MAS DELS VIVENCS 2011

un gran any!

Re: MAS DELS VIVENCS 2011

EntradaAutor: carol1976bcn » dl. abr. 25, 2011 10:51 am

Aquest lloc el desconeixia. Es molt maco, i a part aquest poble te un significat personal molt gran. Els meus avis hi tenien una casa. Enhorabona!!!
carol1976bcn
:: núvia rookie

Entrades: 104
Membre des de: dj. set. 02, 2010 12:32 pm

EntradaAutor: Lanati » dt. abr. 26, 2011 10:44 am

Rosereta ha escrit:Hola a tots!
Avui he entrat per aqui després de 6 mesos!!
Nosaltres ens hi vem casar el passat 16 d'octubre!!! i la veritat que genial, genial, genial!!
En Jordi durant els preparatius a nosaltres també ens va fer patir una mica, a vegades sembla que no s'enteri de les coses o que no t'escolti quan li parles, bé, almenys a mi m'ho semblava, però... el dia del casament està per tot!!! de veritat que és un 10 en eficacia! ni te n'adones qui hi és però ho controla tot perquè tot surti a la perfecció!!!!
Qualsevol cosa que ell veia la solventava sense cap problema, i algun canvi que li vem demanar a última hora quan ja erem allà sobre la distribució d'algun convidat a les taules, en un pis pas ho va canviar i ningú es va adonar!

El tema de la barra lliure nosaltres vem fer 3hores, també patiem per si la gent s'animava i en Jordi ens va dir que això es decidia i no canviava, però la veritat, amb 3 hores de festa, bé, per nosaltres, va anar de marevalla, penseu que entre una cosa i una altra acabavem a les 4h de la matinada!!!

Ais, quins records el Mas! De veritat que quan va acabar tot i ja marxavem em va agafar una plorera de nostalgia de totes les emocions viscudes aquell dia... que fins i tot en Jordi em va abraçar!jjejejej

Si tinc una estoneta us penjarè fotos del muntatge que vem fer. Per cada plat hi havia una coseta muntada i la gent la veritat que s'ho va passar genial i va respondre super bé! T'othom ho va fer tot!

Uff, gràcies, em deixes més tranquil·la, perquè jo tinc exactament aquesta sensació: que el Jordi no fa cas del que li dic. Jo ja entenc que, encara que ens pensem que el nostre casament és especial, en realitat són tots iguals, però sembla que no hi sigui quan estem parlant amb ell (i això que jo no agobio gens; m'agraden les coses clares i ràpides). Per exemple, quan vam anar a la jornada de portes obertes i li vam preguntar pel preu de la decoració, ni ens mirava. De fet, el primer dia que vaig trucar al mas per anar-lo a veure, vam quedar i el dia clau no va aparèixer. Em va fer molt mal efecte; sort que la cap de cambrers ens ho va ensenyar tot. No ho sé, dec ser massa estricta, però...
Lanati
:: núvia experimentada

Entrades: 286
Membre des de: dt. jul. 06, 2010 4:04 pm

EntradaAutor: Lanati » dl. maig 30, 2011 5:21 pm

Up! Noies, novetats? Algú ha pogut anar a peguntar a FLOR ALBA el preu de la decoració?
Lanati

EntradaAutor: Yersi » dc. juny 08, 2011 9:37 am

Hola Lanati, la meva novia i jo nem aquest divendres a la floristeria a demanar pressupost a veure que ens diuen, si vols et paso els preus per aqui.
La setmana que ve tenim el tast...ole, ole y ole!!!
Yersi

Entrades: 25
Membre des de: dj. set. 23, 2010 8:32 pm

EntradaAutor: Lanati » dj. juny 09, 2011 12:01 pm

Yersi ha escrit:Hola Lanati, la meva novia i jo nem aquest divendres a la floristeria a demanar pressupost a veure que ens diuen, si vols et paso els preus per aqui.
La setmana que ve tenim el tast...ole, ole y ole!!!

Sí, sí, si us plau! vaig trucar i em van dir que no em dèien preus per telèfon ni per mail :-/ . I, la veritat, m'ajudaria moltíssim tenir una idea abans d'anar; i no podrem apropar-nos fins entrat juliol, en principi. Moltes gràcies! Espero les teves notícies! *.-o-o.*
Lanati

EntradaAutor: Lanati » dt. juny 14, 2011 9:18 am

Yersi, ¿tens novetats? ¿Preus? Estic dels nervis, ja, i encara queden 3 mesos!!! Merci!
Lanati

EntradaAutor: JS » dj. oct. 06, 2011 2:13 pm

Com ja va dir alguna que altra núvia... SI EM TORNO A CASAR HO TORNO A FER A MAS DELS VIVENCS!!!
Ens vam casar el dia 10 i un 10 en tot, perfecte, perfecte, perfecte!!!!
JS

Entrades: 123
Membre des de: dj. juny 11, 2009 5:35 pm

EntradaAutor: Hansen » dj. oct. 06, 2011 2:24 pm

Enhorabona JS! Volem fotos!
Imatge

Crónica de la Fiesta Pagana: viewtopic.php?p=2424903#2424903
Hansen
:: meganúvia
:: meganúvia

Entrades: 7607
Membre des de: dt. oct. 23, 2007 4:58 pm
Ubicació: Anoia

EntradaAutor: Airyn » dj. oct. 06, 2011 10:51 pm

i que tal els preus??
Imatge
Airyn

Entrades: 323
Membre des de: dc. set. 14, 2011 11:57 pm

EntradaAutor: Yersi » dt. nov. 08, 2011 9:06 pm

Bueno, aqui un ex-nuvi, nosaltres ens vam casar el 30 de Setembre i la veritat que increible tot, la decoracio de Flors d'Alba impresionant, vam fer l'aperitiu a la piscina, el menjar bonissim, i aixo que de pica pica no vam poder tastar molta cosa, pero els convidats van sortir mes que satisfets, l'equip de cambrers de 10 i el Jordi va estar com un senyor, en tot moment pendent de nosaltres pero sense agobiar, de veritat que si podeu escollir jo us diria que ho fesiu alla de cap!!!
Salutacions!!
Yersi

EntradaAutor: IreneCS » dt. gen. 24, 2012 9:23 pm

Noies! Sóc una núvia de 2013 i estic debatint-me entre aquí i allà... i vosaltres que ja us heu decidit, us volia fer unes preguntes, perquè dubtem entre aquí i l'Heretat Sabartes de Banyeres del penedés. Si no us fa res, us faré unes preguntetes
- Tema barra lliure: el preu és per dos hores, si feu més, quant us cobren l'hora extra?? I s'ha de dir per adavantat, no?? Sabeu si hi ha hora límit per fer festa???
- Tema decoració. Quan hi vam ser a veure'l, ens va agradar moltíssim, però la sala no estaba res decorada i clar, no ens vam poder fer tant a la idea... queda de veritat ben maca??? Però suposo que s'haurà de posar decoració extra, no?? És que a mi sobretot el color de les cadires no m'agrada gens... qüestió de gustos... i les fundes les vaig veure una mica com sobreposades... hi teniu alguna referència??? I la decoració de fora, también s'hi encarreguen o va a part??
- Tema fotos. Sabeu si us deixen fer fotos per la part de dalt (per on hi ha el balcó) de la masia???
- Tema focs artificials i coses d'aquestes ja m'imagino que no perquè està tot envoltat d'arbres... però en sabeu algo??? Perquè en realitat hi ha el Mas i al voltant, les petites cases i la fàbrica aquella horrorosa (que menys mal que els castanyers la tapen completament...).
Bueno, aquests són només alguns dels dubtes que hi tenim, entre moooolts altres... i no sabem con decidir-nos!! Tenim tot un problema!!! A veure si vosaltres que ja ho veu fer o ja us heu decidit ens podeu per un cop de mà...

