PATYALE! Ja em deixes més trankila amb això de les 7 hores.. perquè sigui com sigui jo ho veig massa just.. a la última boda que vaig estar vam estar més de 10.... però bueno, si ningú es queixa d'això és que deu donar temps de sobres!!
Doncs lo del menú del 115 € a nosaltres la Gemma el dia que vam anar ens el va donar sense demanar-lo i ens va dir que si que entrava.. no se, ho confirmaré el diumenge quan vagi perquè també em va dir que es mantenien els preus i al final no.. em pots enviar un privi per dir-me que t'han arreglat?? es per veure el que puc apretar diumenge...jejejeje
Ah! i per cert, com era el muntatge del casament de dissabte que ara m'has deixat amb la intriga!

CRIOK! ya tienes las invitaciones??? como son? las has hecho tu?? yo la verdad es que en principio no queria pensar en nada mas hasta después de verano porque aun queda mucho.... supongo que en octubre o asi empezaré con fotografos y el vestido con mucha calma porque ya estará la colección entera de 2010!!! k ganas!