cotxe per a la nuvia

un gran any!

Re: cotxe per a la nuvia

EntradaAutor: Nikyara » dv. jul. 02, 2010 4:05 pm

Pues xicas yo voy a ser algo original jejejejje pero es q me hace muxsima ilusión k sea así, ya se lo he pedido a mi padre y tot. Os cuento...mi padre es taxista y quiero ir con su taxi jejejejeje adornadito de boda :-)) mencanta la idea, se puso mas happy cuando se lo dije!!!hasta se keria comprar uno nuevo, xo todavia l k tien eta nuevo asi k le hemos convencido xa k no k el k ya tiene ya ta molt be!
Imatge
Nikyara
:: núvia experimentada

Entrades: 490
Membre des de: dl. maig 17, 2010 8:45 am

EntradaAutor: Nelbba » dv. jul. 02, 2010 4:17 pm

LA verdad Nikyara que idea mas original ^^ y ya me imagino que tu padre tiene que estar encantando que vayas con el cochecito
La verdad que diferente, si no se lo dices a los invitados se quedaraán con la boca abierta ese dia jejeje
18 de Junio de 2011
Nelbba
:: núvia rookie

Entrades: 185
Membre des de: dl. juny 29, 2009 4:04 pm

EntradaAutor: Nikyara » dv. jul. 02, 2010 10:13 pm

Yo no se lo he dixo a nadie, jejeje en principio no lo diremos y ala k flipen un poko la novia llegará en taxi jejejeje
Imatge
Nikyara

EntradaAutor: Nelbba » dv. jul. 02, 2010 11:32 pm

Claro que si jejejeje en el momento que vean llegar una taxi, alucinaran jejejej lo mejor será sus cara jejej la verdad ^^
18 de Junio de 2011
Nelbba

Entrades: 185
Membre des de: dl. juny 29, 2009 4:04 pm

EntradaAutor: aairinn » ds. jul. 03, 2010 9:43 am

Que buena la idea del taxi, de verdad, jajajaj Me encanta! Pero mi padre no es taxista, así que no me la podré copiar, lástima... Nosotros tenemos claro que no vamos a alquilar ningún coche para ese día, nos casamos en el mismo restaurante, así que creemos que no es necesario. Todavía no se con qué coche iré, pero cualquiera de la familia me vale, y si no con los nuestros que para eso los tenemos!!
Imatge
Imatge
aairinn
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2367
Membre des de: dc. maig 26, 2010 1:54 pm

EntradaAutor: tara25 » ds. jul. 03, 2010 9:49 am

Olé por Nikyara !!!!!

Di que si, en la boda hay que poner toques de originalidad y si además va ligado con un tema sentimental, se crea un coctel perfecto.

Segurísimo que tu padre estará orgullosisimo!!! estos detalles son lo que luego uno recuerda y hacen especial una boda !!

Enhorabuena !!!!!!!!!!!!
Imatge
tara25

Entrades: 111
Membre des de: dt. oct. 27, 2009 6:34 pm

EntradaAutor: buniketa » ds. jul. 03, 2010 12:04 pm

Jejejejeje... cuando mi hermana se casó también fue en taxi... ¡el de mi padre! La verdad es que es de lo más diferente... seguro que tu padre estará muy, muy contento!
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Nikyara » dg. jul. 04, 2010 8:07 am

Si si mi padre super contento!!!
buniketa, k gracia k tu hermana también lo hiciera, sk nu sé xa mi es algo también emotivo, xk el taxi desde siempre m ha encantado, hasta d peke keria ser taxsta jejejje lo kpasa k no m dejaron jejejeje buniketa no has pensado en hacerlo tu también??
Imatge
Nikyara

EntradaAutor: buniketa » dg. jul. 04, 2010 10:39 am

Nikyara ha escrit:Si si mi padre super contento!!!
buniketa, k gracia k tu hermana también lo hiciera, sk nu sé xa mi es algo también emotivo, xk el taxi desde siempre m ha encantado, hasta d peke keria ser taxsta jejejje lo kpasa k no m dejaron jejejeje buniketa no has pensado en hacerlo tu también??

Es que de eso hace ya por lo menos 20 años, y hoy por hoy mi padre ya está jubilado... ¡ni siquiera tiene ya el coche! Para hacerlo tendría que contratar a alguien, lo que me supondría lo mismo que contratar otro coche con chófer... y como ya no conocemos a nadie de los actuales taxistas, pues me quedo con la segunda opción... o ya veremos.
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: Nikyara » dg. jul. 04, 2010 5:59 pm

ah wenu entonces no claro es normal, pues a buscar mas opciones wapi *.-o-o.*
Imatge
Nikyara

EntradaAutor: Montseta28 » dc. jul. 07, 2010 8:02 pm

Holaaaa!!!!
nosaltres ja tenim reservat el cotxe que durem aquell dia, l' latre dia vam anar al Grup Limousines i ens van encantar un munt!!!!ja n' hi havia uns quants reservats per la nostra data, però finalment el que ens va agradar encara estava disponible!!!!al meu xicot li encanten els cotxes i li feia molta il.lusió llogar un clàssic!!!
Imatge
Montseta28

Entrades: 168
Membre des de: dc. feb. 03, 2010 9:05 pm

EntradaAutor: adriana27 » dv. jul. 30, 2010 2:49 pm

Em podeu passar el contacte? jo també necessito un cotxe...volia una limusina pero m' han dit q son 500 euros ho trobo massa, sabeu mes o menys un cotxe de l' epoca perque quan surt? i si va per hores o es el mati? petons
7 de Maig de 2011
adriana27
:: núvia de bronze

Entrades: 1882
Membre des de: ds. jul. 03, 2010 4:44 pm

EntradaAutor: Montseta28 » dv. jul. 30, 2010 5:40 pm

adriana27 ha escrit:Em podeu passar el contacte? jo també necessito un cotxe...volia una limusina pero m' han dit q son 500 euros ho trobo massa, sabeu mes o menys un cotxe de l' epoca perque quan surt? i si va per hores o es el mati? petons

Adriana nosaltres el que hem llogat costa 600 euros, ens van dir q n' hi havia de més econòmics también. El cotxe recull a la nuvia a casa, la porta a l' esglèsia i després els nuvis al restaurant.
Imatge
Montseta28

Entrades: 168
Membre des de: dc. feb. 03, 2010 9:05 pm

EntradaAutor: mariposa2011 » dv. jul. 30, 2010 7:16 pm

Que macu això del taxi!! Segur que els convidats al.lucinaran... :-)ok:

A mi m'agradaria algun cotxe tipus Rolls o així, però encara no em mirat preus... m'han comentat que hi ha una empresa a Molins de Rei on s'encarreguen d'aquests serveis. Una altra tasca per principis de setembre!!
mariposa2011

Entrades: 107
Membre des de: ds. juny 05, 2010 7:00 pm

EntradaAutor: adriana27 » dv. jul. 30, 2010 7:18 pm

hulataca ha escrit:Que macu això del taxi!! Segur que els convidats al.lucinaran... :-)ok:

A mi m'agradaria algun cotxe tipus Rolls o així, però encara no em mirat preus... m'han comentat que hi ha una empresa a Molins de Rei on s'encarreguen d'aquests serveis. Una altra tasca per principis de setembre!!

Xii i también hi ha una empresa a st boi q esta molt bé. >Nosaltres amb el cotxe no ens volime gastar mes de 400 no se....si trobarem alguna cosa, pk ha de ser petit ja que em caso a l' esglesia de st andreu llavaneres i alla limosina com que no hi cap!
7 de Maig de 2011
adriana27

EntradaAutor: adriana27 » dv. jul. 30, 2010 7:22 pm

Montseta28 ha escrit:
adriana27 ha escrit:Em podeu passar el contacte? jo també necessito un cotxe...volia una limusina pero m' han dit q son 500 euros ho trobo massa, sabeu mes o menys un cotxe de l' epoca perque quan surt? i si va per hores o es el mati? petons

Adriana nosaltres el que hem llogat costa 600 euros, ens van dir q n' hi havia de més econòmics también. El cotxe recull a la nuvia a casa, la porta a l' esglèsia i després els nuvis al restaurant.

Ahh i us espera a la sortida del restaurant i tot? nosaltres a veure si trobem per 400 ...que ja anem amb el presupost al limit
7 de Maig de 2011
adriana27

EntradaAutor: mariposa2011 » dv. jul. 30, 2010 7:24 pm

adriana27 ha escrit:
hulataca ha escrit:Que macu això del taxi!! Segur que els convidats al.lucinaran... :-)ok:

Xii i también hi ha una empresa a st boi q esta molt bé. >Nosaltres amb el cotxe no ens volime gastar mes de 400 no se....si trobarem alguna cosa, pk ha de ser petit ja que em caso a l' esglesia de st andreu llavaneres i alla limosina com que no hi cap!

Doncs buscaré també aquests de St Boi i a veure que tenen... Gràcies!!
mariposa2011

Entrades: 107
Membre des de: ds. juny 05, 2010 7:00 pm

EntradaAutor: buniketa » dv. jul. 30, 2010 11:18 pm

adriana27 ha escrit: Ahh i us espera a la sortida del restaurant i tot? nosaltres a veure si trobem per 400 ...que ja anem amb el presupost al limit

Adriana, dubto molt que esperin als nuvis fins a acabar la festa... això costaria molt més que 600€!

A nosaltres per aquí a Lleida també ens demanen uns 500€ per una limusina, el cotxe clàssic no sé quant costa, però per uns 300€ aproximadament, podríem trobar cotxes moderns de gamma alta... suposo que per tot arreu deu ser la cosa per l'estil...
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: esteruchy » ds. jul. 31, 2010 9:04 am

Laura, Buniketa:
llego un poco tarde pero no lo ví!! Jajajaja yo también quería que me llevarán en el taxi de la familia de él... han trabajado su padre (que murió), su hermano, mi chico, y ahora el cuñado (marido de la hermana de Sergio)... jajajaja pero al final iré con el mondeo de señor importante de mi tío porque quiero que me lleve mi tío!! A mi chico quizás si le lleven en el taxi.... jajaja pero entre taxi y el cochazo de su hermano... nose yo creo que elegirá el cochazo jajaja

Lo que si quizás (lo tenemos que pensar) nos echemos alguna foto en el taxi ... ya sea el TAXI o el de algún compi de la emisora que lo vendrán a ver... porque él es el pequeño, el niño,... como todos lo han visto crecer (al principio la emisora estaba en su casa!!! jajaja)
Imatge
Imatge
esteruchy
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1298
Membre des de: dg. març 14, 2010 10:58 pm

EntradaAutor: Nikyara » ds. jul. 31, 2010 9:09 am

jejejee
Yo lo elegí así por algo más sentimental, ademas k a mi padre le encanto la idea (q segun el ya tenia en mente....)
Eso dependerá d tu xico a ver k kiere...el mio ya t digo yo k si estuviera en esa situacion cogeria coxazo ejejejje xk cuando se lo dije k yo iría asi y despues los dos junts en el Taxi no le hacia muxa gracia, xo wenu lo entendio ejejejej
Imatge
Nikyara

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 15 visitants