Gironines 2011!

un gran any!

Re: Gironines 2011!

EntradaAutor: fl0reta » dl. maig 03, 2010 3:48 pm

a mi ja m'agradaria ajudar i parlar una mica més per aquest post de les gironines, però el fet de casar-me al montseny.... fa que no estigui gaire pels llocs que hi ha per girona :P ara si us ajuda algu.... fa un temps vaig anar a un restaurant que vaig quedar fascinada, es diu Restaurant L'Aigua, està a l'Armentera, una mica amagat de la ciutat, es preciós!!!

Mireu us deixo el link del facebook que té el restaurant perquè el pogueu veure una micona!!! Espero que us agradi, i si alguna encara no ho té clar, el pot valorar com a opció ;)
http://ca-es.facebook.com/pages/LArmentera-Spain-/Restaurant-LAigua-de-LArmentera/309570585115
Imatge
Imatge
fl0reta
:: núvia experimentada

Entrades: 347
Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:38 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: JiG » dl. maig 03, 2010 5:39 pm

Bona idea cucuruxu!!!! preguntaré a algun altre post a veure si algú s'hi ha casat viam què tal...
Merci!
Imatge
JiG
:: núvia de bronze

Entrades: 1903
Membre des de: ds. feb. 27, 2010 8:12 pm

EntradaAutor: cucuruxu » dt. maig 04, 2010 10:00 am

No hi ha de què maca! Per això estem!
Imatge
cucuruxu

Entrades: 1846
Membre des de: dj. des. 03, 2009 12:14 pm

EntradaAutor: Shaik » dc. maig 05, 2010 2:00 pm

No coneixia aquest espai, és molt maco, no tenen web, oi?

Sí que ens hem de posar les piles, i tenir almenys el restaurant, l'església i el fotògraf i vídeo. La resta pot esperar, jejeje. M'agradaria fer el casament a prop del restaurant, i així evitar desplaçar-nos, a veure si ho conseguim!!

Per cert, algú coneix la dissenyadora Celia Vela, de Figueres? És que la tinc com a primera opció per quan vagi a mirar vestits. No m'agraden els vestits pom-pom ni de princeseta, i no sé on més podria mirar. I tampoc m'agradaria gastar-me un ull de la cara pel vestit, prefereixo invertir-ho en la festa o el viatge.

:-()-)
10 de SETEMBRE de 2011, el nostre gran dia.
Imatge
Shaik

Entrades: 1909
Membre des de: dl. maig 03, 2010 1:50 pm

EntradaAutor: cucuruxu » dc. maig 05, 2010 3:35 pm

Hola Shaik!
No conec Celia Vela! He intentat entrar a la web però no hem deixa veure les fotos.. Ho intentaré més tard!
Jo tampoc vull gastar-me un dineral en el vestit.. Però crec que serà difícil! A mi m'agrada l'estil de Yolancris, però també diré que encara no m'he provat cap vestit de núvia o sigui que ja veurem quan comenci a probar si canvio d'opinió! jeje :-)
Imatge
cucuruxu

EntradaAutor: Shaik » dc. maig 05, 2010 9:56 pm

Ens anem perseguint cucuruxu, jejeje!

La web de la Celia Vela està molt desactualitzada, no hi surt mai res! Ella té el taller a Figueres, la botiga és preciosa, i allà té molts vestits. Conec dues noies que s'han casat amb un vestit seu, i molt bé. Suposo que aniré també a Girona a mirar, però xafardejant per les webs no acabo de trobar "el vestit" que m'encaixi del tot, vaig ben perduda... :-/
Imatge
Shaik

EntradaAutor: JiG » dc. maig 05, 2010 10:24 pm

Hola noies!!!

Veig que aneu traient el tema vestit...jo he mirat algun catàleg però res, ni he tobat el meu estil, ni el meu dissenyador, ni sé el que vull, ni el que em quedarà bé... per tant crec que no sabré res de res fins que no comenci a veure'n algun de posat...

He repassat el post i han sortit ja molts noms sobre vestits, una estona d'aquestes em dedicaré a buscar i anar mirant a veure què. Què guai, no?
Imatge
JiG

EntradaAutor: cucuruxu » dj. maig 06, 2010 11:38 am

Si noies! És complicadet el tema vestits eh! Jo lo únic que tinc clar és que vull que sigui còmode (no sirena) per poder ballar i fer el burru com a mi m'agrada sense problemes! jeje
I el dissenyador.. ni idea.. però que no sigui una cosa exagerada de preu! Algo modernet! Aniré a mirar a Girona, també vull anar a mirar a Palamós i no se a on més..
Si teniu idees ja m'ho direu eh!! ptneeets reines!
Imatge
cucuruxu

EntradaAutor: Shaik » dj. maig 06, 2010 2:06 pm

Jejeje, veig que tenim una idea molt semblant. Noies, no sabeu pas si en els vestits hi poden posar alguna mena d'elàstic a l'esquena per poder respirar? És que quan estic nerviosa respiro profund i no m'imagino encorsetada allà dintre... :star:: Jo tampoc em veig amb l'estil sirena, també vull anar còmode i ballar, que per això és la nostra festa!! : ban :

La Celia Vela té coses molt interessants, no sé què tal serà la col.lecció 2011, però té un estil molt personal, com vintage, i els preus són molt variats, no abusius. Val la pena acostar-se un dia a Figueres, ja ho sabeu!! (no tinc comissió, eh? encara no hi he anat, però he passat per davant per mirar des de l'aparador i fa bona pinta).

Us deixo un vídeo d'una desfilada que va fer, tot i que aquests vestits són més extrems, a la botiga no ho són tant.

http://youtube.com/watch?v=6X3GI5aEzc0

De dissenyadors m'agraden Raimon Bundó i Yolan Cris, però ni boja em gasto 2000 euros pel vestit, em sabria molt greu deixar tants calers en això. Amb aquests diners puc anar a conèixer la nena que tinc apadrinada a l'Índia.

A Girona hi ha la Francesca Marlop, que també dissenya, també hi vull anar. Suposo que l'última opció serà Pronovias, no m'acaba d'agradar l'estil que tenen.
Imatge
Shaik

EntradaAutor: fl0reta » dj. maig 06, 2010 5:27 pm

jo si us serveix d'ajuda.... vaig trobar el meu vestit a principis d'any a SN Nuvies a girona, em van atendre molt i molt bé i estic encantadissima, us ho recomano!!! Si li expliqueu ben bé que voleu... segur que us ho troba! penseu que jo tenia el meu vestit dissenyat i tan sols havia de anar a una modista i abans d'això vaig voler provar un model semblant a veure com em quedava i mentres provava vestits, la Paqui (la noia que em va atendre) escoltava atentament el que deia a ma mare i hostia ho va captar bé! perquè em va treure excatament el vestit que jo havia dissenyat!!! estava fet per mi i a més la meva talla, impressionant!!! així que.... "lo dixo" us ho recomano, no perdeu res per mirar, teniu molt de temps encara!
Imatge
Imatge
fl0reta

EntradaAutor: JiG » dj. maig 06, 2010 6:13 pm

Doncs sí, jo també sóc del rollo comoditat i poder ballar i ser jo!!!! Res de sirenes, amb lu bé que es va amb texans... jo és que no vaig ni quasi mai amb faldilla!!!! En fi noietes, anar buscant idees i anar descartant!!!!
Imatge
JiG

EntradaAutor: Shaik » dj. maig 06, 2010 9:20 pm

Quina colla que ens hem trobat!! Escolteu, i si trenquem esquemes i ens presentem amb un xandal blanc?? Segur que aniríem còmodes, jajaja!

He mirat la web de SVN (son els mateixos que Sinovias, no?), i hi ha vestits molt macos!! De preu, què tal? Potser també hi aniré, m'ha agradat! Gràcies floreta!

Per cert, canvi radical de tema... coneixeu el Restaurant Sala Gran de Llofriu (Palafrugell)? És que l'he descobert avui i pinta molt bé, tot i que no sé què tal està...

www.salagran.com

Imatge
Shaik

EntradaAutor: JiG » dj. maig 06, 2010 10:45 pm

Jo la Sala Gran de Llofriu el conec de vista, els meus avis viuen per la zona i quan els vaig a visitar passo sempre per davant d'aquest restaurant. Jo no hi he anat mai però algú de la família hi va anar a un casament i van dir que era tot molt bo i que molt bé! Ara, et parlo de potser 5-6 anys enrere eh... això és tot el que sé...
He vist la web i de dinar no l'havia vist mai! molt macu!!!!
Imatge
JiG

EntradaAutor: fl0reta » dv. maig 07, 2010 8:13 am

Shaik ha escrit:Quina colla que ens hem trobat!! Escolteu, i si trenquem esquemes i ens presentem amb un xandal blanc?? Segur que aniríem còmodes, jajaja!

He mirat la web de SVN (son els mateixos que Sinovias, no?), i hi ha vestits molt macos!! De preu, què tal? Potser també hi aniré, m'ha agradat! Gràcies floreta!

Per cert, canvi radical de tema... coneixeu el Restaurant Sala Gran de Llofriu (Palafrugell)? És que l'he descobert avui i pinta molt bé, tot i que no sé què tal està...

http://www.salagran.com

A mi el preu em va agradar molt, la veritat!!! mira a la botiga principal.... els preus oscilen entre els 800 i els 1300€ ara també tenen una altre botigueta que tenen vestits de temporades anteriors, els quals han passat de valdre 1300 a 400-600€ JO penso que val la pena mirar-ho!
Imatge
Imatge
fl0reta

EntradaAutor: Shaik » dv. maig 07, 2010 8:26 am

Doncs està molt bé Floreta! Moltes gràcies!! És el pressupost que vull gastar-me, i no tinc intenció d'anar a llocs massa cars perquè després passa el que passa, que veus vestits que t'agraden i tens temptacions insanes, jejeje!

Merci JiG per comentar el tema de la Sala Gran, la veritat és que es veu molt maco a la web. M'han passat els menús i surt força més bé de preu que a altres llocs que he consultat (si algú els volgués que m'ho digui). El problema és que em queda a 50Km de caseta, però tot seria organitzar-se!
Imatge
Shaik

EntradaAutor: cucuruxu » dv. maig 07, 2010 9:08 am

Hola Shaik wapa!!
Si que conec la Sala Gran! Bueno a la Fira Nuvis de Girona ens va tocar un sopar que en sortejaven uns quans a futurs nuvis.. I la veritat és que ens va encantar! El lloc és preciós, el Sr. que fa de metre un professional de cap a peus i el menjar boníssim! Ens van fer un pica-pica de casament i després primer, segon, postres i pastís nupcial, tot igual. Ens va agradar molt però finalment vam decidir que voliem fer-ho al nostre poble i no mouren's. Tinc preus i el que vulguis i uns coneguts que s'hi casen aquest any..
El que necessitis demana demana!! ptnet wapa
Imatge
cucuruxu

EntradaAutor: geisha » dv. maig 07, 2010 12:31 pm

Hola noies!!! ja tink el restaurant reservat!!! una mica mes i ens quedem sense dies!! ostres em semblava que amb un any d'antelacio no tindriem problemes, i m'equivocava, una miqueta mes tard i el nostre dia tambe el volien!! Ara ja em toca començar a mirar vestits, quines ganes!!! a final de mes fan la fira a barcelona per les botigues que presenten noves temporades de vestits, em colare amb la cusina del meu xicot que tenen una botiga i aviam que trobo! ja anire explicatnt!
A mes haviam si em podeu ajudar estem tinguent molts dubtes amb els detalls, algu te alguna idea xula!! ptnets atotesssss
Imatge

14-05-2011
geisha

Entrades: 481
Membre des de: dl. abr. 19, 2010 3:34 pm

EntradaAutor: Shaik » dv. maig 07, 2010 2:10 pm

Geisha, felicitats per haver trobat ja el restaurant!! On és que estigui tan sol.licitat? M'estic posant nerviosa... :hmm::

Cucuruxu, així que la Sala Gran està bé... potser hi truco i anirem a veure'ls, m'ha agradat la idea que tenen de menús oberts i el lloc és molt maco. Al Mas Pau també ho fan així, t'has de dissenyar el menú a partir d'una colla de primers i segons. És bona idea! El més fotut és que ens queda una mica lluny, però podria plantejar fer un autocar, com que serem poca gent seria una possibilitat. Ja veurem.
Imatge
Shaik

EntradaAutor: fl0reta » dv. maig 07, 2010 3:45 pm

Shaik ha escrit:Geisha, felicitats per haver trobat ja el restaurant!! On és que estigui tan sol.licitat? M'estic posant nerviosa... :hmm::

Cucuruxu, així que la Sala Gran està bé... potser hi truco i anirem a veure'ls, m'ha agradat la idea que tenen de menús oberts i el lloc és molt maco. Al Mas Pau també ho fan així, t'has de dissenyar el menú a partir d'una colla de primers i segons. És bona idea! El més fotut és que ens queda una mica lluny, però podria plantejar fer un autocar, com que serem poca gent seria una possibilitat. Ja veurem.

Jo el 2 de juliol tinc casament al Mas Pau, d'uns amics!! ja us explicaré què tal! de totes maneres el nuvi m'he n'ha parlat molt bé, perquè porta tota la vida anant! i que li surt molt bé de preu.
Imatge
Imatge
fl0reta

EntradaAutor: cucuruxu » dv. maig 07, 2010 4:03 pm

Geisha Felicitats pel teu restauant!! Ja ens explicaràs!!

Shaik tranquila.. jo no tinc el catering encara.. Si el lloc però no el catering!jeje Sempre podem cuinar nosaltres! jejeje

Per anar-lo a veure no hi perds res! I si hi menges demana't un postre que és de crema catalana amb diferents textures o algo així que era mmmmmmmmmmm deliciós!
Imatge
cucuruxu

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 16 visitants