regal al nuvi el dia del casament

un gran any!

Re: regal al nuvi el dia del casament

EntradaAutor: euterpe » dg. oct. 24, 2010 6:18 pm

Jo només he estat en un casament en què el nuvi va regalar un ram de roses a la núvia, i ho vaig trobar preciós. Va ser després de donar els rams a les mares i a les àvies; en aquell moment ningú s'esperava cap més ram! :-()-) No sé si ella també li va fer algun regal a ell...
Imatge
euterpe
:: núvia rookie

Entrades: 194
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 9:29 am

EntradaAutor: euterpe » dg. oct. 24, 2010 6:18 pm

Montseta28 ha escrit:Holaaaaa noies!!!!he obert aquest tema pq a algun casament q he anat, he vist q les nuvies li fan un regal al nuvi akell dia, i ells a elles también!!!heu pensat fer alguna cosa??
jo sé q a ell li faria molta ilusió anar a veure un partit de basquet quan estiguem a NY, així que estic pensant si agafar un parell d' entrades o reservar-me aquesta idea per a regal de cumple i pel casament fer una altra cosa!!

Nosaltres també anem a Nova York de viatge de nuvis i a mi m'encanta el bàsquet! El problema és que, quan hi anem, ja s'haurà acabat la lliga regular (estaran jugant els playoffs). Amb el futbol americà ens passa el mateix. Jo ja he vist partits de bàsquet i futbol americà als Estats Units, però em sap greu per ell, que no n'ha vist. L'única cosa que podrem veure llavors és el beisbol i l'hoquei.

Si voleu comprar les entrades via Internet, jo us recomano que ho feu des de la pàgina http://www.ticketmaster.com/
Imatge
euterpe

Entrades: 194
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 9:29 am

EntradaAutor: Sasrom » dc. oct. 27, 2010 7:46 am

ursulasm ha escrit:Nenesss!! yo a mi novio le he cogido un Ferrari en rojo con asientos de piel para que le vaya a recoger a su casa el dia de la boda. Le dan una vuelta de unos 20 minutillos y lo dejan en la iglésia. El servicio es de unos 30 minutos lo que contratas y me sale por 250€, xq el jefe de la empresa se equivocó al decirmelo, ya que cuesta 290€, pero me lo dejó por eso pq sino le dije que no me lo quedaba. Con ese precio no lo puede conducir él, pero no me importa ya que ese dia con los nervios lo prefiero jeje.
La empresa es Hummer Vip Limo.

Espero ayudaros en la busqueda!!

Hola Ursulasm! en que empresa has conseguido lo del ferrari, me interesa!

Muchas gracias.
Imatge
Sasrom
:: núvia experimentada

Entrades: 498
Membre des de: dj. nov. 12, 2009 8:44 am

EntradaAutor: fer10 » dc. oct. 27, 2010 10:22 pm

Chicas que buena ideas. Yo lo del reloj si que lo habia pensado, pero tenia pensado darselo por Navidad, aunque eso que decis de darselo el mismo dia de la boda con una nota es guay. El problema es que tienes que saber seguro la talla de la muñeca.
Y lo de la camiseta del Barça firmada seria la bomba pero es dificil de conseguir.
Imatge
fer10
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1173
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 5:01 pm

EntradaAutor: MiM » dc. gen. 26, 2011 1:27 pm

Hola!
Jo no sé d eningú que ho haig fet això que dieu en aquest post, però jo ja tneia la idea de fer-li arribar alguna cosa. Com que jo tinc dames d'honor i ell té best men, doncs havia pensat en donar-li en un best-man seu perquè li fes arribar just quan s'estigués vestint.

Ell epr fer-m'ho a mi, la veritat és queno crec ni que ho hagi pensat... o potser em sorprén i sí, ja us ho explicaré. De totes maneres, si no em regala res no m'enfadaré, ja que ell em va regalar l'anell de compromís quan em va demenar per casar-nos i jo a ell res.

La seva máxima il·lusió (en aquests moments) és tenir un rellotge de la marca Tissot, dels que són Touch. He mirat preus i surten per uns 500€-600€. La veritat és que per mi ja suposa un gran esforç comprar-li i no sé si hi arribaré, perqué jo estic estudiant, només treballo a l'estiu i tot el que guanyo ho inverteixo en el pis que ens vam comprar, per tant m'hauré d'empescar alguna manera de fer "desaparèixer" diners. De moment aquest any ja hem dit que com que ens casem i tot, no ens farem cap regal ni d'aniversaris, ni sants, ni reis... per tant crec que serà una boan sorpresa si aconsegueixo comprar-li aquest rellotge i li faig arribar juntament amb una carta.
Imatge

Primera proba del meu vestit: 22-08-11
Segona proba del meu vestit: 29-09-11
Tercera proba del meu vestit: 08-10-11
MiM
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 900
Membre des de: ds. gen. 22, 2011 9:49 am

EntradaAutor: esther79CONILL » dc. gen. 26, 2011 4:08 pm

Nosaltres no farem regal entre nosaltres, bastant regal es aquest dia, i la veritat que no hi ha cèntims per tot.
Imatge
esther79CONILL

Entrades: 411
Membre des de: dc. nov. 24, 2010 3:59 pm

EntradaAutor: reixel_87 » dc. gen. 26, 2011 7:16 pm

a mi me gustaria acerle un regalo especial! un perrito! Pero es mxo dinero tmb.... pero se q le aria muxisima ilusion! pero aver donde lo meto tmb... nose nose :s q lio!
reixel_87

Entrades: 140
Membre des de: dj. des. 09, 2010 12:29 pm

Anterior

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 14 visitants