Tiara

un gran any!

Re: Tiara

EntradaAutor: belosu » dj. feb. 24, 2011 11:48 pm

Jo anire a la botiga claires de mataro parck que vaig veure una agulla de cabell amb brillantets i perletas maquissima
belosu
:: núvia experimentada

Entrades: 239
Membre des de: dt. març 23, 2010 4:40 pm

EntradaAutor: eliytoni » dv. feb. 25, 2011 4:11 pm

Lqa meva mare es la encarragada de Claire´s del centre comercial Magic ( Badalona) i tenen coses molt maques. A mi hem va portar una tiara
Imatge
eliytoni
:: núvia de bronze

Entrades: 1821
Membre des de: dt. oct. 20, 2009 8:52 am

EntradaAutor: belosu » dv. feb. 25, 2011 4:38 pm

eliytoni ha escrit:Lqa meva mare es la encarragada de Claire´s del centre comercial Magic ( Badalona) i tenen coses molt maques. A mi hem va portar una tiara

Doncs llavors em pasare per la del magic cuan vagi a veure al meu germa que viu a prop
belosu

EntradaAutor: eliytoni » dv. feb. 25, 2011 5:09 pm

L´altre dia hem va comentar q ara no tenen gairé cosa xq estan centrats en carnaval, jo de tu m´esperaria una mica.
Imatge
eliytoni

Entrades: 1821
Membre des de: dt. oct. 20, 2009 8:52 am

EntradaAutor: belosu » dv. feb. 25, 2011 5:31 pm

ok com em caso a juliol no tinc presa
belosu

EntradaAutor: julia28 » dj. març 10, 2011 1:29 pm

buenas!! a mi tambien me hace muchisima ilusion llevar tiara, pero me han dejado una y la veo algo exagerada, no se , aunque con el peinado que llevo quiza no se vea tanto. Bueno, me la probaré a ver que tal , pero mas o menos me podeis decir donde la puedo encontrar, y lo que pueden costar??, muchas gracias maques!!!!
Imatge
Imatge
28 DE MAIG 2011
Imatge
julia28

Entrades: 437
Membre des de: dt. des. 28, 2010 3:42 pm

EntradaAutor: belosu » dj. març 10, 2011 3:57 pm

julia28 ha escrit:buenas!! a mi tambien me hace muchisima ilusion llevar tiara, pero me han dejado una y la veo algo exagerada, no se , aunque con el peinado que llevo quiza no se vea tanto. Bueno, me la probaré a ver que tal , pero mas o menos me podeis decir donde la puedo encontrar, y lo que pueden costar??, muchas gracias maques!!!!

Nena aqui al carrer de mar hi ha una botiga que estan tancant per jubilacio i ho tenen tot a meitat de preu es com una perfumeria i tenen unes diadema amb brillantets i aixo i agulles per el cabell podries pasar a fer una ullada igual trobes algo que t'agradi
belosu

EntradaAutor: julia28 » dj. març 10, 2011 8:12 pm

belosu ha escrit:
julia28 ha escrit:buenas!! a mi tambien me hace muchisima ilusion llevar tiara, pero me han dejado una y la veo algo exagerada, no se , aunque con el peinado que llevo quiza no se vea tanto. Bueno, me la probaré a ver que tal , pero mas o menos me podeis decir donde la puedo encontrar, y lo que pueden costar??, muchas gracias maques!!!!

Nena aqui al carrer de mar hi ha una botiga que estan tancant per jubilacio i ho tenen tot a meitat de preu es com una perfumeria i tenen unes diadema amb brillantets i aixo i agulles per el cabell podries pasar a fer una ullada igual trobes algo que t'agradi

Es la que tanquen a davant de la fleca mercè??
Imatge
Imatge
28 DE MAIG 2011
Imatge
julia28

Entrades: 437
Membre des de: dt. des. 28, 2010 3:42 pm

EntradaAutor: belosu » dv. març 11, 2011 9:46 am

julia28 ha escrit:
belosu ha escrit:

Es la que tanquen a davant de la fleca mercè??

No mes avall cap al costat de can campassol i ahir vaig anar a Blanes i la botiga de brigitte bijou o com es digui te tot l'aparador de coses de nuvia
belosu

EntradaAutor: athenea » dt. maig 10, 2011 7:53 pm

suposo que cap de les nuvies que ha comentat es de Barcelona no?? perque sino no se com no coneixeu la MERCERIA STA ANNA que esta al portal del angel!! es super antigaaa!! y tenen unes tiares preciosesss!!!! jo he comprat les lligues tambe,que em van sortir super be de preu!!! y aquesta setmana segurament m'acostaré a mirarme la tiara!!! son precioses totes les que heu posat!!!! ::love::
athenea
:: núvia rookie

Entrades: 148
Membre des de: dg. abr. 10, 2011 10:53 pm

EntradaAutor: Alexita012 » dt. maig 10, 2011 8:48 pm

Athenea ara que dius lo de les lligues..super bé de preu més o menys quant és??? pq jo les que he vist varien entre els 6 euros i els 15 i ufff..les de 6 no m'agraden i les de 15 piquen una mica (les més mones que he vist són de la marca Emperatriz.. :hmm:: )
Imatge
Alexita012

Entrades: 1818
Membre des de: dj. ago. 26, 2010 12:34 pm

EntradaAutor: MiM » dc. maig 11, 2011 1:27 pm

Jejejeje, jo no sóc de Barcelona... De totes maneres m'apunto el nom de la merceria que dius, mai se sap!
Imatge

Primera proba del meu vestit: 22-08-11
Segona proba del meu vestit: 29-09-11
Tercera proba del meu vestit: 08-10-11
MiM
:: núvia experta

Entrades: 900
Membre des de: ds. gen. 22, 2011 9:49 am

EntradaAutor: athenea » dj. maig 12, 2011 9:54 am

doncs crec que menys de 7 euros! jo he comprat 2!!! i son una monada...molt finetes amb un llaçet blau cel,potser a tu no t'agarden aixi pero jo les he comprat per regalar,la meva me la regalen amb el vestit!!! :)
athenea

Entrades: 148
Membre des de: dg. abr. 10, 2011 10:53 pm

EntradaAutor: -sweety- » dg. ago. 21, 2011 11:11 am

M'ha encantat això de les tiares!!! A mi també m'agradaria però no sé com queden posades... A tothom li queden bé? S'ha d'anar més aviat clàssic? Com es posen? Per cert, són molt xul·les i estareu precioses!
Imatge

Imatge
-sweety-
:: núvia d'or

Entrades: 3639
Membre des de: dt. ago. 16, 2011 7:52 pm

EntradaAutor: MiM » dt. ago. 23, 2011 6:29 pm

klausus78 ha escrit:M'ha encantat això de les tiares!!! A mi també m'agradaria però no sé com queden posades... A tothom li queden bé? S'ha d'anar més aviat clàssic? Com es posen? Per cert, són molt xul·les i estareu precioses!

Hola Klausus78!
Jo crec que les tiares queden bé a tothom... n'hi ha moltes de diferents i tot és qüestió de tirar-ne una que a tu t'agradi i t'hi sentis bé! Jo vaig començar la casa per la teulada i abans de saber quin vestit portaria, ja em vaig comrpar la tiara! O sigui que el vestit l'he agafat una mica perquè anés bé amb la tiara.

No cal anar amb un vestit clàssic, el meu no ho és. El que passa és que si portes tiara, has d'anar amb un vestit més aviat senzill i sense gaire pedreria. Pensa que la tiara ja complica una mica el look, i si compliques tot lo altre, al final semlaràs un arbre de Nadal enlloc d'una núvia.

Intenta arribar aviat als 100 missatges i busca el meu compte enrere. Allà podràs veure la tiara que em vaig comprar, el vestit... tot! Per aquí no vull desvetllar masses detalls, perquè això ho pot veure tothom i si tinc algun intrús, doncs no vulld esvetllar el secret.

Vinga va, si necessites algun consell, ja saps a on sóc!
Imatge

MiM

EntradaAutor: -sweety- » dt. ago. 23, 2011 6:36 pm

Ja no em queda gaire pels 100 missatges...
El que no havia pensat és el tema dels intrusos!!! I jo a sobre m'he posat un nick que és el del meu mail! Sóc una bleda!
Que hauré de fer quan arribi als 100? Perquè els intrusos no ho podran veure? Si fessin 100 missatges també podrien no?
Imatge

Imatge
-sweety-

Entrades: 3639
Membre des de: dt. ago. 16, 2011 7:52 pm

EntradaAutor: MiM » dt. ago. 23, 2011 8:49 pm

Hola!
Aviam, els llocs a on tu estàs escrivint ara mateix (tot el que pots veure) ho pots veure tu que estàs registrada o qualsevol persona que no està registrada al fòrum. Per exemple, la meva futura cunyada, que es va casar l'any passat, ella va treure alguan idea d'aquest fòrum, però en canvi no s'hi ha registrat mai. I a mi em fa por que ella ara també estigui xaferdejant per aquí... com que sap que jo hi escric...

Llavors, quan et registre si arribes als 100 missatges, se't desbloqugen temes nous de debats, per exemple els comptes enrera i les cròniques dels casaments. Això nomès ho pots veure quan estàs registrat i a més a més has arribat als 100, tal i com t'he dit abans. Allà hi trobaràs fotos dels vestits de les núvies, detalls dels casaments... Evidentment, si hi ha alguna amiga teva o del teu xicot o algun familiar que està registrat i té més de 100 missatges, doncs pot veure TOT el fòrum.

Quan arribes a 500 o 600 missatges (no me'n recordo) se't desbloqueja una nova cosa que són promocions. i més endavant ja no et puc informar perquè jo no sóc gaire veterana..

Vinga va, que ja et queda poquíssim per arribar als 100.
Imatge

MiM

Anterior

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat