JULIERAS 2011!!!!!

un gran any!

Re: JULIERAS 2011!!!!!

EntradaAutor: Rebeca&Joan » dv. nov. 05, 2010 8:04 pm

Bienvenidas chicas!!!

Ya somos unas cuantas...

A ver si nos ponemos de acuerdo y hacemos esa quedada, o la escapada cap a Valencia, jijijij
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
Rebeca&Joan
:: núvia experimentada

Entrades: 213
Membre des de: dl. set. 06, 2010 11:39 am

EntradaAutor: Syl05/05/02 » ds. nov. 06, 2010 4:55 pm

eiiiiiiiiiiiiii benvingudeeeeeees!!! jo també em dic Laia ::love:: ::love::
Imatge
Syl05/05/02
:: núvia de bronze

Entrades: 1781
Membre des de: dl. juny 21, 2010 3:16 pm
Ubicació: rubí

EntradaAutor: mimosin79 » ds. nov. 06, 2010 6:34 pm

JO TAMBÉ EM CASO AL JULIOL!!!
CONCRETAMENT, EL DIA 31. FAREM CERIMONIA CIVIL I HO CELEBREM A CASTELL ARNAU (SABADELL).
TENIM:
VESTIT!!!!!!!! (MODEL PISA DE JORDI ANGUERA)
FOTÒGRAF (GRUP IMATGE, PERÒ FALTA ACABAR DE DECIDIR QUIN TIPUS DE REPORTATGE)
FLORS (ON SEMPRE HEM ANAT, AL CENTRE DE TERRASSA ELS CONEIXEM DE TOTA LA VIDA)

ENS FALTA:
ACABAR DE DECIDIR INVITACIONS (NO ENS POSEM D'ACORD)
COTXE (ENS AGRADARIA PORTAR UN ROLLS ROYCE, EL MEU NOVIO N'ÉS UN ENAMORAT)
AH SIII I ELS ANELLS!!!!!

COM HO PORTEU? MOLT AGOBIU???

ANIMS AFORTUNADESSSS!!!
31 de juliol 2011
mimosin79

Entrades: 21
Membre des de: dc. oct. 27, 2010 11:07 pm

EntradaAutor: Bie » ds. nov. 06, 2010 8:40 pm

puf jo tinc menys que tú i em caso 3 setmanes abans jaja, tenim el restaurant, l'església i el meu vestit, i ja està :hmm:: ara fins al gener no crec que ens hi posem amb res més que jo estic de pràctiques i porto un agobio considerable
Imatge
Imatge
Bie
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 583
Membre des de: dt. ago. 24, 2010 5:12 pm

EntradaAutor: Syl05/05/02 » dl. nov. 08, 2010 9:56 am

Bie ha escrit:puf jo tinc menys que tú i em caso 3 setmanes abans jaja, tenim el restaurant, l'església i el meu vestit, i ja està :hmm:: ara fins al gener no crec que ens hi posem amb res més que jo estic de pràctiques i porto un agobio considerable

jo estic igual..bueno estem esperant que ens arribin les aliances pero res mes....tinc moltes idees pero poca cosa feta....fins despres de festes no ens posarem al dia.... ::love::
Imatge
Syl05/05/02

EntradaAutor: Laia-elmasnou » dl. nov. 08, 2010 12:14 pm

JULIERAAAASSS!!!!!!!!!!!!!!

Ei veig k hi ha una altre Laia...jeje...
Bueno nos tenim el restaurant, l'esglèsia i el fotograf tancat, el meu vestit encare n mhe acabat de decidir xk em vull probar dos vestits que no els tenien i els han de portar, xo vaja el tema esta en marxa!!!
Dissabte vam na a mirar les aliances, ja se que es mlt dhora xo es que volem les TWINS i voliem informar-nos de preus i plaç d¡entrega,
ja que només les venen en una joieria de Barcelona.
També em mirat les flors, per tenir una mica un pressupost.
hem mirat x sobre preus d'invitacions...xo de moment n hem vist res i estem preparant el viatge!!!!

Així que sta tot en marxaaaa!!!!!!!!!
Imatge
Laia-elmasnou

Entrades: 286
Membre des de: dl. oct. 04, 2010 9:05 pm

EntradaAutor: aairinn » dt. nov. 09, 2010 1:21 pm

Benvingudes a totes les noves!

Feia dies que no em passava per aquest post, he estat una mica liada entre unes coses i altres. En fin, us resumeixo una mica com està el tema: fa dues setmanes vam soltar la bomba de la boda a la família i alguns amics, el cap de setmana passat a més amics i així estarem durant aquest mes ja que als que hem de veure preferim dir-los-hi directament en lloc de trucar-los.

Divendres vaig anar a mirar vestits al Jordi Dalmau, vaig tornar encantada. Podeu veure la crònica al meu compte enrere. Aquest dissabte tinc cita a Cymbeline per veure alguna cosa més, però vaig sortir del Dalmau moooolt convençuda :-))

Diumenge el meu nen em va donar l'anell, també podeu veure fotillo al compte enrere >.-<: és molllttttt xulo!!!

I això és tot pel moment, espero aviat poder dit que tinc vestit!!! Nenes que cada cop queda menys, quan comenci l'any nou el gran dia estarà aquí mateix!!!!
Imatge
Imatge
aairinn
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2367
Membre des de: dc. maig 26, 2010 1:54 pm

EntradaAutor: PATYALE » dc. nov. 10, 2010 8:58 pm

JJUlIERASSSSSSSS QUERIDASS!!!!!

Uoooo cuanta noviaaaaaaa nuevaa!! Bienvenidassssss!! que guay!! Vale iba hoy actualizar el calendario pero como soys tantas nuevas para no hacerme un lio y me harias un favor..??? Me podeis poner las que falteis :

Nombre novia + Nombre novio (hora de la boda) [Lugar ceremonia + Restaurante]

Todas las que querias actualizar datos tmb asi lo hago todo de golpee!!!
No te preocupes Glora que te tengo en cuentaaa eeeh! Espero que no te importe la pequeña espera :-)ok:!!

Bueno como van los preparativos yo estoy acabando las invitaciones y me tienen loca tengo unas ganas de tenerlas listas para entregar jooo!! En fin tmb dentro de poquito comprare detalles!Estamos con el papeleo a medias pq hemos tenido algun problemilla! mi future es extranjero (italiano) y anda que no... tenemos que pedir mil papeles! Los mios ya los tengo en casita ahora solo falta que lleguen los suyos de italiaaa y entonces nos "casaremos" en el consulado italiano para que le den la capacidad matrimonial o algoo asiii!!! Pues esoooo!! Ahora mientras todo esto estoy entretenida creando momentos para nuestro díaa!!! Jjajaja asi que dejar volar la imaginación!!!

Besos niñas!!! :-)ok:
PATYALE

Entrades: 434
Membre des de: dg. març 15, 2009 9:24 pm

EntradaAutor: Glòra » dc. nov. 10, 2010 10:54 pm

Jejeje tu tranquila actualizalo cuando puedas q bastantes cosas tenemos en la cabeza. :star::
Nosotros hemos empezado a mirar ahora las invitaciones y hay un montón que nos gustan pero bueno creo que este fin de semana nos pondremos mas en serio.
Pero bueno desde que ya he encontrado el vestido todo lo veo con mas tranquilidad ... y vamos cogiendo ideas para los regalillos
Imatge
Glòra
:: núvia rookie

Entrades: 113
Membre des de: ds. set. 25, 2010 11:21 pm
Ubicació: Rubí

EntradaAutor: Syl05/05/02 » dj. nov. 11, 2010 9:23 am

nenis pasaros por el post kedada julieras porque estamos organizando otra kedada!!!! ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
Syl05/05/02

EntradaAutor: Laia-elmasnou » dj. nov. 11, 2010 10:38 am

PATYALE ha escrit:JJUlIERASSSSSSSS QUERIDASS!!!!!

Uoooo cuanta noviaaaaaaa nuevaa!! Bienvenidassssss!! que guay!! Vale iba hoy actualizar el calendario pero como soys tantas nuevas para no hacerme un lio y me harias un favor..??? Me podeis poner las que falteis :

Nombre novia + Nombre novio (hora de la boda) [Lugar ceremonia + Restaurante]

Todas las que querias actualizar datos tmb asi lo hago todo de golpee!!!
No te preocupes Glora que te tengo en cuentaaa eeeh! Espero que no te importe la pequeña espera :-)ok:!!

Bueno como van los preparativos yo estoy acabando las invitaciones y me tienen loca tengo unas ganas de tenerlas listas para entregar jooo!! En fin tmb dentro de poquito comprare detalles!Estamos con el papeleo a medias pq hemos tenido algun problemilla! mi future es extranjero (italiano) y anda que no... tenemos que pedir mil papeles! Los mios ya los tengo en casita ahora solo falta que lleguen los suyos de italiaaa y entonces nos "casaremos" en el consulado italiano para que le den la capacidad matrimonial o algoo asiii!!! Pues esoooo!! Ahora mientras todo esto estoy entretenida creando momentos para nuestro díaa!!! Jjajaja asi que dejar volar la imaginación!!!

Besos niñas!!! :-)ok:

Holaaaa!!!!!
Yo tambien soy una JULIERAAAA!!!!!!
Creo que no stoy en la lisa, me puedes añadir, please!!
Laia-Javi (5.30h) Esglesia de sant Pere del Masnou + El Mas de Sant Lleí

Gracias, guapa y animo con el papeleo!!!!
Imatge
Laia-elmasnou

Entrades: 286
Membre des de: dl. oct. 04, 2010 9:05 pm

EntradaAutor: Salaok » dj. nov. 11, 2010 11:14 am

Nosotros lo tenemos todo muy parado, pero el otro dia volvimos a ver el restaurante pq hacían una jornadas de puertas abiertas y salimos encantados.... cada día queda menos!!!!
Imatge
Salaok

Entrades: 135
Membre des de: dt. jul. 20, 2010 3:55 pm

EntradaAutor: aairinn » dj. nov. 11, 2010 11:51 am

A veure, centrem-nos. Totes teniu el vestit ja? És que eig que aneu molt avançades i jo no avanço res... El vestit estic en procés, vale i suposo que durant aquest mes em decidiré. Les invitacions tenim alguna idea al cap però ho hem de parlat amb el fotògraf (el meu cunyat) per a posar-nos mans a l'obra. I la paperassa encara no hem començat a fer res, suposo que tenim temps, per si de cas, trucaré un dia d'aquests a veure com anem de temps i què necessitem exactament. Tema traje del nuvi, detallets i tal ho deixem per més endavant que si no no ens quedarà res per fer :-)) i el viatge estem mirant i remirant però fins a principis d'any no el reservarem.

Aisssssss veig que sóc de les rezagadillas del grup, esteu que no pareu vosaltres!!!!
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: Syl05/05/02 » dj. nov. 11, 2010 5:38 pm

nena doncs ja som dos....jo nomes tinc el meu vestit+complements nuvia excepte les sabates+detallets a mitj fer
o sigui que...però fins després de festes no volem posar-nos en serio... ::love::
Imatge
Syl05/05/02

EntradaAutor: aairinn » dv. nov. 12, 2010 12:31 pm

Syl05/05/02 ha escrit:nena doncs ja som dos....jo nomes tinc el meu vestit+complements nuvia excepte les sabates+detallets a mitj fer
o sigui que...però fins després de festes no volem posar-nos en serio... ::love::

Ohhh ja tens molt mes que jo Laia! Jo no tinc ni el vestit, quan el tingui m'agafaré la roba interior i les sabates a veure si puc aprofitar les rebaixes de gener coi, que mai puc aprofitar res! :-///:
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: Glòra » dv. nov. 12, 2010 12:40 pm

Yo también me esperare a las rebajas para comprarme la ropa interior y los zapatos...pero voy mirando ideas pq hay muchas cosillas bonitas!!!
Imatge
Glòra

Entrades: 113
Membre des de: ds. set. 25, 2010 11:21 pm
Ubicació: Rubí

EntradaAutor: raquelindra » ds. nov. 13, 2010 11:57 pm

ola chicas! yo tambien soy una julieraa!! me podeis apuntar en lista porfiiss..

david y raquel 31/7/2011 en centro ecuestre llavaneres 18:30

gracias un saludo!!
31 DE JULIO DEL 2011
Imatge
raquelindra

Entrades: 161
Membre des de: dg. nov. 07, 2010 8:38 pm

EntradaAutor: Salaok » dg. nov. 14, 2010 9:17 am

Jo tampoc tinc el vestit, encara no he començat a mirar. No puc anar fins Desembre i em moro dels nervis i ganes. Em fa por i tot que sigui massa tard!!!!
Sabeu quan triguen a donar hora al Rosa Clará de Barcelona?
Imatge
Salaok

Entrades: 135
Membre des de: dt. jul. 20, 2010 3:55 pm

EntradaAutor: Rebeca&Joan » dg. nov. 14, 2010 6:20 pm

Chicas, yo solo tengo:
-Restaurante: Can Berardo
-Iglesia: Sta.Eulalia de Mérida (Hospitalet centre)
-Fotógrafo: Doble Imatge
Estoy mirado mi vestido, y espero que entre esta semana y la que viene lo tenga decidido ya.
Tengo muchas ideas para la boda pero muy poco tiempo, a ver si despues de fiestas me pongo las pilas y saco más tiempo.

Saludos a todas las Julieras
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
Rebeca&Joan

Entrades: 213
Membre des de: dl. set. 06, 2010 11:39 am

EntradaAutor: anetta » dg. nov. 14, 2010 6:42 pm

Bienvenida a todas las nuevas JULIERAS!!

Nosotros tenemos:
Restaurante:Can Cirili (Lliça de Vall)
Fotografo:Doble Imatge
Y mi vestido... ahora el dia 11 de diciembre iremos hacernos las fotos para las invitaciones.
Imatge
anetta

Entrades: 1610
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:20 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 18 visitants