii SUSAnna,

A mi el Xavi en el tema de fumar no hem va posar tants problemes!!!!...
PEKE-17-09-2011
Imatge
gemmapeke

EntradaAutor: SusanaC » dl. nov. 15, 2010 10:24 am

gemmapeke ha escrit:Eii SUSAnna,

A mi el Xavi en el tema de fumar no hem va posar tants problemes!!!!...

No se Gemma la veritat és que em vaig quedar bastant sorpresa i ella insistia en què no... El Xavi què et va dir?
Imatge [/url]

Imatge
SusanaC

EntradaAutor: gemmapeke » dl. nov. 15, 2010 10:45 am

Que depenia de les circumstancies...és a dir...que si tenien cada setmana una inpecció...que no depenia d'ells....vamos...que al final era depenent de com estiguessin les coses...pero sussana nosaltres vam anar a CVan Baladia aquest any i no es podia fumari t'asseguro que vam fumar i no poc...una mica a amagadotis...pero que t'han de dir, et faran fora acas???

No sé nena!!1pensa que jo el el meu nen som fumadors...
PEKE-17-09-2011
Imatge
gemmapeke

EntradaAutor: sonson » dl. nov. 15, 2010 10:59 am

Moltes gràcies noies...yo vaig parlar amb el Josep, però ens va dir que després el que ens miraria tot el tema si ens interessava seria el Xavi. I per el que m'expliqueu intentaré que sigui ell a veure si és una mica més flexibles... :-))

Gemmapeke moltes felicitats per la boda civil...nosaltres tenim pensat fer cerimonia religiosa (bueno, no es segur, el meu xicot prefereix religiosa i a mi m'agrada més civil), pero la veritat que quan vaig veure on ho fan donen encara més ganes de fer-la civil, és preciós, i quan facin el llac encara més!!!
Imatge [/url
sonson

EntradaAutor: sonson » dl. nov. 15, 2010 10:59 am

Susana C, gràcies pels aclariments. A nosaltres també ens ha agradat tant, que suposo que al cap i a la fi aquestes coses son petits detalls, i al final no hi ha cap restaurant perfecte! Espero que no triguin gaire al enviar-me el e-mail...la veritat es que dissabte els varem tantejar una mica amb el tema preus, i no se si els hi sentaria malament...espero que no!
Imatge [/url
sonson

EntradaAutor: SusanaC » dl. nov. 15, 2010 6:10 pm

sonson ha escrit:Susana C, gràcies pels aclariments. A nosaltres també ens ha agradat tant, que suposo que al cap i a la fi aquestes coses son petits detalls, i al final no hi ha cap restaurant perfecte! Espero que no triguin gaire al enviar-me el e-mail...la veritat es que dissabte els varem tantejar una mica amb el tema preus, i no se si els hi sentaria malament...espero que no!

Per això estem per ajudar-nos! Està clar no hi ha el lloc perfecte... El que si q et dic és que intentis qut t'ho porti el Xavi enlloc de la Montse q pel q diu la Gemma no és tan estricte : sgra : I del tema del fumar estic segura que entre copa i copa la gent acabarà fumant allà així que ja s'ho faran... Sonson ja ens diràs a veure què et contesten!
Imatge [/url]

Imatge
SusanaC

EntradaAutor: Jessjavi » dl. nov. 15, 2010 8:08 pm

Muy buenas celleras!!!!!

Joooooo!!!! Que ganas tenia de que fueramos cada vez mas Celleras!!!!
Enhorabuena a Sonson que tambien se casa el año que viene!!!!

Bueno chicas he estado bastante ocupada y casi no he podido entrar en el foro...
Veo que esta la cosa calentita con el tema de FUMAR, STEAK TARTAR y DESCUENTOS...

Yo como muchas el buffet de steak tartar lo he cambiado...
Como nos casamos en Octubre, nos entra el pack, así de buffets calientes nos hacian elegir entre fideua o risotto...pues me ponene los dos por el steak tartar...

El tema del jamón, pues bien, teniamos clarisimo que no lo ibamos a poner...porque??? pues bien nosotros somos unos 180 y con uno como que no..y pagar casi 500€ por otro jamón y ver (como en la mayoria de bodas) como se cuelan y hasta se discuten por 3 tristes trozos de jamón con tomate...NO ME APETECE!!!!!!jejejej!!!!!

El tema tabaco....mmmm...un dilema, si hos acordais en el salón hay un pequeño balcón, pues bien, le comente a Xavi si habia la posibilidad de dejar a los fumadores estar allí y me dijo que no porque podría haber mucho peso...(es la cascada)
Pero si que me dijo que a la hora del cafe hacian la vista gorda...pero claro, nos han metido la ley bestial anti-tabaco y claro no se como ira la cosa el año que bien...
Lo bueno de todo es que como soy de las ultimas en casarme pues a lo mejor ya no estan tan encima de eso!!!!!

Descuentos...... en dos palabras...NI DE COÑA!!!!jejej
A ver no me puedo quejar, me entran un montón de cosas y encima el año que viene tengo mas jardin y nueva decoración de salón... que mas puedo pedir!!!!
Me encanta nuestro restaurante!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lo siento por el rooooooolllllllllllllllllllooooooooo!!!!jejej!!!!
Besitos CELLERES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
Jessjavi
:: núvia rookie

Entrades: 168
Membre des de: dl. feb. 15, 2010 12:59 pm

EntradaAutor: queralts » dl. nov. 15, 2010 8:31 pm

hola guapes explico el Xavi a mi em va dir que bueno com dieu totes el tema de fumar deixarien (si no hi ha cap inspecció) als cafès, que bueno tu llogabes el salo i feies lo que volies pq per aixo o pagabes, aixo a la primera visita.
A la segona i amb els meus pares ens va atendre el Jesus i bueno que estaba completament prohibit i yo li vaig dir que bueno doncs a la terrassa i em va dir que no per els veins total que aixo es una rallada i com no cambiin les coses doncs o veig xungo, pq yo soc fumadora i una cosa es sortir fora al mateix nivell que el salo i altre baixar abaix i bueno com yo el 80% dels meus convidats i no voldria estar ballant i tindre 15 persones i les demes abaix fumant, amb lo cual segueixo mirant restaurants jeje petonets encara que el celler es precios
Imatge
queralts

Entrades: 46
Membre des de: dl. set. 13, 2010 12:47 pm

EntradaAutor: jordi&laura » dl. nov. 15, 2010 11:49 pm

hola Celleras!!!!

He oido lo de la remodelación de los jardines pero aún no me han explicado bien bien en que consisten alguien podria hacerme explicarme unpoquito los cambios... porfavor??????????????????????jejejejej nosotros nos casamos el 12 de
Noviembre y cuando fuimos a dar la paga y señal nos dijeron que iban a hacer cambios pero no nos detallaron... en fin agradeceria que me explicarais porque me muero de curiosidad..........jejejejeej :-)ok:

saluditos a todas y ánimooooooooooooooooooooooooo :-))
url=http://nuvis.org/jordiilaura2011] Imatge [/url]

12-11-2011 Juntos para siempre...
jordi&laura

Entrades: 196
Membre des de: ds. oct. 09, 2010 12:32 pm

EntradaAutor: sonson » dt. nov. 16, 2010 7:16 am

Muchas gracias jordi&laura!! El tema de la remodelación, a nosotros nos dijeron que han adquirido el solar de arriba y a partir de ahora lo utilizaran como aparcamiento. Entonce la zona que antes se utilizava de aparcamiento (que se veia des de el salón) va a ser todo zona ajardinada con césped (supongo que seguiran la misma linia que la parte que ja tienen echa).
Además en la zona de la boda civil estan haciendo un lago, que tendra un chorro hacia arriba de unos 7 metros.
Seguro que queda espectacular!!
Imatge [/url
sonson

EntradaAutor: SusanaC » dt. nov. 16, 2010 8:16 pm

I el tema del fotógrafo cómo lo llevais, nosotros hemos escogido a Minguillón ::love::
Imatge [/url]

Imatge
SusanaC

EntradaAutor: gemmapeke » dt. nov. 16, 2010 9:54 pm

Que estres susana...yo he decidido que hasta qeue no tenga las invitaciones...no miro fotografo... :-)ok:
PEKE-17-09-2011
Imatge
gemmapeke

EntradaAutor: jordi&laura » dt. nov. 16, 2010 11:45 pm

SusanaC nosotros también tenemos practicamente decicido escoger a Minguillón.Desde el principio nos encantó.
Fotoshop también fuimos a verlos y los trabajos son muy buenos pero es bastante mas caro... y de dsv mejor ni hablamos porque a nosotros nos desagrado muchisimo.. supongo que son gustos jejejej

Arriba Minguillón!!!!!! (este fin de semana lo decidiremos pero practicamente seguro que será nuestro elegido jejejej) >.-<: :-///:
url=http://nuvis.org/jordiilaura2011] Imatge [/url]

12-11-2011 Juntos para siempre...
jordi&laura

Entrades: 196
Membre des de: ds. oct. 09, 2010 12:32 pm

EntradaAutor: sonson » dc. nov. 17, 2010 8:38 am

Hola chicas!!! Finalmente casi hemos descartado el Celler...ayer me contestaron el mail haciendome un presupuesto y me incremntaron todos los precios casi un 4% (ya que seguramente nos casemos en 2012 por el tema de ahorrar todo àra la boda) y además me dijeron que estaba totalmente prohibido fumar en el salon .
El incremento que me han dicho por cambiar el bufet de Steak tartar a jamón son 300 eur, por si os interessa.
Nos hemos quedado un poco chafados, pero bueno, tocara seguir buscando!!!
Un saludo!
Imatge [/url
sonson

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants