NOVIEMBRE 2011

un gran any!

Re: NOVIEMBRE 2011

EntradaAutor: lisbet » dj. abr. 14, 2011 6:46 am

Austria no lo descartamos por lo que hemos visto y lo que nos explicaron en la agencia nos gustó mucho, el año pasado estuvimos en suiza y mi futuro ya van 5 años que ha ido y no se cansa nunca de ir jeje
Ahora estamos mirando todos los libros que te dan en la agencia y vamos descartando :-)ok:
Gracias Lisbeth por tu opinion :-)ok:
Imatge

05 de Noviembre 2011
lisbet
:: núvia experta

Entrades: 650
Membre des de: ds. gen. 08, 2011 9:28 pm

EntradaAutor: Lisbeth » dj. abr. 14, 2011 10:12 am

lisbet, nosaltres vam estar només al Tirol austríac, a Stubai Valley... dóna un cop d'ull... no hase falta desir nada más!

helena! així que ja ho tens tots lligat tu???? quina màquina!
La crònica dels dies més feliços de la meva vida AQUÍ

Imatge
Lisbeth
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2156
Membre des de: dg. nov. 28, 2010 1:09 am

EntradaAutor: helena26 » dv. abr. 15, 2011 7:09 am

Siiii yo siii, ahora estoy liada montando un ramo de chupa chups jiijijiij, yo creo que quedara chulo

bueno todo todo nooo, el novio todabia no ha mirado el traje jjajjajaja el es mas tranquilito que yo... yo es que no tengo espera ninguna, cuando se me mete algo en la cabeza tiene que ser yaaaaa jajajjaa
url=http://www.resderes/esp]Imatge[/url]
helena26
:: núvia experimentada

Entrades: 231
Membre des de: dc. abr. 21, 2010 8:27 am

EntradaAutor: lisbet » dv. abr. 15, 2011 4:00 pm

Lisbeth apuntado está al Tirol austríac, a Stubai Valley jeje
Helena lo del traje del novio yo diria que lo tienen mas facil jeje mi novio se fue una tarde y ya tiene traje jeje y yo tuve que ir a unas cuantas tiendas y probarme un montón de vestidos hasta que vi el mio =0-0-)
Chicas a mi ya me han pedido la lista para la despedida de soltera jaja yo creo que es para despistarme...pq como nose para cuando será...
A mi futuro tambien le han pedido los amigos la lista para la despedida jaja
Imatge

05 de Noviembre 2011
lisbet

EntradaAutor: lisbet » dg. juny 12, 2011 10:47 am

Chicas que abandonado tenemos este post jejeje ¿como llevais los preparativos? nosotros hoy ya empezamos a repartir las invitaciones, empezaremos por los padres y hermanas que ganitas!! jeje *.-o-o.*
Imatge

05 de Noviembre 2011
lisbet

EntradaAutor: Lisbeth » dg. juny 12, 2011 11:34 am

Hola noies!!!

Si que tens raó que el tenim abandonat!!

Faig recompte va! *.-o-o.*

Invitacions: gairebé tenim acabat el vídeo que enviarem per e-mail i les invitacions que adjuntarem amb plànol d'accés, allotjaments diversos (amb coordenades gps que hem anat a localitzar nosaltres mateixos). La invitació per e-mail abans de Sant Joan per poc que puguem i les de paper (que tmb ens les hem fet nosaltres), pel juliol... Però seran poquetes, no crec que arribin a 10.
Vestit núvia: encarregat!!! primera prova a principis de setembre, i vosaltres??
Vestit nuvi: el vestit ja el té. Ara faltarà mirar l'armilla, camisa, corbata i bessons...
Restaurant: avui hi anem a dinar i després ja hem quedat que ens reunirem amb el maître i la mestressa per acabar de concretar coses.
Decoració: Dimarts he quedat amb una amiga meva que és molt i molt manetes i té moltes idees per dissenyar la decoració dels diferents espais del casament *.-o-o.* *.-o-o.* tinc moltes idees i moltes ganes!!! Després quedarem un dia al restaurant, amb la mestressa, per parlar-ne totes juntes >.-<: >.-<:
Floristeria: al juliol, aprofitant que anirem a Lloret a donar invitacions, anirem a parlar amb la florista, que és d'allà, i és un regal que ens fa un tiet del meu xicot: tota la decoració floral >.-<: >.-<: >.-<: I el ram!!!! >.-<: >.-<: Que ja tinc idea de la flor que vull, a veure si pel novembre en podrem tenir o què :-/
En un principi ho havia de fer la mestressa del restaurant, que jo li he vist fer arreglos florals amb flors de per allà i fruits i hortalisses i m'agrada molt, però ara ho podrem plantejar d'una altra manera gràcies a aquest súper regal!
Perruqueria: m'ho faran a la que vaig sempre però ja estic apuntada a l'agenda >.-<: >.-<: Al setembre aniré per triar què fem, i llavors, en la penúltima prova del vestit, hi tornaré a anar perquè em pugui emprovar el vestit amb el pentinat. >.-<: >.-<:
Sabates i jaqueta: les sabates no les vull blanques i han de ser tancades, així que de moment no tinc res :.0.-0.: I per jaqueta, tindrem feina també però com a mínim ja tinc una coseta que va amb el vestit i que cobreix l'espatlla, que per estar dins el menjador estarà de conya!
Fotògraf: el meu xicot no vol, els troba caríssims, i jo sí que vull!!! I si que en tindrem :-)0(-: :-)0(-: porque yo lo valgo! :-)0(-: :-)0(-: Hauré de veure quan podem anar a veure'l.... me l'hauré de camelar primer :··;..: :··;..:
Allotjament: Dilluns anem a un hotel rural que hi ha prop del restaurant, a veure si podem llogar-lo per la nit abans i la nit després del casament, per a nosaltres i la nostra família. _cfe*:-)
Detalls: El dels nens ja els tenim decidits però encara no els podem encarregar, perquè són unes galetes personalitzades. I el dels grans també ens passa una cosa similar, perquè tmb és una cosa de menjar i esperarem més a prop de la data per encarregar-ho. El recipient si que el decorarem nosaltres i això ho haig de parlar dimarts amb la meva amiga, que per cert, farà anys el dia abans del casament i per això hem encarregat un pastís molt especial a la gent que faran les galetes, per donar-li el dia del casament >.-<: >.-<:
Parella de nuvis: Ho hem demanat a la mateixa gent de les galetes i encara no ens han enviat la proposta, però segurament ens reproduiran a nosaltres amb els vestits de nuvis :.0.-0.: :.0.-0.: a veure com queda!
Músics: Després d'una mala experiència amb els primers que vam trobar, ara estem pendents de fer un contacte i triar entre dos.
Pel que fa a a la música, tinc un excell obert on vaig posant en diferents fulls cançons que segur vull escoltar.
Regals:
Pastís d'aniversari per la meva amiga manetes, que farà anys el dia abans del casament! >.-<:
Parella de nuvis: per la germana del meu xicot
Ram de núvia: a una amiga meva
Pares: el dia abans, els donarem un àlbum de fotos xulet amb un recull de fotos nostres des que ens vam conèixer fins al casament... Som aficionats a la fotografia i en tenim moltes i molt xuletes...

Altres coses:
A la meva neboda la nomenaré "dama d'honor-flower girl", o "la meva neboda que m'ajuda", amb el ram, amb el vestit... i que llegeixi un fragment del petit príncep, el de la guineu :-))
Cocktails, en lloc de barra lliure! Pendent demanar pressupost per decidir.

Ah! i us deixo una foto dels colors que vull que tingui el casament! A veure si me'n sortiré!!
d104720_sum09_tissueballs1_xl.jpg

Ai nenes quin rotllo! però que bé fer recompte!

Va expliqueu vosaltres!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.

Imatge
Lisbeth

EntradaAutor: cymbeline » dg. juny 12, 2011 3:59 pm

Hola a totes!!!
jo també em pensava que ningú més es casava al novembre...jeje. Em caso el dia 11/11/11 >.-<: >.-<: >.-<: I de moment només tinc el lloc del casament (jutjat).
El vestit el tinc mig triat perquè tinc dubtes. M'agraden molt 2 vestits, però un te tota l'esquena descoberta i és clar, pel mes que es em pelaré de fred, encara que em posi una torereta de pell per anar pel carrer, al restaurant tindré fred, que sóc fredolica...
L'altre vestit porta un bolero que m'abriga bastant i seria millor triar aquest, però el vestit és menys espectacular, és més senzill.
No sé què fer!!! m'agraden els dos!!!

Per cert Lisbeth, on has encarregat les galetes? jo volia fer alguna cosa així però tot el que he mirat em surt molt car.
cymbeline

Entrades: 369
Membre des de: dt. juny 07, 2011 1:48 pm

EntradaAutor: Lisbeth » dg. juny 12, 2011 10:16 pm

cymbeline ha escrit:Hola a totes!!!
jo també em pensava que ningú més es casava al novembre...jeje. Em caso el dia 11/11/11 >.-<: >.-<: >.-<: I de moment només tinc el lloc del casament (jutjat).
El vestit el tinc mig triat perquè tinc dubtes. M'agraden molt 2 vestits, però un te tota l'esquena descoberta i és clar, pel mes que es em pelaré de fred, encara que em posi una torereta de pell per anar pel carrer, al restaurant tindré fred, que sóc fredolica...
L'altre vestit porta un bolero que m'abriga bastant i seria millor triar aquest, però el vestit és menys espectacular, és més senzill.
No sé què fer!!! m'agraden els dos!!!

Per cert Lisbeth, on has encarregat les galetes? jo volia fer alguna cosa així però tot el que he mirat em surt molt car.

Ei cymbeline!!

Tema vestit: prova més prova més prova més! no paris fins que trobis el que busques!!! Tot està inventat!!! I si no, que ho inventin!
Pel que dius d'abrigar-te a l'interior, jo vaig veure l'altre dia a una revista una rebequeta de mohair blanca amb unes betes de ras per cordar al coll, súper mona! Jo penso que amb el que tinc ja no passaré fred a dins, però no tinc dubte que hauré de buscar bé per la cosa que abrigui més. I una peça maca d'una llana de bona qualitat tipus mohair o angora pot quedar molt i molt xula!
Mira per on, buscant una foto a sant google mira qui va "copiar-me" la idea :-)0(-: :-)0(-:
jaqueta angora blanca.jpg

Jo triaria el de l'esquena descoberta i la rebequeta per l'interior. Quan estiguis asseguda a taula et tapes, i quan vagis a ballar et destapes, que llavors ja no ho necessitarem!!! *.-o-o.* *.-o-o.*

Per cert, nosaltres també ens casem l'11 /11 /11!!! I l'endemà la mateixa jutgessa de pau ens casarà al restaurant. Com que la data és xula, amb tants 1, no ens va saber gens de greu quan va dir-nos que no podia casar-nos al restaurant >.-<:

Tema galetes: És aquí LAS GALLETITAS DE TITA Són caríssimes les nostres també, el que passa és que les galetes personalitzades només les farem per la canalla, o sigui que seran unes 20 màxim. Per la resta fem una altra cosa, que no arribarà a 3 euros com a molt. Nosaltres tenim un pressupost molt ajustat, així que el que estem fent és buscar molt i comparar, i determinades coses prescindir-ne, així redistribuïm els dinerets allà on ens fa més falta i il·lusió. Per exemple, les invitacions les farem per correu electrònic amb un vídeo-muntatge que hem fet completament nosaltres... Una pasta menys... I així amb altres coses.

I va cymbelinex!!! fes els 100 missatges que t'obrirem el compte enrere i ens podràs explicar tot i podràs llegir-nos tot!!! >.-<: >.-<:
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.

Imatge
Lisbeth

EntradaAutor: cymbeline » dl. juny 13, 2011 5:09 am

Lisbeth, el problema del vestit no és que no hagi trobat alguna cosa que m'agradi, sino que m'agraden molt els dos!!! estic buscant pros i contres per cadasqun a veure si així em decideixo...jeje
La jaqueta d'angora és molt xula, de fet mira qui la porta :-) però en el meu cas no crec que em quedés bé amb el vestit que he vist. El que dic que te l'esquena descoberta porta la faldilla de tul i no se perquè el tul i l'angora no em lliguen.

I com és que la jutjesa no us pot casar el dissabte? no dius que dissabte va al restaurant? si el que importa és qui us casa, no a on. Hauria de ser legal. De totes maneres és xulo casar-se el 11/11/11, i sinó que m'ho diguin a mi que em fa una ilu >.-<: >.-<: >.-<:

Nosaltres també estem intentant estalviar en tot el que podem. De moment invitacions no en fem.
Tema ram no sé com ho faré, però em nego a pagar 300 euros per un ram, que és el que m'han dit a les floristeries que he preguntat.
Els detalls dels convidats estan a la corda fluixa, ja es veurà que passa.
Sabates crec que ja les tinc. Són unes que tenia sense estrenar a casa i em van costar 15€.
I no sé, no se m'acudeix res més. Però si que es veritat que s'ha de reduir costos d'on sigui, ja que del vestit de núvia no ho faré perquè ja estic enamorada dels dos i ara ja no puc canviar :-))
cymbeline

EntradaAutor: jordi&laura » dl. juny 13, 2011 9:51 am

hola noies!!!

jo també em caso el 12/11/11 :D . nosaltres tenim el restaurant , L'Església el fotògraf però ens falta el mes important els vestits!!!!! varem començar a mirar fa unes setmanes però encara no trobem res que ens agradi al 100% . i la veritat es que jo estic molt preocupada perquè totes les tendes em diuen que vaig tard, que he d'escollir ja i ...bufff em preocupa quedar-me sense vestit !!! .
Ara em començat a repartir les invitacions , justament ahir vam tornar de Pamplona que vam pujar per donar-lis les invitacions , perquè ens feia molta iluuuuuuuuu :) .

El tema dels detallets ja tenim els des homes però ara ens falten les donesssss i no se que mes explicar , solament que quant menys temps queda mes nerviossaaaa em poso jejejejej.

per cert el tema del ram mireu a floristeria Navarro de Barcelona Capital estan molt be de preu i tenen packs de diferents pressupostos

i d'on sou vosaltres???
url=http://nuvis.org/jordiilaura2011] Imatge [/url]

12-11-2011 Juntos para siempre...
jordi&laura
:: núvia rookie

Entrades: 196
Membre des de: ds. oct. 09, 2010 12:32 pm

EntradaAutor: cymbeline » dl. juny 13, 2011 1:50 pm

jordi&laura ha escrit:hola noies!!!

jo també em caso el 12/11/11 :D . nosaltres tenim el restaurant , L'Església el fotògraf però ens falta el mes important els vestits!!!!! varem començar a mirar fa unes setmanes però encara no trobem res que ens agradi al 100% . i la veritat es que jo estic molt preocupada perquè totes les tendes em diuen que vaig tard, que he d'escollir ja i ...bufff em preocupa quedar-me sense vestit !!! .

Hola Laura,
no et desesperis que no vas tard. A mi també m'han donat pressa en alguns llocs, però has de comptar que no ens casem a l'estiu. El volum de feina és molt inferior al que pot haver-hi un juliol o un setembre. Tinc una amiga que ens 2 mesos va preparar la boda i va tenir el vestit que li va agradar sense problema.
Sí que és veritat que millor si ho teniu tot lligat amb temps no et posaràs tan nerviosa, per això jo l'únic que tinc gairebé decidit és el vestit. La resta se que no m'han de preparar res i no cal tanta antelació.
Et recomano una cosa, proba't tot tipus de vestits, fins i tot els que no et posaries mai, et pots arribar a sorprendre el vestit que t'acabes quedant. Jo em vaig probar un per curiositat i al final em va encantar!! Bé, el meu problema és que m'encanten 2 vestits... :star::
cymbeline

EntradaAutor: lisbet » dl. juny 13, 2011 3:54 pm

uuueee como se ha animado este post!! *.-o-o.* *.-o-o.*
Lisbeth como te has puesto las pilas jeje lo llevas muy bien
Laura no te preocupes con el tema vestido que no vas tarde, hay gente que con dos meses se lo han hecho, y como te han dicho no nos casamos en un mes de julio, tu tranki :-)ok:
Weno os detallo como lo llevo
El vestido fue lo primero que hice y lo encontré para el mes de marzo, en septiembre será la primera prueba, mi pareja también se lo ha comprado en el mismo sitio, ya les hemos dicho que no nos llamen para el mismo dia para la prueba...jeje
Yo no me he comprado torera y llevaré velo si tengo frio me taparé con el velo.
Los detalles ya los tenemos decidios despues de buscar tanto...
CHICOS - Un llavero de plata con una correa de tela (tenemos de 4 colores diferentes), con una tarjeta que lleva nuestros nombres y la fecha de la boda.
CHICAS - Un cuelgabolsos con forma de corazón, con una tarjeta que lleva nuestros nombres y la fecha de la boda.
Luego para cada uno de los invitados se encontrarán una pareja de ratoncitos pequeños (muy graciosos) el ratón coje a la raton en brazos jeje lleva una pinza arriba y ahi llevarán la tarjeta que lleva nuestros nombres y la fecha de la boda.
Para los peques haremos una bolsas de chuches que de eso se encargarán nuestras madres que se han ofrecido ha hacerlo.
Tambien tenemos una cigüeña que es una hucha
Dos parejas de novios
Para los papis hemos comprado un llavero donde llevará grabado nuestos nombres y la fecha de la boda también un boli todo va en una cajita envuelto con una decoración que nos encantó.
Todo lo hemos comprado en una tienda al laito de casa y nos lo tiene guardado, el mes que viene ya nos lo llevamos para casa y ya hemos dejado sitio para que no se vea jeje
En el restaurante ya hemos hecho la prueba del menu y ya hemos escogido lo que comeremos.
Con el Fotografo hemos hecho las fotos del pre boda y las invitaciones, (ya hemos empezado a repartir las invitaciones)
Nosotros nos casamos por la iglesia y el mes que viene o éste quedaremos con el cura para el tema musica (saber cuantos momentos) ya que tendremos que llevar un cd.
Tema música para el restaurante de los momentos tenemos algunas decididas pero aún nos faltan y esta tarde nos pondremos a mirar.
Me falta mirar los zapatos que un dia iré con mis hermanas a mirar en bcn

Weno guapas nos vamos contando >.-<: :-)ok:
Imatge

05 de Noviembre 2011
lisbet

EntradaAutor: jordi&laura » dl. juny 13, 2011 7:20 pm

cymbeline ha escrit:
jordi&laura ha escrit:hola noies!!!

Hola Laura,
no et desesperis que no vas tard. A mi també m'han donat pressa en alguns llocs, però has de comptar que no ens casem a l'estiu. El volum de feina és molt inferior al que pot haver-hi un juliol o un setembre. Tinc una amiga que ens 2 mesos va preparar la boda i va tenir el vestit que li va agradar sense problema.
Sí que és veritat que millor si ho teniu tot lligat amb temps no et posaràs tan nerviosa, per això jo l'únic que tinc gairebé decidit és el vestit. La resta se que no m'han de preparar res i no cal tanta antelació.
Et recomano una cosa, proba't tot tipus de vestits, fins i tot els que no et posaries mai, et pots arribar a sorprendre el vestit que t'acabes quedant. Jo em vaig probar un per curiositat i al final em va encantar!! Bé, el meu problema és que m'encanten 2 vestits... :star::

hola!!

Doncs aixo em passa a mi , que he començat a probarme vestits que no em posaria mai i ostres!! me sorprès perquè ara tinc mes ventall per escollir i no me desideixooooo!! es un problemón!! i si aixo li sumes que a mi em costa molt decidir doncs bufff .. tots m'agraden però cap es el meu!! no se noia! es un menja-cap!! ara et toca decidir el vestit, mira el que tingui algo que t'agradi mes i aixi podràs decidir. de on sou vosaltres? on us caseu?
url=http://nuvis.org/jordiilaura2011] Imatge [/url]

12-11-2011 Juntos para siempre...
jordi&laura

Entrades: 196
Membre des de: ds. oct. 09, 2010 12:32 pm

EntradaAutor: Lisbeth » dl. juny 13, 2011 9:52 pm

Actualitzo la llista!!!

05/11/11
Lisbet
j&s

11/11/11
Cymbeline

12/11/11
Lisbeth
jordi&laura
Ishtare
helena26

19/11/11
Pili

26/11/11
Carme_mat
Lisbeth l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. set. 03, 2011 3:06 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Imatge
Lisbeth

EntradaAutor: cymbeline » dt. juny 14, 2011 3:40 pm

jordi&laura ha escrit:
cymbeline ha escrit:
Hola Laura,

hola!!

Doncs aixo em passa a mi , que he començat a probarme vestits que no em posaria mai i ostres!! me sorprès perquè ara tinc mes ventall per escollir i no me desideixooooo!! es un problemón!! i si aixo li sumes que a mi em costa molt decidir doncs bufff .. tots m'agraden però cap es el meu!! no se noia! es un menja-cap!! ara et toca decidir el vestit, mira el que tingui algo que t'agradi mes i aixi podràs decidir. de on sou vosaltres? on us caseu?

Crec que cada cop estic més decidida per el vestit amb el que passaré menys fred. No per això, però pensant en varis factors: fred, la meva alçada, comoditat, etc, el que guanya és aquest, tot i que l'altre és tant maco i original!!!!
A mi també em costa decidir-me bastant, doncs imagina't amb un vestit de núvia!!!! Tinc unes ganes de decidir-me... em treuré un gran pes de sobre, perquè passo tot el dia pensant en això!! : muaahhhh :
Jo el que tinc clar és que és un d'aquests dos i la veritat és que no el tries tu, sinó que el vestit et tria a tu. Millor si tens més ventall per escollir, ara, la sensació l'has de sentir, tranquila que ja t'arribarà i espero que no et passi com a mi que et triin dos vestits a tu!!! jajajajaja
cymbeline

EntradaAutor: cymbeline » dt. juny 14, 2011 4:20 pm

jordi&laura ha escrit:
hola!!

Ei Laura,
mira't el post que ha creat Dolçeta sobre "Venta muestrarios Pronovias (hasta 75%dto)" és per aquest dissabte. Així tens més opcions de vestits!! :-)
cymbeline

EntradaAutor: helena26 » dt. juny 14, 2011 7:42 pm

Buenooooooo, que sorpresa me he llevado cuando he entrado y he visto que ya habia algo mas escrito!!!!

Je je os pongo mi recuento:

-VESTIDO: elegido desde septiembre ( jeje, no tenia espera, fui a pronovias y el primero en provarme fue el que me enamoro, me prove cuatro mas y tuve clarisimo que el primero era el mio)
-ZAPATOS: de Paco Gil, con taconazo,plataforma y cerrados, estilo salon pero con la punta un poquito mas redonda
-PENDIENTES Y COMPLEMENTOS: Me enamore de unos pendientes de oro blanco un poco larguitos, y mi novio para mi cumpleaños me lo regalo, una gargantilla de oro blanco con un diamante pequeñin que me regalo mi suegra, y luego conoci a una chica por facebook que hacia joyas personalizadas y me hizo una pulsera exactamente igual que los pendientes pero de bisuteria.
-ABANICO DE NOVIA: Conoci tambien por facebook una chica que hace abanicos a mano super bonitos!!! os la recomiendo sino la conoceis es un encanto (http://www.abanicosdenoviasbyjenny.com/) esta tambien en facebook por jenny abanicos de novia, y no es cara
-ROPA INTERIOR:Tambien todo, de selmark
-VIAJE DE NOVIOS: Que ganitas que llegue yaaaaa!!!! nos vamos 5 noches a New York, 2 noches a Miami y 4 noches de crucero por las Bahamas
-REGALOS: Hay si que me he pasado jajajajaj tengo muchossss!!! 2 parejas de novios, mi ramo para dos amigas, a mi hermano conducir un Ferrari, dos pasteles de pañales, 2 marcos para las abuelas, a una amiga que se caso e hizo un videoclip cantando le vamos hacer como si fuese una entrega de un disco de oro,dos ligas,a mi niño que tendra dos añitos y medio todabia no lo tenemos claro, ramo chupachup
-INVITACIONES VIDEO: Las tenemos ya casi entregadas!!
-TRAJE DEL NOVIO: El es un poco mas desastre que yo, y dice que tiene tiempoooooo jajjajjajaja
-FOTOGRAFOS:Doble Imatge
-PASTEL: Hemos encontrado una chica que nos hara un espectaculo tipo Cirque du soleil, y saldra con otro chico haciendo espectaculo vestidos con mascaras estilo venecia con unas mazas de fuego y haciendo acrobacia
-DETALLES INVITADOS:Vamos hacer un playback y a cada invitado pues le daremos una copia en dvd.
-LA MUSICA: El dj ya nos entra en el restaurante, ya tengo la musica para las entregas y la de la entrada mia a la iglesia, me faltara la musica que me pidan en el restaurante
-CONFETI Y PULSERAS LUMINOSAS: Compradas

PENDIENTE: El traje del novio jeje, hacer la prueba de menu, en la iglesia entregar todos los papeles, ( y encima mas rollo todabia porque el no esta bautizado y nos hacen llevar unos testigos o no se que rollo), el traje de mi chiquitin pero como estos niños crecen por momentos me esperare un poquito,

Seguro que me dejo alguna cosilla jiijijijijij, que ganitas que llegue ya nuestro mes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
helena26

EntradaAutor: helena26 » dt. juny 14, 2011 7:45 pm

Asiii!!!!

MI RAMO: Ya esta elegido tambien, a mi me gustaban mucho las peonias pero la chica me dijo que para ese mes era casi imposible que hubiesen, asi que he cogido uno de rosas en tono blanco roto mezclado con rosa pastel, tipo bouquet pero que no tenga mucho verde, con base metalizada y unas bolitas blancas porque el vestido lleva alguna debajo del pecho, y la cinta por donde se coje el ramo, le he dicho que le llevare tela de la que me sobre del vestido para que no haya problemas con que sea otro tono blanco diferente y no me guste.
helena26

EntradaAutor: cymbeline » dt. juny 14, 2011 11:53 pm

Hola Helena soy bastante nueva por aquí y es la primera vez que te leo, pero me encanta porque lo tienes casi todo preparado!!
Creo que voy a dejar de entrar en este post porque me ponéis nerviosa, jajajaja yo sólo tengo el vestido, y aún así sigo dudando.. ::0ov0o::
Nos casamos el mismo mes?? :-)0(-: :-)0(-:
Por cierto, la entrada del pastel tiene que ser impresionante!!
cymbeline

EntradaAutor: helena26 » dc. juny 15, 2011 6:19 am

cymbeline ha escrit:Hola Helena soy bastante nueva por aquí y es la primera vez que te leo, pero me encanta porque lo tienes casi todo preparado!!
Creo que voy a dejar de entrar en este post porque me ponéis nerviosa, jajajaja yo sólo tengo el vestido, y aún así sigo dudando.. ::0ov0o::
Nos casamos el mismo mes?? :-)0(-: :-)0(-:
Por cierto, la entrada del pastel tiene que ser impresionante!!

Siiii me caso un dia despues que tu!!!! yo entro basante al foro pero soy mas de leer que de escribir, a veces no se que poner jeje, pero me esta sirviendo un monton para coger un monton de ideas,
el martes tengo la prueba de maquillajeeeeee! ayer me llamo la maquilladora, y le dije que mejor que me la hiciese ahora por el tono de piel porque sino unos meses mas adelante me pongo morena muy rapido y me puede cambiar, a ver que tal!!
helena26

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants