precios ramos de novia y demas detalles

un gran any!

Re: precios ramos de novia y demas detalles

EntradaAutor: climentigloria » dl. març 21, 2011 4:12 pm

sita_yo: jo com la novia del meu padri treballa en un garden, m'ha dit que el fara ella, l'unic que li vaig dir que m'agradaria que portes roses... aixi que sera sorpresa fins el gran dia, jo li vaig ensenyar el meu vestit!!
Tu regalaras el ram?? jo estic pensant en donarli a la meva iaia, ja que per part de la meva parella no te avis i per part meva es l'unica que tinc...
Imatge
climentigloria
:: núvia rookie

Entrades: 163
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 11:07 am
Ubicació: Viladecans

EntradaAutor: annatp » dl. març 21, 2011 8:32 pm

a mi supongo que me lo regalara el padrino pero quiero elegirlo yo....me gustaria que conjuntara con el novio pero no se como hacerlo tampoco, porque no le voy a acompañar a elegir su traje.,....
15/10/2011

Imatge
annatp
:: núvia de bronze

Entrades: 1737
Membre des de: dl. feb. 07, 2011 8:02 pm

EntradaAutor: Sita_yo » dl. març 21, 2011 11:01 pm

climentigloria ha escrit:sita_yo: jo com la novia del meu padri treballa en un garden, m'ha dit que el fara ella, l'unic que li vaig dir que m'agradaria que portes roses... aixi que sera sorpresa fins el gran dia, jo li vaig ensenyar el meu vestit!!
Tu regalaras el ram?? jo estic pensant en donarli a la meva iaia, ja que per part de la meva parella no te avis i per part meva es l'unica que tinc...
Imatge

jo si que el regalarè, a una de les meves millors amigues...a més se que no s'ho esperarà així que millor! segur que a la teva iaia li fara molta il·lusió, jo es que ja no le stinc amb mi, pero l'avia que més m'estimava i que tant robaré a faltar en el meu dia, el que he fet es fer n centre de taula molt petit que estarà a la meva taula presidencial en algun raconet, i que al finalitzar la cerimonia mel emportaré i al dia seguent li portaré al cementiri..!
Imatge
Sita_yo

Entrades: 1957
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 8:24 am

EntradaAutor: Sita_yo » dl. març 21, 2011 11:02 pm

annatp ha escrit:a mi supongo que me lo regalara el padrino pero quiero elegirlo yo....me gustaria que conjuntara con el novio pero no se como hacerlo tampoco, porque no le voy a acompañar a elegir su traje.,....

en mi caso como mi hermana y mi cuñado (padrino) fueorn a acompañar a mi novio a elegir su traje, pues el coor del ramo y demàs també va acorde con el traje...así que puedes hacer que el padrino tambien vaya ocn el y así lo sabe!
Imatge
Sita_yo

Entrades: 1957
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 8:24 am

EntradaAutor: Juditita » dl. març 21, 2011 11:09 pm

climentigloria ha escrit:sita_yo: jo com la novia del meu padri treballa en un garden, m'ha dit que el fara ella, l'unic que li vaig dir que m'agradaria que portes roses... aixi que sera sorpresa fins el gran dia, jo li vaig ensenyar el meu vestit!!
Imatge

Que buena idea le encantará, si mi abuela siguiera con migo sin duda sería para ella (o al menos la mitad del ramo)...
Juditita
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 585
Membre des de: dl. gen. 31, 2011 8:11 pm

EntradaAutor: climentigloria » dt. març 22, 2011 10:07 am

Siii, seguro que le hara mucha ilusión a mi yaya, ahora ya a empezado a preguntarme a quien le regalare el ramo y le he dicho que aún me lo estoy pensando, a la proxima que me lo pregunte le dire que a una amiga así no se lo esperara...

sita_yo; m'agrada molt la teva idea de portar-li al cementiri, ja que no pot estar... un amic meu el dia que es va casar li va portar a sa mare (que esta morta) el ram de la novia al cementiri!!!
Imatge
climentigloria

EntradaAutor: siobhan » dc. març 23, 2011 1:47 pm

En mi caso, no somos muy de protocolos, y no tenía ni idea de quién podría ser mi padrino, así que quién mejor podría regalarme el ramo que mi novio y futuro marido!! será él quien lo elija y así podrá ir perfectamente conjuntado con su traje! no tengo preferencias en cuanto a ningún color, pues yo iré toda de blanco, y me hace mucha ilusión que sea él quien lo elija :··;..:
**8-10-11** How wonderful life is now you're in the world**Imatge
siobhan
:: núvia experimentada

Entrades: 277
Membre des de: dl. març 07, 2011 1:49 pm

EntradaAutor: siobhan » dc. març 23, 2011 1:50 pm

por cierto, es verdad que en Floristería Navarro tienen unos packs que están super bien de precio y variedad donde elegir!!
**8-10-11** How wonderful life is now you're in the world**Imatge
siobhan

Entrades: 277
Membre des de: dl. març 07, 2011 1:49 pm

EntradaAutor: snake35 » dc. març 23, 2011 1:53 pm

Jo me'l vaig fer a Flors Navarro junt amb els "prendidos" la decoració del cotxe i les bosses de pètals. El ram em va costar 70 euros i era xulíssim però trobo que 200 euros és molt, molt car.
Lo important és que t'atenguin quan tu vas i puguis triar el ram que vols o fins i tot si saps quin vols i portes la foto et fan la réplica sense cap problema.
snake35

Entrades: 464
Membre des de: dt. gen. 19, 2010 6:36 pm

EntradaAutor: somni84 » dc. març 23, 2011 4:10 pm

Jo tampoc he anat a comprar el ram, de fet me'l regala el meu padri ( que és el germà de la meva parella ), flors blanques que ja tinc la imatge però no sé com es diuen.

Haviam quan el vagin a comprar que m'expliquen i llavors miraré l'adornament pel cotxe.
somni84

Entrades: 128
Membre des de: dl. gen. 24, 2011 4:29 pm

EntradaAutor: Gaby » dc. març 23, 2011 5:48 pm

A mi el ramo me lo regala mi cuñado, pero nose si ir con el a elegirlo o llevarme la sorpresa el dia de la boda... :star::
Gaby

Entrades: 101
Membre des de: dc. març 16, 2011 12:06 pm

EntradaAutor: annatp » dc. març 23, 2011 9:54 pm

es una buena idea que lo elija el novio no? aunque claro no tiene ni idea del estilo del vestido...peor seguro que pega con su traje....lo pensare....
15/10/2011

Imatge
annatp

Entrades: 1737
Membre des de: dl. feb. 07, 2011 8:02 pm

EntradaAutor: climentigloria » dj. març 24, 2011 1:14 pm

ja veureu com tots seran guapissims, ja que cadaun te alguna cosa que el fa unic!!! a mi sincerament m'es igual com sigui, el que em fa il·lusió es qui me'l regala-ra, ja que es un amic que tant la meva parella com jo, ens l'apreciem molt....

Imatge
climentigloria

EntradaAutor: Romi » dt. maig 03, 2011 8:10 pm

esto de los precios de los ramos.....
Varian tanto de unas floristerias a otras que me lo voy a tener que mirar un poco...
Imatge
Romi

Entrades: 104
Membre des de: dl. set. 20, 2010 11:32 pm

EntradaAutor: Romi » dt. maig 03, 2011 8:11 pm

tenia pensado encargarlo en una floristeria cerca de casa, pero veo que tendré que comparar precios...
Imatge
Romi

Entrades: 104
Membre des de: dl. set. 20, 2010 11:32 pm

EntradaAutor: Angie18 » dt. maig 03, 2011 9:11 pm

suma y sigue suma y sigue :star::
Angela Y Dani 17-3-2012
Imatge
Angie18