Manlleu i voltants...

un gran any!

Re: Manlleu i voltants...

EntradaAutor: Àfrica » dl. gen. 31, 2011 7:44 pm

Hola noies,
No he escrit mai en aquest tema, però veig que no hi ha cap de 2011 que parli de TERRA ENDINS, LA TRIA i tots els seus voltants, així que crec que aquest és el meu!!
Ens casem el 09/09/2011 a la TRIA amb el Catering Terra Endins. De moment tenim poca cosa feta: les invitacions, que les hem fet nosaltres, ara ens falta trobar una imprempta assequible. Però sobretot escric perque tinc una enorme necessitat de dir que el proper 19/02/11 ja tenim el tastet! Hi ha algú que celebri el casament amb TErra endins? com és el dia del tastet? Deu meu, com va agafant forma tot plegat! A més, d'aqui 2 setmanes ja he quedat amb les amigues per anar a una botiga del centre de Barcelona que tenen vestits de cerimonia civil bastant assequibles (300-350 euros)...quines ganes!

Doncs res, que felicitats a totes les que esteu per aqui pels vostres casaments i anims amb els preparatius!
Àfrica

Entrades: 37
Membre des de: ds. juny 12, 2010 12:54 pm

EntradaAutor: marisole » dl. gen. 31, 2011 7:52 pm

Àfrica hi ha el post de Terra Endins, igual allà troves més gent que fa el tastet el mateix dia que tu.
marisole
:: núvia rookie

Entrades: 119
Membre des de: dj. oct. 14, 2010 11:45 am

EntradaAutor: Àfrica » dt. feb. 01, 2011 6:52 pm

ja el vaig mirar, però no s'actualitza des de novembre de 2010 i a més l'últim que hi ha escrit es del sopar dels nuvis ja casats que fan un cop a l'any al restaurant...i buscant, vaig veure que aquí parlaveu de terra endins i voltants...
Àfrica

EntradaAutor: euterpe » dt. feb. 01, 2011 8:09 pm

Nosaltres fem el tastet una setmana abans que tu (el dia 13). Ja t'explicaré, si vols.
Imatge
euterpe

Entrades: 194
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 9:29 am

EntradaAutor: noreta » dg. feb. 20, 2011 8:53 pm

ei, sóc nova aqui! jo también vaig fer el tast amb terra endins el 19 de febrer iem caso a la tria el 10.6.11, algu mes ha fet el tastet? us heu decidit pels plats? que us va semblar¿?¿? jo vaig una mica boja amb el tema detalls....
a veure si podem anar donant idees i opinions!
noreta

Entrades: 3
Membre des de: ds. oct. 02, 2010 7:18 am

EntradaAutor: sarapia » dg. feb. 20, 2011 9:04 pm

Hola guapes,

avui nosaltres hem fet el tastet a El Montanyà i ens ho hem passat estupendament, ara només toca pensar en el menú que encara no estem totalment decidits.

Us aniré informant, i a vosaltres com us ha anat el tastet?
Petons!
Imatge

Imatge
sarapia
:: núvia experta

Entrades: 518
Membre des de: dl. des. 07, 2009 10:55 pm

EntradaAutor: Àfrica » dg. feb. 20, 2011 9:49 pm

Nosaltres vam anar aquest dissabte, com la Noreta, a fer el tastet a Terra Endins i va estar molt i molt bé!!!
Vam provar:

- 8 primers
- 6 sorbets
- 9 segons
- 5 vins
- 2 caves
- 6 postres

Vam acabar rodolant de tant menjar!Ara, tot boníssim!Al final ens hem decantat per un pastís de peix de primer i galtes de segon. L'únic que ens va semblar malament és que ens diguessin d'estar els primers per sortir abans del restaurant, i tot i ser els primers, ens van atendre els últims: vam sortir a les 10:00 h de la nit del restaurant, havent de tornar en moto a Barcelona i amb tota la carretera mullada!
Pero la valoració es postiva, ens ho vam passar molt bé!
Àfrica

EntradaAutor: Àfrica » dv. feb. 25, 2011 7:11 pm

Ei noies! Que esteu molt apagadetes! Com us va anar a la resta el tastet!
Expliqueu les vostres opcions!!;-)
Àfrica

EntradaAutor: sarapia » dv. feb. 25, 2011 10:10 pm

Hola noies,

a nosaltres ens va anar de conya!!! Vam menjar moltíssim i encara ara ens hem de decidir, som incapaços de fer-ho, tot era tant bo!! mmmm......

I vosaltres com ho teniu tot?
Imatge

Imatge
sarapia

Entrades: 518
Membre des de: dl. des. 07, 2009 10:55 pm

EntradaAutor: pinxo11 » dl. feb. 28, 2011 5:13 pm

Hola noies,
doncs noaltres també vam fe el tastet i ens vam decidir per l'amanida de contrastos i la pintada!
Tot molt bé i molt bo, però crec que s'allarga massa, quines ganes de marxar a casa que teniem!!
pinxo11

Entrades: 119
Membre des de: dt. set. 21, 2010 7:33 pm

Anterior

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 15 visitants