athenea ha escrit:que bien vais todasss!!! yo llevo 3 dias agobiadisima..siento que voy tarde y que no se por donde tirar...jejeje!
PROMISA si et donen presupost d'autocar economic passam el telf porfa!!! jo m'estic tornant bojaaa!!!!
La me va prova del vestit es la primera setmana d'agost!!! i ell encara noo te trajeee!!!
ens falten aliances también!!!
els detallitos ja els he encarregat i en 15 dies m'arribaran!! ara em falten tots el detalls i regals de la gent especial!!!
aix.. que poquet queda noiesss!!!!

Hola Athenea,
Mira yo he mirado, muchos, como 20, o mas, y de todos el mas economico y que me ofrece los servicios que yo necesito a sido un chico que se llama Jordi, de autocarse la pau del que se hablo por el foro.
Dolçeta, que es una de las foreras 2011, lo recomienda, te pego los datos que el dio.
Primer de tot, les presentacions. Sóc en Jordi Alonso, del Grup La Pau, empresa amb seu a Badalona, Mataró i Barcelona que es dedica al transport per carretera (autocars, autocars adaptats i ambulàncies).
Com bé ha dit la Lorena (a qui li vull agrair la seva confiança), nosaltres també oferim la possibilitat de llogar qualsevol dels nostres autocars per realitzar els trasllats dels vostres casaments i dels vostres comiats de solter/a. La nostra àmplia oferta de vehicles, els nostres 28 anys de vida i les 6 normes ISO que garanteixen la qualitat del nostre servei, són el millor aval davant les vostres peticions. A més, les característiques de la majoria dels nostres 30 autocars permeten fer trasllats de persones amb qualsevol tipus de minusvalia. Si el que necessiteu és traslladar de manera individual a convidats que precisin d'una atenció més acurada, també tenim prop de 100 ambulàncies que possibiliten aquesta opció.
Conscients que cada casament és diferent i que les necessitats que teniu també acostumen a ser diferents, no vull publicar les tarifes estàndards aquí, emplaçant-vos a que m'envieu les vostres peticions per telèfon o correu electrònic (o bé fer-ho mitjançant d'A tope ti@), garantint-vos que rebreu una ràpida i satisfactòria resposta. Les dades de contacte són:
JORDI ALONSO
Telèfon: 600.93.72.17
Correu electrònic:
jalonso@gruplapau.net