Gironines 2011!

un gran any!

Re: Gironines 2011!

EntradaAutor: huella » dt. nov. 23, 2010 7:43 pm

Shaik ha escrit:Bones guapes!

Estaría bé això del descompte, jejeje, en plan 3x2 com als súpers!!

Escolteu, estic pensant que podríem anar fent un llistat de llocs recomanats de la zona de Girona, no sé, pot ser pràctic, no? Per exemple, botigues de núvies, de nuvis, sabateries, floristeries, etc. tot el que se'ns acudeixi. Què us sembla? Jo de moment no puc recomanar gaire res perquè estic molt verda, però sempre que sàpiga alguna cosa us avisaré.

El divendres vaig passar per davant la botiga de la Celia Vela (està en un carreró i es nota molt que hi passes expressament per xafardejar... quan hi vagi diran "ah, tú ets aquella que passa sempre a mirar, no?" :star:: ) i a l'aparador vaig veure un cartellet que parlava de preus: tenen dues col.leccions, la primera que va de 1200 a 4500 euros i la segona d'entre 200 i 700 euros. Suposo que els segons seran més senzillets, però no està malament per ser roba de disseny!

Una altra cosa que vaig trobar per la web... una noia que fa bijuteria de núvia a mida. No sé d'on és, però la veritat és que em va agradar molt el que fa (arracades i fermalls per posar o recollir el vestit, complements pel cabell, etc). I el millor, molt bé de preu!

http://www.maica7.blogspot.com/

Un altre... invitacions a molt bon preu i molt xules: http://www.mi-invitacion.com

Jejejej, ara vosaltres, ok?

Gracias, soy nueva y he visitado el blog de maica. Hay cosas preciosas. Aun no tengo el vestido pero como quiero pendientes grandecitos y veo que esa chica los hace como queramos seguro que contactare con ella. Ademas como dices los precios son bastante mas bajos que lo que hasta ahora habia visto,
Encantada de estar aquí...
huella

Entrades: 26
Membre des de: dt. nov. 23, 2010 5:35 pm

EntradaAutor: Shaik » dt. nov. 23, 2010 11:32 pm

Hola huella!!

Eres de Girona? Bienvenida al foro!!

Yo tengo su web guardada, probablemente le pida algun complemento para el pelo en plata antigua o nacarado, me gustan mucho y al hacerlo a tu gusto supongo que puede quedar muy bien! *.-o-o.*
10 de SETEMBRE de 2011, el nostre gran dia.
Imatge
Shaik
:: núvia de bronze

Entrades: 1909
Membre des de: dl. maig 03, 2010 1:50 pm

EntradaAutor: cucuruxu » dc. nov. 24, 2010 11:11 am

Ostres a mi també m'agraden mooooolt!! Ho miraré també!! : besito : : besito :
Imatge
cucuruxu

Entrades: 1846
Membre des de: dj. des. 03, 2009 12:14 pm

EntradaAutor: Coloma » dj. nov. 25, 2010 10:07 am

Hola!!

Fa dies que m'he desconectat per la preparació del casament i ara m'adono que em queden 6 mesos. Ai ai ai...bé tinc l'esglèsia, el restaurant, el vestit, el fotògraf. I ara em pensava que també tenia cantant per l'esglèsia però ens ha deixat plantats. Sembla mentida però és veritat!!! Algú sap d'algun/a cantant amb acompanyament de piano per a cerimònia. Si em podeu recomenar algú estaria molt agraïda. Moltes gràcies!!!
Coloma

Entrades: 6
Membre des de: dv. abr. 09, 2010 1:11 pm

EntradaAutor: cucuruxu » dj. nov. 25, 2010 4:55 pm

Hola Coloma! Hem sap greu però no en tinc ni idea.. Perquè no passes per la Fira Nuvis aquest cap de setmana? Allà recordo que l'any passat ni havien.
6 mesets! Ja comença a baixar això eh!! :-) : ban :
Imatge
cucuruxu

EntradaAutor: huella » dj. nov. 25, 2010 4:58 pm

Me encantaría ayudarte Coloma pero no tengo ni idea.
Si encuentro algo por el foro te lo digo enseguida!!!
Encantada de estar aquí...
huella

Entrades: 26
Membre des de: dt. nov. 23, 2010 5:35 pm

EntradaAutor: brujats » dl. nov. 29, 2010 2:35 pm

Hola,
Prova de parlar amb la Ma Carmen Rodriguez.
Es una soprano molt bona.

649 616 999.
brujats

Entrades: 1
Membre des de: dv. jul. 22, 2005 9:40 am

EntradaAutor: Lisbeth » dl. nov. 29, 2010 6:38 pm

Hola,

Nosaltres vam ser divendres a la fira i vaig agafar una propaganda d'un duet... No tinc cap idea de si pot servir-te o no, però aquí et deixo les dades, per si de cas.

http://www.duosharazan.com/

A veure si ho trobes...

Su
La crònica dels dies més feliços de la meva vida AQUÍ

Imatge
Lisbeth
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2156
Membre des de: dg. nov. 28, 2010 1:09 am

EntradaAutor: Shaik » dc. des. 01, 2010 10:01 am

Què diuen aquestes gironines?

Com va anar la fira??
10 de SETEMBRE de 2011, el nostre gran dia.
Imatge
Shaik

Entrades: 1909
Membre des de: dl. maig 03, 2010 1:50 pm

EntradaAutor: Lisbeth » dc. des. 01, 2010 10:12 am

Ai, que no m'he presentat...

Hola!
Em dic susanna i sóc de Girona :-)

Estem fent números per veure si podem casar-nos al novembre de l'any vinent i per això he arribat fins a aquest fòrum.

La fira? Doncs per a nosaltres va estar bé perquè malgrat que tenim moltes coses ja decidides varem extreure'n algunes idees més i varem veure la botiga on hi ha els vestits que m'agraden.

Bé doncs, estem en contacte!

Su

Imatge
Lisbeth

EntradaAutor: cucuruxu » dc. des. 01, 2010 11:25 am

Hola Susanna!! benvinguda i enhorabona per el vostre casament!

Aquí pots preguntar tooot el que vulguis i explicar-nos cosetes també! Ja teniu pensat on us voleu casar??

petonet wapa!
Imatge
cucuruxu

EntradaAutor: JiG » dc. des. 01, 2010 7:03 pm

Gironines!!!! Què tal???

Lisbeth, moltes felicitats pel casament!!!!!! i a tu brujats també!!!! que no sé si ja havies escrit en algun altre moment...en tot cas no me'n havia adonat, per tant, enhorabona!!!!!!

Que guai, cada vegada tenim més Gironines, això està molt bé!!!!
Imatge
JiG

Entrades: 1903
Membre des de: ds. feb. 27, 2010 8:12 pm

EntradaAutor: Lisbeth » dc. des. 01, 2010 9:03 pm

Gràcies noies!

Cucurutxu, el restaurant està emparaulat però em d'anar un dia amb calma per parlar amb la metre i el cuiner. Acaben d'obrir-lo i estan oberts a totes les nostres propostes així que tindrem els avantatges i els inconvenients de ser "els primers", però com que pensem fer-ho per finals de l'any vinent, podria donar-se el cas que no fóssim realment el primer casament.

Veiam si ens en sortim i el podem "pagar" tal com el volem :-)

Imatge
Lisbeth

EntradaAutor: iredavid » dj. des. 02, 2010 12:05 pm

Primer de tot la benvinguda a huella i Lisabeth!!!!
Cada dia som més gironines i cada cop queda menys pel nostra gran dia!!! Quins nervis a mi em falten 6 mesos....
Com porteu tots els preparatius? Nosaltres ara pel pont avançarem bastant ja que dissabte anem a fer les invitacions amb el fotògraf i dimarts anem a fer el tastet del menú. I ja m'han arribat els papers per l'església, els hi portarem al capellà i que ens digui quan tenim que fer el curset prematrimonial i com va tot plegat. I ara si em donen una setmana de vacances prepararem uns sabons si ens ensurtim per posar a les taules amb la targeta d'agraiment es pensaran que és el recordatori i llavors es trobaran la sorpresa que és una foto del dia del casament. I jo ja he començat a mirar pel foro per mirar les sabates i la roba interior per la prova depsrés de festes. La veritat que és genial cada preparatiu estem disfrutant un pilot.
iredavid

Entrades: 38
Membre des de: dt. ago. 10, 2010 5:12 pm

EntradaAutor: JiG » dv. des. 10, 2010 6:56 pm

Hola noies!!!!

Doncs el preparatius van avançant i els nervis també, bé no sé si només són els meus jejeje. El marcador va baixant i encara hi ha molts detalls per tenir en compte, però bé, tot es farà!!!!
Nosaltres com a important i urgent aquest mes és el tema invitacions (enllestir-les i repartir-les durant Festes de Nadal) i acabar-nos de decidir pel viatge. Les altres cosetes, entrat el 2011, el nostre any, ja s'aniran fent...

Bon cap de setmana guapes!!!!
Imatge
JiG

Entrades: 1903
Membre des de: ds. feb. 27, 2010 8:12 pm

EntradaAutor: cucuruxu » dv. des. 10, 2010 7:24 pm

Hola noies!!!

Lisbeth!! Segur que té els seus avantatges ser els primers en estrenar-ho! Ja ens explicaràs què tal!

Tema preparatius..uff! Jo m'estresso! :-)) La veritat que està tot força pensat ara falta executar-ho que és lo complicat! De moment com la JiG la nostra prioritat és tenir les invis pel Nadal i poder donar-les a la familia com a mínim!

Vinga noies que ja ho tenim això!
Bon cap de setmana a toteeeees!!! : besito : : besito :
Imatge
cucuruxu

EntradaAutor: Lisbeth » dv. des. 10, 2010 8:26 pm

Iep!
potser ja n'heu parlat però jo no he resseguit el fil...

una pregunta.... Quin fotògraf i quina música teniu contractat i per què?

Susanna

Imatge
Lisbeth

EntradaAutor: geisha » dv. des. 10, 2010 10:28 pm

Noies!!!! avui he anat a rosa clara per preguntar si el dia de la prova tinc que portar la roba interior i m'han dit que si, llavors he preguntat si en tenien, i m'ha encantat, i ja me le quedada!!! al final mitjes, tanga molt xulo amb puntilla, sustenidors que fan un pit molt bufo i un ligero a mes de la lliga!!! jijiji això s'en diuen 150 euros!!! es una pasta pero com ja m'ha agradat he dit pues apa i aixi ja ho tink es queda allà i ja m'aseguro que ningu ho vegi!!!

Hola Sussana!!!
Doncs nosaltres de Video vam agafar Edimatge de Figueres! ens va encantar el montatge i va ser el primer que varem veure i varem tenir clar!
Tema fotograf fins la fira no ho varem dicidir, la veritat que amb els preus es passen! Pero van haver dos noies de Mataro que ens varen convencer i tema preu exelent! es diuen estudi3fotografia.com

I per el que fa al Dj, finalment a la fira varem veure els de feelgood que ens van agradar pero al comentar amb el restaurant ens varen dir que el noi de feelgood que sempre feia de dj allà s'havia posat per el seu compte, i ens varen passar el telf i la veritat que molt i molt bona impresio un 10! i molt molt be de preu!!! a mes que el restaurant li te molta confi perque sempre anava allà! i ens posa pantalla, projector , l'aperitiu i tot gratis!!! es diu Dave: djdave3000@gmail.com

Bon finde a totes
Imatge

14-05-2011
geisha
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 481
Membre des de: dl. abr. 19, 2010 3:34 pm

EntradaAutor: cucuruxu » ds. des. 11, 2010 10:51 am

Geisha què guay!!! Roba interior ja!!! Segur que és una monada! Jo encara no sé ni on anar... :star:: :-))

Lisbeth, doncs nosaltres de fotògraf tenim un noi de Barcelona que es diu Ivo Dekovic, ens va encantar i el preu també està molt bé la veritat! I de video un noi que colaboren junts i també ens va agradar molt!

Dj, el meu cunyat i germana són Dj's així que hem regalen tot el tema equip de discomòbil i ells ja m'han aconseguit un dj per no haver de fer-ho ells! :-)) :-))

Que acabi d'anar bé el finde reinetes!! : besito : : besito :
Imatge
cucuruxu

EntradaAutor: Lisbeth » ds. des. 11, 2010 10:30 pm

Ostres moltes gràcies!!

Faré els contactes i a veure si trobo el que més ens agradi al millor preu! :-)ok:

Imatge
Lisbeth

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 20 visitants