nuvies amb més de 30

un gran any!

Re: nuvies amb més de 30

EntradaAutor: cramdol » dg. oct. 10, 2010 5:05 pm

Liebe ha escrit:Nosaltres tots dos tindrem + de 30, ell 34 i jo 31, pero estem segurs del pas que farem.
Pel tema nens, hem parlat d'esperar 3 o 4 anyets perque ara per ara no ens sentim preparats ni economicament podriem.

Doncs mira quasi com nosaltres, jo ja hauré fet els 31 i ell li quedaran 2 dies per fer els 34!!! Crec que el regal d'aniversari li fare pel casament!!! Que us sembla? >.-<:
Imatge
cramdol

Entrades: 30
Membre des de: dg. jul. 18, 2010 4:52 pm

EntradaAutor: Neki » dl. oct. 11, 2010 7:54 pm

Hola guapisimas!!!!

Pues yo me casé con 31 y la verdad es que no lo encuentro tan raro!!! a dia de hoy creo que cada es más habitual!!!! y bien guapas que estamos todas ese dia!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Neki
:: meganúvia
:: meganúvia

Entrades: 7679
Membre des de: dt. ago. 18, 2009 3:41 pm

EntradaAutor: ker » dl. oct. 11, 2010 8:27 pm

Hola!! Jo tambe en tinc mes de 30, 33 Per. Ser mes exctes, i quan ens casem haure fet 34 tot just 6 dies abans!!! Estic d'acord amb q estem estupendes!!!! Cada década te les seves coses bones, no? Jo estic encantada!
Imatge
ker

Entrades: 40
Membre des de: dl. oct. 04, 2010 7:51 pm

EntradaAutor: ker » dl. oct. 11, 2010 8:33 pm

Melo, tienesucjs razón, hoy en dos es difícil q antes de los treinta, tengas un estabilidad suficiente para dar el paso. El tema nens, nosaltres diguem q anem adelantats, jejé, teñimos un nen de 16 mesos, i de veritat, entenc el q dieu d'esperar una mica, pero en aixo si que es nota l'edat, quan comencen a caminar et rebenten, quanta energía q tenen!!!! Pero en tot cas una experiencia preciosa!!
Imatge
ker

Entrades: 40
Membre des de: dl. oct. 04, 2010 7:51 pm

Anterior

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 22 visitants