Que habeis pensado para el pelo?

un gran any!

Re: Que habeis pensado para el pelo?

EntradaAutor: euterpe » dc. nov. 10, 2010 4:33 pm

marsal75 ha escrit:tots aquest recollits queden preciosos si el cabell ho permet. Jo tinc el cabell llarg pero molt llis amb ho qual estic un pel limitadeta. L'altre dia que vaig anar a la pelu ho vaig parlar amb la peluquera i vem dir de probar a fer unes trenetes en els laterals que despres es recullin a la part de darrera del cabell i allà on s'aguantarà el meu vel, i la resta de cabell deixar-lo tal qual, perque jo mai l'he dut enrinxolat i per tant no seria jo.

A mi em passa el mateix que a tu, marsal75. Tinc el cabell llarg i súper llis. Vaig voler-me fer tirabuixons per a l'últim casament al qual vaig anar. A les fotos de casa de la núvia ja no se me'n veu cap! Així que passo de complicacions. El més segur és que dugui unes trenetes com t'ha comentat la teva perruquera. I sinó potser duc una corona de flors o bé el duc solt. Ja veurem!

Algunes de les fotos de pentinats que m'he anat guardant a l'ordinador són aquestes:

Boho Braid.jpg

Bride_hairstyle_with_long_straight_hairstyle_trendy_bride.jpg

flors darrere.jpg

img-thing.jpg

pentinat a.jpg

pentinat f.jpg

tumblr_l9n0imbYg81qe38xao1_500.jpg
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
euterpe
:: núvia rookie

Entrades: 194
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 9:29 am

EntradaAutor: marsal75 » dc. nov. 10, 2010 4:40 pm

euterpe ha escrit:
marsal75 ha escrit:tots aquest recollits queden preciosos si el cabell ho permet. Jo tinc el cabell llarg pero molt llis amb ho qual estic un pel limitadeta. L'altre dia que vaig anar a la pelu ho vaig parlar amb la peluquera i vem dir de probar a fer unes trenetes en els laterals que despres es recullin a la part de darrera del cabell i allà on s'aguantarà el meu vel, i la resta de cabell deixar-lo tal qual, perque jo mai l'he dut enrinxolat i per tant no seria jo.

A mi em passa el mateix que a tu, marsal75. Tinc el cabell llarg i súper llis. Vaig voler-me fer tirabuixons per a l'últim casament al qual vaig anar. A les fotos de casa de la núvia ja no se me'n veu cap! Així que passo de complicacions. El més segur és que dugui unes trenetes com t'ha comentat la teva perruquera. I sinó potser duc una corona de flors o bé el duc solt. Ja veurem!

Algunes de les fotos de pentinats que m'he anat guardant a l'ordinador són aquestes:

Boho Braid.jpg

Bride_hairstyle_with_long_straight_hairstyle_trendy_bride.jpg

flors darrere.jpg

img-thing.jpg

pentinat a.jpg

pentinat f.jpg

tumblr_l9n0imbYg81qe38xao1_500.jpg

el tercer i el 5è m'encanten... amb la meva melena negra (tenyida naturalment jajjaa) i amb el vel vermell mmmm quedaré divina de la muerte
merci per les fotos!!!! ja tinc una idea per a ensenyar a la peluquera quan hi vagi
Imatge
Imatge
marsal75
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

EntradaAutor: raquelindra » dc. nov. 10, 2010 4:42 pm

que bonitas las fotos de los peinados con las trenzas.. aun que yo creo q me hare todo el pelo en tirabuzones y el pelo todo hacia un lado...asi por una parte me queda recogido y por el otro lado de la cara q me caiga la cascada de pelo...suerte chicas!
31 DE JULIO DEL 2011
Imatge
raquelindra

Entrades: 161
Membre des de: dg. nov. 07, 2010 8:38 pm

EntradaAutor: NoeliaO » dc. nov. 10, 2010 8:24 pm

Diciembre75 ha escrit:Me cuelo por aqui
Yo mi idea es llevar un moño bajito porque tambien siempre lo llevo recogido y no me veria con el semi recogido y luego en un lado una flor de estas de tela como las que llevan las modelos del catalogo de vestidos de pronovias pues esa ( que ya me la he comprado tambien en una tiendecita de estas que venden bisuteria .... ) :-)ok:

Yo tenia esa idea tmb! Una preguntilla...llevas velo?pq en un principio yo voy a llevar velo...y me gustaba lo de la florecita en el lado...pero a lo mejor es demasiado...aunque realmente el velo solo lo llevaré en la iglesia y un ratillo más...no??
:-/
TENEMOS BODORRIOOOOO!!!Imatge
NoeliaO
:: núvia experimentada

Entrades: 231
Membre des de: dv. ago. 27, 2010 9:16 am

EntradaAutor: helena26 » dc. nov. 10, 2010 8:29 pm

NoeliaO ha escrit:
Diciembre75 ha escrit:Me cuelo por aqui
Yo mi idea es llevar un moño bajito porque tambien siempre lo llevo recogido y no me veria con el semi recogido y luego en un lado una flor de estas de tela como las que llevan las modelos del catalogo de vestidos de pronovias pues esa ( que ya me la he comprado tambien en una tiendecita de estas que venden bisuteria .... ) :-)ok:

Yo tenia esa idea tmb! Una preguntilla...llevas velo?pq en un principio yo voy a llevar velo...y me gustaba lo de la florecita en el lado...pero a lo mejor es demasiado...aunque realmente el velo solo lo llevaré en la iglesia y un ratillo más...no??
:-/

Pues lo que puedes hacer es no llevar la flor hasta despues de la iglesia, y una vez te quites el velo que la peluquera te lo deje preparado de manera que luego te la puedas colocar, y asi una vez entres en el restaurante llevas un toque diferente
url=http://www.resderes/esp]Imatge[/url]
helena26

Membre des de: dc. abr. 21, 2010 8:27 am

EntradaAutor: NoeliaO » dc. nov. 10, 2010 8:59 pm

velo-novia con flor.jpg
Si! también es una idea...
Habia visto alguna foto con velo+flor...no se luego puesto en mi...también tengo que decir que mi vestido será sencillito...
Os dejo la foto a ver que os parece...
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
NoeliaO

EntradaAutor: helena26 » dc. nov. 10, 2010 9:16 pm

NoeliaO ha escrit:
velo-novia con flor.jpg
Habia visto alguna foto con velo+flor...no se luego puesto en mi...también tengo que decir que mi vestido será sencillito...

a pues queda chulooooooo, no se porque me habia echo a la idea del pelo suelto o semi recogido por eso te habia dicho lo de la pelu jeje, pero asi queda mucho, a mi me gusta
url=http://www.resderes/esp]Imatge[/url]
helena26

Membre des de: dc. abr. 21, 2010 8:27 am

EntradaAutor: adriana27 » dc. nov. 10, 2010 9:18 pm

NoeliaO ha escrit:
velo-novia con flor.jpg

Yo es lo k kiero hacerme, flor mas velo...pero la verdad no me gusta como keda, en esta foto estan als dos cosas y no m gusta! jolinessssssssss!
la foto de la trenza de diadema es genial pero claro esa chica es tan guapa q todo le keda biennnnnnnnnnnnnnn! :hmm::

Y bueno chicas yo también tengo el pleo super fino y muy lisooooooooooooo! y mi pelukera cuando me ha hecho tirabuzones me ha durado mogollon, pk me lo crespa y m lo enlaca es la unica manera de q m dure!!!!!!!!!!!
7 de Maig de 2011
adriana27
:: núvia de bronze

Entrades: 1882
Membre des de: ds. jul. 03, 2010 4:44 pm

EntradaAutor: Diciembre75 » dv. nov. 12, 2010 11:02 am

Noelia yo voy a llevar exactamente asi como en la foto
El velo como va por debajo del moño no lo veo recargado ( a mi parecer ) y luego como despues de la ceremonia va el velo fuera luega queda la flor bien xula con el moño
:-)ok:
Por Fin despues de tantos años juntos vamos a dar el GRAN PASO
Nos casamos !!!!!!!!!!!! 10.09.2011
Diciembre75

Entrades: 220
Membre des de: dc. set. 01, 2010 6:16 pm

EntradaAutor: NoeliaO » dv. nov. 12, 2010 11:58 am

Menos mal que no soy la única que lo habia pensado!! :-)ok:
NoeliaO

EntradaAutor: Glòra » dv. nov. 12, 2010 1:25 pm

Yo habia pensado un semirecogido con algun tirabuzon pero quiero llevar velo y la verdad es que no se si quedara muy bien.
Imatge
Glòra

Entrades: 113
Membre des de: ds. set. 25, 2010 11:21 pm
Ubicació: Rubí

EntradaAutor: glamour » dv. nov. 12, 2010 3:19 pm

Jo també tinc el cabell fi i llis. Segurament el portaré suelto una mica ondulat (això sí, per veure'm una mica diferent del dia a dia) amb alguna tiara o diadema fineta no gaire recargada. :-)
Imatge
12 de Març del 2011!!!
glamour

Entrades: 253
Membre des de: dl. ago. 16, 2010 3:00 pm

EntradaAutor: nacho_gemma2011 » dv. nov. 12, 2010 8:10 pm

NoeliaO ha escrit:
velo-novia con flor.jpg

hola guapa!!!! s'ha sembla molt el meu ... pero sense la flor.... es molt bonic.... ufff... quines ganes....
Imatge

Gemma Marti
nacho_gemma2011

Entrades: 268
Membre des de: dc. set. 15, 2010 2:18 pm

EntradaAutor: NoeliaO » ds. nov. 13, 2010 8:14 am

Es una idea...encara queda molt....a veure com acabo al final!!jejejej
NoeliaO

EntradaAutor: adriana27 » dg. nov. 14, 2010 12:00 pm

NoeliaO ha escrit:Es una idea...encara queda molt....a veure com acabo al final!!jejejej

Això si, tu también despres de la cerimonia et treuras el vel? pk aleshores keda genial! jo es q els moños no em kedan bé :-( i combinar melena suelta mes velo mes flor si q ja es massa!
7 de Maig de 2011
adriana27

Entrades: 1882
Membre des de: ds. jul. 03, 2010 4:44 pm

EntradaAutor: NoeliaO » dg. nov. 14, 2010 2:03 pm

si si!! desprès de la cerimonia fora...pq si no es molt incòmode...no??
NoeliaO

EntradaAutor: nacho_gemma2011 » dl. nov. 15, 2010 10:34 am

si jo també havia pensat treurel despres de la cerimonia... quan arribi el restaurant... o mentres amb tiro les fotos... aixi pots jugar amb el vel durant la sessio de fotos...
Imatge

Gemma Marti
nacho_gemma2011

Entrades: 268
Membre des de: dc. set. 15, 2010 2:18 pm

EntradaAutor: Sybil » dl. nov. 15, 2010 11:04 am

Pues así debajo del moño queda muy fino... la verdad es sencillo pero a la vez elegante.
Imatge
Sybil

Entrades: 410
Membre des de: dc. oct. 13, 2010 10:32 am

EntradaAutor: gemmapeke » dl. nov. 15, 2010 11:53 am

Yo seguro que no llevo velo :hmm::
tenfo las facciones muy marcadas és decir que un semirecogido me quedara supongo que mejor...el problema es que tengo el pelo ondulado y es complicado hacerme algo y quiero salirme de lo que me he hecho ultimamente.
PEKE-17-09-2011
Imatge
gemmapeke
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 686
Membre des de: dt. oct. 19, 2010 1:36 pm

EntradaAutor: NoeliaO » dl. nov. 15, 2010 12:03 pm

Yo es que me caso por la iglesia, y mi vestido creo que será de palabra de honor, todavía no lo tengo pero el que mas me ha gustado de momento es así...entonces es o torerita o velo...creo que me tiro más por el velo... :-/
NoeliaO

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants