Autor: esteruchy » dt. set. 28, 2010 10:48 am
Autor: JesusyBerta » dt. set. 28, 2010 11:15 am
Autor: Lanati » dt. set. 28, 2010 11:16 am
Autor: JesusyBerta » dt. set. 28, 2010 11:17 am
Lanati ha escrit:Hola, noies! Nosaltres també estem en fase de recerca de fotògraf, encara que tot just comencem: esperarem a veure què veiem a firanuvis. Una pregunta: es paga paga i senyal al fotògraf? Amb quina antel·lació?
Suggeriment: fem una llista de fotògrafs que no ens han agradat gens o que són abusivament cars?
En els casaments que he anat de tarda (el meu, en principi, ho serà) no m'han agradat gens com queden les fotos amb els convidats, de nit al jardí. Jo intentaré que les fotos amb els convidats siguin sortint de l'esglèsia i abans d'anar al restaurant, que encara hi haurà llum. Ja miraré un casament en especial, en el que recordo que no em va agradar ni la foto dels nuvis que ens van regalar, a veure si trobo el "membrete" del fotògraf.
La veritat, és que fins que no vaig entrar al fòrum, ni m'havia plantejat que hi hagués diferència entre els fotògrafs que es dediquen a això.
Autor: JesusyBerta » dt. set. 28, 2010 11:18 am
Lanati ha escrit:Moltes gràcies per la informació? I amb quant de temps s'ha de reservar, en principi?
Autor: snake35 » dt. set. 28, 2010 1:07 pm
Lanati ha escrit:Hola, noies! Nosaltres també estem en fase de recerca de fotògraf, encara que tot just comencem: esperarem a veure què veiem a firanuvis. Una pregunta: es paga paga i senyal al fotògraf? Amb quina antel·lació?
Suggeriment: fem una llista de fotògrafs que no ens han agradat gens o que són abusivament cars?
En els casaments que he anat de tarda (el meu, en principi, ho serà) no m'han agradat gens com queden les fotos amb els convidats, de nit al jardí. Jo intentaré que les fotos amb els convidats siguin sortint de l'esglèsia i abans d'anar al restaurant, que encara hi haurà llum. Ja miraré un casament en especial, en el que recordo que no em va agradar ni la foto dels nuvis que ens van regalar, a veure si trobo el "membrete" del fotògraf.
La veritat, és que fins que no vaig entrar al fòrum, ni m'havia plantejat que hi hagués diferència entre els fotògrafs que es dediquen a això.
Autor: Shaik » dt. set. 28, 2010 1:50 pm
Autor: SusanaC » dc. set. 29, 2010 8:20 am
Autor: Meri&Robert » dc. set. 29, 2010 8:59 am
Autor: Lanati » dc. set. 29, 2010 5:05 pm
Autor: kiskins » dc. set. 29, 2010 7:36 pm
Autor: SusanaC » dc. set. 29, 2010 7:39 pm
Autor: Brujita33 » dc. set. 29, 2010 10:40 pm
Autor: SusanaC » dj. set. 30, 2010 8:09 am
Autor: clarivlc » dv. oct. 01, 2010 4:08 pm
Autor: Brujita33 » dv. oct. 01, 2010 10:57 pm
SusanaC ha escrit:Hola Brujita!
Nosotros fuimos a ver a Doble Imatge y los precios son:
- Álbum novios
- 2 álbums padres
1.800€
- Vídeo
- 2 copias DVD
675€
Invitaciones (sin sobre) y de tamaño reducido de regalo.
Total: 2.475€
Por ese precio creo que puedes encontrar algo mejor, vimos sus trabajos y son normalitos. Antes te recomendaría Minguillón (Terrassa) o Dynamic Casaments
Autor: SusanaC » dg. oct. 03, 2010 9:08 am
Autor: somnisfotografics » dg. oct. 03, 2010 11:40 am
Autor: Brujita33 » dg. oct. 03, 2010 10:41 pm
SusanaC ha escrit:Hola Brujita!
Si, el viernes les hicimos la paga y señal de 300€. Nos quedamos con Minguillón (http://www.fotografiaminguillon.com). De todo lo que hemos visto es el que más nos ha gustadoDe precio se nos va un poco del presupuesto que teníamos para el fotógrafo (2.000€) y nos sale por 2.195€ que incluyen:
- Álbum novios
- 2 Álbums padres
- 4 álbums off set (tamaño agenda)
- 1 página de olor (imagina la típica foto donde a los novios les tiran pétalos de rosa, pues hacen una técnica no se cómo y la página huele a rosas. también puedes escoger olor a chocolate (si haces fondue), canela... No se un detalle muy original y que nos gustó mucho.
- Libreto con la miniatura de todas las fotos
- DVD con todas las fotos
- Vídeo
- 3 copias DVD vídeo
- Invitaciones de regalo
Además en nuestro caso es un fotógrafo recomendado por el restaurante conlo cual me ahorro el cánon de 300€ y he conseguido que el precio de sus menús vaya a su cargo. Estamos muy contentos con la elección!
Autor: helena26 » dl. oct. 04, 2010 5:10 pm