j&r01102011 ha escrit:Hola a totes!!!!
avui vaig a fer la ulltima prova del vestit!!!!a veure q tal!!!!!
jo de moment tinc dies de tot, pero tinc moltes ganes que arribi el dia ja!!!
els convidats s'ho prenen en calma, jo tinc confirmats el 70%, i alguns em diuen que encara no ho saben si podran o no!!!com pot ser!!!!si nomes fallten 15 dies!!!!en fin...em tocara correr la ultima setmana, lo veo!!!!de moment nomes m'han fallat unes 15 persones!!!
aquest dissbte tinc la despe!!!!!a veure q tal!!!vosaltres ja l'heu fet?????
woowww!!!!!ja no hi pensava!!!la meva family ens ha fet una sorpresa!!!!nosaltres marxavem de lluna de mel al cap duna setmana i laltre dia sem presenten els papis amb bitllets d0'avio i hotel reservat a Paris!!!!que emocion!!!!!
vinga noies!!!!que ja ho tenim aqui!!!!it's the final countdown!!!!!
Hola wapi!!!!
Impressionant la gent com es comporta...! i 15 persones t'han fallat?? ufff deunidor...
jo ara estic en aquella etapa que no vull que ningú que ens han confirmat digui que no perquè les taules les tinc muntades!!!
Nosaltres hem après que, de cara a un futur, també ens ho prendem amb calma, quan ens invitin perquè, com a vosaltres, hem vist detot també (bé, potser lo teu crec que és un punt més heavy nena...).
Anims que aquesta gent no val la pena que vinguin si s'ho rumien tant i ja saps, en una boda et dones compte quí està amb tú realment. És un clàssic, ho hem llegit molt però és tant cert ...
Petons!!
Pili