CASARSE A LOS 40... HELP!

un gran any!

Re: CASARSE A LOS 40... HELP!

EntradaAutor: Lisbeth » dt. nov. 30, 2010 9:09 pm

Doncs jo tinc bon record del Can Amat Paradís (Sant Esteve Sesrovires) i d'altres casaments als que vaig anar d'aquesta mateixa cadena... però clar, em sembla que llavors no arribaven a la categoria de cadena!

De tota manera et deixo aquí el que hi ha a Pallejà, perquè tenen diferents sales

Paradís Pallejà

Jo també conec aquest altre a Sant Andreu de la Barca. Té diferents menjadors i un d'ells, el Verd, és molt acollidor. Nosaltres hi fèiem el dinar de Sant Esteve però vam deixar d'anar-hi perquè malgrat que era bo i el servei també ho feia bé, ens semblava car pel que donaven. Però a mi m'agradava molt el lloc i el menjar. Per informar-te no perds res...

El Palau Vell

déu!
Su
La crònica dels dies més feliços de la meva vida AQUÍ

Imatge
Lisbeth
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2156
Membre des de: dg. nov. 28, 2010 1:09 am

EntradaAutor: abrilsaura » dt. nov. 30, 2010 10:17 pm

Hola Neny,

Me apunto lo dels 4 vents.
Muchas gracias chica. Teniendo referencias tuyas es para considerarlo.

otro abrazo

Abril
abrilsaura

Entrades: 27
Membre des de: dg. nov. 28, 2010 1:10 pm

EntradaAutor: Javi-Neny » dt. nov. 30, 2010 10:25 pm

abrilsaura ha escrit:Hola Neny,

otro abrazo

Abril

´
Hola guapa! Te acabo de enviar un privado. Si necesitas más datos, sólo tienes que preguntar.
Un abrazo!
Imatge
- Neny -
Javi-Neny
:: núvia experta

Entrades: 708
Membre des de: ds. juny 05, 2010 10:46 pm

EntradaAutor: Javi-Neny » dt. nov. 30, 2010 10:38 pm

otro abrazo

Abril

Unas fotitos dels 4 Vents...
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
- Neny -
Javi-Neny

EntradaAutor: silvia i jordi dj's » dv. des. 03, 2010 1:22 am

Hola Abril, ja t'hem enviat meil amb info.....

I de tot el que et digui Snake fes cas, té molta info del seu casament.
"El ball i la festa són el final més esperat de cada casament i val la pena gaudir-los intensament i personalitzar-los al màxim"

Sílvia i Jordi (profes de ball, animadors de la festa i discjoqueis)
silvia i jordi dj's
:: núvia experimentada

Entrades: 479
Membre des de: dl. set. 22, 2008 5:25 pm

EntradaAutor: snake35 » dv. des. 03, 2010 8:38 am

silvia i jordi dj's ha escrit:Hola Abril, ja t'hem enviat meil amb info.....

I de tot el que et digui Snake fes cas, té molta info del seu casament.

Jajajajaja què bó!!! potser em podria dedicar a organitzar casaments, ala seria xul.lo! jajajaja el problema de l'Abril, és que el casament serà molt íntim, són unes 20 persones i al Sesoliveres està clar que la sala quedaria una mica desangelada, ha de ser una saleta petita però bufona, llàstima dels jardins pq si que els hi aniria bé! A més ho troben massa lluny. A veure com li va a l'Abril!!!
snake35

Entrades: 464
Membre des de: dt. gen. 19, 2010 6:36 pm

EntradaAutor: Lisbeth » dv. des. 03, 2010 11:10 am

ens té desinformades, deu estar com una possessa trucant i buscant per sant google... :-p

Imatge
Lisbeth

EntradaAutor: Esthercita » dv. des. 03, 2010 10:35 pm

Muy bonita
Esthercita
:: núvia rookie

Entrades: 101
Membre des de: ds. nov. 20, 2010 3:39 pm

EntradaAutor: Esthercita » dv. des. 03, 2010 11:01 pm

Muy bonita
Esthercita

Entrades: 101
Membre des de: ds. nov. 20, 2010 3:39 pm

EntradaAutor: abrilsaura » dl. des. 06, 2010 12:32 am

Hola a totes....

Perdoneu per tenir-vos totalment desinformades...

Teniu tanta rao... estic totalment entregada a la pantalla. Somio amb Sant Google i s'hem fan les tantes de la nit enganxada a l'ordinador. Ara mateix és mitja nit i aquí estic, mentre el meu "futur" està dormint.

Hem vaig demanar festa un parell de dies d'aquesta setmana i vaig anar a l'ajuntament, vaig recollir personalment tots els documents (com una boja, pq només obren de 9 a 14h els registres civils) i ja ho he entregat tot. Al "futur marit", li vaig dir: tu signa aquí i aquí, i apa. Vaig fer un document per a que m'autoritzes per demanar els seus certificats i endavant, vaig anar jo i punto. Ja ho vaig presentar amb sol.licitut de varies dates i l'ajuntament m'ha dit que ho trametrà al judjat i hem confirmaran en breu una de les dates.

Estic mirant restaurants, hem anat (arrastrant al colega que li fa pal anar, si per ell fos ho fariem tot per internet, hasta casar-nos amb una videoconferència) al Paradis Pallejà i al Castell. Tenen salons petits, estic comparant menus i preus. Contenta estic de trobar lloc, bè tinc que quadrar les dates, però m'he d'esperar a la confirmació de l'Ajuntament.
Voldria mirar uns 3-4 llocs que m'han dit que tenen salons petits. He trucat a 11 restaurants que m'han dit que tenen salons grans. Hi continuo trucant a més.

Ara miro vestits per internet: He entrat a pronovies, rosa clara, inmaculada garcia, yolancris, novia de baraïsa, cid, Sant Patrick, la Sposa, bertanovias, i ja no m'enrecordo ... i he seleccionat el que més m'agrada.
Ara tinc que agafar hora després de festes (que estaré com una foca...) per anar a provar-me alguna cosa (ara la que està "cagada" sóc jo) hem fa respecte, pq no sé cóm hem veuré. He llegit que donen a provar vestits de talles 38-40. Caray! Qué n'esteu de primes, jo ja faig una 42 i després de festes una 44 segur. Jo no sé cóm hem provaré uns vestits tan petits! S'hem quedarà el cul enlaire!!! Ay Mare! Hem veig fent règim, adeu a les neules, els turronets i els polvoronets...

M'espabilo tant com puc, però són tantes coses!
Sabeu qué? Havia pensat dir-ho a la familia. Ells no saben res (només els dos testimonis que ja m'han hagut de firmar els papers). Ara que penso, podria fer unes invitacions ...però sóm tant pocs! Vosaltres a on heu fet les invitacions?
He vist un post on parlen de Busquets i Grappa. Altra gent se les fan ells mateixos, la veritat és que jo no tinc ni temps ni traça.

Apa, ja esteu al dia!
Ja us aniré informant de les evolucions.

Petonets a totes i moltes gràcies per totes les informacions rebudes i pel vostre interés.
Sou un amor!

Abril .
abrilsaura

EntradaAutor: Lisbeth » dl. des. 06, 2010 11:49 am

abrilsaura ha escrit:Ara tinc que agafar hora després de festes (que estaré com una foca...)
:-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-:
com totes! però saps què? hi ha una obra de teatre que també n'han fet pel·lícula que diu "las mujeres de verdad tienen curvas" i algunes de nosaltres som mooooooooooooolt dones :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-:

Si per alguna raó has de venir a Girona a provar vestits (he llegit per aquí que les talles gironines de rosa clarà són més grans), aquí em tens, per fer-te de cicerone en el que calgui.

Ànims noia! ho estàs fent de molt bé!

Susanna

Imatge
Lisbeth

EntradaAutor: esteruchy » dl. des. 06, 2010 2:04 pm

abrilsaura ha escrit:Hola a totes....

Ara miro vestits per internet: He entrat a pronovies, rosa clara, inmaculada garcia, yolancris, novia de baraïsa, cid, Sant Patrick, la Sposa, bertanovias, i ja no m'enrecordo ... i he seleccionat el que més m'agrada.
Ara tinc que agafar hora després de festes (que estaré com una foca...) per anar a provar-me alguna cosa (ara la que està "cagada" sóc jo) hem fa respecte, pq no sé cóm hem veuré. He llegit que donen a provar vestits de talles 38-40. Caray! Qué n'esteu de primes, jo ja faig una 42 i després de festes una 44 segur. Jo no sé cóm hem provaré uns vestits tan petits! S'hem quedarà el cul enlaire!!! Ay Mare! Hem veig fent règim, adeu a les neules, els turronets i els polvoronets...
Abril .

Abril: jo també tinc una 42, i quan vaig agafar-me el vestit tenia una 44. I no he tingut cap mena de problema en probar-me vestits. Els que em vaig probar m'anaven bé i fins i tot una mica grans!! Tant a pronovies, Teresa palacios (que tenen aire, san patrik, sposa,....) com a Vinzenz (que també tenen varies marques) em vaig probar de la 42 i la 44 i sense cap problema!
Imatge
Imatge
esteruchy
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1298
Membre des de: dg. març 14, 2010 10:58 pm

EntradaAutor: snake35 » dt. des. 07, 2010 8:59 am

Abril que guai!!!! t'ho estàs currant molt ehh!!

Bé doncs jo vaig anar al Grappa i tenen unes invitacions super xul.les i modernes. Allà vaig fer les invitaciones i les targetes de visita amb el mateix dibuix de les invitacions (uns nuvis motoristes) que les vam utilitzar per donar les gràcies a tots els familiars i amics que ens donàven pasta.

Ja ens explicaràs més cosetes!!!
Una abraçada!!!
snake35

Entrades: 464
Membre des de: dt. gen. 19, 2010 6:36 pm

EntradaAutor: marsal75 » dt. des. 07, 2010 9:59 am

hola guapa, primer de tot felicitats pel casament, encara que a dia d'ara no tinguis data concreta.
Nosaltres també som dels que ens casarem una mica grandets, jo tinc 35 anys i el meu xicot 36.
Jo sincerement no em veia amb un vestidet de princeseta princeseta perque no és el meu estil més que res i em vaig decidir per un nuvia de Baraïsa (si mires la web, que em sembla que ho has fet, m'he quedat el model donzella, amb el vel vermell inclús). Les invitacions ens les hem fet nosaltres mateixos, amb una cartulina hem fet una funda de cd i allà els paperets amb la invitació un dvd amb fotos nostres de quan erem petits acompanyats de música. Si sou poqueta gent pots fer-les tu mateixa amb paper de pargamí o cartulina amb un dibuixet tipus logo i el text. No sé si vas a alguna papereria o copisteia per a que te'ls facin pot ser que et demanin també una quantitat mínima.
Imatge
Imatge
marsal75
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

EntradaAutor: Javi-Neny » dc. des. 08, 2010 4:40 pm

Abrilsaura, hola guapa, qué tal va todo? Espero que estés animada e ilusionada con todo lo de la boda y aunque tengas la sensación de dar pasitos de tortuga, en realidad, son pasos de gigante!

He leído lo que comentabas de la invitaciones. Las nuestras fueron de cosecha propia porque nos hacía ilusión hacerlas y que tuvieran ese toque personal pero hay muchos sitio dónde te las pueden hacer, da igual que sean pocas o muchas. Aquí te pongo algunas webs:

http://www.fotoprix.es/productos_impren ... bodas/7_29
http://www.invitacionesonline.com/detalles/nosotros.htm
http://www.grap-pa.com/invitaciones.htm
Imatge
- Neny -
Javi-Neny

EntradaAutor: abrilsaura » dv. feb. 11, 2011 8:24 pm

Hola foreras!

Escribi dos mensajes, pero para mi sorpresa no están. Se que ha habido problemas con los mensajes y algunos han desaparecido. Lástima porque los mios eran muy largos.
Agradecia a todas vuestro apoyo y en especial a todas las que me habeis respondido en el post. Qué ilusión cuando recibía vuestros correos o respuestas!!!
Por otra parte, os informaba de cómo voy con el tema de la boda y de paso poner información que le pueda ser de utilidad a alguien y devolveros a todas lo que voy recibiendo del foro. Estoy contenta porque he avanzado mucho en varios temas. Os pongo al dia.

Trámites: tenemos todos los papeles de la solicitud de la boda civil (para cualquiera que quiera más información que me lo diga). Nos casamos en Junio. Comentar la entrevista que nos hizo el juez de paz para ver si éramos pareja de conveniencia. Unas 10 preguntas sobre nosotros, nuestro trabajo, nuestra familia, enfermedades, residencia. Fui interesante, finalmente prueba superada!!

Restaurante: hemos decidido hacerlo en el Castell de Sant Boi, en una sala pequeña pero acogedora para unas 20-25 personas que al final seremos. En el Baix Llobregat fui también a Paradis Palleja pero no me gustó la sala porque tenia un ventanuco pequeño y muy poca luz natural. Las salas bonitas son para más personas. Tienen una modernista que es una maravilla. Fui a ver la Terraza en Gava pero las salas pequeñas son interiores y no tienen luz natural y me resultaban grandes. También estuve en Les Marines de Pepe Tejero en Gava, tenían dos comedores pequeños y me parecieron muy profesionales y una buena opción. Otra posibilidad era la Torre del Hereu, es un lugar elegante pero me ofrecían una sala en la que ponían un biombo que tapaba la entrada, me decepcionó el espacio. Tienen una sala muy bonita si sois más gente. Si hay dos bodas, la separación del aperitivo en el jardín es a base de lonas y no me gustó. También fui a El Palau Vell, me pareció un poco desangelado y me cobraban un extra por usar una sala concreta. Espero que sirva a alguien.

Invitaciones: finalmente son de Busquets, mínimo 25. En Cromática te hacen menos, pero por razones de tiempo decidimos primera opción. Los catálogos de Busquets están en la muchas imprentas, envias un correo a Busquets i te dicen las tiendas más cercanas a tu domicilio.

Vestido: empecé por mirar trajes chaqueta o falda que fuesen elegantes (Antonio Miró, Sita Murt, Caramelo, Roberto Verino, …) era una opción cara pero elegante. Verme de traje como mi pareja no me convenció. Recurrí a los vestidos de novia más informales: Charo Ruiz era una opción, me atendieron de maravilla en El Rincón de Ibiza en Badalona, también teneis otra opción en Pedralbes Center. Son vestidos bonitos y trabajados pero no me quedaban muy bien. Otra opción eran vestidos de novia sencillos: una muy buena posibilidad es el diseñador Estanislao (Rambla Catalunya), me gustó mucho el trato superpersonalizado, los vestidos son sencillos pero a medida y muy favorecedores. Fui a Sabadell a ver los vestidos de YolanCris pero como sólo tienen tallas 38 de la pasarela pues la verdad no podía ver muy bien cómo me quedaban, yo estoy más rellenita y hago una 42. Finalmente me decidí en ir a Pronovias de Fabra i Puig, me atendieron muy bien, pero no acabé de encontrar el vestido. Luego cometí el “terrible error” de ir a Rosa Clará de Diagonal, allí una vendedora que es genial (MªCarmen) me atendió como una reina, me orientó y me convencío: soy una novia RC con un traje bonito y sencillo, para mi gusto. Ya lo encargué y tengo la prueba en abril!!! Jamás pensé que me lo pasaría tan bien probándome vestidos, la verdad. (Espero que toda esta información de tiendas le sirva a alguien)

Ahora busco ropa interior y zapatitos, así como joyitas y demás. Estoy forera total y entro en un montón de sitios (ramos, detalles…). Me lo paso superbién, es como mi ratito diario de preparación de boda. Tengo a mi “futuro” alucinado con mi ilusión. Quien lo iba a decir!!! Me ha animado tanto leer el foro!!! Estoy en marcha total: muchas gracias!!!
abrilsaura

EntradaAutor: abrilsaura » dv. feb. 11, 2011 8:30 pm

Lisbeth ha escrit:Hola Abril,

Yo tengo 38 y me casaré, si tenemos dinero para hacerlo como queremos, el otoño próximo, o sea con 39. Y llevo más de 4 años conviviendo con mi pareja. No tengo respuestas a muchas de tus preguntas. Probablemente habrá gente aquí que sabrá más...

Pero así a vote pronto, se me ocurre que lo principal que debes mirar es el restaurante, puesto que necesitas que esté cerca de donde vivís, que no sea de macro-banquetao y a finales de junio, así que ala. Ponte con San google y a ver si más gente de por aquí te puede orientar.

Por el vestido, madre mia! Cómo no vas a encontrar algo? Te paso un link, de vestidos de muy diferentes estilos. Por lo que me han dicho andan por los 1.200 € pero vamos, que es por coger ideas. Ah, y ya te digo ahora que si quieres vestido de novia, por lo visto "necesitas" 6 meses de antelación para ir bien *.O.-O*

Ciao,
Su

Hola Lisbeth,

He puesto un mensaje en el foro, para informar de mis andares casariegos, porque los que habia puesto se habían borrado.
Gracias

Abril
abrilsaura

EntradaAutor: abrilsaura » dv. feb. 11, 2011 8:31 pm

esteruchy ha escrit:Hola!!
Mis padres se casaron a los 40!! y mi madre se casó de blanco conun vestido largo sin cola y muy sencillito.
Ella se lo hizo ella misma... pero bueno cuando fui a pronovias a mirarme el mio... vi unos qque eran de ese estilo!! Y eso que mi mami ya hace 27 años que están casados... ;) En San Patrik y la sposa también tienen de este tipo.
Claro el suyo no era palabra de honor... era tirantes y llevaba una torerita encima porque se casaba por la iglesia y en esa epoca .... ;)
te dejo las fotos de los que se parecen al suyo....
Imatge
Imatge

A mi madre la familia también le decia un traje chaqueta blanco pero mi madre les decia que claro por ser mayor no tenia derecho a ser novia??? Pues claro que lo tenía!!

Mis padres el banquete lo hicieron en la font del bosc de barcelona, en la boda eran 20 personas, pero todo es hablarlo con los salones, hoteles... porque hay algunos que no te ponen minimos y no hay problema.

Papeleo... nosotros nos casamos por el civil en can mercader en cornellà. Te digo lo que nos pidieron en el registro de cornellà. Puede variar un poco depende del sitio.
*certificado literal de nacimiento -> que caducaba a los 3 meses.
*hoja empadronamiento que caducaba a los 15 dias de la fecha de expedición. (hay sitios que dicen que caduca más tarde... depende del registro que recibe los papeles)
*llevar un testigo mayor de edad y que este llevara su dni (sin caducar)
*llevar rellenada la hoja de solicitud de tramitación de matrimonio y donde queriamos celebraro si juzgado de cornellà, en can mercader o en otro sitio y el dia que queriamos casarnos (si era can mercader un sabado, si era juzgado/registro civil un viernes) Esto lo fuimos a recoger otro dia y asi ya lo llevamos rellenado.
*llevar el libro de familia si teniamos hijos (que no era nuestro caso)

Entonces.... la caducidad solo era hasta que lo entregamos una vez ellos lo tienen todo... tenemos un año para casarnos como lo hicimos en setiembre nos tenemos que casar antes del setiembre del 2011. Y como tardan 2-3 meses en tramitarlo.... tampoco podriamos casarnos antes de diciembre. Como la idea era 23 de julio pues perfecto!

Nosotros primero pusimos la fecha que queríamos 23 de julio de 2011, reservamos restaurante en marzo del 2010, y en agosto empezamos a pedir el certificado literal de nacimiento y una semana antes de ir fuimos a por la hoja de empadronamiento, asi cuando fuimos ya teniamos todo y dentro de los margenes para poder celebrar la boda el dia que queriamos.

Espero que te sirva de ayuda!

Hola Esteruchi,

He puesto un mensaje en el foro, para informar de mis andares casariegos, porque los que habia puesto se habían borrado.
Gracias

Abril
abrilsaura

EntradaAutor: abrilsaura » dv. feb. 11, 2011 8:33 pm

Dreams0411 ha escrit:Hola wapisima! para casarse una/o no tiene que tener los 20tiii...hoy en día se casa uno cuaando quiere y como quiere así que por eso tranquila! y que es eso de no llevar tu vestido de novia? claro que si!!! y como uno de la foto es muy sencillo y de esos encontraras a patas en muchisimas marcas. Respecto al restaurante...de por si ya ponen problemas para reservar un salon para menos de 80 ya no te digo de 20...menos en Junio y quedando 7 meses!!! así que no te desanimes pero lo tendras dificil (cuando yo reserve para finales de Junio fue faltando 1 año y casi todo estaba cojido) lo más seguro que te propongan una "cena" o "comida" familiar así que tu palante!!! :-)ok:

Hola Dreams,

Gracias

Abril
abrilsaura

EntradaAutor: abrilsaura » dv. feb. 11, 2011 8:35 pm

Javi-Neny ha escrit:

otro abrazo

Abril

´
Hola guapa! Te acabo de enviar un privado. Si necesitas más datos, sólo tienes que preguntar.
Un abrazo!

Hola Neny
Hola Lisbeth,

Gracias

Abril
abrilsaura

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants