Gironines 2011!

un gran any!

Re: Gironines 2011!

EntradaAutor: geisha » dc. gen. 05, 2011 5:34 pm

Vinga Gironines!!! sera una quedada estupenda!!!!! va que ens ho pasarem genial!!! petonets floretes
Imatge

14-05-2011
geisha
:: núvia experimentada

Entrades: 481
Membre des de: dl. abr. 19, 2010 3:34 pm

EntradaAutor: Lisbeth » dc. gen. 05, 2011 7:14 pm

apa, actualitzat!
La crònica dels dies més feliços de la meva vida AQUÍ

Imatge
Lisbeth
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2156
Membre des de: dg. nov. 28, 2010 1:09 am

EntradaAutor: Shaik » dt. gen. 11, 2011 9:26 am

En principi compto que podré venir noies, que en tinc moltes ganes!
10 de SETEMBRE de 2011, el nostre gran dia.
Imatge
Shaik
:: núvia de bronze

Entrades: 1909
Membre des de: dl. maig 03, 2010 1:50 pm

EntradaAutor: Lisbeth » dt. gen. 11, 2011 12:09 pm

apuntada!

Imatge
Lisbeth

EntradaAutor: Wellis » dt. gen. 11, 2011 2:39 pm

Gironines, alguna de vosaltres ha contractat o coneix empreses de catering de Girona? Alguna recomanació?
Sabeu per quins preus es sol moure la cosa?
...quants de dubtes...
Wellis

Entrades: 35
Membre des de: dl. gen. 03, 2011 11:48 am

EntradaAutor: Shaik » dt. gen. 11, 2011 3:49 pm

Wellis ha escrit:Gironines, alguna de vosaltres ha contractat o coneix empreses de catering de Girona? Alguna recomanació?
Sabeu per quins preus es sol moure la cosa?
...quants de dubtes...

Compta que el preu d'un catering més lloguer d'un espai sempre serà una mica més car que celebrar la festa en un restaurant amb cuina pròpia. De la poca info de caterings que tinc, els preus anaven a partir dels 110 euros/persona (més lloguer espai).
Imatge
Shaik

EntradaAutor: cucuruxu » dt. gen. 11, 2011 3:57 pm

Hola Wellis!
Com bé t'ha dit la Shaik sol rondar per aquí la cosa..
Jo he agafat un espai i un catering a part però encara no he tancat el menú!
També depèn del tipus de menjar i menú que vulguis n'hi ha per tots els gustos i butxaques!
De totes maneres jo vaig demanar informació a mooolts de caterings així que si necessites alguna info ja saps! xx:-D
Per cert on et cases??
Imatge
cucuruxu

Entrades: 1846
Membre des de: dj. des. 03, 2009 12:14 pm

EntradaAutor: Wellis » dt. gen. 11, 2011 4:33 pm

Gràcies noies...les gironines 2011 sempre tan rapides i eficaces !! :-)

Shaik, Cucurutxu; de moment tinc 1 pressupost i com que som poquets (30-35 pax) i es tracta d' una apat molt informal , hem decidit fer-ho tipus cocktail i ens puja 85 € /persona aprox. Comptant-ho tot: taules, cadires, cambrers, floretes de lestaules, menjar, beguda, cafes, postres ..vaja tot

Suposo que ho veureu barat, pero no sabeu com es el meu xicot (més agarrao que un xotis ;-)...i si sumem el lloguer de la casa i el catering ja puja un bon pico

En quant a l'espai, tenim un parell de masies entre ceja y ceja: una està a la Vall del Llemena i l'altra a Vilobí...a mi m'agrada molt més la de la Vall del Llemena, pel lloc que es preciós , la de Vilobí està bé però és més normaleta...peeeroooo..com sempre passa, la més maca es més cara i la data tampoc ens va gaire bé...

Si necessiteu info de les cases us la passo per privi maques ! I si sabeu d'altres empreses de catering...de moment tinc El Ginjoler, Can Co, Criscatering...i ja està.

Avui vespre li ploraré al meu futiur marit perquè digui que sí a la casa de la Vall de Llemena i al catering...;-)))
Wellis

Entrades: 35
Membre des de: dl. gen. 03, 2011 11:48 am

EntradaAutor: geisha » dt. gen. 11, 2011 4:52 pm

Hola Wellis, de catering jo conec els de la montserrat, vai anar a un casaent i va ser molt bo el menjar i la presentacio!!!!

noies com tenim el tema kedada? va ke necessito ajuda de moltes coses!!!!! petonets floretes!!!
Imatge

14-05-2011
geisha

EntradaAutor: JiG » dt. gen. 11, 2011 6:12 pm

Hola guapes!!!!

Wellis doncs està molt bé!!! Jo càterings els poc que conec són els que ja has dit tu... i quan començavem a mirar els preus dels llocs on s'hauria de fer enir càtering sempre ens explicaven que sortia un pèl més car pel tema desplaçament, el personal que han de portar, etc... Trobo que està molt correcte aquest preu, dins el que hi ha, perquè ja ho sabem que a tot arreu s'hi aproiten moltíssim, però wenu...
Ànims segur que saps com conéncer el teu home jejeje que a vegades... són la pera!!!!

Aquesta quedada del 5 què, tira endavant?????? va, que jo ja us tinc apuntades a la meva agenda!!!!
Imatge
JiG

Entrades: 1903
Membre des de: ds. feb. 27, 2010 8:12 pm

EntradaAutor: cucuruxu » dc. gen. 12, 2011 11:21 am

Wellis maca!!
Jo també vaig contactar amb aquests 3! El Ginjoler en parlen molt i mooolt bé però a mi s'em disparava de preu!
Si vols puc mirar si tinc algun pressupost guardat al meil i te l'envio per privi!
Si que et surt més car fer les dues coses per separat! Però també té els seus avantatges! xx:-D
Ja saps que si necessites alguna cosa més les Gironines t'ajudem!! neu:-D

Reinetes jo per mi de moment si eh!!! El 5 em va bé! Va que ja tinc ganes de tornar a veureus que des de l'agost segur que tenim mooooltes cosetes per ensenyar-nos!!! neukiss-)
Imatge
cucuruxu

EntradaAutor: Lisbeth » dc. gen. 12, 2011 5:28 pm

Wellis,
has anat a aquests dos llocs?
Potser la cosa seria portar-lo a veure aquests dos llocs i decidir "in situ", vull dir, amb coneixement de causa...

Susanna

Imatge
Lisbeth

EntradaAutor: MiM » ds. gen. 22, 2011 10:04 am

Hola noies, altra vegada!
Uf! Amb tot això que han tingut problemes amb el servidor, s'han esborrat els missatges que vaig escriure... i m'he hagut de tornar a registrar!!!!

Total, que no me'n recordo qui, em va preguntar si m'apuntava a la trobada que fareu el dia 5 de febrer. Vaig deixar un missatge escrit, que em sabia molt de greu, però que no podria venir perquè el dissabte dia 5 vaig a dinar a casa del meu futur cunyat i llavors em toca sopar familiar, perquè és l'aniversari del meu pare! I bé, no sé si heu quedat per dinar o sopar, però si és sopar, tampoc em podria quedar massa, hauria d'anar a dormir aviat, perquè segurement el diumenge anirem a Andorra a començar a organitzar coses. Em sap molt de greu... però aviam si en feu una altra de quedada i puc venir.

Que vagi bé!
Imatge

Primera proba del meu vestit: 22-08-11
Segona proba del meu vestit: 29-09-11
Tercera proba del meu vestit: 08-10-11
MiM
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 900
Membre des de: ds. gen. 22, 2011 9:49 am

EntradaAutor: geisha » ds. gen. 22, 2011 10:25 am

Hola MiM, es una quedada a la tarda normalment, despres de dinar!!! noies on quedem!!!!!

ostres amb tot això del foro vaya liu!!!
Imatge

14-05-2011
geisha

EntradaAutor: cucuruxu » ds. gen. 22, 2011 11:51 am

Gironines guapes!!!!!!!!!!!!!

Segueix en peu la quedada no??? Quedem com l'altre vegada al bar del Parc del Migdia? (es diu així no? jejeje)
Per mi perfecte! I en principi aquella setmana hauré anar a probar-me el meu vestit per primera vegada i a veure si us puc ensenyar fotus!!!

mmmuaaaaaaaaaaaaaas neukiss-)
Imatge
cucuruxu

EntradaAutor: geisha » ds. gen. 22, 2011 2:56 pm

Ji G hola!!! a mi em sembla perfecte al parc del migdia, jo m'apunto i mes si ens portes fotus del vestit!!!! que guai!!!!
podriem quedar cap les 16.00 de la tarda, que us sembla? va dieu cosetes gironines!
Imatge

14-05-2011
geisha

EntradaAutor: JiG » ds. gen. 22, 2011 8:17 pm

Hola guapes!!!!doncs a mi ja em sembla bé:

Dissabte, 5 de Febrer de 2011, a les 16:00h de la tarda al bar del Parc Migida de Girona.

Jo també he de tenir al caure la primera prova del vestit, tot i que me'n moro de ganes espero que no em truquin i em diguin pel dia 5 perquè tinc moltes ganes de venir i quedar amb vosaltres!!!! A veure què serà... és que només podem anar-hi els dissabte perquè així tamé pot venir la meva gemana... Bé, a veure com ho farem. Us mantindré informades, però en principi compteu amb mi!!!!!
Imatge
JiG

EntradaAutor: Shaik » ds. gen. 22, 2011 10:39 pm

Reines!! Aquí passen coses extranyes, no? S'han esborrat molts missatges!! xx0.0x> xx0.0x>

En principi jo també m'ho muntaré per venir, potser aprofitaré per anar a l'Hipercor a mirar sabates i la roba interior, a veure si veig alguna cosa, dinaré per allà i vinc una estoneta a fer la xerrada. Per mi el lloc perfecte, em va agradar molt, tot i que no crec que poguem estar-nos a fora... jejeje!
Imatge
Shaik

EntradaAutor: JiG » dg. gen. 23, 2011 11:25 pm

Ostres no!!!! Com ha canviat la cosa eh??? aquell dia buscant una ombra com fós perquè feia moltíssima calor!!!! Érem les úniques que passàvem pel carrer, recordeu???????????? però entre granitzat i granitzat vinga a xerrar!!!!! Aquet cop a dins, mortes de fred i prenent alguna cosa ben calentoneta. El que no canviarà és el xerrar i xerrar.... jejejeje
Imatge
JiG

EntradaAutor: geisha » dl. gen. 24, 2011 8:59 pm

jajjajaja!!! cuanta rao j i g!!! ostres, quines ganes de veureus, esque sino ja no ens veurem, que queda molt molt poquet!!!!
aquest any tinc 2 casaments a part del meu, i avui he anat a Pronovias i tenien els vestits de festa del 2010 super rebaixats!!!! me comprat un per 190 euros, una pasada, es color blau turquesa amb un tocat del mateix color per el cabell i un folar!!! nenes si en teniu algun aneu cap allà que val la pena!!!!
Imatge

14-05-2011
geisha

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants