kitiara78 ha escrit:Hola noies,
nosaltres estem buscant un creuer pel Mediterrani, per després del 3 de setembre (data del nostre casament). Hem mirat encara poca cosa, però ja ens hem espantat una mica. Amb iberocruceros, per tots dos, tot inclòs, camarot exterior, sense excursions, ens surt per uns 2.400 euros... I, sincerament, m'he desinflat una mica, després de tot ho que ens gastarem pel casament... ara això!!! Ens ho paguem tot nosaltres: vestits, anells, banquet... i el viatge... però si per un creuer senzill ja em costa això, em veig a Menorca :(((
Sento el rotllo, però avui no tinc el dia.
Noia, és que per menys de 1.200.-€ per persona, no sé jo que pots trobar organitzat i que estigui bé. Una altra opció és buscar-vos els vols i els hotels en alguna ciutat romàntica pel vostre compte, però hauràs de comptar amb el menjar, visites... El que no dius és per quants dies ho busques; no és el mateix anar-se'n una setmana que 15 dies, o voler hotels de luxe que allotjar-se a hostals. L'important és descansar/desconnectar uns dies, segons el meu parer.
M'ha fet gràcia això de Menorca. A l'agència de viatges ens van dir que si el pressupost ra de 2.500.-€, com no anessim a Menorca... Vam haver de dir-li que aquest era el pressupost per persona.