ABRILERAS 2011!!!!!

un gran any!

Re: ABRILERAS 2011!!!!!

EntradaAutor: euterpe » dt. nov. 16, 2010 8:40 am

DUNA_BCN ha escrit:son 11 nits?

Sí, són 11 nits.
Imatge
euterpe
:: núvia rookie

Entrades: 194
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 9:29 am

EntradaAutor: tni et dje » dt. nov. 16, 2010 9:43 am

Duna, mil gracias!! lo mirare bien... pero creo q aparte del precio el problema es el acompañante!! jajaj no es nada de esos paises!!!! :-( a ver q puedo hacer... jajajaj
Imatge
tni et dje
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2491
Membre des de: dg. març 14, 2010 7:24 pm

EntradaAutor: Sahukyra » ds. nov. 20, 2010 1:21 pm

Uf!!! hola a todas y felicidades!!! hace mucho mucho que no entro!!

Nosotros somos el 9 de abril 2011 en palau falguera y restaurante masia de sant cugat. :mu::
Imatge
Sahukyra

Entrades: 115
Membre des de: dc. juny 30, 2010 3:55 pm

EntradaAutor: Sahukyra » ds. nov. 20, 2010 1:23 pm

No he podido leer mucho pero he podido ver por encima que alguien le gustaría ver las islas griegas...

Nosotros hemos cogido un crucero Rondo Veneciano que sale desde Atenas (8 días 7 noches) ves las islas griegas-crocacia y venecia. Acabas en Ravena. Nos ha salido 2000€ los dos. Vuelos+tasas+camarote vistas al mar+todo incluido.

Seguramente la semanita que nos queda mirararemos de escaparnos a Budapest! :mu::
Imatge
Sahukyra

Entrades: 115
Membre des de: dc. juny 30, 2010 3:55 pm

EntradaAutor: Laury_82 » dc. des. 01, 2010 8:47 pm

Hola Abrileras,

como estais? como van esos nervios??

Yo como se puede ver muy liada por el curro y tengo esto suuuuper abandonado, pero bueno esta semana estoy de vacaciones y puedo aprovechar para entrar aki y hacer cositas de la boda.

Pues nada, ya tengo otra cosita más, ya tengo el viaje de novios >.-<: bueno una parte XD

Ya tengo contratado el crucero por el mediterraneo *.-o-o.* que saldremos al dia siguiente de la boda, y luego despues del crucero nos iremos 3 o 4 dias a Paris y Eurodisney, y despues nos iremos a Londres por el canal de la mancha, si todo va bien :D, alomejor tenemos q cambiar el orden de paris - londres ya q ese finde es cuando se casa el principe guillermo y no queremos pillar todo el follon que se puede armar.

Y nada hoy me acerkado a la tienda donde me compre el traje para preguntqar el color..(si no me fije en el color del traje) mas q nada para ir mirandome los zapatos jasjas y chafardear toreritas o chales... pero nada q el dia de la prueba ya me enseñarán modelos y eso...

Vosotras ya os habeis mirado chales.. toreritas... o como se diga.. XD para ni pasar frio ese dia??

enga wapis, un saludo
Imatge
Laury_82
:: núvia experimentada

Entrades: 219
Membre des de: dv. març 12, 2010 8:41 pm

EntradaAutor: tni et dje » dc. des. 01, 2010 8:50 pm

Pues yo aun no he mirado nada... en principio habia pensado q con el velo... pero como ahora seguramente no lo lleve tengo q pensar en algo!
Mi madre hace punto, es una maquina, y me ha preguntado si quiero q me haga algo pero no se q le puede ir bien al vestido!
Imatge
tni et dje

EntradaAutor: ada77 » dj. des. 02, 2010 9:25 am

cucuruxu ha escrit:Felicitaaaaaaats a les noies que encara no els hi havia dit!!!`

Ada jo treballo a Platja dAro si necessites alguna cosa no ho dubtis!! :-)

Ei hola cucuruxu!

Perdona, no havia vist el teu comentari, és que he estat una mica out aquests dies... Treballes a Platja d'aro? Ah si? A on? Jo vaig treballar a l'Hotel La Terrassa un estiu i m'estava al camping Valldaro, m'ho vaig passar molt bé, un estiu d'independència total! jejeje
Doncs, no sé si saps d'algun hotel on em poguéssin fer les habitacions dels convidats a bé de preu? Ens casem a l'hotel Costa Brava però em deixen les habitacions a 90 euros i trobo que és molta pasta!! Massa! Pels convidats que venen de super lluny, paguen vestit, el regal, etc.... penso que la gent no voldrà venir per culpa d'això...
Llavors he trobat l'Hotel Panamà per 50 euros la nit a booking, però està a l'altra punta de Platja d'aro, a més de 30m caminant i clar no sé si a la gent li molarà....
Ai no sé què fer!!!!

Si saps d'algun lloc, t'ho agrairia! Moltes gràcies wapa!!!
Imatge
Imatge
Imatge
ada77
:: núvia experta

Entrades: 548
Membre des de: dt. set. 28, 2010 9:28 pm

EntradaAutor: kel&Toni » dj. des. 02, 2010 9:42 am

tni et dje ha escrit:Pues yo aun no he mirado nada... en principio habia pensado q con el velo... pero como ahora seguramente no lo lleve tengo q pensar en algo!
Mi madre hace punto, es una maquina, y me ha preguntado si quiero q me haga algo pero no se q le puede ir bien al vestido!

nena!! con tu vestidazo, nada de toreritas de ganchillo eh.... :-))
Imatge
Imatge
Imatge
kel&Toni
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1402
Membre des de: dg. oct. 18, 2009 5:17 pm

EntradaAutor: cucuruxu » dj. des. 02, 2010 11:14 am

ada77 ha escrit:
cucuruxu ha escrit:Felicitaaaaaaats a les noies que encara no els hi havia dit!!!`

Ada jo treballo a Platja dAro si necessites alguna cosa no ho dubtis!! :-)

Ei hola cucuruxu!

Perdona, no havia vist el teu comentari, és que he estat una mica out aquests dies... Treballes a Platja d'aro? Ah si? A on? Jo vaig treballar a l'Hotel La Terrassa un estiu i m'estava al camping Valldaro, m'ho vaig passar molt bé, un estiu d'independència total! jejeje
Doncs, no sé si saps d'algun hotel on em poguéssin fer les habitacions dels convidats a bé de preu? Ens casem a l'hotel Costa Brava però em deixen les habitacions a 90 euros i trobo que és molta pasta!! Massa! Pels convidats que venen de super lluny, paguen vestit, el regal, etc.... penso que la gent no voldrà venir per culpa d'això...
Llavors he trobat l'Hotel Panamà per 50 euros la nit a booking, però està a l'altra punta de Platja d'aro, a més de 30m caminant i clar no sé si a la gent li molarà....
Ai no sé què fer!!!!

Si saps d'algun lloc, t'ho agrairia! Moltes gràcies wapa!!!

Wapaaa!!! Havies treballat a Platja d'Aro!!! A l'estiu es multiplica la poblacií.. xD
Doncs precisament jo treballo a prop de l'hotel Panamá.. I si que està força lluny de l'hotel Costa Brava.
L'hotel vols que estigui a prop d'on us caseu o podria ser al centre del poble?? Com k fa baixada...
Diguem-ho i et faig una llista! I si necessites que vagi a preguntar-te algo també!! : besito :
Imatge
cucuruxu
:: núvia de bronze

Entrades: 1846
Membre des de: dj. des. 03, 2009 12:14 pm

EntradaAutor: ada77 » dj. des. 02, 2010 12:03 pm

Creus que està bé l'hotel Panamà? Es que vull que sigui barat i he trucat a alguns però són tots carissims perquè seria la nit del 23 dabril que és just dissabte de setmana santa... i molts hotels ni volen agafar-me per una nit.... però no sé on posar els convidats. NO sé si puc baixar dels 50 euros de l'hotel Panamà, saps?
Jo voldria que estigués pel centre però per aquest preu i per una o dues nits, dubto que trobi res! Fins i tot he mirat l'Hostal la Marina que jo estiuejava alla a prop perquè teníem un apartament davant de l'Hotel Cabo (crec que ja no hi és), però em claven 70 euros la nit!! Al·lucinant!
Per mi casar-me a Platja d'aro, significa molt, records d'infància i estic enamorada de la Platja i del Cavall Bernat, tot i que ja sé que és molt turístic i tot el que diuen, però a mi m'agrada! I les vistes des del Costa Brava, de lo milloret que he vist mai.. i el menjar està molt bé! Tu vius a Platja d'aro? és veritat que a l'hivern està una mica mort, però té un encant especial, de fet, tota la Costa Brava!!
Gràcies per la teva ajuda! Si creus que puc trobar algo, m'ho dius! Vaig venir al novembre i volia fer la ruta dels hotels i TOTS estaven tancats! jajajajaa
Imatge
Imatge
Imatge
ada77

EntradaAutor: Laury_82 » dj. des. 02, 2010 1:44 pm

Abrilerass, q tal? como va el jueves? Os vais de puente? Yo SIIIIIIIIIIIIII el sabado me piro a Valencia a la ciudad de las ciencias y las artes y luego de spa, hasta el miercoles >.-<: es nuestra ultima escapada como novios xDDDD ::love::

Aprovexo que en otro post he subido las fotos de los detalles de agradecimiento, con sus targetitas, para enseñaroslo vosotras tmb, creo q las targetas ya las subi en su dia, pero la primera prueba de los bombones no.

La idea es ponerlo en el plato de cada comensal como detallito de bienvenida.

Compre cajas de bombones torino, los blisters y unos cuantos metros de tela para adonarlo y que parezcan unos caramelos grandes.

Por ahora solo tengo uno acabado con la tela y todo,los demas ya estan en sus blisters, pero tengo q ponerme las pilas, q tengo q hacer 150 de estos uno a uno...

la imagen es malilla pero bueno os podeis hacer una idea, con los siguientes si eso ya hare una foto de mejor calidad, q se vea hasta el dibujito de la tela, es gris transparente con estrellas plateadas.

Imatge
Imatge

Bueno a ver que os parece. :mu::

Saludosss
Imatge
Laury_82

EntradaAutor: ada77 » dj. des. 02, 2010 1:51 pm

Ei és molt xulo tot i que no ho puc veure gaire bé! Molt bona idea!
I ah, tinc les mateixes targetes! jjejeejeje, són molt xules!!
Imatge
Imatge
Imatge
ada77

EntradaAutor: cucuruxu » dj. des. 02, 2010 6:14 pm

Ada wapa!!! A verue pel centre que jo sàpiga que pot ser econòmic hi ha el Clipper, El Boulevard, has preguntat al Terrassa? I fora del centre hi ha el Nautic park k se és nou i feien moltes ofertes, esta una mica més lluny del Panamá. El Panamá és un hotel petit i no el conec la veritat.. Quasi davant també hi ha un que es diu Pinar del Mar però no se preus.. Aniré pensant de totes maneres eh!
El que se m'acuedeixi t'ho dic i si vols que m'acosti a algun lloc a preguntar preus no dubtis que mi acosto un dia i ja està!
Digue'm per quanta gent seria i una nit no?? Així si passo per algun ja ho pregunto! :-))
Imatge
cucuruxu

EntradaAutor: tni et dje » dj. des. 02, 2010 7:17 pm

Kel torerilla ni loca, no me gustan, no me se ver en ellas, me siento incomoda, hacia mas referencia a un chal de punto, por si por la noche refresca. Le hizo uno a mi tia cuando se caso y todo el mundo flipo pero para el uso q le voy a dar... no creo q le de el faenon!
Laury se ve chulo aunq siendo tan peque la foto no se aprecia bien :-) pasatelo bien!
y de platja d'aro no conozco nada! sorry!
Imatge
tni et dje

EntradaAutor: cucuruxu » dj. des. 02, 2010 7:41 pm

Laury es muy mono!! Seguro que les encantará!!! :-)ok:
Imatge
cucuruxu

EntradaAutor: Laury_82 » dt. des. 28, 2010 11:32 pm

Abrileras, como estais? como van las fiestas??

Como llevais los preparativos? q ya nos falta menooooooos!!!!!

Pues nada yo hoy he ido a buscar la partida de bautismo de Julio, por ahora es el unico documento q tenemos juasjasu creo q voy algo justa con el tema, ya q aun tengo q ir a buscar la mia, llevarla a la iglesia de mi barrio y una vez tenga el expediente y el cursillo hecho llevarlo a la iglesia donde nos casamos..

Pues nada el primer susto esque el cura no encontraba la partida en ninguno de los libros... ha estado mas de 20 minutos ojeando y nada... diciendo q alomejor mi suegra estaba ekivokada y no lo habian bautizado ahi... y q si no aparecia tendria que hacer una Fe de bautismo o algo asi...

Pues aleluya en el ultimo libro a aparecido ::bna// yo ya estaba de los nervios... y nada el mossen ya para acabar el caxondeo coje y dije.. uix perdonar pero aqui ya hay una anotación.. Julio ya está casado xx0.0x> xx0.0x> xx0.0x> y yo mmm pues no creo ehhh, y el hombre se ha puesto a reir.. y q era una broma... INOCENTE ¬_¬.

Pues nada esta a sido mi tarde con el mossen graciosillo...

Ah wapis estoy mirando ahora el tema de la pelukeria y makillaje, y el lunes tengo cita con Eva Sanz para q me informe de precios y fotos.. ya os contaré q tal.

Engaaa nanitttt
Imatge
Laury_82

EntradaAutor: oscar_i_vane » dc. des. 29, 2010 2:44 pm

Laury_82 ha escrit:Abrileras, como estais? como van las fiestas??

Como llevais los preparativos? q ya nos falta menooooooos!!!!!

Pues nada yo hoy he ido a buscar la partida de bautismo de Julio, por ahora es el unico documento q tenemos juasjasu creo q voy algo justa con el tema, ya q aun tengo q ir a buscar la mia, llevarla a la iglesia de mi barrio y una vez tenga el expediente y el cursillo hecho llevarlo a la iglesia donde nos casamos..

Pues nada el primer susto esque el cura no encontraba la partida en ninguno de los libros... ha estado mas de 20 minutos ojeando y nada... diciendo q alomejor mi suegra estaba ekivokada y no lo habian bautizado ahi... y q si no aparecia tendria que hacer una Fe de bautismo o algo asi...

Pues aleluya en el ultimo libro a aparecido ::bna// yo ya estaba de los nervios... y nada el mossen ya para acabar el caxondeo coje y dije.. uix perdonar pero aqui ya hay una anotación.. Julio ya está casado xx0.0x> xx0.0x> xx0.0x> y yo mmm pues no creo ehhh, y el hombre se ha puesto a reir.. y q era una broma... INOCENTE ¬_¬.

Pues nada esta a sido mi tarde con el mossen graciosillo...

Ah wapis estoy mirando ahora el tema de la pelukeria y makillaje, y el lunes tengo cita con Eva Sanz para q me informe de precios y fotos.. ya os contaré q tal.

Engaaa nanitttt

Hola wapa!!
jejej... que mossen más cachondillo... yo el mes pasado ya hice el cursillo y tengo todos los papeles para llevar a la iglesia donde me caso, pero no te preocupes, porque yo lo hice con tiempo por si tardaban mucho y luego lo hicieron todo rapidísimo, así que no te preocupes que tienes tiempo.
Ya contaras como va con Eva...

:: 2011 ::
Imatge
oscar_i_vane

Entrades: 163
Membre des de: dt. jul. 06, 2010 8:23 am
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: JiG » dj. des. 30, 2010 10:59 pm

Hola guapes, què tal???? com ho portem tot plegat???? bé el 2010 s'acaba i el nostre estimat abril de 2011 cada cop està més a prop. Que tingueu una bona sortida d'any i una entrada encara millor!!!! :: 2011 :: :: 2011 :: :: 2011 :: :: 2011 :: :: 2011 ::
Imatge
JiG

Entrades: 1903
Membre des de: ds. feb. 27, 2010 8:12 pm

EntradaAutor: mailo » dg. gen. 02, 2011 4:31 pm

Hola chicas!!

Como me gusta este foro!! Bueno, me presentaré. Me llamo Tere, soy nueva por aki. Yo también me caso en Abril, el dia 3 que es domingo y justo es el dia que cumplo 30 años!!!

Ya queda muy poco, hace 2 meses como akel que dice que decidimos casarnos, asi que ha sido todo visto y nos visto. Ya lo tengo casi todo, me faltan los detallitos y ahora estoy con el tema de la musica, que es super dificil!! Y también pensando en que regalar a las amigas...en fin...quedan 3 meses y 1 dia!!

Bueno encantada de conoceros!! :: 2011 ::
mailo

Entrades: 103
Membre des de: dg. gen. 02, 2011 4:26 pm

EntradaAutor: Vero_16.04 » dg. gen. 02, 2011 10:10 pm

Hola noies!!
soc nova en tot aixo, jo em caso el 16 d'Abril.. ja no ens queda res.. 3 mesos i poc, això comença a posar nerviosa..
amb els preparatius la veritat és que anem bastant enrederits, pq es passa el temps volant.. el tema que em té una mica atavalada és el detallets que s'han de donar., em podrieu donar algunes idees¿?¿
gràcies
Vero_16.04

Entrades: 2
Membre des de: dl. des. 27, 2010 8:30 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants