Autor: sushy » dl. feb. 02, 2009 10:42 am
Autor: arbecub » dl. feb. 02, 2009 10:45 am
Autor: ShuRa » dc. feb. 04, 2009 8:55 am
Autor: judit_85 » dc. feb. 04, 2009 9:42 am
Autor: ShuRa » dc. feb. 04, 2009 9:49 am
judit_85 ha escrit:Hola ShuRa bienvenida a las del 2011, jejeje ya vamos siendo mas. Oye las chicas del 2011 vas a ir a la feria de nos casamos?
Autor: judit_85 » dc. feb. 04, 2009 10:33 am
Autor: ShuRa » dl. feb. 09, 2009 9:07 am
Autor: judit_85 » dl. feb. 09, 2009 11:24 am
Autor: ShuRa » dl. feb. 09, 2009 11:46 am
judit_85 ha escrit:Buenos dias a todas!! Oye Shura creo que el 15 de este mes Can Ribes hace puertas abiertas.
Autor: ehidalgol » ds. feb. 21, 2009 1:10 pm
Autor: ShuRa » dl. feb. 23, 2009 9:19 am
ehidalgol ha escrit:Felicitats a totes les nuvies del 2011!!!!!!!!
Aki starem les veteranes pel q necessiteu
Petonikus
Autor: mimartin » dl. feb. 23, 2009 11:45 pm
Autor: ShuRa » dt. feb. 24, 2009 9:38 am
mimartin ha escrit:Hola!!!!
Hem sembla que ja podeu comptar amb una altra per al 2011!!!!!
Voliem que fos al 2010, pero es una mica justet i s'ha d'estalviar, pero jo estic molt contenta!!!!!!
Autor: mimartin » dt. feb. 24, 2009 12:08 pm
Autor: ShuRa » dt. feb. 24, 2009 12:14 pm
mimartin ha escrit:Hola shura!!
Pero estem contentes igual,no?jejeje
La veritat que hem parlat del juny, per al dia del meu sant que es el dia 4!!! Pero ara s'ha de mirar que on ho volem fer hi hagi data
Autor: oshia » dt. feb. 24, 2009 1:15 pm
ShuRa ha escrit::star::![]()
![]()
![]()
Creo que me mudo a este hilo.... :(
Ayer estuvimos haciendo cálculos, y....aunque yo sí tengo para mi parte, a él no le llega ni de coña.... :( tendríamos que ahorrar casi 700 euros mensuales...O hacerla de otra manera...
Y claro, prefiero esperar un añito, pero hacerla como queremos![]()
Así que....ahora a mirarlo todo con calma :) ya que el restaurante tenemos claro que queremos el mismo!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lo que peor me sabe es que echaré mucho de menos a mis niñas de 2010
![]()
Pero no pienso salir de vuestro post.....QUE-LO-SEPÁIS.....jijiji me quedo allí también hasta que se caduque el post :)
Autor: ShuRa » dt. feb. 24, 2009 2:37 pm
oshia ha escrit:ShuRa ha escrit::star::![]()
![]()
![]()
Creo que me mudo a este hilo.... :(
Ayer estuvimos haciendo cálculos, y....aunque yo sí tengo para mi parte, a él no le llega ni de coña.... :( tendríamos que ahorrar casi 700 euros mensuales...O hacerla de otra manera...
Y claro, prefiero esperar un añito, pero hacerla como queremos![]()
Así que....ahora a mirarlo todo con calma :) ya que el restaurante tenemos claro que queremos el mismo!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lo que peor me sabe es que echaré mucho de menos a mis niñas de 2010
![]()
Pero no pienso salir de vuestro post.....QUE-LO-SEPÁIS.....jijiji me quedo allí también hasta que se caduque el post :)
anda que no te vamos a dar la vara durante este año el que viene y hasta que te cases jajajaja, wapaaaaaaaaaaaaa en 2010 te esperamos cada dia como faltes recuerda que ficho.
Autor: mimartin » dt. feb. 24, 2009 2:50 pm
ShuRa ha escrit:mimartin ha escrit:Hola shura!!
La veritat que hem parlat del juny, per al dia del meu sant que es el dia 4!!! Pero ara s'ha de mirar que on ho volem fer hi hagi data
I tant!!!! nosaltres estem mirant jejejeje pq volem enllestir-ho després de l'estiu, com a molt tard!!!
Aquest cap de setmana anem a veure La Garriga De Castelladral, la setmana passada vam veura Masia Vilasendra...jejeje también m'agrada molt Can Ribas, i la Roureda...ainsss
¿Tu has vist algun que us agradi?
![]()
Autor: ShuRa » dt. feb. 24, 2009 4:40 pm
mimartin ha escrit:ShuRa ha escrit:mimartin ha escrit:Hola shura!!
I tant!!!! nosaltres estem mirant jejejeje pq volem enllestir-ho després de l'estiu, com a molt tard!!!
Aquest cap de setmana anem a veure La Garriga De Castelladral, la setmana passada vam veura Masia Vilasendra...jejeje también m'agrada molt Can Ribas, i la Roureda...ainsss
¿Tu has vist algun que us agradi?
![]()
Encara no hem començat a mirar res de restaurants, pero hi ha alguns que ens agrada per la zona. I la Ise m'ha passat el pressupost de un,jejeje.
I tampoc ho hem dit a casa per ara, ens volem esperar una miketa per a comentar-ho. El dissabte vam anar a mirar el lloc que m'agrada per fer la cerimonia