Moltes gràcies
>.-<:
Imatge
IreneCS

Entrades: 486
Membre des de: dg. des. 18, 2011 12:38 pm

EntradaAutor: Lanati » dv. gen. 27, 2012 11:41 am

Ara mateix no recordo el preu per hora de més de barra lliure, però això ho pots preguntar al restaurant (fins i tot a través de mail) i te'l donaran actualitzat. Nosaltres ens vam limitar a dues hores.
Pel que fa a la decoració, es paga a part tant l'interior com l'exterior. Per tant, la Sala te la fas a la teva manera. A nosaltres no ens van posar cap pega per portar una decoració amb globus que vam voler posar. Jo les fundes també les vaig veure molt "sobreposades"; no vam posar fundes a les cadires.
No crec que deixin fer fotos a la part de dalt, ja que hi viu la familia, però això ho hauries de preguntar directament al restaurant.
Jo només et puc dir que vam quedar força contents i que el menjar va ser fantàstic. L'aperitiu abundantíssim i deliciós (només vam poder tastar una mica, però TOTHOM ens ho va dir).
Lanati

EntradaAutor: IreneCS » dv. gen. 27, 2012 1:29 pm

Moltes gracies Lanati,la veritat es q estem molt molt indecisos. Vososaltres us vau qedar a dormir a l'hotrl del costat??
Imatge
IreneCS

EntradaAutor: Lanati » dl. gen. 30, 2012 5:44 pm

Nosaltres no, pero bona part dels convidats sí, i van quedar prou contents.
Lanati

EntradaAutor: Yersi » dg. feb. 05, 2012 12:24 pm

IreneCS...es normal que tinguis dubtes pero la veritat, aqui et parla un nuvi que es va casar l'octubre passat al Mas i et puc dir que va ser una boda increible!!no nomes va ser la nostre percepcio, sino la de la resta de la gent...tenim dues parelles que es casen aquest any i un dels nuvis hem va comentar que per superar la nostra costaria moltissim!!!
Nem per parts: la barra lliure has de decidir-ho uns dies abans de la celebracio, pero tal com diu la Lanati envies un mail al Mas i el Jordi (gran professional i persona) et contestara encantat.
El tema decoracio, nosaltres ho vam fer tot amb Flor d'Alba que es qui s'encarreguen de l'ornamentacio floral de la cerimonia, si us caseu alla o de la zona chill-out, o la de l'aperitiu...nosaltres vam agafar una decoracio per dins la sala amb tot una mica...decoracio al sostre, als costats de les parets i va quedar chulisim!apart qualsevol idea que tinguis ells estan oberts als teus gustos!!
Tema fotos, amb la qüantitat de jardi que tens alla no tindras problema perque et quedin malament, igualment si tens algun dubte envia'm un privat que et paso la web on estan les fotos de la nostra boda i et fas una idea.
Pel tema dels focs artificals es normal que no et deixin fer-ho...hi ha massa vegetacio i potser que sigui una mica perillos, igual com que a l'hora de la cerimonia tampoc et deixen llençar arros perque amb la gespa despres es impossible netejar-ho en condicions, pero et segueixo dient que per qualsevol dubte un mail i llestos.
Pel tema del menjar ni et preocupis, expectacular!!!...no es perque fos la meva boda pero la veritat es que va ser increïble, a sobre et deien si volies repetir, on has vist que t'ofereixin aixo?? nomes dir-te que nosaltres vam demanar un petit ressopor(res, voliem una mica de xocolata,pa de pessic i alguna cosa salada) perque la vam fer tarda-nit i a les 2 del mati doncs com que et ve una mica de gust de picar alguna cosa....doncs ens vam posar una taula enorme amb gominoles, xocolata blanca,negre, amb llet, pa de pessic, brotxetes de fruita...bueno...ja et dic...impressionant.
Be, el que et comentava...si tens algun dubte mes m'escrius i et comento.
Salutacions
Yersi

EntradaAutor: IreneCS » dl. feb. 06, 2012 5:53 pm

Hola! Muchas gracias por vuestra información!! La verdad es que seguimos igual de indecisos, pero esta semana nos decidiremos ya. El fin de semana fuimos a la fira de Igualada y tanto en Mas dels Vivencs como el otro que nos gusta (Sabartés) estaban allí, y la verdad es que en el segundo nos sentimos mejor tratados... es que en el Mas no estaba Jordi, estaba su mujer (creo que se llama Silvia), con la que no hablamos, y otra chica que no sé como se llama que, la verdad, no nos gustó mucho... no nos respondió claramente a las preguntas y a lo que le decíamos sólo nos ponía pegas o le daba la vuelta a la pregunta sin respondernos... pufffff, que lío!!!
Imatge
IreneCS

Anterior

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant