NUNI27 ha escrit:Hola noies!
L'Erfre em va enviar un missatge preguntant què tal Can Macià,... la veritat és que l'any passat tampoc i havia massa gent que es cases allí, aixi que hem va anar molt bé poder "xafardejar" el blog de Can Alzina. En el que pugui intentaré ajudar-vos amb els dubtes que tingueu,...
Us explico què tal va anar la meva experiencia amb cal Ble. En general molt bé, ja li vaig adelantar amb Erfre. Pero com m'agradaria haver conegut els detalls negatius per poder apretar, allà van: Una vegada es dona la paga i senyal, el tracte canvia una mica,.. ja et tenen lligat. A nosaltres per exemple ja no ens van deixar anar a les Portes obertes, i no ens van informar de l'exclusivitat del Dj fins desprès d'haver fet la paga i senyal, era el primer any que ho feien aixi. Si haguès de canviat algo no ho haguès fet amb aquest Dj,... es va despreocupar molt de tot.
Les flors perfectes. Nosaltres no ho vam carregar massa, vam fer la cerimònia al jardí. No ven bé mirant al "moli" no veia del tot cuidat els arbustos del costat, aixì que ho vam fer deixant el moli a un lateral. Va ser el lloc perfecte. No vam possar alfombra, al ser gespa ho veiem incòmode, vam possar-hi pètals als costat de les cadires. I també al caminet cap al saló.
Pel que fa al saló la il·luminació i el fum que van possar quan vam entrar els nosaltre va queda molt bé, és un moment molt especial!!
Vam fer fotos al jardi i dins la casa. Molt xules i recomanables!
Ja vereu com quedareu contentes. Per cert el menjar molt bó. Fer el tast t'ajuda molt, la veitat va sortir com ens ho esperavem.
Bueno, jo vaig entrant de tant en tant, si teniu alguna pregunta més ja m'ho direu...
Petonets a totes!!
Que fotografo teniais?