QUIEN TE ACOMPAÑA A COMPRAR EL VSTIDO.

un gran any!

Re: QUIEN TE ACOMPAÑA A COMPRAR EL VSTIDO.

EntradaAutor: marsal75 » dc. nov. 03, 2010 1:14 pm

Liebe ha escrit:Doncs yo vaig anar fa 2 semanes a Pronovias, el 1º dia a provar-me vestits amb 3 amigues de la universitat, la veritat va ser un desastre! elles son un soletes i em van animar, menysmal!
La venedora em va provar tot el que a mi NO m'agradava, la cara de les 4 era un poema i mira que li vaig dir abans el q volia i el que no. Ara em fa gracia pero en aquell moment quina frustació. Nomes en va agradar un dels 8 q em vaig provar, era l'ultim perque vaig dir q ja tenia prou despres de 2 hores allí i li vaig que que volia primer que a mi m'agradaba dl cataleg, era precios, em va canviar la cara al 100%; llavors la tia tot eren presses per agafar-me les mides i encarregar-lo.
Pero li vaig dir que aniré amb la meva mare un altre dia.
Despres amb tranquilitat vaig pensar que no volia que em tractesssin com ella ho va fer, així que aniré a una altres botiga Pronovias o no se si mirar a mes tendes. No se que fer??!! :star::

i tant que si!!! per anar ambpresses o que et facin mala cara ... res de res. Serà per botigues de pronovies!!!! a més, també val la pena que vagis a alguna botiga multimarques, així veuras altres estils que potser no hi havies caigut. Ara és el moment de que vagis probant tot el que et vingi al cap i sense problemes, que no será pas per botigues de vestits de nuvies

per cert, ja tens restaurant?
Imatge
Imatge
marsal75
:: supernúvia

Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

EntradaAutor: Liebe » dc. nov. 03, 2010 1:31 pm

marsal75 ha escrit:
Liebe ha escrit:Doncs yo vaig anar fa 2 semanes a Pronovias, el 1º dia a provar-me vestits amb 3 amigues de la universitat, la veritat va ser un desastre! elles son un soletes i em van animar, menysmal!
La venedora em va provar tot el que a mi NO m'agradava, la cara de les 4 era un poema i mira que li vaig dir abans el q volia i el que no. Ara em fa gracia pero en aquell moment quina frustació. Nomes en va agradar un dels 8 q em vaig provar, era l'ultim perque vaig dir q ja tenia prou despres de 2 hores allí i li vaig que que volia primer que a mi m'agradaba dl cataleg, era precios, em va canviar la cara al 100%; llavors la tia tot eren presses per agafar-me les mides i encarregar-lo.
Pero li vaig dir que aniré amb la meva mare un altre dia.
Despres amb tranquilitat vaig pensar que no volia que em tractesssin com ella ho va fer, així que aniré a una altres botiga Pronovias o no se si mirar a mes tendes. No se que fer??!! :star::

i tant que si!!! per anar ambpresses o que et facin mala cara ... res de res. Serà per botigues de pronovies!!!! a més, també val la pena que vagis a alguna botiga multimarques, així veuras altres estils que potser no hi havies caigut. Ara és el moment de que vagis probant tot el que et vingi al cap i sense problemes, que no será pas per botigues de vestits de nuvies

per cert, ja tens restaurant?

Merci Marsal!
Es el que em diu la meva gent que no m'ofusqui i miri molt mes!!

Si, ja ho tenim, al final ho farem al Hotel Hesperia Tower, vam anar dos cops, el primer ens va agradar pero com estava el menjador amb els panels no ho vam veure be pero al cap d'uns dies van anar que estava montat per una boda i aleshores ho van tindre clar tots dos.

Muak
Imatge

17-09-2011
Liebe
:: núvia experimentada

Entrades: 355
Membre des de: dc. ago. 04, 2010 1:42 pm

EntradaAutor: Diciembre75 » dc. nov. 03, 2010 1:32 pm

gemmapeke en cuanto le des el noticion nos cuentas que me ha emocionado mucho y quiero saber la alegria que le vas a dar !!!!!!!!!!
Muchos besossss
Por Fin despues de tantos años juntos vamos a dar el GRAN PASO
Nos casamos !!!!!!!!!!!! 10.09.2011
Diciembre75

Entrades: 220
Membre des de: dc. set. 01, 2010 6:16 pm

EntradaAutor: cucuruxu » dc. nov. 03, 2010 7:52 pm

Doncs jo noies en principi volia anar amb ma mare i germana i dues de les meves millors amigues.. però.. al final vaig anar el 1er. dia amb mare i germana i el 2on. també i quan hem vaig veure amb el que serà el meu vestit vaig decidir que no volia que hem veiés ningú més! Vull que sigui una sorpresa!!! I així també no he decidir xk moltes amigues m'havien dit d'acompanyar-me si jo volia! :-) :-))

Gemmapeke hem sembla molt bé que hi vagis amb la mare de la teva amiga, si a tu i a ella us fa feliç, doncs ja està! I teniu raó a vegades els amics són més propers que la familia! El nostre casament també va encarat a ells! :-)) *.-o-o.* :-///: :mu:: : ban :
Imatge
cucuruxu
:: núvia de bronze

Entrades: 1846
Membre des de: dj. des. 03, 2009 12:14 pm

EntradaAutor: marsal75 » dc. nov. 03, 2010 8:00 pm

jo el que no sé es que fer el dia de la primera prova del vestit. Ma mare vindrà i també li diré a la meva sogra si vol vindre (ella té 4 nois, amb ho qual ho d'acompanyar per al vestit de nuvia no ho viurà mai com a mare) però estic indecisa amb la meva cunyada... sé que li fa molta molta pero molta il·lusió pero a la vegada també vull que sigui tot una sorpresa per a ella...així que no sé que fer
Imatge
Imatge
marsal75

Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

EntradaAutor: Erfre » dc. nov. 03, 2010 8:11 pm

Pues yo he ido a todas mis rutillas con mis tres chicas favoritas :-))
Mi madre, mi hermana y mi mini-sobri!! Tengo a mis primas, mi cuñada y unas amigas que querian venir...pero es que se que entonces no será secreto...así que de momento no ha venido nadie más *.O.-O*
Imatge
Erfre
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1007
Membre des de: dv. jul. 30, 2010 9:59 am

EntradaAutor: neus » dc. nov. 03, 2010 8:51 pm

pues aunque yo aun no haya ido a ver vestidos tengo claro quien quiero que vaya, mi madre y mi cuñada,cuantos menos sean mejor y e de decir que mi cuñada tiene unas ganas locas de ir jejje

Imatge
Imatge
neus

Entrades: 248
Membre des de: dl. set. 06, 2010 10:52 am

EntradaAutor: pinxo11 » dc. nov. 03, 2010 10:24 pm

A mi em van acompanyar la meva mare i una de les meves amigues, després va venir la meva tieta, ja que li passa igual que a la sogra de la Marsal, té dos nens i a més jo sóc la seva fillola. I ara ja crec que no el veurà ningú més, bé potser la sogra que també només té nens!!!
pinxo11
:: núvia rookie

Entrades: 119
Membre des de: dt. set. 21, 2010 7:33 pm

EntradaAutor: gemmapeke » dj. nov. 04, 2010 8:12 am

Diciembre 75, no te preocupes que yo te cuento!!!! >.-<:
PEKE-17-09-2011
Imatge
gemmapeke
:: núvia experta

Entrades: 686
Membre des de: dt. oct. 19, 2010 1:36 pm

EntradaAutor: NOEMA » dj. nov. 04, 2010 11:18 am

gemapeke, espero que vaya bien..cuentanos.
Pues yo al principio no sabia con quien ir, de ahi que abri este post, pero cada vez lo tengo mas claro, porque yo queria que viniera todo el mundo,,,y eso no puede ser ,al final mis amigas tendran que esperar al gran dia, ire con mi madre, mi cuñada y mi suegra porque como os pasa a muchas soy la niña de su casa tienen tres hijos y el unico que tiene novia es el mio, imaginaros como me cuidan mis suegros,,es una gozada.
sobre lo de que en la tienda te traten con prisas...me parece muy feo, supongo que necesitas tu tiempo para saber que es el tuyo,es un dia muy importante.besos
NOEMA

Entrades: 82
Membre des de: dl. ago. 30, 2010 9:57 pm

EntradaAutor: gemmapeke » dj. nov. 04, 2010 12:45 pm

Lo de prnovias...esta mal...

A mi ya me paso cuando fui a mirar un vestido de fiesta en BDN, no tenian mi talla y querrian que sin mirar nada les pagara la mitad y que le lo trajeran pk solo habia uno en otra tienda, pero tenia que pagar 150 euros y si al final no me convencia...a perder 150€, como si estuvieramos para estas cosas!!!
PEKE-17-09-2011
Imatge
gemmapeke

Entrades: 686
Membre des de: dt. oct. 19, 2010 1:36 pm

EntradaAutor: neus » dj. nov. 04, 2010 12:59 pm

gemmapeke cuando se lo digas llorara de alegria y cuando te vea con el vestido igual le haras muy feliz eso si cuando se lo digas dale un buen abrazo :-)) ya nos contaras que tal
Imatge
neus

Entrades: 248
Membre des de: dl. set. 06, 2010 10:52 am

EntradaAutor: NOEMA » dj. nov. 04, 2010 1:36 pm

gemmapeke ha escrit:Lo de prnovias...esta mal...

A mi ya me paso cuando fui a mirar un vestido de fiesta en BDN, no tenian mi talla y querrian que sin mirar nada les pagara la mitad y que le lo trajeran pk solo habia uno en otra tienda, pero tenia que pagar 150 euros y si al final no me convencia...a perder 150€, como si estuvieramos para estas cosas!!!

PERO QUE MORRO....supongo que es como en todos los sitios hay gente muy simpatca y con paciencia y otra que mas vale no encontrartela..Espero que todas nosotras tengamos mas o menos suerte y a la hora de buscar vestido, nos toque alguien en condiciones...
NOEMA

Entrades: 82
Membre des de: dl. ago. 30, 2010 9:57 pm

EntradaAutor: laureen » dj. nov. 04, 2010 9:10 pm

Pues cuando yo me casé me acompañó mi madre y mi hermano...Y en la segunda prueba pedí a mi suegra que me acompañase...Le hizo mucha ilusión porque como está rodeada de hombres(sus dos hijos y mi suegro) pues estaba emocionada...Quins records jejeje!
laureen

Entrades: 101
Membre des de: dv. març 10, 2006 8:02 pm

EntradaAutor: Salaok » dj. nov. 04, 2010 9:25 pm

Que envidia dais!!! yo tengo un exámen muy importante en Diciembre y no puedo ir a mirar el vestido!!! Estoy deseando tener que pensar en quien me puede acompañar!!!! :-/
Imatge
Salaok

Entrades: 135
Membre des de: dt. jul. 20, 2010 3:55 pm

EntradaAutor: marsai » dj. nov. 04, 2010 10:09 pm

Yo también opino que es un momento más intimo y especial asi que con mi madre y mi cuñada que me hace ilusion.
El resto ya se enterarán cuando llegue el dia pq todo no se puede!! además.. a veces muchas opiniones atabalan y te pones mas nerviosa!! supongo que con 2 especiales y experimentadas como es mi caso es suficiente!! jeje
Suerte y enhorabuena foreras del 2011!! yo soy del 2012 infiltrada!! jeje
Ni la ausencia ni el tiempo son nada cuando se ama...

Imatge
marsai

Entrades: 644
Membre des de: ds. oct. 16, 2010 4:39 pm

EntradaAutor: Rebeca&Joan » dv. nov. 05, 2010 8:37 pm

Buenasssssssssssss,

Yo empece a mirar vestidos hace 2 semanas y la semana que viene empiezo otra vez, jijijij

A mi, me acompaña mi madre (es la persona que mejor me puede aconsejar y nunca lo hará para mal y que puñetas es mi madre y quiero que este conmigo) y mi mejor amiga que será la testigo de mi boda. Así, que voy muy bien acompañada.
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
Rebeca&Joan

Entrades: 213
Membre des de: dl. set. 06, 2010 11:39 am

EntradaAutor: nacho_gemma2011 » ds. nov. 06, 2010 1:40 pm

hola guapes .... a mi me acompaño mi padre y mi madre solamente... y en la primera prueba vendran mi madre y mi suegra... el vestido es el secreto mas importante... pero yo creo que tienes que ir con quien tu quieras y aprecies.... pero pocas personas.... és un momento muy especial... para compartir con las personas que mas quieres... un beso
Imatge

Gemma Marti
nacho_gemma2011

Entrades: 268
Membre des de: dc. set. 15, 2010 2:18 pm

EntradaAutor: sandrasu » ds. nov. 06, 2010 9:42 pm

Je, je, je yo voy variando de acompañantes, como tengo horarios complicados, pues entre mis 2 mejores amigas y mi madre y mi hermana vamos cuadrando agendas ;) El primer día vinieron mi madre y mi hermana, y el segundo mis 2 amigas y mi madre, el miércoles vuelven a venir mi madre, mi hermana y no sé si una amiga... y estoy esperando que me llamen para una tercera prueba y en función de eso se verá... después también me gustaría que me acompañase mi padre, pero bueno, si no ya vendrá a alguna de las pruebas que a lo mejor será más fácil...
Imatge

05-06-11
sandrasu

Entrades: 1843
Membre des de: dt. ago. 10, 2010 10:12 am

EntradaAutor: snake35 » dv. nov. 12, 2010 4:07 pm

Jo vaig decidir portar a 3 persones de diferentes edats; la meva sogre, la meva amiga i la filla del meu marit. Després un cop vaig tindre decidit el vestit va vindre la meva mare. Les tres tenien el seu estil i cadascuna em deia la seva opinió però amb el que em vaig quedar va ser unànime.
A veure no cal anar amb massa a veure els vestits, trobo que anar amb més de 4 persones és heavy, escolliu a aquelles persones que tingueu tanta confiança fins al punt de dir-vos ostres que malament et queda.
snake35

Entrades: 464
Membre des de: dt. gen. 19, 2010 6:36 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants