Invitaciones, pondríais el nº de cuenta bancaria???

un gran any!

Re: Invitaciones, pondríais el nº de cuenta bancaria???

EntradaAutor: montse_87 » dv. ago. 13, 2010 11:57 am

Doncs nosaltres si que ho ficarem, no directament a la invitació, sino amb unes targetetes que ens fara el banc amb el numero de compte, ho trobem mes practic i no volem que el dia de la boda la gent ens vingui amb el sobret ni portar cuartos a sobre perque una amiga em va explicar que a una amiga seva que li van donar sobres el mateix dia, se'ls va guardar el novio a la jaqueta del traje i despres del ball els sobres havien volat....
A nosaltres totes les bodes que em anat ho han fet aixi i mai ens ha semblat lleig, una altra cosa seria ficar-ho impres a la invitació en si, que aixo ja ho trobo una mica mes lletjet.
montse_87

Entrades: 43
Membre des de: dg. ago. 08, 2010 9:49 am

EntradaAutor: sandrasu » ds. ago. 14, 2010 12:26 pm

Doncs nosaltres penso que també farem lo de la targeteta ens sembla molt pràctic i si a algú no li agrada, doncs mala sort, nosaltres també portem un parell d'anys vivent junts i no necessitem pas res, i el tema dels sobres tampoc ens agrada gens, ho trobem molt poc pràctic...
Imatge

05-06-11
sandrasu
:: núvia de bronze

Entrades: 1843
Membre des de: dt. ago. 10, 2010 10:12 am

EntradaAutor: adriana27 » dg. ago. 15, 2010 9:11 am

Despres de parlar amb moltes casades, m' han dit que ja una important proporcio que encara que posis cmpte bancari et dona sobres igual, i que qui es de ingressar et truca..jo la veritat ja tenia decidit fer lo de la tajeteta però ara......estic canviant i em sembla que no posarè res! aixxx q això es un lio
7 de Maig de 2011
adriana27

Entrades: 1882
Membre des de: ds. jul. 03, 2010 4:44 pm

EntradaAutor: montseijordi » dg. ago. 15, 2010 9:57 am

Hola guapes!

Aqui una que ja s'ha casat. Jo tenia targetes a part i si me les demanaven les donava, realment va molt be que t'ingressin els diners directamente aixi no et donen tants sobres el gran dia, la gran majoria almenys a mi em van fer l'ingres, porteu targetes sempre a sobre quan aneu a repartir les invitacions, us ho recomano. Jo tampoc les hi vaig posar directament perque em semblava lleig pero me les demanaven igualment.
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 16778
Membre des de: dg. ago. 24, 2008 7:48 pm
Ubicació: Premià de Mar

EntradaAutor: tni et dje » dg. ago. 15, 2010 10:39 am

pues es una buena idea...
cuando las repartamos iremos con nuestro numero de cuenta en una tarjetita por si nos lo piden...
Imatge
tni et dje
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2491
Membre des de: dg. març 14, 2010 7:24 pm

EntradaAutor: Anna&Carlos » dg. ago. 15, 2010 10:55 am

Esta idea de la tarjeta aparte es la mejor idea que veo, porque ponerlo en la invitación no me gusta nada la idea, aremos unas tarjetas con el numero de cuenta y asín evitamos muchos sobres para el gran dia.

s2
Imatge
Anna&Carlos
:: núvia rookie

Entrades: 106
Membre des de: dg. juny 20, 2010 8:33 pm

EntradaAutor: montseijordi » dg. ago. 15, 2010 11:11 am

eso es chicas, ya os digo q a mi me fue genial, aunque mis padres insistian en q lasa pusiera en la invi y algunos amigos suyos me la pedian directamente
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Lanati » dg. ago. 15, 2010 11:37 am

adriana27 ha escrit:Despres de parlar amb moltes casades, m' han dit que ja una important proporcio que encara que posis cmpte bancari et dona sobres igual, i que qui es de ingressar et truca..jo la veritat ja tenia decidit fer lo de la tajeteta però ara......estic canviant i em sembla que no posarè res! aixxx q això es un lio

Tenen raó, la gent al final fa el que vol. A mi tampoc m'agrada la idea de tenir tarjetes preparades; qui em vulgui donar diners me'ls donarà en el moment de donar la invitació o quan ell/a ho decideixi.
Lanati
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 286
Membre des de: dt. jul. 06, 2010 4:04 pm

EntradaAutor: Lau_82 » dl. ago. 16, 2010 4:39 am

yo supongo que no pondre el numero de cuenta, pq queda un poco como toma la invitacion y pagame tu parte, jejeje!!! la mayoria de gente lo que hace es llamar a los novios para pedirles el numero, bueno, por lo menos yo a todas la que he ido he llamado a los novios para preguntarles si preferian q les diera el dinero en mano o tenian nuemro de cuenta.
Imatge
Lau_82
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1084
Membre des de: dg. jul. 11, 2010 3:06 pm

EntradaAutor: MaBer » dl. ago. 16, 2010 10:59 am

montseijordi ha escrit:Hola guapes!

Aqui una que ja s'ha casat. Jo tenia targetes a part i si me les demanaven les donava, realment va molt be que t'ingressin els diners directamente aixi no et donen tants sobres el gran dia, la gran majoria almenys a mi em van fer l'ingres, porteu targetes sempre a sobre quan aneu a repartir les invitacions, us ho recomano. Jo tampoc les hi vaig posar directament perque em semblava lleig pero me les demanaven igualment.

Hola wapa,

primer de tot Felicitaaaaats pel teu casament !! com va anar el gran dia ?? ja heu tornat de Rivera Maya ?? q tal per allà ? nosaltres tenim pensat anar.hi también.

El tema targetetes, on les vau fer?? Nosaltres és la idea que tenim, no posar el núm de compte directament a la invitació però si fer targetes amb els nostres noms, telf i núm de compte bancària, i qui ens ho demani li donarem, qui no, doncs no....

Que hi vau posar vosaltres? noms, telf i núm de compte ??

És veritat que la gent amb aquest aspecte et sorpren molt ?? he sentit mil histories ( de sobres buits, sobres amb un kleenex dins.....tot i que pensem que els nostres convidats no són així, tothom ens diu que ens endurem més d una sopresa....)

Gràcies wapiiiiii
MaBer

Entrades: 105
Membre des de: dv. abr. 23, 2010 4:41 pm

EntradaAutor: montseijordi » dl. ago. 16, 2010 3:42 pm

MaBer ha escrit:

Hola wapa,

primer de tot Felicitaaaaats pel teu casament !! com va anar el gran dia ?? ja heu tornat de Rivera Maya ?? q tal per allà ? nosaltres tenim pensat anar.hi también.

El tema targetetes, on les vau fer?? Nosaltres és la idea que tenim, no posar el núm de compte directament a la invitació però si fer targetes amb els nostres noms, telf i núm de compte bancària, i qui ens ho demani li donarem, qui no, doncs no....

És veritat que la gent amb aquest aspecte et sorpren molt ?? he sentit mil histories ( de sobres buits, sobres amb un kleenex dins.....tot i que pensem que els nostres convidats no són així, tothom ens diu que ens endurem més d una sopresa....)

Gràcies wapiiiiii

Hola guapa!!!!

Moltes gracies, la vida de casada tot perfecte, igual q abans perque ja viviem junts nomes q ara tenim un llibre blau on hi posa "Llibre de familia", jeje.

El dia del casament tot be, ja estic escribint la cronica per si vols xafardejar-hi i Riviera Maya tambe tot i q vam pillar mals dies alguns per la cueta de l'huraca Alex pero ara queda com a anecdotes tot.

Lo d les targetes les vam demanar directament a la Caixa, et posen els vostres noms i el numero de compte, com el telefon esta a la invitacio no cal posar-los-hi la veritat, i no et cobren res!

mmmmmmmmm, doncs jo sorpreses no n'he tingut cap, tothom m'ha donat el sobre ple, uns mes i altres menys, igual q els ingressos, pero tothom m'ha fet alguna coseta.

De res i ja saps, si tens mes preguntes per aqui estic. petonets
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: MaBer » dl. ago. 16, 2010 5:30 pm

montseijordi ha escrit:
MaBer ha escrit:

Hola wapa,

Gràcies wapiiiiii

Hola guapa!!!!

Moltes gracies, la vida de casada tot perfecte, igual q abans perque ja viviem junts nomes q ara tenim un llibre blau on hi posa "Llibre de familia", jeje.

El dia del casament tot be, ja estic escribint la cronica per si vols xafardejar-hi i Riviera Maya tambe tot i q vam pillar mals dies alguns per la cueta de l'huraca Alex pero ara queda com a anecdotes tot.

Lo d les targetes les vam demanar directament a la Caixa, et posen els vostres noms i el numero de compte, com el telefon esta a la invitacio no cal posar-los-hi la veritat, i no et cobren res!

mmmmmmmmm, doncs jo sorpreses no n'he tingut cap, tothom m'ha donat el sobre ple, uns mes i altres menys, igual q els ingressos, pero tothom m'ha fet alguna coseta.

De res i ja saps, si tens mes preguntes per aqui estic. petonets

Moooooooooooltes gràcies wapiiiii !!

Me'n alegro que tot anès tant bé :))))), q xuliiiii !! A nosaltres encara ens keden 9 mesos d'espera...ho veig tant llunyyyy...xo tothom diu q passa super ràpid !!

Mirarem el tema de les targetetes :))

Tema cròniques de moment encara no hi puc accedir, espero aviat poder.hi entrar...paciència !!
MaBer

Entrades: 105
Membre des de: dv. abr. 23, 2010 4:41 pm

EntradaAutor: montseijordi » dl. ago. 16, 2010 9:50 pm

bueno guapa, ja veuras q en un tres i no res els 100 missatges ja esta fets, nomes te'n queden 13!!!

D res, per aixo estem, per ajudar-nos.

I si, els mesos passen volant, que ni te n'enteres, aprofiteu moltissim aquests moments, d veritat

Petonets i enhorabona pel casament eh? q no t'havia dit res abans!
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: adriana27 » dj. ago. 19, 2010 6:48 pm

Jo ja defiinitiu no posaré el n' de compte, pero hi ha un altre opcio q es fa molt ara i queda força bé. S' esta fent invitacions en cd i aleshores poses esglesia: i com arrivar, lloc del banquet i com arrivar, ficas com us heu conegut, bueno tot el q vulguis i despres pots posar una finestreta amb un dolar i alla fiques en nº de compte, aixi la veritat q queda mes guayyy! aixo si si teniu molta gent gran com que el cd ni idea!!!! es bona idea pero jo no ho prefereixo la inviatcio en paper de tota la vida
7 de Maig de 2011
adriana27

EntradaAutor: Sita_yo » dj. ago. 26, 2010 9:08 am

Nosaltres sempre em tingut clar que no ens agradava posar el numero de compte..nosé, sempre que m'han donat el paperet o inclos al final de la invitació em sentia com encara més obligada a donar diners tot i que totes ja sabem que sempre es dona. Nosaltres també preferim la invitacio en paper i així es com la hem fet, perque l'hem feta nosaltres mateixos. Suposo que la gent o bé ens donarà els regals abans o el mateix dia del casament.
Imatge
Sita_yo

Entrades: 1957
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 8:24 am

EntradaAutor: marsal75 » dj. ago. 26, 2010 9:13 am

nosaltres a la invitació no posarem el num de compte, perque sembla que per vindre hagin de pagar. Farem el mateix que la Montse, portar les tarjetes quan anem a donar les invitacions i si ens demanen on poden ingressar els diners els hi donem i si no diuen res, doncs res.... deixarem unes quantes per aixó a casa els meus pares i a casa els sogres per si de cas a algú se'ls hi encen la bombeta tard i no ens localitzen a nosaltres per a preguntar-nos. A la familia i amics que viuen fora i que els hi hem d'enviar les invitacions els hi posarem la tarjeta directament.
Imatge
Imatge
marsal75
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

EntradaAutor: Salaok » dj. ago. 26, 2010 9:16 am

A mi m'ha semblat molt bona idea lo de la targeta a part.
M'ho apunto pq possar el nº de compte a l'invitació no em motivaba gens!!!
Imatge
Salaok

Entrades: 135
Membre des de: dt. jul. 20, 2010 3:55 pm

EntradaAutor: esteruchy » dj. ago. 26, 2010 9:23 am

Nosaltres igual que vosaltres res de nº de compte. Això si a les mares els ho donarem apuntat... i si algú els ho demana que el donguin i ja està. pero res de demanar-lo directement!! Ho veiem molt fred.
Imatge
Imatge
esteruchy

Entrades: 1298
Membre des de: dg. març 14, 2010 10:58 pm

EntradaAutor: adriana27 » dj. ago. 26, 2010 12:01 pm

esteruchy ha escrit:Nosaltres igual que vosaltres res de nº de compte. Això si a les mares els ho donarem apuntat... i si algú els ho demana que el donguin i ja està. pero res de demanar-lo directement!! Ho veiem molt fred.

Nosaltres farem el mateix! qui vulgui que la demani i sino pues els diners el mateix dia del casament!
7 de Maig de 2011
adriana27

EntradaAutor: buniketa » dj. ago. 26, 2010 12:10 pm

Adriana, parece que te persigo, jejejjejejee

Pues nosotros finalmente pondremos la tarjeta con el número de cuenta dentro de cada sobre. El motivo es que hemos acordado con algunos amigos que ellos no pondrán dinero porque nosotros tampoco pondremos en su boda (ellas se casan este año y nosotros al siguiente, y prácticamente lo que hacemos es devolvernos el dinero, ¿no? Entonces hemos acordado que cuando nos vaya bien, pues haremos algún detalle... Si puedo, les daremos algo igual, si no, pues no...) y de esta manera a ellos no se la pondremos porque no lo necesitarán. En los otros casos, que hagan lo que quieran.

De todos modos, preferiría que si me lo van a dar en mano que sea antes de la boda. Ejemplo: el 18 de septiembre se casa mi prima; y como lo ha llevado todo a última hora, ya no vamos a poder quedar para darle el dinero (quería hacer un ramo de billetes, pero paso de hacerla ir mal cuando sé que va fatal de tiempo entre miles de asuntos) se lo ingresaremos en la cuenta. Mis padres y nosotros se lo haremos en el mismo ingreso y les vamos a dar 800€ (entre 4, o sea, 200€ por persona; me parece que es suficiente, especialmente porque no podemos dar más)... ¿os imagináis llevar ese dinero en el bolsillo del traje o en el mini bolso que llevamos? ¿y ellos? ¿dónde lo van a meter? ¿y cuando se les junte con otra tanta cantidad de X personas? para mí sigue siendo una locura y una incomodidad máxima para todos. ¿y si se cae sin darnos cuenta? ¿y si alguien lo coje? aunque supongamos la honradez y la profesionalidad de quienes hemos contratado, ¿cómo demostrar que ha desaparecido? y dependeríamos de la buena fe de las personas, que cantidades tan grandes son mayores tentaciones, y nunca se sabe...
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants