Can Ribas De Montbui 2011

un gran any!

EntradaAutor: Nina26 » dt. juny 23, 2009 4:24 pm

Hola a totes!!

PATYALE! Ja em deixes més trankila amb això de les 7 hores.. perquè sigui com sigui jo ho veig massa just.. a la última boda que vaig estar vam estar més de 10.... però bueno, si ningú es queixa d'això és que deu donar temps de sobres!!
Doncs lo del menú del 115 € a nosaltres la Gemma el dia que vam anar ens el va donar sense demanar-lo i ens va dir que si que entrava.. no se, ho confirmaré el diumenge quan vagi perquè també em va dir que es mantenien els preus i al final no.. em pots enviar un privi per dir-me que t'han arreglat?? es per veure el que puc apretar diumenge...jejejeje
Ah! i per cert, com era el muntatge del casament de dissabte que ara m'has deixat amb la intriga! :-)

CRIOK! ya tienes las invitaciones??? como son? las has hecho tu?? yo la verdad es que en principio no queria pensar en nada mas hasta después de verano porque aun queda mucho.... supongo que en octubre o asi empezaré con fotografos y el vestido con mucha calma porque ya estará la colección entera de 2010!!! k ganas!
Imatge
Nina26
:: núvia rookie

Entrades: 117
Membre des de: dc. feb. 18, 2009 2:30 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: ninou » dc. juny 24, 2009 9:50 am

PATYALE, doncs mira, nosaltres ens van casar al novembre 2007 i vam fer la reserva al setembre del 2006. Vaig fer una crònica aun post que tenia del meu compte enrere, però es va esborrar tot..
De totes maneres, jo vaig descobrir Can Ribas gràcies al Socpetit, que ja hi entrava des del 2005! Ja vaig veure imatges de Can Ribas per aquí, i després, en alguna fira que vaig anar també vam veure'ls allà, etc...

Total, que quan va arribar el moment de mirar restaurants, vam voler començar per Can Ribas, però quan vam trucar estaven de vacances (agost) i vam començar a mirar 3 o 4 llocs més. Fins i tot vam deixar deixar un restaurant emparaulat, només faltava anar-hi amb els pares i fer paga i senyal, però quan hi vam anar amb els pares, no ho vam trobar tan encantador. I aquell mateix dia per la tarda, vam anar a veure Can RIbas (que ja havien tornat de vacances) i ens vam quedar meravellats amb el lloc i el tracte!!! :-))

La primera crònica que vaig llegir per aquí, de Can Ribas, va ser la de la Moniqueta del 2006 i em va entusiasmar! Us passo l'enllaç:

viewtopic.php?t=6158&postdays=0&postorder=asc&start=120

Les meves companyes del 2007 vam fer totes crònica, però les posàvem al post de Can Ribas i també s'ha perdut tot...
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
ninou
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: PATYALE » dc. juny 24, 2009 12:43 pm

Criok ha escrit:Buenos diasss!

PATYALE ; nosotros hemos preferido a las 18:30 de la tarde la ceremonia , la verdad es que como el tiempo vaya en torno a este año , hace mucha calor , y sobre esa hora , e incluso la tuya , las siete , esta muy bien.
A nosotros nos gusta el jardín pequeño , donde esta el arco con flores , pero creo que no se si podrá ser , porque tal vez somos muchos invitados para ese espacio , pero bueno , ya lo miraremos. Lo que si que tengo claro es la canción con la que yo entraré.... se me ponen los pelos de puntaaaa!!!
Por lo demás , ya voy pensando en los detallitos , las invitaciones por ej. ya las tengo hechas!! :)
La verdad es que hemos escogido muy bien , pues muchos conocidos me han dicho que genial , así que eso gusta que alguien que conoces te hable bien.
Seguro que se nos pasa rapidísimo! Mira , ya nos queda menos jejeje
Un beso
:-///:

Siii ya nos keda menoss! Dentro de nada me kedaran 2 años justos y pensar que cuando me pidio matrimonio quedaba medio año mas!jajaja!
Que cancion es??aixx que intrigaa!bnu si kieres decirlooo yo tmb tengo klaroo kn kual hare mi entradaaa -->only time de enya si no hay cambios!!jajajaj!Estoy enamorada de mi restaurante!!Que bien que conocidos hablan bien del sitio eso te da mucha tranquilidad!!

Besoss!!!
PATYALE
:: núvia experimentada

Entrades: 434
Membre des de: dg. març 15, 2009 9:24 pm

EntradaAutor: PATYALE » dc. juny 24, 2009 1:19 pm

Ninaa!!On era la boda aquesta que dius que va durar mes de 10 hores??bnu jo els hi anire deixan clar que no vui presses perque jo si el dia de la meva oda els vec amb presses els hi parare els peus!!
Jolin amb l'ho del menu dels 115 € pos ami em van di que no perque com que estava en temporada alta no podien pero tu pregunta quest diumenge aviam que diuen!Perque jo trukaree i els hi pensu diii!
Que entra en aquest menuu???
Ara t'envio el privii amb tot valeps!!jojo! :-.:·::
Aviam l'ho del muntatge del casament es xulisim ami emva encantar!
Mira en el jardi petit posats els convidats en mitja lluna i el passadis en mig i el cerimoniant de cara als convidats pero no dins de l'arc de flors sino tot al mig del jardi vale com en el centre la cerimonia!Si et fixes a la esquerra hi ha un cami a un nivell mes alt doncs sonaria la musica i el nuvi apareixeria caminant per alla i rodejaria la ceremonia per el cami i baixaria per les escaletes dretes i es colocaria!Sonaria la musica de la nuvia i faria el mateix pero amb el coche i es pararia darrera aquell muret amb un arc! i baixaria per alla!i es colocariaa.Un cop finalitzat la ceremonia surtiren junts per l'afombra del mig junts! Aviam resumit que entren per llocs diferents i un cop castas suren junts! Es dificil imaginar com ess pero bnuu!Jo ho vaig trobar super original i molt macoo!

Ja mirareuu vestittt???????I tu CRIOK ja tens invitacionss??Jo tinc clar com les fare pero mesperare a finals del 2010 per fer-les per repartir pasats els nadals!!!!Aix noietes jo que pensava deixa el fotograf reservat mes o menys per septembre o aixi i ja fe vacancess fins l'estiu del 2010!!!

NINOU!Si aquesta ja l'he llegit stava mol b!!Jo esque totes les croniques les trobu maquisimesss acabu sempre plurantttt jajajaja em trindrieu que veure devant l'ordinador sola i plurant !Tot un personatge!jajajaja neujor:-)

BESITOSSS :-)
PATYALE

EntradaAutor: Nina26 » dc. juny 24, 2009 8:02 pm

PATYALE! La boda era a Can Jonc, el que passa que van haver d'esperar molta estona a que la gent es fes les fotos entre l'aparitiu i el dinar i per això la cosa es va allargar....

Al menu de 115 € entra el mateix pica pica menys el pernil i després peix de primer, carn de segon, un postre a escollir entre dos i el pastís nupcial a escollir d'entre tots els de la carta. Em sembla que ara l'han posat a la web de Can Ribas.

Molt bona idea el muntatge aquest! la veritat és que hi ha moltes opcions per fer.. jo encara no he pensat en res... Queda molta feina encara per fer! jejeje

Jo les invitacions supsoso que les repartirem a finals de l'estiu que bé o sigui que començarem a mirar-les a principis de l'any que bé.. te les faràs tu? jo no ho tinc clar encara... i tema fotògraf crec que és el més urgent perquè si després el que t'agrada està agafat ja...

Petonss!!
Imatge
Nina26

EntradaAutor: Criok » dj. juny 25, 2009 9:07 am

Hola guapiss!
Buenos días , espero que la verbena de san juan haya estado muy bien.

Nina26: Si , ya tengo las invitaciones! son muy sencillas , las he hecho yo con ordenador. El formato que he escogido es de 10 cm de alto , por unos 15 de ancho. En la parte de la derecha , todo el texto , con el fondo grisaceo oscuro , y las letras blancas muy chulo. En la otra parte una foto nuestra en blanco y negro. Arriba de la foto , nuestros nombres , tambien en blanco , y lo que separa la foto y el texto , un bordado chulo.
Cuando las vaya a entregar , en la parte de abajo a la izquierda , quiero poner unos brillantitos.
Yo tampoco quería pensar demasiado , pues nos queda mucho tiempo... jajaj pero la verdad es que lo probamos , y nos ha gustado mucho el resultado.

Yo el fotógrafo , ya lo tengo clarooo! es un amigo de la familia , aunque ya sabéis que se tiene que pagar un canon no? Y si queremos que coma , pues el cubierto costara la mitad de el nuestro.
De vestidos si que he mirado si , eso ha sido lo primero , aunque de momento no quiero ir a ninguna casa de novias , vaya a ser que la temporada que viene , me gusten mas.
Eso si , te dejo el enlace de los vestidos que me gustan. El primero y el tercero , de pepe botella. Mi estilo es un poco diferente a la novia convencional , pero yo los veo preciosos.

http://www.webdelanovia.com/vestido-de- ... pe-botella

PATYALE;
SIII ya nos va quedando menos. Estoy muy contenta , y de ver que mi pareja esta igual de contento que yo , pues me anima aun mas. Si , la cancion con la que entrare yo , es la de Kissing you de Romeo y Julieta

http://youtube.com/watch?v=Jt-NwAA3Wvo

Para nosotros es super especial este tema , el otro dia lo escuchamos imaginando el momento y se nos escapaban las lagrimas... :) >.-<:

Petonets :-):-):-):
Criok
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 827
Membre des de: dt. juny 16, 2009 3:45 pm

EntradaAutor: Nina26 » dj. juny 25, 2009 2:30 pm

CRIOK! Son muy originales los vestidos! yo he mirado por internet de todo: Pronovias, Rosa Clara, Pepe Botella, Aire, etc.. y la verdad es que ninguno no me acaba de convencer! a ver si cuando salga la colección entera de 2010 tengo más suerte porque sino va a ser complicado!
Además, luego los que te gustan te los pruebas tu y ya no es lo mismo... :(
Imatge
Nina26

EntradaAutor: PATYALE » dj. juny 25, 2009 7:46 pm

Buenass tardes chicas!!!

Buenooo bueno como parloteais!!jajaja!

Ninaa!L'ho de les invitacions ho faran uns amics nostres que son disenyadors grafics i fan coses xulisimes!Jo ja ho tinc clar fare una invitació normal axi curradeta i quan l'obris en comptes d'un escrit hi haura un mini cd amb un montatge de fotos o video de de fotos que insinuin la boda i al final que ens casem i tota l'historiaa!Pot queda genial i es diferent a lo de sempre, perque la gent ja quan rep una invitació s'espera lo normal!jaja
Amb tant de temps les repartiras??L'ho normal son 3 mesos abns per l'ho que he llegit i jo ja adelanto uns quans mesos...nose amb aixo vaig una mica perdudaa...no recordo mai amb quan temps he rebu les invitacions de boda ... :-/

Sisi l'ho del fotograf es un cosa que ens hi posarem dintre de poc!Pero crec que m'esperare a reservar per les fires que fan aqui a Bcn pel novembre!!Que fan descomptes genials!Val la pena esperaa una mica!
Jo dels fotografs que he vist de Can Ribas m'agradaa la Laura Ruiz son molt maques les fotos tinc que veure més pero les webs nose no em m'acaben de fer el pes. Suposu que quan anem a l'estudi ens ensenyaran albums de debo i sera molt diferent!A mes jo vui pre-boda , a la boda foto i video, mini albums pels pares i post-boda!!jajaja he de trobar algun que ho faci tot a un preu raonablee o si no m'arruinare :hmm::

Una cosaa l'ho del fotograf si no es de Can Ribas nomes has de paga el canon si ven les fotosss!si no no poden obligarteee!

