Octubre 2011

un gran any!

Re: Octubre 2011

EntradaAutor: dalmuti » dl. ago. 29, 2011 4:23 pm

Hola!!
Jo de moment els nervis els tinc bastant controladets, a veure el mes que ve...jejeje
Veig que estem totes si fa no fa! A mi también em queden unes poques invitacions, les flors, vaig fer la prova del vestit aquesta setmana...que guay! I la seguent la tinc el 15 de setembre.
I també em falta pensar els detallets i entregues així com la música i on anem després del convit, ja que després de les 3 hores de ball, encara serà aviat, les 12-1h, calculo.
Bueno, molts ànims!!!
Petonets!!! *.-o-o.* *.-o-o.* >.-<:
Imatge
dalmuti
:: núvia experimentada

Entrades: 231
Membre des de: dj. nov. 11, 2010 12:51 am

EntradaAutor: j&r01102011 » dt. ago. 30, 2011 1:58 pm

dalmuti ha escrit:Hola!!
Jo de moment els nervis els tinc bastant controladets, a veure el mes que ve...jejeje
Veig que estem totes si fa no fa! A mi también em queden unes poques invitacions, les flors, vaig fer la prova del vestit aquesta setmana...que guay! I la seguent la tinc el 15 de setembre.
I també em falta pensar els detallets i entregues així com la música i on anem després del convit, ja que després de les 3 hores de ball, encara serà aviat, les 12-1h, calculo.
Bueno, molts ànims!!!
Petonets!!! *.-o-o.* *.-o-o.* >.-<:

nenaaa que aixo ja ho tenim aqui!!!!!!!!!!!jo tmb he d pensar q farem despres....intentare allargar-ho 1h més i despres potser fem cap cap a la bigben xq sin...no veig cap altra solucio!!!vos q fareu???
Imatge
j&r01102011
:: núvia rookie

Entrades: 147
Membre des de: dj. oct. 21, 2010 2:52 pm

EntradaAutor: dalmuti » dt. ago. 30, 2011 10:13 pm

T'he respost al post de Bodes Lleida el tema de la Festa de després, per no repetir el mateix allà, vale?
( viewtopic.php?f=40&t=20293&p=2838707#p2838707)

Adeu guapeees!! ;)
Imatge
dalmuti

Entrades: 231
Membre des de: dj. nov. 11, 2010 12:51 am

EntradaAutor: athenea » ds. set. 10, 2011 2:05 pm

chicasss!!! no estais histericasss??? yo siiii llevo fatal los nerviosss!! tengo la sensacion de que todo va a salir mal....tengo muchas pesadillas,de que no aparezco con el estido que queria,que falta gente..en fin....horriibleee!!! ya tengo ganas de que sea octubreee!!!jajajaja!!! dios miooooo!!! que poquito nos quedaaa!!! ka verdad que yo diiria que nos falta todo!!! no he empezado nadaaa!!! etse finde hay que ponerse muy enserio!!! aunque con un bebe y trabajando es muy dificil!!!
un saludooo!!!! las del 22 DE OCTUBRE como lo llevaiiis???
athenea

Entrades: 148
Membre des de: dg. abr. 10, 2011 10:53 pm

EntradaAutor: MiM » ds. set. 10, 2011 3:05 pm

Doncs jo de moment estic molt tranuil·la amb el tema del casament, no tinc temps de posar-me nerviosa xk ja ho estic prou xk a aquestes alçades ja hauria d etenir el pis més que arreglat, i encara no li tinc!!! Això sí que em té nerviosa!!! Em falta el despatx per pintar (per fi ahir van arribar els fluorescents), s'ha d'acabar de pintar el passadís (a mig agost ens vam quedar sense pintura i fins ahir no ha arribat) i a més a més el fuster m'ha de desmontar mitja habitació per tornar-la a pintar, ja que ho han fet malament!!!! Això sí que em té més que histèrica! Crec que ens tocarà dormir al terra!!!!!

Per una altra banda, daviam si aquesta setmana que vé acabem de repartir les invitacions, ens en queden dues. Una, suposu que no hi hauarà problema, però l'altre no sé quantes vegades ens ho ha posposat lod e donar-li la invitació!!!! És un mai acabar.

Vosaltres ja teniu a tohtom confirmat? Jo de 180 convidats en tinc 60 i poc que m'han dit que sí que vindrien, una vintena que m'han dit que no i la resta que encara no m'ha dit res!!! Ja ho vaig dir que no pensava perseguir a ningú :-eh_:: !
Imatge

Primera proba del meu vestit: 22-08-11
Segona proba del meu vestit: 29-09-11
Tercera proba del meu vestit: 08-10-11
MiM
:: núvia experta

Entrades: 900
Membre des de: ds. gen. 22, 2011 9:49 am

EntradaAutor: Nime » ds. set. 10, 2011 4:51 pm

Pues yo también estoy bastante tranquila, lo tenemos todo bastante cerrado, solo quedan detalles.

Hoy hemos ido al restaurante ya a decidir manteles y minutas que no habíamos visto las opciones, hemos ido a la residencia a la que llevaremos a Lolo (nuestro perro) y a la florista a cabar de cerrar el tema de la decoración del coche.

Esta tarde queremos cerrar temas, si os pasáis por mi CA tendréis más info :P
Mis ideas en: www.lapetrona.com

Imatge
Nime
:: núvia de bronze

Entrades: 1736
Membre des de: ds. feb. 12, 2011 8:10 pm

EntradaAutor: la regina » dl. set. 12, 2011 2:34 pm

Hola noies! Sóc un núvia del 2009 i estic participant en un concurs. M´ajudeu a guanyar?
Només heu de clickar l´enllaç i votar-me! Molts gràcies!!!
http://dm10m.diagonalmarcentre.es/index ... 6047319263
la regina

Entrades: 103
Membre des de: ds. març 29, 2008 1:31 pm
Ubicació: Sant Adrià de Besòs

EntradaAutor: j&r01102011 » dc. set. 14, 2011 1:30 pm

Hola a totes!!!!
avui vaig a fer la ulltima prova del vestit!!!!a veure q tal!!!!!
jo de moment tinc dies de tot, pero tinc moltes ganes que arribi el dia ja!!!
els convidats s'ho prenen en calma, jo tinc confirmats el 70%, i alguns em diuen que encara no ho saben si podran o no!!!com pot ser!!!!si nomes fallten 15 dies!!!!en fin...em tocara correr la ultima setmana, lo veo!!!!de moment nomes m'han fallat unes 15 persones!!!
aquest dissbte tinc la despe!!!!!a veure q tal!!!vosaltres ja l'heu fet?????
woowww!!!!!ja no hi pensava!!!la meva family ens ha fet una sorpresa!!!!nosaltres marxavem de lluna de mel al cap duna setmana i laltre dia sem presenten els papis amb bitllets d0'avio i hotel reservat a Paris!!!!que emocion!!!!!
vinga noies!!!!que ja ho tenim aqui!!!!it's the final countdown!!!!!
Imatge
j&r01102011

Entrades: 147
Membre des de: dj. oct. 21, 2010 2:52 pm

EntradaAutor: sam12 » dc. set. 14, 2011 4:16 pm

Pues nosotros al final hemos tenido un problema bastante grande... teniamos todo organizado pero al final el viaje no podemos hacerlo inmediatamente despues de la boda, por problemas de trabajo de mi futuro marido a ultima hora, asi que... creo que tenemos que buscar algun vuelo barato porque a pesar de que nos han devuelto parte del gasto del viaje, todo no, claro, y ahora no podemos permitirnos gastarnos otra vez toda ese dinero... asi que aunque me sepa mal y sea mi luna de miel y tal, vamos a mirar por internet el viaje... Nos han hablado de combinados en paginas del tipo http://www.edreams.es/vuelos/baratos/ y la verdad es que los precios son bastante buenos, lo unico que nos queda es decidirnos a comprarlo por la web, ya que no es un viaje cualquiera como decimos... pero al final creo que va a ser la mejor solucion no? Vosotros que hariais?
Busca rápido a tu pareja... sino te quedarás para vestir santos...
sam12

Entrades: 4
Membre des de: dl. set. 05, 2011 4:50 pm

EntradaAutor: MiM » dj. set. 15, 2011 9:05 am

Uuuuoooo que bé París!!! A nosaltres ens encantaria anar de lluna de mel a París, però crec que serà impossible! El dia 1 d'octubre començaré a mirar aviam si trobo algun xollo per internet i sinó doncs ho aplaçarem per l'any que vé, xk tampoc es tracta d'anar a París no moure't de l'hotel!!!

A mi ahir em van confirmar més persones, jo crec que quasi, quasi ja tinc la llista tancada i podré començar a muntar taules.

Nosaltres el nostre comiat de solters el tenim el dissabte de la setmana que vé!
Imatge

MiM

EntradaAutor: athenea » dj. set. 15, 2011 9:31 am

bufff..jo tinc la gent mig confirmada,pero hi ha moltissima gent que no ve... :.0.-0.: que hi farem,ja no penso plorar mes per gent que no val la pena.
la despe crec que sera el 8 d'octubre,pero nosaltres la fem conjunta!!! la setmana que ve vaig a la segona prova del vestit!!! ::love:: y a la prova del pentinat!!! aixxxx que poquet ens queda noiessss!!!
athenea

EntradaAutor: MiM » dj. set. 15, 2011 5:29 pm

athenea ha escrit:bufff..jo tinc la gent mig confirmada,pero hi ha moltissima gent que no ve... :.0.-0.: que hi farem,ja no penso plorar mes per gent que no val la pena.

Ja fas bé ::love:: . Aquí és quan la gent et demostra el que t'estima i t'aprecia... En el meu cas, l'excusa perfecte per no venir és que em caso a Andorra, i és clar, és molt lluny i el dia abans es treball i el dia després doncs també es treballa. Perqué ja entenem que no a tothom li agrada conduir, doncs vam parlar amb aquesta gent que se'ns havia queixat i els hi vam dir qué els hi semblava si posàvem un autobús o un taxi; llavors van dir que igualment no vindrien perqué no tenien diners per comprar-se roba per venir adequadament, això sí, han anat a les grans vacances i s'han gastat una barbaritat de diners, la majoria d'ells, quan sabien des de fa temps que ens casàbem i que ho fèiem a Andorra.

Conclusió: qui m'hagi de fer cares llargues o qui hagi de venir obligat... que es quedi a casa!
Imatge

MiM

EntradaAutor: bond0087 » dg. set. 18, 2011 10:03 am

j&r01102011 ha escrit:Hola a totes!!!!
avui vaig a fer la ulltima prova del vestit!!!!a veure q tal!!!!!
jo de moment tinc dies de tot, pero tinc moltes ganes que arribi el dia ja!!!
els convidats s'ho prenen en calma, jo tinc confirmats el 70%, i alguns em diuen que encara no ho saben si podran o no!!!com pot ser!!!!si nomes fallten 15 dies!!!!en fin...em tocara correr la ultima setmana, lo veo!!!!de moment nomes m'han fallat unes 15 persones!!!
aquest dissbte tinc la despe!!!!!a veure q tal!!!vosaltres ja l'heu fet?????
woowww!!!!!ja no hi pensava!!!la meva family ens ha fet una sorpresa!!!!nosaltres marxavem de lluna de mel al cap duna setmana i laltre dia sem presenten els papis amb bitllets d0'avio i hotel reservat a Paris!!!!que emocion!!!!!
vinga noies!!!!que ja ho tenim aqui!!!!it's the final countdown!!!!!

Hola wapi!!!!

Impressionant la gent com es comporta...! i 15 persones t'han fallat?? ufff deunidor...

jo ara estic en aquella etapa que no vull que ningú que ens han confirmat digui que no perquè les taules les tinc muntades!!!

