SINCERAMENT... ÉS TANT IMPORTANT?

un gran any!

Re: SINCERAMENT... ÉS TANT IMPORTANT?

EntradaAutor: aairinn » dt. jul. 13, 2010 10:25 am

Totalment d'acord amb tu, annetta!
Imatge
Imatge
aairinn
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2367
Membre des de: dc. maig 26, 2010 1:54 pm

EntradaAutor: anetta » dt. jul. 13, 2010 11:31 am

jajajja no veas la que se a liado aquí!!
Imatge
anetta
:: núvia de bronze

Entrades: 1610
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:20 pm

EntradaAutor: nuvit » dt. jul. 13, 2010 12:03 pm

Hola noies!!! soc nova de fa poquet i m'estic ficant al dia, encara no tinc data concreta però segurament cap al setembre de 2012!!!

Jo també era d'aquelles que pensaba que si no feia falta tant, o quina exageració .... patatim patatam...., però a mesura que em plantejo com vull que sigui la boda, quines coses vull, com m'agardaria que fos el meu vestit, com m'agradaria que fos la cermonia, com m'agradaria que fos el restaurant, etc... me n'adono de que realment per a mi SI QUE ÉS IMPORTANT ::love::

Crec que al igual que ninguna boda és igual tampoc ho són els nuvis i els seus gustos, és per aixó que crec que és impossible arribar a una resposta unanime al plantejament que ens han fet incialment, com molt bé diuen algunes foreres: para gustos colores... i podem donar gràcies que sigui així, si no la vida seria molt aburrida!!

Per això crec que són tant útils aquests foros ja que dins d'aquest podem trobar un ventall super ampli d'opinion, d'idees, gustos, experiències que una cosa o altra ens pot servir per a que la nostra boda sigui tal i com la desitgem o al menys que s'hi aproximi!!!
Imatge
nuvit

Entrades: 4
Membre des de: dt. jul. 06, 2010 10:23 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: buniketa » dt. jul. 13, 2010 12:13 pm

Eiiiiiiiiiiiiii! una altra forera lleidatana! Benvinguda! i sobretot... MOLTES FELICITATS!
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm

EntradaAutor: aairinn » dt. jul. 13, 2010 12:21 pm

Benvinguda Nuvit! Ja ens anirem trobant per aquí, espero que el foro et serveixi de molta ajuda com m'està servint a mi!!
Imatge
Imatge
aairinn

Entrades: 2367
Membre des de: dc. maig 26, 2010 1:54 pm

EntradaAutor: nuvit » dt. jul. 13, 2010 1:05 pm

Gràcies wapes!!! anirè xafardeixant perls forums, sobretot els del 2011 per tal d'agafar idees, tot i així per estrenar-me com a forera he obert un tema nou al 2012 amb el nom de BODES LLEIDA, per tal que les lleidatanes que es casin aquest any ens puguem coneixer, i aquelles que vulguin també espero la vostra participació. Gràcies per la benvolguda, ens anirem trobant per aqui!!
Imatge
nuvit

Entrades: 4
Membre des de: dt. jul. 06, 2010 10:23 am

EntradaAutor: Alexandra23 » dt. jul. 13, 2010 1:55 pm

Bienvenida!!!
Alexandra23
:: núvia rookie

Entrades: 118
Membre des de: dj. juny 10, 2010 1:43 pm

EntradaAutor: tatania_88 » dl. jul. 19, 2010 9:19 am

Yo no queria escribir aqui hasta haberme casado, para poderos contar las cosas en primera persona, y mi experiencia personal...
Me case el sabado, y no me arrepiento de ninguna de las cosas que prepare, ni de ninguno de los euros que me gaste en cosas originales, ni de ninguna de las horas que pase preprarndo cosas...
Ya desde que termino la ceremonia la gente me decia que que original todo, que que bien preparado, que bien organizado, que no habian estado nunca en una boda asi... y solo era la ceremonia!! Imaginate despues del banquete y la fiesta!!!
Hemos estado casi 2 años de preparativos, parece exagerado, y la gente nos decia que para que necesitabamos tanto tiempo... y ahora lo han entendido. Tenemos el placer de decir que hemos hecho la boda de nuestros sueños, que hemos hecho nuestra boda, y que no solo la hemos disfrutado nosotros, sino que nuestros invitados tambien. Y ellos se han fijado en todos los detalles!!!
Mira, con decir que pusimos unas cestitas en los baños con cosas que podrian necesitas (tiritas, esparadrapo, colutorio bucal, hilo y aguja, ...), y la gente les hizo fotos!!! La gente se llevo las minutas de recuerdo, las mariposas que marcavan el nombre de la persona tambien se las llevaron, los abanicos, las bolsitas de organza del arroz, los gorros lokos... todo, la gente alucino con todo y se ha llevado un recuerdo de todo.

En una boda todo es importante. Desde la eleccion del restaurante, que debe estar adecuado al tipo de boda que queras hacer, a la gente que tengas... el menu, los fotografos, los detalles, las musicas... Yo creo que soy afortunada y puedo decir que mis invitados si se fijaron en todo, pero aunque no lo hubieran hecho, podria seguir sintiendome orgullosa, porque he hecho MI BODA. Y repito, no me arrepiento de ninguna de las cosas que prepare.
Porque la boda de tus sueños es posible... WEDDING DREAMS
www.weddingdreams.es
www.elblogdeweddingdreams.blogspot.com
tatania_88

Entrades: 1873
Membre des de: dj. des. 11, 2008 11:03 am
Ubicació: Sabadell (Barcelona)

EntradaAutor: Alexandra23 » dl. jul. 19, 2010 9:29 am

Como me alegra oir a alguien que realmente ha vivido ya su boda y puede decir con toda la tranquilidad del mundo que son un acierto todos los detalles.
FELICIDADES POR TU BODA!
Alexandra23

Entrades: 118
Membre des de: dj. juny 10, 2010 1:43 pm

EntradaAutor: laracroft » dl. jul. 19, 2010 10:38 am

Bueno, coincido totalmente con Tatania, es más, hemos compartido buenos momentos en los foros dandonos ideas y comentando muchas cosas (un beso guapa!!). No puedo mas que confirmar lo que ella dice... Estoy segura que hay gente que no recuerda las canciones que pusimos, por ejemplo, pero hubo cosas en nuestra boda que se que todo el mundo recordará mucho tiempo... Una boda, como todo en la vida, se mide en función de lo que para los novios es importante... Por ejemplo, en mi caso, el vestido no era una prioridad... Los de cymbelline me encantaban, fue la primera tienda que visité, y cuando me dijeron el precio (entre 1600 y 2200 los que me gustaban) dije nanai... y empece a buscar por otro lado, hasta encontrar uno que me costó casi 1/4 de esa cantidad... Hubo momentos en los que pensaba... qué tonta, tendría que haber cogido el cymbelline... Pero luego pensaba en el dineral que me ahorraba y me sentía mejor... En cambio, no me importó gastarme lo que me había ahorrado por otro lado en otras cosas, que para otras personas serían una tontería... Y como eso, todo... Lo importante es hacer las cosas con ilusión y que cada pareja decida lo que se lo quiere currar... Lo que si os digo es que la originalidad y el esfuerzo si se valora. Y que cuando pasan los dias y los invitados te dicen lo genial que fue la boda, que si una te dice que fue super emotiva, que si cuantos detalles y que currada... eso a mi, me merece la pena de todas y cada una de las horas que me he tirado pensando en cada detalle.
Imatge
laracroft

Entrades: 2348
Membre des de: dt. oct. 13, 2009 10:17 am

Anterior

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants