Autor: celia84 » dg. maig 09, 2010 4:19 am
Holaaa!! Que hi ha algú?? Fa molt temps que tenim això abandonat!! Jo també, la veritat...
Ja estem al 2010!! A mi em queda just 1 any!!, bé, i un parell de setmanetes, jaja, però això no és res!! I ara en aquest punt ja m'estic començant a posar nervi... i queda 1 any!!
Com ho porteu?? Jo ja tinc la data reservada a l'església! 28 de maig a l'Altar Major de Montserrat!! Estic súper contenta... També hem reservat ja fotògrafa i videògrafa, són les noies de ***, a Barcelona, i estem encantats amb elles. També ens faran invitacions en CD i un reportatge de pre-boda que mantenim en secret, perquè regalarem un àlbum als pares amb les fotos del reportatge, el dia de la boda!
En quant als regals... encara tenim mil dubtes: ram de núvia, parella de nuvis, lliga, rèpliques i altres... Un cacau! Espero poder-me anar aclarint...
Vaig mirar a Pronovias els vestits de la nova temporada, pel 2011, però a mi no m'agradaven... He mirat a Rosa Clarà i m'han encantat, tot i que encara són els de 2010... Em van dir que demanés hora al setembre, que ja tindrien els nous vestits, per tant... al setembre comença l'odissea!! Pel vestit i la resta!!
Ara suposo que anirem ja mirant DJ i tema autocars...
Espero que seguiu el fil, a veure com ho porteu vosaltres!! Petonsss!!