ABRILERAS 2011!!!!!

un gran any!

Re: ABRILERAS 2011!!!!!

EntradaAutor: tni et dje » dc. set. 29, 2010 9:55 am

jajajaj es q hay tantas cosas por hacer q en un momento me estreso!!!
merci Kel eres un : sol : !!!!! pues por ahora he decidido hacer la ruta q me queda este viernes q es lydia Delgado y la del viernes q viene q el JD y luego decidir... pq ya no puedo ver nada nuevo: me he probado; san patrick, la sposa, rosa clara en todas sus colecciones, demetrios, yolan cris, pronovias y todas sus segundas, pepe botella... es q ya no me quedan mas!!! jajaja
bueno si, cimbelyne me quedara...
pero si despues del viernes q viene no tengo vestido y tengo q elegir de mis finalistas a lo mejor si q te digo q te vengas conmigo pq las demas ya los tenemos mas q vistos y quiero alguien con primera impresion!!! eres un encanto! merci!!!
Imatge
tni et dje
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2491
Membre des de: dg. març 14, 2010 7:24 pm

EntradaAutor: cramdol » dg. oct. 03, 2010 8:02 pm

tni et dje ha escrit:ph! te nos has cambiado de mes!!! bueno... al menos habeis podido encontrar vuestra fecha!!! felciidades!

yo tampoco tengo vestido... y esto va para largo... soy indecisa y me esta costando muchooooooooooooooooo

Gracias!!!Pues me comentaron que teniamos que ir con un poco de prisa ya que en segun que sitios tardan unos 4 meses en llevarlos de fabrica!!!a ver si el martes puedo escaparme y ver unos cuantos más aunque creo que con los que fui a ver la última vez lo tengo más o menos decidido!!
Un besote y suerte en tu busqueda!!!
Imatge
cramdol

Entrades: 30
Membre des de: dg. jul. 18, 2010 4:52 pm

EntradaAutor: cramdol » dg. oct. 03, 2010 8:13 pm

Doncs jo en resposta a les vostres peticions, tot just tenim data restaurant i esglesia, molts vestits mirats i alguns de finalistes i apartir d'aquí res mes, pq de viatge em feia ilusió( i dic que em feia pq si és pel meu xicot ens quedem a casa o com a molt a la masia!!) anar a Argentina, pero ens han dit que aquella època cau a finals de la tardor i que per tant no és la millor època de viatjar. O sigui que no sabem que fer si posposar el viatge de noces i fer una mini escapada despres del casament o triar un altre desti.
Per cert ahir varem anar de casament, que extrany que es fa quan saps que la propera ja ets tu i que aquells novis que ens varen regalar seran els últims que ens regalaran.
Heu tingut aquesta sensació? Bé vaig a veure si les del maig estan com jo i encara els hi queda tot per fer!!jejeje,
Una abraçada
Imatge
cramdol

Entrades: 30
Membre des de: dg. jul. 18, 2010 4:52 pm

EntradaAutor: idem81 » dl. oct. 04, 2010 12:03 pm

spiderpitu APUTA'M A LA LLISTA DE LES ABRILERES!!!
Ens casem el 30 d'abril a les 12:30h a l'esglèsia de Sant Pere de Terrassa i ho cel·lebrarem a la Font del Tort de Montcada!!!
Petonets i felicitats a totes!!
idem81

Entrades: 27
Membre des de: dv. set. 10, 2010 12:19 pm

EntradaAutor: tni et dje » dt. oct. 05, 2010 7:13 am

q bien una mas!!! va a ser un mes solicitado!!!

Por cierto, ya tengo hecho el libro de firmas y ayer hicimos las velas... ahora falta engancharle el papel y poner los nombres...
Imatge
tni et dje

EntradaAutor: ada77 » dv. oct. 08, 2010 5:20 pm

Hola a totes!

Jo també em caso a l'abril, en principi el dia 23 d'abril (ja ens podeu apuntar a la llista!), perquè és el dia que ens fa més il·lusió perquè és St. Jordi i perquè el trobem un dia molt maco i romàntic, però encara no sabem el lloc exacte. El meu nòvio és del Delta de l'Ebre i tota la família vindrà d'allà i jo sóc del Bages, però no tinc tants convidats. Volíem fer-ho a l'hotel l'Ametlla de Mar però han decidit que no els hi convé tenir bodes el dia 23 perquè és setmana santa i no volen, en canvi el dia 24 ja ho tenen ocupat per una altra boda. Jo no ho entenc, em feia molta il·lusió l'hotel i el lloc, però bueno...
Pels preparatius molt malament... estem vivint a França però ens casarem a catalunya i com que vivim a 13h no podem venir gaire sovint i no tenim gaire vacances... una merda! Crec que no podrem fer ni la prova de menú junts...
El vestit me l'hauré de comprar aquí a França sense l'ajuda de ningú, només amigues, i resulta que ja vaig tard i molt! Que si no el trio abans de principis de novembre, no m'arribarà a temps....
M'agradaria saber si algú altre també prepara la boda a distància... és tant difícil i hi ha tants nervis.... i quan veig que tothom ho té tot a punt ja.... ufff.....
Al final potser ens casarem a l'hotel Costa Brava de Platja d'Aro amb cerimònia civil davant del mar, algú en sap alguna cosa?

Merci a totes!
Imatge
Imatge
Imatge
ada77
:: núvia experta

Entrades: 548
Membre des de: dt. set. 28, 2010 9:28 pm

EntradaAutor: tni et dje » ds. oct. 09, 2010 9:33 am

hola adda felicidades por tu boda!
siento decirte q la q se casa el dia 24 en el hotel ametlla mar soy yo... nosotros también preguntamos por el22 y por el 23 y tampoco nos dejaron... por eso nos quedamos el 24.
Estais viviendo en francia? yo me he pasado alli dos años, mi novio es frances. Sobre el hotel q comentas no tengo referencias, no lo se.

Por cierto chicas: YA TENGO VESTIDOOOOOOO Esta noche le he dado muchas vueltas pero bueno, ya no puedo hacer nada, hay paga y señal y todo... asi q ya esta hecho!!! Un dolor menos de cabezaaaaa!!!
Cuando llegue a mi casa os lo cuento...
Imatge
tni et dje

EntradaAutor: kel&Toni » ds. oct. 09, 2010 12:35 pm

OLE OLE!! >.-<:
Ya te he contestao en la c.a, pero por aqui también TE FELICITO!!
vaya peso te habras quitao d eencima eh!!! un besazo y que me alegro un montón! :-))
Imatge
Imatge
Imatge
kel&Toni
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1402
Membre des de: dg. oct. 18, 2009 5:17 pm

EntradaAutor: ada77 » ds. oct. 09, 2010 3:21 pm

Hola tni dje!

Felicitats per la teva boda també!! Així que tu ets la que t'hi cases el dia 24? jajaja
Jo el que trobo raro és que no ens deixin casar el dia 23 però el dia 24 sí perquè és setmana santa igualment, però bueno... espero que acabem trobant algun lloc també. Es que és complicat. Jo em volia casar per l'església però ell no vol i hem trobat que una cerimònia civil davant del mar ens agrada a tots dos, però ara no trobem un lloc a prop i que estigui bé... Anirem mirant! Només tenim la data i en principi guardat en un hotel de Platja d'aro. Jo ara vinc a l'octubre i ho decidirem ja!
Doncs sí vivim a la bretanya francesa en un petit poblet, ja fa 2 anys. I tu on vivies? És complicada la vida en un altre lloc, però mica en mica ens hi anem acostumant, la pega és que està tan lluny i no venim gaire sovint, ni per Nadal i coincidir els ods per les vacances encara és pitjor...

Per això el vestit me l'hauré de comprar aquí a Brest perquè hauré de fer dues proves i perquè són molt més barats, també! jejjee

Apa, doncs anem parlant!
Imatge
Imatge
Imatge
ada77

EntradaAutor: tni et dje » ds. oct. 09, 2010 6:18 pm

y tanto q son mucho, mucho mucho mas baratos!!!!!
en la bretaña?? q zona mas bonita!!! me encanta!! yovivia un poco mas abajo, en Ile d'Oleron, pasé allí dos años, hasta q ya no pude mas... se me hacia muy dificil...

Pues es una lastiam lo del hotel, lo q me dijeron a mi es q el 24 ya es domingo y el lunes hay en sitios q no es festivo, asi q ya no iba a variar el numero de habitaciones q habian vendido... pero el viernes y sabado si, pq hay gente q puede ir a pasar el fin de semana o los tres dias... lo siento por ti! Pero seguro q encontraras otro lugar q te guste! aunq si nos sois flexibles en el 23 de abril a lo mejor ya hay muchos hoteles, restaurantes q estan ocupados... nosotros este lo miramos un año antes de la fecha de la boda, o incluso un poco mas... ya nos contaras!

Kel q somos Dalmauanas!! tia q parezco un clon tuyo, te encuentro por casualidad en una jornada de puertas abiertas de tu restaurante, nos casmos el mismo dia, vamos vestidas con el mismo diseñador...
no sabes la pena q me da no poder verte ese dia!!!
Imatge
tni et dje

EntradaAutor: ada77 » ds. oct. 09, 2010 6:57 pm

A la île d'Oleron? Ostres ha de ser preciós! Nosaltres aquest estiu vam estar a l'île de Re que està al costat i ja tenim ganes de tornar i visitar l'altre illa! Aquí a la Bretanya el temps és una merda i plou dia sí i dia també! Però bueno tot és acostumar-se una mica al temps i a saber que de 20 graus no passem mai ni a l'estiu que de fet, no en tenim!
I tu et cases amb un noi francès? Em van explicar a l'Ametlla de Mar que casualment hi havia un casament d'uns francesos el dia 24, perquè li vaig estar pregant que si us plau poguéssim fer-ho el dia 23 que vivim a França, etc i per això m'ho va dir! Quina gràcia no? Espero que sigui genial, el lloc ho és de veritat!

Sí això de que el dia 23 és un mal dia i molts llocs està ple ja ho sé, és una mica complicat trobar un lloc, però espero que poguem fer-ho perquè estem molt il·lusionats i ben nerviosos! jajajaja

Bueno anem parlant!!
Imatge
Imatge
Imatge
ada77

EntradaAutor: tni et dje » dg. oct. 10, 2010 8:31 pm

Los nervios son normales!! yo también, hasta q cerre seguro lo del hotel lo pase muy mal!!! y eso q fue el primero q vimos y ya lo teniamos casi decidido!!! pero me cortaba un poco el hecho de q la playa fuera publica y hubiera turistas por alli... pero bueno, en abril a las 18.00 de la tarde no creo q quede mcuha gente en bañador por alli...

Naiara es majisima!!! y si, los franceses somos nosotros!!! jajaja

Y sobre île d'oleron un poco igual, eh? siempre lloviendooooooo,dicen q yo estuve en un mal año q no tuve suerte... pero es q estuve 2 años!! y alli no paraba de llover nuncaaaa jajaj
y para ir de turismo quiza si, a mi ile de Re me encanto, pero para vivir es otra cosa... todo cerrado a las 19.00 sin juventud, sin nada q hacer, sin q hiciera buen tiempo para ir a la playa (ademas habia q calcular las mareas)... vamos q yo acabe hasta el moño!!! jeje
Imatge
tni et dje

EntradaAutor: ada77 » dg. oct. 10, 2010 8:47 pm

Jajjaajaj jo estic igual, plou cada dia i a l'estiu fot el mateix temps que a la tardor i la gent et diu bueno aquest any és així però el que ve, ja veuràs i el que ve és igual que l'anterior... i el que dius de les marees igual! jajjaja! No et pots banyar perquè l'aigua està gelada, total que em vaig comprar un traje de neoprè i ni així! jajaja
Això sí és tot molt maco però lo de que a les 19h ja està tot tancat i sense ni una mosca pel carrer sí que és veritat, això és terrible! Jo plego a les 19h de treballar i ja no hi ha cap súper obert ni el carrefour!! Horrible! però bueno..
Sembla mentida que sigui el país veí i siguem TANT diferents!!
Imatge
Imatge
Imatge
ada77

EntradaAutor: tni et dje » dl. oct. 11, 2010 8:55 am

si q somos muy diferentes si!!! pero bueno también tienen sus cosas buenas...no?? dire eso q sino mi niño me mata!!!!jejej

Por cierto abrileras, como llevais el viaje de novios? teneis ideas?? pq depende el destino algunas podriais coincidir, no?
Imatge
tni et dje

EntradaAutor: Laury_82 » dc. oct. 13, 2010 8:34 pm

Hola xikas, como estais? como van los preparativos?

Yo ya tengo algo más, los bombones y la tela para adonarlo, aver si os subo una foto del resultado final a ver q os parece.

bueno a lo q iba... ya habeis empezado con el tema de los papeles de la boda? sobre todo las q os casais por la iglesia.. ya se q tiene validez de 6 meses.. pero habeis ido a hablar ya con el cura? os a comentado algo del cursillo prematrimonial?

Yo eske como me caso afuera de mi ciudad... solo hablé con el cura q me casa en Monistrol..pero con el de mi barrio ni me acercado!!!! Mi amiga se casa en Junio y me enteré este finde que ella ya habló con el cura y está en lsita de espera para ir en Enero a lo del cursillo.

Pues eso... me empiezo a estresar...o no? XDDD

Saludos
Imatge
Laury_82
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 219
Membre des de: dv. març 12, 2010 8:41 pm

EntradaAutor: HELENIAH » dg. oct. 17, 2010 7:31 am

Hola chicas!! Aquí una abrilera más, exactamente del 30 de abril. Hasta ahora tenemos Iglésia, restaurante, fotógrafo y el vestido de la novia que lo decidí la semana pasada (que descanso!!).
Laury yo estoy un poco como tú, nos casamos en una Iglésia de nuestra ciudad pero no es la que nos "tocaría" por barrio y todavía no sabemos nada. Hace meses que hablé con el cura y me dijo que nos avisarían para los cursos prematrimoniales sobre octubre o noviembre y aunque estamos a mediados de octubre ya me estoy empezando a poner un poquillo nerviosa y paranoica. Así que el miércoles de la semana que viene quiero ir a hablar con él para asegurarme de que todo esté bien y informarme más exactamente de cuánto queda para los cursos.
Ya te contaré por si te sirve de referencia :-) Saludos!
Imatge

30 abril 2011
HELENIAH
:: núvia rookie

Entrades: 109
Membre des de: dg. gen. 10, 2010 3:09 pm

EntradaAutor: tni et dje » dl. oct. 18, 2010 12:41 pm

Pues yo no te puedo ayudar pq me caso por lo civil, pero creo q lo mejor sera q hables con el cura directamente, no? pq imagino q cada uno tiene su forma de hacer también...

Heleniah y bienvenida y felicidades por tu boda!!!! que peso se quita una de encima cuando encuentra el vetido, eh???
Imatge
tni et dje

EntradaAutor: oscar_i_vane » dl. oct. 18, 2010 1:48 pm

Hola chicas!!!
aquí otra abrilera más, yo también me caso el 30 de abril, como tú Heleniah, me caso en la iglesia de Sant Vicenç de montalt y en el restaurante Turo del Sol el convite.
Yo estoy frita con los papeleos de la iglesia, no sabía que se tenía que hacer tanto lio. Ya que tampoco me caso en la que me toca.
Imatge
oscar_i_vane

Entrades: 163
Membre des de: dt. jul. 06, 2010 8:23 am
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: MyJ2442011 » dl. oct. 18, 2010 5:40 pm

Hola chicas!!!!

Yo también me caso en Abril!!! ohhh que post mas guay que habeis abierto, me ha encantado!!!! Enhorabuena por vustras bodas chicas!!! Yo me caso el 24 a de Abril a las 12 en el Santuario de la Gleva ( Apuntatme en la listaaa), y ya tenemos el restaurante, el vestido, las invitaciones, el ibro de firmas, y ahora ya voy a empezar hacer los regalos y las tarjetas de agradecimiento! ahhh y el fotografo y el vidio!!! jejejeje se me olvidaba, hay tantas cosas.... tambien iremos a reservar el dj el mes que viene supongo mas o menos!!! Comolo llevais chicas???? *.-o-o.*
MyJ2442011

Entrades: 4
Membre des de: dt. set. 21, 2010 11:00 am

EntradaAutor: tni et dje » dl. oct. 18, 2010 7:20 pm

hombre felicidades a las dos!!!!
MyJ2442011 pues ya somos tres para el 24!!!!!
Imatge
tni et dje

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants