Mas de Sant Lleí 2011

un gran any!

Re: Mas de Sant Lleí 2011

EntradaAutor: Dolçeta » dj. oct. 21, 2010 3:12 pm

Ei, si voleu, deixeu-me les dates i el saló del vostre casament i us poso al primer post, així suposo que serà més fàcil veure quan es casa cadascuna!

Que us sembla?
Imatge
Dolçeta
:: núvia de platí

Entrades: 4021
Membre des de: dt. ago. 17, 2010 1:55 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: arantxi » dj. oct. 21, 2010 3:47 pm

Dolçeta ha escrit:Ei, si voleu, deixeu-me les dates i el saló del vostre casament i us poso al primer post, així suposo que serà més fàcil veure quan es casa cadascuna!

Que us sembla?

Hola guapa,

He escrito algo en tu post (o compte enrere) no se muy bien si se llama así... jejeje

Pues q guay q pongas las fechas pq así sabremos quien se casa primera, etc...

Besitos

Apunta: Arantxa y Mario, 17 septiembre de 2011- sant Esteve (es el del lago de cisnes,no) siempre me lio... jejeje
Imatge
arantxi
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2405
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:41 pm

EntradaAutor: niru » dj. oct. 21, 2010 7:32 pm

Hola Dolçeta,

Pues nosaltres som del principi:
Xavi i Núria 14 de Maig 2011
niru

Entrades: 12
Membre des de: dt. maig 11, 2010 9:47 pm

EntradaAutor: vanefran20 » dj. oct. 21, 2010 9:01 pm

Hola Dolçeta!!

Nosotros el 18 de junio en el salo santa yusta! Alex y Vanessa!
vanefran20

Entrades: 13
Membre des de: dg. set. 05, 2010 12:13 pm

EntradaAutor: Dolçeta » dv. oct. 22, 2010 12:04 pm

Dolçeta ha escrit:Maseritas 2011:

Maig:
14 de maig Xavi i Núria (Sant Esteve)

Juny:
18 de Juny Alex i Vanessa (Santa Yusta)

Setembre:
17 de setembre Arantxa i Mario

Octubre
1 d'octubre Dolçeta (Sant Esteve)

Ja he començat la llista :-///: :-///: :-///: :-///:
Imatge
Dolçeta

EntradaAutor: arantxi » dv. oct. 22, 2010 5:13 pm

Que guay Dolçeta, així sabrem l'ordre... jejeje

Der cert, demà vaig a la fira de nuvis de Sabadell i coneixere en persona a la meva companya de dia i restaurant, a la Gemma... jejeje... quina ilu!

besitos y buen finde a todas!

MUA
Imatge
arantxi

EntradaAutor: Petita83 » ds. oct. 23, 2010 4:21 pm

Uoooooooooooooooooo!!!
Aquí una maserita 2010!!! Jelou Arantxi ^^ te persigo jajajajajajajajjaj

No pensava pas que s'hagués reactivat el foro del Maaaaaaaaaas, mare meva, portava temps sense connectar-me però és que ha estat también molt de temps parat, no?

Pos res, que MOLTÍSISISISISISISSIMES FELICITATS A TOTES i estigueu tranquiles, que heu fet una molt bona elecció, això sí, sobretot lluiteu pel tema horaris durant el banquet, vaja, el timing ditxós...perquè agobia una mica tenir al Carles o al metre que us toqui constantment perseguint-vos i dient què heu de fer a cada moment...demaneu que us deixin dur una mica el ritme a vosaltres...tot i que costarà i us diran que de la manera que ells ho fan la gent no s'avorreix i està atenta...és l'única queixa que puc tenir...PER LA RESTA GENIAL!!!

Serà un gran dia, segur! I si sou gafes com jo i us diluvia el dia abans deixant els jardins impracticables per les fotos...ni us amoïneu!!! Que les fotos a dins del Mas queden igual o més espectaculars i tot!!! Especialment si us agraden les coses rústiques ;)

Una mostra per a què us feu una idea wapis

interior mas.jpg

interior mas 2.jpg

I qualsevol dubte...l'Arantxi ja és reincident amb el Mas i jo encantada de respondre si teniu qualsevol dubte :-()-)
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge

Imatge
Petita83

Entrades: 4046
Membre des de: dj. març 26, 2009 6:13 pm

EntradaAutor: queralts » dg. oct. 24, 2010 6:28 pm

hola guapes ens agradaria anar a veure el mas de sant llei pero de preus que tal van m'agradaria que em diguesiu com van els menús el preu de la ceremonia civil i disjockey i barra lliure porfi contesteu
ahhh i havia alguna noia que preguntaba per castellárnau, era un dels nostres restaurants pero quant vem anar amb els pares va pasar tant de nosaltres que directament descartat petonets a totes
Imatge
queralts

Entrades: 46
Membre des de: dl. set. 13, 2010 12:47 pm

EntradaAutor: VFG » dg. oct. 24, 2010 9:16 pm

Hola guapas!!!

Aqui va nuestro top 5 despues de haber visto 10 restaurantes en 2 semanas.....a ver que os parece????

1.- VIl.la Minerva : El sitio perfecto. 130€ todo incluido, más barra libre, pero.....para el sabado piden un minimo de 150 personas, y la cosa se dispara a más de 22.000€........si no teneis dudas con la gente que vendrá, adelante, ...pero si teneis dudas, es arriesgarse y mucho ( 50€ por persona que no venga ). Un lujo de sitio.

2.- Turo del Sol : Puede estar en la posición 2 o 3 ( Mas Vestit ), los dos están en empate : El turó del Sol, bien de precio, 117€ más IVA, más barra libre, pero tienen ofertas para 2011 y puede que para 2012...los jardines, preciosos.....pero los salones son sencillos.....no hay follon por los 3 salones ya que tienen bien montado lo de los parkings con vigilantes...nadie se cola en otro salón, es imposible!!!! EL fallo, el baile en el salón, un poco precario el montaje, pero bueno.....

3.- Mas Vestit : Los dos salones muy bien, cada uno para un tipo de gente diferente. Tiene un jardin aparte para las fotos, y dos parkings, asi que solo hay cruce de gente en la entrada si hay dos bodas...vale la pena ir a verlo...peroooooo....no queda claro el tema d elas horas y parece que a las 2 te hechan sin mas......pero bueno....

4.- Las Palmeras ( Llavaneras ) : Parecido al Mas Vestit, muy atentos. De precio igual. Salón super moderno, eso si, te han de gustar las columnas, en las fotos os aseguramos que parecen mas grandes, alli las ves, pero no molestan tanto. El salón es de 400 personas....Tiene disco aparte, el fallo es poco jardin para las fotos, aunque está bien para el aperitivo....y oyes los coches de la carretera nacional.....

5.- Castell Arnau : Dos salones, dos bodas. Jardín pequeñito pero está bien. Sólo te cruzas en el parking. El salón moderno no tiene casi jardin, lo justo para ceremonia civil y aperitivo, pero es un salón grande, moderno, muy guapo. El baile se hace dentro. El otro salón es en la masia, muy guapo, aunque como mucho para 100-110 perosnas, tiene una disco aparte, y mas jardin que el otro salón, seria la zona más clasica, y tienes las vistas a la torre medieval. Muy bonito.

Espero que os haya gustado nuestra opinión y esperamos vuestros comentarios e info, jejeje,....que aki nos enteramos de todo y si nos echamos una ayudilla, todas disfrutaremos a lo grande d enuestro dia, no????

Besos!!!!
Imatge
VFG
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 190
Membre des de: dj. jul. 22, 2010 8:53 am

EntradaAutor: Petita83 » dg. oct. 24, 2010 11:27 pm

queralts ha escrit:hola guapes ens agradaria anar a veure el mas de sant llei pero de preus que tal van m'agradaria que em diguesiu com van els menús el preu de la ceremonia civil i disjockey i barra lliure porfi contesteu
ahhh i havia alguna noia que preguntaba per castellárnau, era un dels nostres restaurants pero quant vem anar amb els pares va pasar tant de nosaltres que directament descartat petonets a totes

Hola queralts, quan nosaltres el vam contractar vam tenir la sort que vam agafar una oferta "Pack Tot Inclós 2010" que tot i tenir algunes restriccions ens va sortir mooooooooooolt bé, les coses com son. Eren 120 + 8% IVA TOT INCLÓS (dj, barra lliure...)

No sé si actualment estaran fent alguna promoció, si no és així, els preus base pel 2010, els que jo vaig estar mirant, eren 125€ el menú més econòmic i fins a 198€ el més car; de totes formes els preus varien molt perquè en funció de la combinació de plats que escolleixis arran de la prova de menú et pujarà més o menys, diguem que el mínim i el màxim són els que t'he dit, i entre aquests doncs tens un aaaaaampli ventall.

Aquests preus només són en concepte d'aperitiu, dinar-sopar i tema hostesses, sittings, minutes, etc. Vol dir que has de sumar el que costa la barra lliure i el dj: dues hores (mínim a contractar) són 900€, aprox, del dj més 15€/pax de barra lliure, sempre sobre el mínim de la sala si no arribeu (80 o 100 comensals segons dia i temporada) o si us passeu doncs en base al total de convidats adults. I no sé si en els 900€ del dj està inclosa la porqueria de SGAE.
L'hora extra et surt a 11€/pax adult sobre el mínim estipulat o si us passeu pel total que surtin i t'ofereixen o bé xocolata amb xurros gratis -sempre i quan avisis amb temps- o font de xoco al 50%...también avisant amb temps.

De decoració floral només t'entra la de les taules, a escollir entre tres o quatre uns centres per cortesia del Mas a l'entrada del saló al costat del faristol...la resta TOOOOOOOOOOOOT ES PAGA A PART. És a dir, si vas un dia i veus que les terrasses tenen tot de flors als centres de terracota o han posat una catifa mega llarga o espelmes...ÉS UN EXTRA.
La manteleria tres quarts del mateix, pots escollir entre dos o tres però hi ha uns altres que es paguen a part.

A veure, és un lloc que d'econòmic no té res però la veritat és que la gent va quedar molt contenta en la nostra boda i nosaltres també, exceptuant pel tema del temps que te'l cronometren bastant, tal i com he comentat, però tothooooooooom m'està dient encara que va ser una graaaaaaaaaaan elecció i que estava tot mooooooooooolt bo
Imatge

Imatge
Petita83

Entrades: 4046
Membre des de: dj. març 26, 2009 6:13 pm

EntradaAutor: queralts » dl. oct. 25, 2010 12:57 am

gracies petita 83 intentare anar a veure el restaurant pero no se per lo que em dius no va amb mi la veritat, i amb el meu novio menys ell esta enamorat de vil.la minerva o el celler de can torrens i aquest en un principi el vaig descartar pero ya veure pq com encara no tinc dia i no se si sera al 2011 o el 2012 tinc temps espero jeej, gracies guapa petonets
Imatge
queralts

Entrades: 46
Membre des de: dl. set. 13, 2010 12:47 pm

EntradaAutor: nacho_gemma2011 » dl. oct. 25, 2010 11:15 am

Dolçeta ha escrit:Ok, quan enviïn quelcom, us ho faig saber!!!
Jo el tast el faig al desembre perque no puc demanar dies lliures, llavors ha de coincidir amb les meves vacances...

hola dolçeta... que tal? a mi tampoc m'ha arribat cap mail... si no et fa res m'els podras passar? un peto
Imatge

Gemma Marti
nacho_gemma2011
:: núvia experimentada

Entrades: 268
Membre des de: dc. set. 15, 2010 2:18 pm

EntradaAutor: nacho_gemma2011 » dl. oct. 25, 2010 11:20 am

Dolçeta ha escrit:
Dolçeta ha escrit:Maseritas 2011:

Maig:
14 de maig Xavi i Núria (Sant Esteve)

Juny:
18 de Juny Alex i Vanessa (Santa Yusta)

Setembre:
17 de setembre Arantxa i Mario
17 de setembre Gemma i Nacho (Santa Yusta)

Octubre
1 d'octubre Dolçeta (Sant Esteve)

Ja he començat la llista :-///: :-///: :-///: :-///:
Imatge

Gemma Marti
nacho_gemma2011

EntradaAutor: Dolçeta » dl. oct. 25, 2010 1:56 pm

nacho_gemma2011 ha escrit:
Dolçeta ha escrit:Ok, quan enviïn quelcom, us ho faig saber!!!
Jo el tast el faig al desembre perque no puc demanar dies lliures, llavors ha de coincidir amb les meves vacances...

hola dolçeta... que tal? a mi tampoc m'ha arribat cap mail... si no et fa res m'els podras passar? un peto

Suposo que vols els menús nous, no? Encara no els han enviat, ho faran durant aquesta setmana *.-o-o.*
Imatge
Dolçeta

EntradaAutor: arantxi » dl. oct. 25, 2010 6:30 pm

Hola chicas,

Que tal?

VGF; de los restaurantes q has citado puedo darte referencias de 2, pq he ido a bodas de amigas.
EL Vil.la Minerva es precioso, y la comida muy bien. El problema es llegar a 150 pax. Mi amiga eran 160 así q no tuvieron problema. La boda un éxito!
Turó del Sol, no se si fue el menú q eligió (hace ya 3 años) xo no gusto mucho... el resto normal...

Queralt, el Mas es un sitio precioso pero es un pelín caro. Lo que te ha contado Petita de los precios es lo correcto. Nosotros nos casamos x lo civil y cuesta 1400€. Seremos unos 100 invitados, y yo he calculado más o menos con un menú de 149€, más el dj, más 3 horas de baile y de barra libre... unos 22.000€.
Pero te aseguro q la gente queda maravillada del sitio, pero claro pica un pelín...

Petita, que tal??????????????????
Las fotos son geniales, estabais guapísimos.... A ver si nos vemos un día y nos cuentas.... A ver si te pasas de vez en cuando x aquí y nos vas ayudando un pelin q seguro q lo harás encantada pq ers un solete!! Mua maca!

Gemmmmmaaaaaaaaaa, compi de dia!!!!!!!!!!
El otro día la conocí en la feria de Sabadell... ets un encant! Ja quedarem x xerrar....

Dolçeta, a mi tampoco me ha llegado ningún mail del mas, snif, snif.... se habrán olvidado de las novias del 17 de sept??? jejeje
Por cierto, ya me contarás q tal el Cabes...

Besitos chicas!
Imatge
arantxi

EntradaAutor: Dolçeta » dt. oct. 26, 2010 10:28 am

arantxi ha escrit:Dolçeta, a mi tampoco me ha llegado ningún mail del mas, snif, snif.... se habrán olvidado de las novias del 17 de sept??? jejeje

A mi em van enviar el mail per fer el tast ja que nomès ho puc fer al desembre, però suposo que la gent del segon semestre del 2011 ja la farà cap al febrer o així. De totes maneres, els nous menús encara no m'han arribat. Quan els tingui, ja us ho diré ;)
Imatge
Dolçeta

EntradaAutor: nacho_gemma2011 » dt. oct. 26, 2010 1:07 pm

Dolçeta ha escrit:
arantxi ha escrit:Dolçeta, a mi tampoco me ha llegado ningún mail del mas, snif, snif.... se habrán olvidado de las novias del 17 de sept??? jejeje

A mi em van enviar el mail per fer el tast ja que nomès ho puc fer al desembre, però suposo que la gent del segon semestre del 2011 ja la farà cap al febrer o així. De totes maneres, els nous menús encara no m'han arribat. Quan els tingui, ja us ho diré ;)

Moltes gracies Dolçeta.... ja tinc ganes de veurels....

Arantxi... a mi també amb va encantar coneixet... és una pasada poder compartir amb vosaltres ( encara que siguin diferents salons) i poder parlar amb tu sobre els preparatius.... ja xarrem... un peto molt fort....
Imatge

Gemma Marti
nacho_gemma2011

EntradaAutor: Dolçeta » dc. oct. 27, 2010 9:41 am

nacho_gemma2011 ha escrit:Moltes gracies Dolçeta.... ja tinc ganes de veurels....

Gemma, crec que estem totes igual!! jejejejeje tenen encara 3 dies de marge... A veure si ho envien ja :P
Imatge
Dolçeta

EntradaAutor: nur83 » dc. oct. 27, 2010 1:42 pm

Hola noies!
Fa molt de temps que llegeixo comentaris per aquí però fins ara no he decidit a registrar-me.
Jo em vaig casar fa 5 mesos al Mas de Sant Lleí.
Quan estava buscant restaurant, fotògraf,... també buscava comentaris d'altres noies que es cassesin allà o en tinguessin informació. Per això, m'agradaria aportar-vos la meva experiència.
El Mas és un lloc espectacular, amb uns jardins immensos i preciosos. Nosaltres havíem anat a visitar altres restaurants, de fet vam estar molt de temps dubtant entre el Mas i el Castell de l'Oliver.
Del Mas ens feia patir una mica el tema menjar. Havia llegit molts comentaris que no en parlaven gaire bé. A més, després de realitzar la prova de menú ens vam quedar força decepcionats. Per això vam decidir que el pastís el portaríem nosaltres d'una pastisseria on acostumem a anar sempre. Fins i tot sabem que la parella que es va casar la setmana següent de nosaltres també portava el seu pastís i el seu cava!
El Mas ens ho va deixar fer però l'única condició era que el seu pastís no ens el descontaven. És a dir, vam pagar-lo dues vegades (el seu i el que vam portar nosaltres).
Però per sorporesa nostra, he de dir que la resta del menjar va ser BONÍSSIM!!!! O sigui, que estigueu tranquil·les que tots els convidats queden més que contents!!
El dj que ens va tocar a nosaltres també va ser fantàstic! Tothom va estar ballant fins l'últim moment! Res de músiques d'estiu de fa 10 anys, tot actual. I si voleu que sonin algunes cançons determinades li podeu portar un cd i ell te les posa! A nosaltres ens ho va fer!
Però, també m'agradaria comentar-vos un aspecte que no em va agradar gens. Sembla que ho tinguin tot molt controlat però no és així (o almenys en el nostre cas).:
- La mateixa setmana del casament ens van trucar dues vegades per dir-nos que no havíem portat els detallets dels convidats (quan ja feia dos dies que els tenien) i que no haviem enviat les llistes definitives (les havíem enviat el dia anterior). Tot això ens feia patir perquè semblava que hi hagués una mica de descontrol. I, així va ser. El dia del casament tot va anar molt bé a excepció que quan vam entrar al nostre saló (Santa Yusta) vam veure que el color del tafetan NO ERA EL QUE HAVIÉM ESCOLLIT!! El dia de la prova de menú et remarquen molt que el detallet el facis (si pot ser) del amteix color o d'un color que quedi bé amb el tafetan. Degut a això encara et "trenques més el cap" mirant coses.. i resulta que van ells i et canvien el tafetan!!! També ens hem assabentat per algun convidat, que no li van posar el detallet que li tocava.. m'ecxplico.. nosaltres vam fer dos detallets diferents i, tal i com ens van dir, a la llista de les taules vam indicar al costat de cada un el que se li havia de posar. Doncs, amb això també hi va haver alguns error. Però per mi el més indignant és que, després de comentar-los tot això als professionals del mas, en cap moment hem rebut cap disculpa!!! Això és el que em sap més greu!!!
Pel que he llegit no he vist que ningú s'hagi trobat amb aquesta situació, i això espero!! Però per si de cas remarqueu molt això del color del tafetan!!!
Pel que fa al fotògraf, nosaltres vam escollir en Carles Gabarrella. És un noi agradable i molt proper. Les fotos són d'un estil clàssic (però a nosaltres ja ens agraden). El que no recomanem és el vídeo. No el fa ell, el fa un noi que es diu Josep, també molt maco, però el resultat no ens ha agradat gaire. AMb en Carles tot va anar molt bé, va ser molt puntual a les respectives cases a l'hora de fer les fotos,... L'única cosa que ens va sorprendre i decepcionar d'ell va ser a l'hora de complir amb el plaaç d'entrega de les fotos. Nosaltres, com ja he dit, en vam casar al Maig i ens va dir que a l'Agost tindríem les fotos. A la setmana següent del casament, els meus sogres el van veure i els va dir que tindríem una sorpresa i que al Juliol ja les tindríem. Doncs resulta que no les hem tingut fins aquest passat divendres!!!! A mi si em diuen que tardaran 5 o 6 mesos no passa res. Però si em diuen 3 i després n'acaben tardant quasi 6..!!!
Bueno, no m'enrotllo més que deunidó jejej
Si voleu saber alguna cosa més, ja sabeu que estic per aquí!!
nur83

Entrades: 2
Membre des de: dc. oct. 27, 2010 1:00 pm

EntradaAutor: arantxi » dc. oct. 27, 2010 2:33 pm

Hola Nur,

Muchas gracias por tus explicaciones, siempre va bien saberlo!

De todas maneras mi hermana y también mi mejor amiga se casaron allí y salió todo estupendo. De lo único q pecan es q lo tienen todo muy pero que muy controlado... jejeje
Las chicas del foro de Maseritas 2010 también están muy contentas.
Pero bueno, como yo digo, para gustos los colores... jejeje

Por cierto, yo también estuve mirando a Gabarrella y el video tampoco me gustó.... Fue x eso q decidimos buscar otro.

Gracias x tus comentarios!

Besitos
Imatge
arantxi

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 18 visitants