Gironines 2011!

un gran any!

Re: Gironines 2011!

EntradaAutor: Lisbeth » dl. feb. 07, 2011 2:14 pm

noies, com va anar?
La crònica dels dies més feliços de la meva vida AQUÍ

Imatge
Lisbeth
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2156
Membre des de: dg. nov. 28, 2010 1:09 am

EntradaAutor: Shaik » dt. feb. 08, 2011 9:26 am

Molt bé, llàstima que no poguessiu venir més noies!!
A veure si a la propera us animeu!
10 de SETEMBRE de 2011, el nostre gran dia.
Imatge
Shaik
:: núvia de bronze

Entrades: 1909
Membre des de: dl. maig 03, 2010 1:50 pm

EntradaAutor: Lisbeth » dt. feb. 08, 2011 10:19 am

no no, si jo animada ja estava! però em van posar una cosa que no podia deixar de banda!! :-(

Imatge
Lisbeth

EntradaAutor: geisha » dt. feb. 08, 2011 10:41 am

Ei lisbeth, doncs molt be la veritat haviam si la proxima pots venir!!!
Noies bueno que ara us tindre un xic abandonades ja que demà començo obres a l'oficina!!! pero no patiu que entrar i llegir ja ho fare pero escriure res de res!!!
Dilluns que be tinc la prova del vestittt!!! i la pantilla per les sabates esta casi feta!!!! yuhuuuuuu
i dijous que be ja vaig a bcn a veure les flors i encarregar el ram!!! nenes estic TANNN ILUSIONADA!!! de veritat ja us fare mini croniques de tot, ara comença lo bo!!!!
Imatge

14-05-2011
geisha
:: núvia experimentada

Entrades: 481
Membre des de: dl. abr. 19, 2010 3:34 pm

EntradaAutor: Shaik » dt. feb. 08, 2011 2:24 pm

geisha ha escrit:Ei lisbeth, doncs molt be la veritat haviam si la proxima pots venir!!!
Noies bueno que ara us tindre un xic abandonades ja que demà començo obres a l'oficina!!! pero no patiu que entrar i llegir ja ho fare pero escriure res de res!!!
Dilluns que be tinc la prova del vestittt!!! i la pantilla per les sabates esta casi feta!!!! yuhuuuuuu
i dijous que be ja vaig a bcn a veure les flors i encarregar el ram!!! nenes estic TANNN ILUSIONADA!!! de veritat ja us fare mini croniques de tot, ara comença lo bo!!!!

Guapi! No et perdis gaires dies, eh?
On et faran el ram? Ja m'explicaràs, sobretot si és preservat, que m'interessa!

Lisbeth, sí, ja recordo que vas tenir un contratemps, a veure si a la propera pots venir!
Imatge
Shaik

EntradaAutor: cucuruxu » dt. feb. 08, 2011 4:27 pm

Lisbeth maca! Doncs va anar molt bé la veritat! Sempre es fan curtes aquestes xerrades.. jejeje A la propera a veure si hi podem ser totes!

Estel wapa!!! Cuantes cosetes eh!! Així que ja prova de vestit i flors i ram.. que bé!ª Quines ganes de veure't amb el teu vestidet i que tinguis més cosetes! Ens deuràs les cròniques eh!
neukiss-) neukiss-) Gironines!
Imatge
cucuruxu

Entrades: 1846
Membre des de: dj. des. 03, 2009 12:14 pm

EntradaAutor: geisha » dt. feb. 08, 2011 9:35 pm

nenes em poso un moment!!! si si moltes croniques us dec, bueno haviam si la se3tmana ke vinent estic mes tranquileta!!!
calla calla. j i g i tu, volem fotos de la teva provaaaaaaa!!!
guapes petonets ninetes!
Imatge

14-05-2011
geisha

EntradaAutor: JiG » dc. feb. 09, 2011 7:25 pm

Geisha quantes coses nina!!!! No m'extranya que estiguis tan il.lusionada!!!! A mi encara no m'han trucat... suposo que ho faran aviat... això està al caure!!!! Jo us passaré les fotos!!!!
Imatge
JiG

Entrades: 1903
Membre des de: ds. feb. 27, 2010 8:12 pm

EntradaAutor: geisha » ds. feb. 12, 2011 7:32 pm

Gironinesss!!! que tenim el post paradet veig, ara ja començen les primeres a passar x l'altar! quina ilusio, volem fotos, croniques i de tot!!!!!!
Imatge

14-05-2011
geisha

EntradaAutor: MiM » ds. feb. 12, 2011 8:38 pm

Hola noies!!!
Jejeje, comq ue veig que la geisha es queixa... doncs ja escric jo! Aquest matí he anat al Pronovias a provar-me vestits, i una amiga m'ha fet fotos amb ells! Uuuooo, estic super contenta, TOTS els que m'he probat em quedaven GENIALS, jo ja m'els hagués quedat tots, llàstima que només els puguis portar un dia i que siguin tan cars!

Bé, quan la meva amiga em passi les fotos, ja us penjaré les dels tres vestits que més ens han agradat a les tres (també ha vingut una de les meves dames d'honor), bé, a elles només dos... l'últim que m'he probat és a mi que m'agrada molt a elles no els hi agrada, diuen que és massa sèrio!
Imatge

Primera proba del meu vestit: 22-08-11
Segona proba del meu vestit: 29-09-11
Tercera proba del meu vestit: 08-10-11
MiM
:: núvia experta

Entrades: 900
Membre des de: ds. gen. 22, 2011 9:49 am

EntradaAutor: Shaik » ds. feb. 12, 2011 9:57 pm

MiM, jo també me'l he comprat a Pronovias de Girona! Ja ens diras quins models t'agraden!
Imatge
Shaik

EntradaAutor: MiM » dg. feb. 13, 2011 11:50 am

Sí i tant Shaik!!!!
Quan m'enviïn les fotos, us penjaré les dels tres vestits que em van apuntar a la llista ::bna//

Tot i que jo el vestit me'l dissenyo jo ija tinc clar com serà ;). I me'l confecciona la Francesca Marlop. Tot i així, ara que ja tinc data, no perdo la oportunitat i m'estic passejant per totes les otigues de vestits de núvia que hi ha a Girona. El próxim no sé si serà la Rosa Clarà o Cymbelline... Ja ho veurem i us ho aniré explicant ;)

A mi la veritat, és que el que no m'agrada ara mateix, és que els vestits no són blancs neu... tots són marfil, blanc trencat, veix... I jo en vull un de color blanc neu.
Imatge

MiM

EntradaAutor: MiM » dl. feb. 14, 2011 9:33 am

Hola Gironines!!!!
Per fi m'han passat les fotos que em van fer en el Pronovias. Us penjo les dels tres vestits finals que ens vam quedar. Aviam si em digueu qué us semblen!

Bé, s'ha de dir que es veuen una mica fosques, però bé, suposu que ja us en fareu a la idea.

Gràcies!!!!

DSC_0006copia.jpg

DSC_0011copia.jpg

DSC_0017copia.jpg
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge

MiM

EntradaAutor: Shaik » dl. feb. 14, 2011 11:42 am

Apa, que guapa!! No n'havia vist cap dels 3 a la web ni a la botiga, la veritat!!

Jo em quedo amb el 2n, et queda molt bé!
Imatge
Shaik

EntradaAutor: Lisbeth » dl. feb. 14, 2011 2:41 pm

Ai doncs no sé per quin decantar-me... a mi em sembla que el del mig és el que et queda millor... perquè el tercer fa com una cosa rara sota el cos no trobeu? El primer m'agrada força per darrera...

però escolta, tu no te'l fas a mida i pel teu disseny?? i et surt molt més car que els comprats a botiga?

su

Imatge
Lisbeth

EntradaAutor: MiM » dl. feb. 14, 2011 3:34 pm

Lisbeth ha escrit:Ai doncs no sé per quin decantar-me... a mi em sembla que el del mig és el que et queda millor... perquè el tercer fa com una cosa rara sota el cos no trobeu? El primer m'agrada força per darrera...

però escolta, tu no te'l fas a mida i pel teu disseny?? i et surt molt més car que els comprats a botiga?

su

Hola Lisbeth!
Sí, tens raó. Jo me'l dissenyo jo i me'l confecciona la Francesca Marlop. La veritat és que no em surt pas més car, al contrari em surt més barat del que em pensava. Però bé, jo t'explico. Tota la meva vida, havai somiat en què la Rosa Clarà, seria la que em confeccionaria el meu vestit; però ara li ha pujat molt el caché (amb això de vestir tantes famoses) i un disseny exclusiu d'ella, però sense pedreria ja val 20.000€. A mi la veritat és que em sembla una exageració, però és el que em van dir en el seu moment les dependentes de la botiga de Girona.

Aquests vestits que m'he probat, el primer val 3900€, perqué és de seda i de la col·lecció costura; i el preu del segon i tercer no me n'enrecordo de quna val cada un, però un val 1400€ i l'altre 1500€ I la veritat és que jo em pensava que resultarien més cars.

I el vestit que jo vull (que no té res a veure amb els que m'he probat aquí en el Pronovias), tinc un pressupost fet de la Francesca Marlop de 1700€, inclós la jaqueta i el vel (que el preu del Pronovias és el vestit sol). O sigui que no és pas gens car. I ja tant per tant, vaig pensar que és millor fer país i ajudar en els de casa.
Imatge

MiM

EntradaAutor: JiG » dl. feb. 14, 2011 7:06 pm

Hola MiM enhorabona pel casament!!!!

Doncs a mi el que m'agrada més és el tercer!!!! el trobo fi, elegant i el cos ja té un aire diferent que no el fa tan seriós com dius... jo crec que el primer encara ho és més de seriós... L'escot "corazón" que diuen trobo que t'afavoreix més que el paraula d'honor recte.
Imatge
JiG

Entrades: 1903
Membre des de: ds. feb. 27, 2010 8:12 pm

EntradaAutor: geisha » dl. feb. 14, 2011 9:52 pm

Hola MiM!! jo dels tres opino com la jig, m'agrada molt mes el de l'escot en forma de cor, trobo que et queda molt bonic.
es elegant, romantic i molt bonic la veritat, son els de la coleccio 2011?? a mi tampoc em sona de veurels!!!!
Imatge

14-05-2011
geisha

EntradaAutor: MiM » dl. feb. 14, 2011 11:29 pm

geisha ha escrit:Hola MiM!! jo dels tres opino com la jig, m'agrada molt mes el de l'escot en forma de cor, trobo que et queda molt bonic.
es elegant, romantic i molt bonic la veritat, son els de la coleccio 2011?? a mi tampoc em sona de veurels!!!!

Hola geisha,
Sí, en principi són els de la col·leció 2011... sino m'han enganyat!

A mi el tercer també és el que m'agrada més, perqué és senzill i a més en el cinturó porta vidres Swarovsky, tot i que queden molt discrets. Però a les meves confidents no els hi va agradar aquest, van dir que era massa sèrio... però la veritat és que jo ja ho sóc de sèrie també! La meva mare ha vist les fotos, i també diu que el que li agrada més és aquest, tot i que ella a la faldilla hi faria alguna cosa perqué la troba massa recta i tirada.

Gràcies per les opinions!!!! Ara dissabte que bé aniré al SNV núvies, algú hi ha anat a mirar??? És que sempre miro l'aparador, i la veritat és que els vestits que tenen són molt ecnòmics (almenys els de l'aparador). Bé ja us diré com ha anat!
Imatge

MiM

EntradaAutor: cucuruxu » dt. feb. 15, 2011 11:14 am

Hola MiM!!
Carai que guapa de núvia!! Em sumo a les opinions de les amigues gironines i també voto per l'últim! Encara que també em sembla que fa alguna cosa rara a sota el cos no?
Bueno ja ens ensenyaràs aquest vestit que t'has dissenyat que segur és preciós també!

El primer lloc on vaig emprovar-me vestits va ser a SNV però no m'en va agradar cap.. jejeje no éren del meu estil la veritat! Però si que són econòmics! I el tracte força bé!

Ja ens explicaràs!! neukiss-) neukiss-)
Imatge
cucuruxu

Entrades: 1846
Membre des de: dj. des. 03, 2009 12:14 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants