Liebe ha escrit:Doncs yo vaig anar fa 2 semanes a Pronovias, el 1º dia a provar-me vestits amb 3 amigues de la universitat, la veritat va ser un desastre! elles son un soletes i em van animar, menysmal!
La venedora em va provar tot el que a mi NO m'agradava, la cara de les 4 era un poema i mira que li vaig dir abans el q volia i el que no. Ara em fa gracia pero en aquell moment quina frustació. Nomes en va agradar un dels 8 q em vaig provar, era l'ultim perque vaig dir q ja tenia prou despres de 2 hores allí i li vaig que que volia primer que a mi m'agradaba dl cataleg, era precios, em va canviar la cara al 100%; llavors la tia tot eren presses per agafar-me les mides i encarregar-lo.
Pero li vaig dir que aniré amb la meva mare un altre dia.
Despres amb tranquilitat vaig pensar que no volia que em tractesssin com ella ho va fer, així que aniré a una altres botiga Pronovias o no se si mirar a mes tendes. No se que fer??!!
i tant que si!!! per anar ambpresses o que et facin mala cara ... res de res. Serà per botigues de pronovies!!!! a més, també val la pena que vagis a alguna botiga multimarques, així veuras altres estils que potser no hi havies caigut. Ara és el moment de que vagis probant tot el que et vingi al cap i sense problemes, que no será pas per botigues de vestits de nuvies
per cert, ja tens restaurant?