MAS DELS VIVENCS 2011

un gran any!

Re: MAS DELS VIVENCS 2011

EntradaAutor: JS » dl. març 14, 2011 9:43 am

Lanati ha escrit:JS, el que vull dir és que, en principi, ens van dir que només triessim 2 plats. Jo li vaig enviar un mail al Jordi amb dos plats de cada cosa (pensant-me qu eera així), excepete en alguna cosa, com els segons, en que vaig posar-ne tres. Allà, ens van posar els plats que havíem demanat i un tercer triat per ell, de cada cosa. Al final, de primer plat i de pastís, ens vam quedar amb el que ell ens havia posat de més a més.

Doncs sincerament no acabo d'entendre com fa les coses el Jordi, a nosaltres ens va deixar molt clar que havíem de triar 3 de cada. I així ho hem fet, però també ens podria haver donat l'opció d'aconsellar-nos... bueno, ja veurem si ens agrada el que hem triat. L'aperititu s'ha de decidir ja el dia del tast?
JS
:: núvia rookie

Entrades: 123
Membre des de: dj. juny 11, 2009 5:35 pm

EntradaAutor: Lanati » dl. març 14, 2011 11:39 am

Quan vam fixar la data del tast, el Jordi no em va dir quants plats havia de triar. Això va ser molt abans, quan vam triar el restaurant i li vam preguntar quan es feia el tastet i quants plats es podien tastar. Ens va dir que dos de cada.
Quan vam fixar la data del tastet, per mail jo li vaig posar dos, excepte en el segon i les postres, que li vaig posar tres, "per si colava", ja que no ho teníem clar. I al arribar al tastet, vam veure que ens servia tres de cada.
Pel que fa a triar l'aperitiu, t'explico: jo em pensava que el dia del tast no s'havia de decidir res, si no que posteriorment, li enviariem per mail o li diríem per telèfon les possibles combinacions i ell ens enviaria els preus, i llavors triaríem. Però quan vam acabar de sopar, va venir amb una carpeta perquè diguessim els plats (i sí, l'aperitiu també). La veritat és que ho vam tenir bastant clar, així que no va suposar cap problema.
també li vam preguntar si allargar les hores de barra lliure li podíem dir la mateixa nit del casament i ens va dir que no, que com a molt tard, un dia abans ho ha de saber (és que pensàvem allargar la festa en funció dels ànims dels convidats).
Lanati
:: núvia experimentada

Entrades: 286
Membre des de: dt. jul. 06, 2010 4:04 pm

EntradaAutor: JS » dc. març 16, 2011 11:28 am

Nosaltres anem a fer el tast avui... quin pressing això d'haver de decidir ja!! I si no ho veiem clar?
JS

Entrades: 123
Membre des de: dj. juny 11, 2009 5:35 pm

EntradaAutor: Lanati » dc. març 16, 2011 11:43 am

Guapa! Dona, si no ho veieu clar, suposo que també li podreu dir més endavant. Digues, què has triat? Si vols m'ho dius per privat i si vam provar algun dels teus plats, t'ho comento, que arar tinc una estoneta a la feina. :)
Lanati

EntradaAutor: Lanati » dj. març 17, 2011 8:28 am

JS, explica'ns com va anar!!! Vau triar plats? Quins?
Lanati

EntradaAutor: Yersi » dv. abr. 08, 2011 11:52 am

Hola noies, jo també hem caso als Mas dels Vivencs amb la meva novia al Setembre.
Volem aprofitar el dia de les portes obertes per agafar idees i veure com pot quedar tot el dia que ens casem.
Del tema dels plats nosaltres ja ho tenim molt clar tot, espero que el dia del tast no hi hagui canvi d'opinions jejejeje...
Lo de la barra lliure tambe ho trobo una mica "rotllo" que li diguis un dia abans...com diu la Lanati nosaltres també voliem allargar la nit depen els convidats per que si contractes 4 hores i resulta que a les 2 hores la gent esta cansada i ja vol marxar que fas? en fi...
Hansen...hem podries enviar alguna foto de la teva boda? es que no crec que hi arribi als 100 missatges ja que no entro molt al foro...si no t'es molestia hem faria il·lusio...moltes gràcies!! :-)ok:
Sabeu el planning de les portes obertes??
Ja ens veurem per alla...salutacions!!!!
Yersi

Entrades: 25
Membre des de: dj. set. 23, 2010 8:32 pm

EntradaAutor: Lanati » dl. abr. 11, 2011 12:00 pm

Yersi, quan et cases?
Lanati

EntradaAutor: Yersi » dt. abr. 12, 2011 5:25 pm

Lanati ens casem el 30 de Setembre
Yersi

EntradaAutor: Hansen » dj. abr. 14, 2011 11:27 am

Ui noies, si ja ho teniu aquí!

Yersi, ja et passaré alguna foto.
Imatge

Crónica de la Fiesta Pagana: viewtopic.php?p=2424903#2424903
Hansen
:: meganúvia

Entrades: 7607
Membre des de: dt. oct. 23, 2007 4:58 pm
Ubicació: Anoia

EntradaAutor: Lanati » dl. abr. 18, 2011 9:08 am

Bon dia, noies i noi!!
Què tal tot? vau anar a les portres obertes? Nosaltres vam anar a primera hora y ja n'hi havia gent. Ara toca mirar els preus de la decoració, perquè el Jordi no ens va saber dir cap. En teniu idea? Sabeu ja quina manteleria triareu? I fundes de les cadires?. Vinga, animeu-vos i ens ho anm dient! Un petonet!
Lanati

EntradaAutor: fiona84 » dl. abr. 18, 2011 9:56 am

Hola!!! Nosaltres també vam estar ahir, el mas estava maquisim, y també ens vam quedar amb les ganes de coneixer el preu de totes les decoracions florals. Nosaltres vam escollir la manteleria negra i no posarem fundes a les cadires. Vosaltres que fareu??
fiona84

Entrades: 212
Membre des de: dg. maig 09, 2010 12:04 pm

EntradaAutor: Yersi » dl. abr. 18, 2011 9:58 am

Hola bon dia!!!!!
Doncs nosaltres vam anar al migdia i ens va anar be per agafar idees, apart d'agafar ja el dia del tast...
De manteleria vam agafar la platejada i blanca amb les fundes de les cadires a joc.
El tema de la decoracio i la zona chill-out s'ha de parlar amb la noia que porta el tema de les flors...ella et fa un pressupost del que voleu i ho monta al Mas...
La veritat es que tot estaba xulisim....ja ens anirem veient per aqui...
Salutacions!!!
Yersi

EntradaAutor: Lanati » dl. abr. 18, 2011 10:13 am

Nosaltres estem entre la negra y blanca o platejada y blanca, i no tenim clar el tema de les fundes de les cadires. És que, per una banda, vesteixen molt, però per l'altra, ens sembla una mica presa de pèl el cobrar-les... Si us plau, quan tingueu idees del preu de les decoracions florals, me'ls podreu passar?. Estic provant de trucar a la floristeria, però suposo que deuen estar tancats, avui dilluns, perquè no l'agafen. Som de Barcelona, i ens agradaria tenir una orientació sobre els preus abans d'anar i triar les flors. El que tenim clar, de moment, és que el chill out no el posarem, perquè serà un casament de nit i farà fresqueta com per estar allà fora; i a més, com plogui...
I quin centre de taula us ha agradat? A nosaltres, el de roses vermelles i espelmetes.
Lanati

EntradaAutor: Lanati » dt. abr. 19, 2011 5:40 pm

Amunt!
Lanati

EntradaAutor: Hansen » dt. abr. 19, 2011 8:43 pm

Aix nenes, quina nostalgia veure-us preparant ja tot per la boda! Tast, manteleries... ::love:: Disfruteu molt que passa volant!!!!
Imatge

Hansen

EntradaAutor: Hansen » dt. abr. 19, 2011 9:07 pm

Yersi, alguna foto:
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge

Hansen

EntradaAutor: fiona84 » dc. abr. 20, 2011 3:07 pm

Que fotos mas bonitas hansen!! Que novia tan original, ayer estuve con aroa ultimando cositas del ramo y estuvimos hablando de la originalidad de tu boda!!!
Un besito!!
fiona84

Entrades: 212
Membre des de: dg. maig 09, 2010 12:04 pm

EntradaAutor: Yersi » dj. abr. 21, 2011 11:09 am

Hansen moltisimes gracies per les fotos, quina pasada!! ja veig que la vostra boda va ser mooolt original!!!la veritat es que cada dia que passa penso que el Mas es una eleccio mes que encertada a l'hora de fer el nostre casament.
Per cert ,ja tenim les aliances, i d'aqui dues setmanes les invitacions!!!!
Yersi

EntradaAutor: Hansen » dj. abr. 21, 2011 11:23 am

Gràcies!!! :-))

De veritat, no tingueu cap dubte, heu escollit el millor restaurant. Jo vaig quedar encantada amb ells. Cada cop que me'ls he trobat em tracten genial. L'any passat quan vam anar a celebrar el nostre aniversari vam tenir un tracte excepcional, fins i tot va baixar la dona del Jordi a saludar-nos. I ja estic desitjant tornar pel nostre 2n aniversari!
Imatge

Hansen

EntradaAutor: Rosereta » dg. abr. 24, 2011 5:39 pm

Hola a tots!
Avui he entrat per aqui després de 6 mesos!!
Nosaltres ens hi vem casar el passat 16 d'octubre!!! i la veritat que genial, genial, genial!!
En Jordi durant els preparatius a nosaltres també ens va fer patir una mica, a vegades sembla que no s'enteri de les coses o que no t'escolti quan li parles, bé, almenys a mi m'ho semblava, però... el dia del casament està per tot!!! de veritat que és un 10 en eficacia! ni te n'adones qui hi és però ho controla tot perquè tot surti a la perfecció!!!!
Qualsevol cosa que ell veia la solventava sense cap problema, i algun canvi que li vem demanar a última hora quan ja erem allà sobre la distribució d'algun convidat a les taules, en un pis pas ho va canviar i ningú es va adonar!

El tema de la barra lliure nosaltres vem fer 3hores, també patiem per si la gent s'animava i en Jordi ens va dir que això es decidia i no canviava, però la veritat, amb 3 hores de festa, bé, per nosaltres, va anar de marevalla, penseu que entre una cosa i una altra acabavem a les 4h de la matinada!!!

Ais, quins records el Mas! De veritat que quan va acabar tot i ja marxavem em va agafar una plorera de nostalgia de totes les emocions viscudes aquell dia... que fins i tot en Jordi em va abraçar!jjejejej

Si tinc una estoneta us penjarè fotos del muntatge que vem fer. Per cada plat hi havia una coseta muntada i la gent la veritat que s'ho va passar genial i va respondre super bé! T'othom ho va fer tot!
Imatge
Rosereta

Entrades: 144
Membre des de: dl. gen. 04, 2010 10:43 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant