Ahora estamos mirando todos los libros que te dan en la agencia y vamos descartando

Gracias Lisbeth por tu opinion

Autor: lisbet » dj. abr. 14, 2011 6:46 am
Autor: Lisbeth » dj. abr. 14, 2011 10:12 am
Autor: helena26 » dv. abr. 15, 2011 7:09 am
Autor: lisbet » dv. abr. 15, 2011 4:00 pm
Autor: lisbet » dg. juny 12, 2011 10:47 am
Autor: Lisbeth » dg. juny 12, 2011 11:34 am
Autor: cymbeline » dg. juny 12, 2011 3:59 pm
Autor: Lisbeth » dg. juny 12, 2011 10:16 pm
cymbeline ha escrit:Hola a totes!!!
jo també em pensava que ningú més es casava al novembre...jeje. Em caso el dia 11/11/11![]()
![]()
I de moment només tinc el lloc del casament (jutjat).
El vestit el tinc mig triat perquè tinc dubtes. M'agraden molt 2 vestits, però un te tota l'esquena descoberta i és clar, pel mes que es em pelaré de fred, encara que em posi una torereta de pell per anar pel carrer, al restaurant tindré fred, que sóc fredolica...
L'altre vestit porta un bolero que m'abriga bastant i seria millor triar aquest, però el vestit és menys espectacular, és més senzill.
No sé què fer!!! m'agraden els dos!!!
Per cert Lisbeth, on has encarregat les galetes? jo volia fer alguna cosa així però tot el que he mirat em surt molt car.
Autor: cymbeline » dl. juny 13, 2011 5:09 am
Autor: jordi&laura » dl. juny 13, 2011 9:51 am
Autor: cymbeline » dl. juny 13, 2011 1:50 pm
jordi&laura ha escrit:hola noies!!!
jo també em caso el 12/11/11 :D . nosaltres tenim el restaurant , L'Església el fotògraf però ens falta el mes important els vestits!!!!! varem començar a mirar fa unes setmanes però encara no trobem res que ens agradi al 100% . i la veritat es que jo estic molt preocupada perquè totes les tendes em diuen que vaig tard, que he d'escollir ja i ...bufff em preocupa quedar-me sense vestit !!! .
Autor: lisbet » dl. juny 13, 2011 3:54 pm
Autor: jordi&laura » dl. juny 13, 2011 7:20 pm
cymbeline ha escrit:jordi&laura ha escrit:hola noies!!!
jo també em caso el 12/11/11 :D . nosaltres tenim el restaurant , L'Església el fotògraf però ens falta el mes important els vestits!!!!! varem començar a mirar fa unes setmanes però encara no trobem res que ens agradi al 100% . i la veritat es que jo estic molt preocupada perquè totes les tendes em diuen que vaig tard, que he d'escollir ja i ...bufff em preocupa quedar-me sense vestit !!! .
Hola Laura,
no et desesperis que no vas tard. A mi també m'han donat pressa en alguns llocs, però has de comptar que no ens casem a l'estiu. El volum de feina és molt inferior al que pot haver-hi un juliol o un setembre. Tinc una amiga que ens 2 mesos va preparar la boda i va tenir el vestit que li va agradar sense problema.
Sí que és veritat que millor si ho teniu tot lligat amb temps no et posaràs tan nerviosa, per això jo l'únic que tinc gairebé decidit és el vestit. La resta se que no m'han de preparar res i no cal tanta antelació.
Et recomano una cosa, proba't tot tipus de vestits, fins i tot els que no et posaries mai, et pots arribar a sorprendre el vestit que t'acabes quedant. Jo em vaig probar un per curiositat i al final em va encantar!! Bé, el meu problema és que m'encanten 2 vestits...
Autor: Lisbeth » dl. juny 13, 2011 9:52 pm
Autor: cymbeline » dt. juny 14, 2011 3:40 pm
jordi&laura ha escrit:cymbeline ha escrit:
Hola Laura,
no et desesperis que no vas tard. A mi també m'han donat pressa en alguns llocs, però has de comptar que no ens casem a l'estiu. El volum de feina és molt inferior al que pot haver-hi un juliol o un setembre. Tinc una amiga que ens 2 mesos va preparar la boda i va tenir el vestit que li va agradar sense problema.
Sí que és veritat que millor si ho teniu tot lligat amb temps no et posaràs tan nerviosa, per això jo l'únic que tinc gairebé decidit és el vestit. La resta se que no m'han de preparar res i no cal tanta antelació.
Et recomano una cosa, proba't tot tipus de vestits, fins i tot els que no et posaries mai, et pots arribar a sorprendre el vestit que t'acabes quedant. Jo em vaig probar un per curiositat i al final em va encantar!! Bé, el meu problema és que m'encanten 2 vestits...
hola!!
Doncs aixo em passa a mi , que he començat a probarme vestits que no em posaria mai i ostres!! me sorprès perquè ara tinc mes ventall per escollir i no me desideixooooo!! es un problemón!! i si aixo li sumes que a mi em costa molt decidir doncs bufff .. tots m'agraden però cap es el meu!! no se noia! es un menja-cap!! ara et toca decidir el vestit, mira el que tingui algo que t'agradi mes i aixi podràs decidir. de on sou vosaltres? on us caseu?
Autor: cymbeline » dt. juny 14, 2011 4:20 pm
jordi&laura ha escrit:
hola!!
Doncs aixo em passa a mi , que he començat a probarme vestits que no em posaria mai i ostres!! me sorprès perquè ara tinc mes ventall per escollir i no me desideixooooo!! es un problemón!! i si aixo li sumes que a mi em costa molt decidir doncs bufff .. tots m'agraden però cap es el meu!! no se noia! es un menja-cap!! ara et toca decidir el vestit, mira el que tingui algo que t'agradi mes i aixi podràs decidir. de on sou vosaltres? on us caseu?
Autor: helena26 » dt. juny 14, 2011 7:42 pm
Autor: helena26 » dt. juny 14, 2011 7:45 pm
Autor: cymbeline » dt. juny 14, 2011 11:53 pm
Autor: helena26 » dc. juny 15, 2011 6:19 am
cymbeline ha escrit:Hola Helena soy bastante nueva por aquí y es la primera vez que te leo, pero me encanta porque lo tienes casi todo preparado!!
Creo que voy a dejar de entrar en este post porque me ponéis nerviosa, jajajaja yo sólo tengo el vestido, y aún así sigo dudando..![]()
Nos casamos el mismo mes??![]()
![]()
Por cierto, la entrada del pastel tiene que ser impresionante!!