BODES LLEIDA

un gran any!

Re: BODES LLEIDA

EntradaAutor: NUVOLET » dl. oct. 12, 2009 12:47 pm

De res Cadui, ja ens aniràs contant les teves noticies jejejeej!!!!! :-)ok:
Imatge
Imatge
NUVOLET
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1295
Membre des de: dv. set. 11, 2009 11:25 am
Ubicació: lleida

EntradaAutor: buniketa » dl. oct. 12, 2009 12:48 pm

Enhorabona, Nuvolet!

Quan tens el restaurant reservat et treus un pes de sobre, perquè crec que és més difícil trobar el restaurant que el lloc on fer la cerimònia, si més no aquí a Lleida. Per cert, quan és el teu gran dia?
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: NUVOLET » dl. oct. 12, 2009 12:57 pm

Doncs si buniketa, m'he tret un bon pes de sobre... el meu dia és el 27 d'agost!! i el vostre????
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: arbecub » dl. oct. 12, 2009 2:54 pm

Wpes!!!!

com anat el pont???
vec que a tu nuvolet moooooolt be!!!!!!!
MOLTES FELICITATS PER L'ELECCIO DEL RESTAURANT!!!!!
CRONICA: viewtopic.php?p=2472990#2472990

Imatge

GEMMAIANTONI 18/07/2009
arbecub
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4168
Membre des de: dj. oct. 23, 2008 12:55 pm
Ubicació: Arbeca

EntradaAutor: buniketa » dl. oct. 12, 2009 3:44 pm

Doncs Nuvolet, nosaltres ens casem el 14 de maig...

A casa meva al·lucinen perquè tinc un munt d'arxius al PC amb coses referents al casament: idees, llistat de convidats, de botigues, de possibles activitats, el plànol i la distribució de les taules, un excel amb un pressupost... és que ara no treballo i estic súper emocionada. Com que no sé on m'enviaran ni el temps de què disposaré...
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: buniketa » dl. oct. 12, 2009 4:03 pm

Hola noies,

pensant, pensant, m'he plantejat algunes coses :hmm:: : per exemple, un espectacle al restaurant. A més del que ja comença a ser típic "Castell de focs artificials", m'agradaria alguna cosa com aquells que juguen amb foc i música... però no recordo com es diuen... no sé si m'explico. Se us acut res? És només una idea per anar perfilant o sopesant, si algú té altres idees o sap quant pot costar... :-/
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: NUVOLET » dl. oct. 12, 2009 4:33 pm

jajajaja buniketa jo també tinc carpeteta amb cosetes per la boda, però al meu novio no li conto gaire perquè em diu que falta molt, està ilusionat pero que ho veu lluny, el que està molt emocionat es el meu pare casi el que més,... i ja no ho sap ningú més així que em tinc que mossegar la llengua un munt de cops jeejeje però sort del foro que podem anant contan-nos cosetes...
Quans invitats sou?? jo un munt... 250 o així, es que la meva familia es molt numerosa tinc vintipico cusins germans... i la del meu xicot ni te cuento també...
Per cert buniketa ja teniu lloc de la ceremonia restaurant etc...
I lo dels focs amb música i tal no se a que et refereixes...
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: buniketa » dl. oct. 12, 2009 5:08 pm

Doncs nosaltres ho farem al Palau de Margalef; el que ens falta és l'església: hi ha,de moment, diverses possibilitats. La Catedral (però una capella lateral), la Seu Vella (però hi ha els inconvenients de què ja hem parlat algun cop) i Sant Joan, que al meu carinyo li agrada molt. Ja veurem...

Serem, de moment, i si ningú no falla, uns 160. I la veritat és que hi ha més amics que no pas familiars...

Per cert, tenim uns coneguts que diuen que es volen casar el 30 de maig de 2010, i crec que pensen en la Finca Prats, tot i que no tenen restaurant ni església. Tu com ho veus? Jo ho veig com a una mica impossible, però no sé... potser al ser diumenge...
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: buniketa » dl. oct. 12, 2009 5:55 pm

Pel que fa a això dels espectacles, en molts llocs t'ofereixen fer un castell de focs artificials, que m'agradaria molt, però a més se m'havia acudit algun altre espectacle (de l'estil Mayumaná, per exemple).
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: NUVOLET » dl. oct. 12, 2009 6:45 pm

Buniketa lo dels teus amics si es diumenge potser si que trobarán lloc, dissabte ho veig una mica complicat pero diumenge potser si, perque a uns amics meus també els hi ha passat es volien casar al setembre de 2010 i feu al palau de margalef i ha tingut que ser en diumenge perquè clar ja no havia lloc, i ja fa tres mesos d'això. Dislis als amics que s'afanyin i truquin a la prats correns!!!
Es veritat quin cap!! ja vas dir que ho faries al Palau de Margalef... molt be doncs. Crec que a les esglesies has d'esperar al 2010 que es quan obren la llista per l'any següent no??? jo la fare civil i les dos opcions la Paeria o La Seu Vella, però crec que guanyara la Paeria...

I per últim, lo de mayumana, no se si ha cap grup així, pero batucades si, i van a bodes que ho he vist, un dia vaig veure un grup de batucada a la sortida de l'esglesia!!!
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: buniketa » dl. oct. 12, 2009 6:53 pm

Merci, Nuvolet, ja veurem... només és una idea. Això rai, que queda molt i molt de temps!
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: cadui » dl. oct. 12, 2009 7:59 pm

nosaltres vam fer la llista provisional de convidats ahir i ens surten uns 90-100 pq hem sel·lecionat bastant a qui volem convidar... però vaja que encara falta comentar la llista amb els pares, doncs ja sabeu que sempre va sortint algú!

jo també tinc una carpeta a l'ordinador amb un munt d'informació i de tant en tant li comento al meu novio, però li vaig dient per "capítols" tota la informació perquè sinó diu que s'estressa!! jajajaja!!! aquests homes... :-)ok:
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: NUVOLET » dj. oct. 15, 2009 1:43 pm

això està molt mort no... cap amunt!!!

Os poso aquesta web que hi ha cosetes interesants:

www.deseoqueteguste.es

*.-o-o.*
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: buniketa » dj. oct. 15, 2009 2:22 pm

Ei Nuvolet!

Doncs sí que està una mica apagadot això sí...

He visitat la pàgina que has posat... Els rams són molt xulos! A mi és el que més m'ha agradat! Són diferents i curiosos...

Jo estic pensant de posar-me a fer "Anuskes", provar-ho, a veure si em surten... També vull fer sabonets pels lavabos del restaurant...

Aiiiiiiiiiiiiii! Ja em van enviar els menús del 2011, així que aviat a pagar la senyal... El que passa és que no els he pogut obrir... quina mmmmmm...! Tinc una impaciència... tot el dia mirant el correu avere si aquell bon home me'ls torna a enviar. Sóc capaç d'anar-hi jo personalment!
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: NUVOLET » dj. oct. 15, 2009 2:27 pm

jajajaj buniketa que impacients som!!! a nosaltres ens van dir que els menús del 2011 fins al 2010 no estarien pero bueno que alguna cosa canviarien dels d'ara pero no molt important!!!

Si els rams de chupachups i bombons son monisims!!!

Els sabonets son superfàcils de fer jo n'hi he provat de fer amb els moldes del IKEA.
Però les anuskas, no m'atreveixo, no sòc tan manetes, el que si m'agradaria provar son els corets de fieltro de llavero, potse aquest finde m'hi dedico, jo vaig provant cosetes!!!

Ah també m'agraden molt les agulles d'aquesta página :

http://alfileresencarna.blogspot.com/
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: buniketa » dj. oct. 15, 2009 10:20 pm

Aaaaaaaaaagh!

Tota la tarda esperant i res, cap resposta al meu mail... al final he trucat al restaurant per avisar que no he pogut obrir l'arxiu dels menús i m'ha dit que me'l tornaria a enviar... i encara reeeeeeeeeees!Al final hi hauré d'anar jo!

M'he mirat la pàgina de les agulles de pit, Nuvolet, són maques, però no són gaire del meu estil. M'agraden més les nines tipus "Anuska", són molt originals i divertides, fins i tot les pots personalitzar! Depén de quantes siguem al comiat de soltera els en regalaré una a cada una (espero que les sàpiga fer, perquè si no... surtirien massa cares!), o si no, potser en regalaré només a les amigues més properes: m'he de fer a la idea que no tinc l'obligació ni per què regalar coses a tothom! Tinc massa idees al cap!

Unes altres agulles que m'agraden són les que es fan amb fimo. Queden molt maques i són més fàcils de fer que les nines.
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: buniketa » dj. oct. 15, 2009 10:25 pm

Ah! Per cert, Nuvolet, jo m'imagino que els del restaurant han fet ara això dels menús perquè com que aviat serà la Fira a Lleida sabran si tenen els dies concertats o els tenen lliures, perquè en el que més han insistit és en saber si volem el 14 de maig o no.

Ànims amb això dels rams! Jo no crec que en regali, d'aquests... em penso que en faré 2 de més petits per les meves millors amigues que vull que siguin dames-testimoni, jeje.
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: NUVOLET » dv. oct. 16, 2009 9:31 am

A mi el que hem passa que penso ay si li regalo a una l'altra també, i llavors si començo així allò pot semblar el dia de nadal amb tants regals sorpreses i coses!!!

Jo per la despedida també tinc pensat donar-lis alguna coseta, ara provaré de fer els corets de fieltro de clauer o també de broche es poden fer, que crec que són més fàcils que les anuskes pero es que són monisimes!!! però clar 15 euros cada una... a mi els alfilers m'agradaría donarlos a totes les dones de la boda, pero no ho se encara hi ha tantes cosetes....

anims que ja som divendres!!!
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: buniketa » dv. oct. 16, 2009 2:21 pm

Doncs sí, jo em veig igual... em sap greu donar coses a una i a una altra (que potser estan en la mateixa condició) no... És que la meva conciència és així... capulleta! Ja no és pel que després puguin dir o comentar, és perquè pensaria: "honestament, a aquest/a tinc ganes de fer-li res? o ho faig per quedar bé i que no s'ofengui? és just que a una sí i a una altra no?"... No sé si m'explico... i després penso que no tothom es preocupa si tu et sents ofés o si et sap greu o no que no t'hagin fet res a una altra boda, per exemple, perquè no tenim l'obligació de fer coses especials per tothom... suposo que són les ganes que tothom quedi content, però s'ha de ser realista: SEGUR que hi haurà algú que no ho estarà, ni content ni satisfet al 100%, oi? Doncs almenys que no siguem nosaltres!!!
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: NUVOLET » dv. oct. 16, 2009 3:09 pm

Me sento molt identificada amb tu... i al he decidit que jo faré el que em surti del cor i si algú s'enfada doncs mira... encara que com tu dius mai es pot acontentar a tothom, però hi ha coses que s'han d'entendre i punto...
Imatge
Imatge
NUVOLET

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants