Autor: montse_87 » dv. ago. 13, 2010 11:57 am
Autor: sandrasu » ds. ago. 14, 2010 12:26 pm
Autor: adriana27 » dg. ago. 15, 2010 9:11 am
Autor: montseijordi » dg. ago. 15, 2010 9:57 am
Autor: tni et dje » dg. ago. 15, 2010 10:39 am
Autor: Anna&Carlos » dg. ago. 15, 2010 10:55 am
Autor: montseijordi » dg. ago. 15, 2010 11:11 am
Autor: Lanati » dg. ago. 15, 2010 11:37 am
adriana27 ha escrit:Despres de parlar amb moltes casades, m' han dit que ja una important proporcio que encara que posis cmpte bancari et dona sobres igual, i que qui es de ingressar et truca..jo la veritat ja tenia decidit fer lo de la tajeteta però ara......estic canviant i em sembla que no posarè res! aixxx q això es un lio
Autor: Lau_82 » dl. ago. 16, 2010 4:39 am
Autor: MaBer » dl. ago. 16, 2010 10:59 am
montseijordi ha escrit:Hola guapes!
Aqui una que ja s'ha casat. Jo tenia targetes a part i si me les demanaven les donava, realment va molt be que t'ingressin els diners directamente aixi no et donen tants sobres el gran dia, la gran majoria almenys a mi em van fer l'ingres, porteu targetes sempre a sobre quan aneu a repartir les invitacions, us ho recomano. Jo tampoc les hi vaig posar directament perque em semblava lleig pero me les demanaven igualment.
Autor: montseijordi » dl. ago. 16, 2010 3:42 pm
MaBer ha escrit:montseijordi ha escrit:Hola guapes!
Aqui una que ja s'ha casat. Jo tenia targetes a part i si me les demanaven les donava, realment va molt be que t'ingressin els diners directamente aixi no et donen tants sobres el gran dia, la gran majoria almenys a mi em van fer l'ingres, porteu targetes sempre a sobre quan aneu a repartir les invitacions, us ho recomano. Jo tampoc les hi vaig posar directament perque em semblava lleig pero me les demanaven igualment.
Hola wapa,
primer de tot Felicitaaaaats pel teu casament !! com va anar el gran dia ?? ja heu tornat de Rivera Maya ?? q tal per allà ? nosaltres tenim pensat anar.hi también.
El tema targetetes, on les vau fer?? Nosaltres és la idea que tenim, no posar el núm de compte directament a la invitació però si fer targetes amb els nostres noms, telf i núm de compte bancària, i qui ens ho demani li donarem, qui no, doncs no....
Que hi vau posar vosaltres? noms, telf i núm de compte ??
És veritat que la gent amb aquest aspecte et sorpren molt ?? he sentit mil histories ( de sobres buits, sobres amb un kleenex dins.....tot i que pensem que els nostres convidats no són així, tothom ens diu que ens endurem més d una sopresa....)
Gràcies wapiiiiii
Autor: MaBer » dl. ago. 16, 2010 5:30 pm
montseijordi ha escrit:MaBer ha escrit:montseijordi ha escrit:Hola guapes!
Hola wapa,
primer de tot Felicitaaaaats pel teu casament !! com va anar el gran dia ?? ja heu tornat de Rivera Maya ?? q tal per allà ? nosaltres tenim pensat anar.hi también.
El tema targetetes, on les vau fer?? Nosaltres és la idea que tenim, no posar el núm de compte directament a la invitació però si fer targetes amb els nostres noms, telf i núm de compte bancària, i qui ens ho demani li donarem, qui no, doncs no....
Que hi vau posar vosaltres? noms, telf i núm de compte ??
És veritat que la gent amb aquest aspecte et sorpren molt ?? he sentit mil histories ( de sobres buits, sobres amb un kleenex dins.....tot i que pensem que els nostres convidats no són així, tothom ens diu que ens endurem més d una sopresa....)
Gràcies wapiiiiii
Hola guapa!!!!
Moltes gracies, la vida de casada tot perfecte, igual q abans perque ja viviem junts nomes q ara tenim un llibre blau on hi posa "Llibre de familia", jeje.
El dia del casament tot be, ja estic escribint la cronica per si vols xafardejar-hi i Riviera Maya tambe tot i q vam pillar mals dies alguns per la cueta de l'huraca Alex pero ara queda com a anecdotes tot.
Lo d les targetes les vam demanar directament a la Caixa, et posen els vostres noms i el numero de compte, com el telefon esta a la invitacio no cal posar-los-hi la veritat, i no et cobren res!
mmmmmmmmm, doncs jo sorpreses no n'he tingut cap, tothom m'ha donat el sobre ple, uns mes i altres menys, igual q els ingressos, pero tothom m'ha fet alguna coseta.
De res i ja saps, si tens mes preguntes per aqui estic. petonets
Autor: montseijordi » dl. ago. 16, 2010 9:50 pm
Autor: adriana27 » dj. ago. 19, 2010 6:48 pm
Autor: Sita_yo » dj. ago. 26, 2010 9:08 am
Autor: marsal75 » dj. ago. 26, 2010 9:13 am
Autor: Salaok » dj. ago. 26, 2010 9:16 am
Autor: esteruchy » dj. ago. 26, 2010 9:23 am
Autor: adriana27 » dj. ago. 26, 2010 12:01 pm
esteruchy ha escrit:Nosaltres igual que vosaltres res de nº de compte. Això si a les mares els ho donarem apuntat... i si algú els ho demana que el donguin i ja està. pero res de demanar-lo directement!! Ho veiem molt fred.
Autor: buniketa » dj. ago. 26, 2010 12:10 pm