Criok!Que bonita cancion, si es tan sentimental para vosotros sera precioso el momentoo!Y me alegro muchisimooo de que los dos esteis tan contentos, se prepara la boda con mucha ilusion!!Yo tmb he mirado vestidos por internet vamos los he mirado y remiradooo jaajaj, y estoy como una ansiosaaa por que salga ya la coleccion del 2010 para ver nuevos vestidoos! Y no solo eso he mirado de todo desde invitaciones detalles musicas, la ropa interior!todo jajaj hasta una sopresita que le quiero hacer el dia de la boda a mi futuroo!M'encanta esto de los preparativoss!Hasta tengo revistas de boda que me compre para ir ojeandoo jajajaja :: orrr::

En fin chicasss!
Muchosss besitosss

Yo ya tengo ganas de ir a las ferias de noviembreeee
PATYALE

EntradaAutor: Nina26 » dv. juny 26, 2009 2:38 pm

PATYALE!

Si, em sembla que lo normal és donar les invitacions uns 3-4 mesos abans.. jo tinc una boda disabte que bé i me la van donar per Setmana Santa, o sigui que ja surten els comptes...
Jo a la gent d'aqui suposo que m'esperaré a donar-les per nadal que serà 4 mesos abans i als de fora com només els veuré a l'estiu alomillor aprofito per donar-lis encara que sigui molt aviat... sinó les enviaré per correu, no se, ja veurem!

Jo pel que he vist per aquí els fotògrafs que tenen millor pinta són Laura Ruiz i Alphelia.. suposo que faré com tu els aniré a veure després de l'estiu i aprofitaré per reservar a la fira de novembre... però jo els trobo tots caríssims.. es passem molt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jo ara estic mirant catàlegs de viatges! jejeje m'encanta viatjar i em fa molta il·lusió el viatge així que vaig mirant opcions... però és tot tant car!

Per cert, ja et queda poquet per canviar el compte enrera de 2 anys a 1!!! :-///:
Imatge
Nina26

EntradaAutor: PATYALE » dv. juny 26, 2009 7:31 pm

Siiii ja em queda pokisim!Quina iluuuu !

La veritat que son carisims pero mira no hi podem fe res!!

jajaja!On vols marxa de viatge???
Tens algun lloc en especial¿¿

Que preguntona que soc xD!!
PATYALE

EntradaAutor: PATYALE » dv. juny 26, 2009 7:34 pm

AAH se m'oblidava!! on vas de bodaa jajaj!
Ens explicaras com anat, un petita cronica ni que siguii!
Anda que no demanoo!

Petonss!
PATYALE

EntradaAutor: Nina26 » ds. juny 27, 2009 10:47 am

Jajaja! tu demana, no hi ha problema! jajaja Doncs vaig al Palauet Cabanyes a Argentona.. el lloc és maco i el dinar es veu que està boníssim! ja us explicaré!

Doncs de viatge ens faria gràcia fer un recorregut per la costa oest dels EUA: San Francisco, Los Angeles y Las Vegas i després anar uns dies a Bora Bora.... però hem estat mirant i surt per uns 4.500 euros per persona sense el menjar! o sigui, una passada! em sembla, que haurem de buscar una alternativa.. però no sabem que... volem veure coses i després una platja xula per descansar... ::love:: Una opció és Tailandia que surt bé de preu però és massa típic.. no se...

Vosaltres heu pensat en on voleu anar?
Imatge
Nina26

EntradaAutor: PATYALE » ds. juny 27, 2009 10:10 pm

Perfecte!Ens mantindras informades!jajja Espero que t'ho pasis genial, es divertidisim anar de bodaa!

Nsaltres no anem de viatge de nuvis, be si es que ens marxem un temps. Som joves i no tenim hipoteca!I em pensat que si no ho fem llavors no ho farem mai. I bnu anirem un tmps argentina de vacances que es el pais d'origen del meu novio i despres un temps Australia o EEUU y a l'India. Nose ens em d'organitzar pero aquesta es la nostre idea!
Aviam que tal surt. Els meus pares pensen que es una mica bogeria pero jo estic encantada, se que si no ho faig ara no ho fare mai!
PATYALE

EntradaAutor: Nina26 » dg. juny 28, 2009 7:17 pm

No vegis!!! m'encanta el plan!!!! tens raó, si no ho feu ara després serà més difícil..nosaltres en part també pensem així però després pensem que deixar-nos tanta pasta en un viatge...puff! a mi m'entra de tot! en fi, ja veurem que fem al final!
Imatge
Nina26

EntradaAutor: PATYALE » dg. juny 28, 2009 8:07 pm

Buenooo la nostra ideaa es viuere i treballar!Per tant nomes ens costara quan anem argentina que amb 2000€ pasem dos mesos tranquilament de vacances x la diferencia que hi ha entre el pes argnti i el euro!!
i despres a currarsuu no som ricssss ojaaalaa!
::love::
PATYALE

EntradaAutor: petitacampaneta » dg. juny 28, 2009 10:31 pm

Hola can ribenques 2011 com va?
Hoc non pereo habebo fortior me

Imatge

La historia de mi Cuenta Atrás:

viewtopic.php?f=42&t=19158

La Crónica (y la pre-crónica) de Nuestra Boda:

viewtopic.php?f=50&t=22075
petitacampaneta
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 17454
Membre des de: dt. des. 23, 2008 10:52 pm
Ubicació: Sant Andreu de la Barca

EntradaAutor: AnNy-JoSe » dl. juny 29, 2009 8:11 am

petitacampaneta ha escrit:Hola can ribenques 2011 com va?

Túuuuuuu!!!!!!!!!!!!

dejalas tranquilas que las perturbas y luego se vuelven como tú!
Imatge
AnNy-JoSe
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 22424
Membre des de: dv. març 06, 2009 11:09 pm

EntradaAutor: Nina26 » dl. juny 29, 2009 2:39 pm

Ei! Doncs mira aqui esperant.. jejeje i el que ens queda!!!! De moment hem reservat i poca coseta més... ara que hi ets aqui aprofito per pregunarte... el fotògraf i els papers del jutjat amb quant de temps ho vau mirar?

Ara a vosaltres us toca fer cròniques xules amb mooooooooltes fotos perquè l'espera no sigui tan dura!!! :-)
Imatge
Nina26

EntradaAutor: petitacampaneta » dl. juny 29, 2009 3:39 pm

Nina26 ha escrit:

Ei! Doncs mira aqui esperant.. jejeje i el que ens queda!!!! De moment hem reservat i poca coseta més... ara que hi ets aqui aprofito per pregunarte... el fotògraf i els papers del jutjat amb quant de temps ho vau mirar?

Ara a vosaltres us toca fer cròniques xules amb mooooooooltes fotos perquè l'espera no sigui tan dura!!! :-)

Doncs nina jo el fotograf ja el tinc pq alphelia em va encantar i tenia por de quedar-me sense ells!!! Aixi q si em caso al sep 2010 el tinc des de primers d'abril... i els papers del jutjat ni idea em caso per l'esglesia!

Bufff encara em queda per les fotos, a veure les noies del 2009 ajajajjaa

Imatge

petitacampaneta
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: petitacampaneta » dl. juny 29, 2009 3:40 pm

AnNy-JoSe ha escrit:

Túuuuuuu!!!!!!!!!!!!

dejalas tranquilas que las perturbas y luego se vuelven como tú!

lianta deja de acosarme!!! niñas cuidado con esta srta es peligrosa jajajaja

Imatge

petitacampaneta
forofa de l'any
forofa de l'any