Nosaltres hem après que, de cara a un futur, també ens ho prendem amb calma, quan ens invitin perquè, com a vosaltres, hem vist detot també (bé, potser lo teu crec que és un punt més heavy nena...).

Anims que aquesta gent no val la pena que vinguin si s'ho rumien tant i ja saps, en una boda et dones compte quí està amb tú realment. És un clàssic, ho hem llegit molt però és tant cert ...

Petons!!

Pili
bond0087

Entrades: 44
Membre des de: dl. feb. 14, 2011 1:06 am

EntradaAutor: bond0087 » dg. set. 18, 2011 10:07 am

MiM ha escrit:
athenea ha escrit:bufff..jo tinc la gent mig confirmada,pero hi ha moltissima gent que no ve... :.0.-0.: que hi farem,ja no penso plorar mes per gent que no val la pena.

Ja fas bé ::love:: . Aquí és quan la gent et demostra el que t'estima i t'aprecia... En el meu cas, l'excusa perfecte per no venir és que em caso a Andorra, i és clar, és molt lluny i el dia abans es treball i el dia després doncs també es treballa. Perqué ja entenem que no a tothom li agrada conduir, doncs vam parlar amb aquesta gent que se'ns havia queixat i els hi vam dir qué els hi semblava si posàvem un autobús o un taxi; llavors van dir que igualment no vindrien perqué no tenien diners per comprar-se roba per venir adequadament, això sí, han anat a les grans vacances i s'han gastat una barbaritat de diners, la majoria d'ells, quan sabien des de fa temps que ens casàbem i que ho fèiem a Andorra.

Conclusió: qui m'hagi de fer cares llargues o qui hagi de venir obligat... que es quedi a casa!

HOla Wapaaa!!!

Sincerament, és moolt fort això que comentes, que hi hagi gent així és una llàstima...

Nosaltres prenem nota de cara a un futur amb segons quina gent, encara que en el meu cas només, a data d'avui, a menys d'un mes per la boda, ens ha fallat 3 persones... però la desilusió que et provoca fa ràbia..

Una boda és un event perfecte per saber quí està amb tu... llàstima que hem fet la boda aquest any, m'hauria estalviat diners tots aquets anys que he anat a d'altres bodes...en fí...

Anims wapa i a no pensar més en això perquè gairabé no dóna temps a res a aquestes alçades!!!!

Petons,

Pili
bond0087

Entrades: 44
Membre des de: dl. feb. 14, 2011 1:06 am

EntradaAutor: athenea » dl. set. 19, 2011 11:46 am

a mi m'han fallat gairebé 30!!!! :star::
athenea

EntradaAutor: Nime » dl. set. 19, 2011 12:29 pm

doncs a uns 45 :-( :--( :--( :--(
Mis ideas en: www.lapetrona.com

Imatge
Nime

Entrades: 1736
Membre des de: ds. feb. 12, 2011 8:10 pm

EntradaAutor: MontseNuvia » dv. set. 23, 2011 7:16 am

Estais nerviosas a os queda tan poquito...
MontseNuvia

Entrades: 18
Membre des de: dc. set. 21, 2011 8:28 pm

EntradaAutor: athenea » ds. set. 24, 2011 9:26 pm

yooo MUY MUY MUY nerviosaaaaaaaaaaa!!!!
athenea

EntradaAutor: shanise » dg. set. 25, 2011 10:31 am

Ánimo y a disfrutar del gran día! Seguro que estaréis deslumbrantes!! *.-o-o.*
Imatge
shanise

Entrades: 634
Membre des de: dl. feb. 07, 2011 10:35 am

EntradaAutor: elianavanesa » dg. set. 25, 2011 9:04 pm

Yo también estoy MUY MUY nerviosa, MUY MUY ansiosa y MUY MUY ilusionada!
El MaYor ProYecto de Nuestra ViDa
Imatge
elianavanesa

Entrades: 114
Membre des de: dl. gen. 31, 2011 10:46 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants