ROSA CLARA 2011

un gran any!

Re: ROSA CLARA 2011

EntradaAutor: Lau_82 » dt. ago. 17, 2010 1:36 am

hola chicas!!! yo tambien tengo ese mismo dilema, todavia no he ido a ninguna tienda a probarme vestidos, pero si he mirado por internet y me he informado de los precios, y la verdad es q me "fastidia" bastante tener que pagar tanto dinero por un vestido, q en verdad no les vale tanto a ellos fabricarlo, pero bueno se q al final tendre q pasar por el aro y desenbolsar una gran cantidad de dinero para q ese dia sea como siempre me lo he imaginado.
Alguna se ha informado de sitios donde se alquila el vestido, yo alguna vez me lo he planteado, pero la verdad es q no m acaba de convencer.
Q opinais?
Imatge
Lau_82
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1084
Membre des de: dg. jul. 11, 2010 3:06 pm

EntradaAutor: buniketa » dt. ago. 17, 2010 8:27 am

Bueno, la verdad es que hay tiendas que los tienen más (bastante más) baratos, otra cosa es que nosotros los prefiramos... Hay una tienda aquí (en Lleida) que los vende a partir de 400€; en Casajuana los hay desde 300€ para arriba. Tal vez los menos, pero los hay. Hay chicas que al no poder o no querer gastarse mucho dinero en eso también han buscado vestidos de fiesta; otro recurso es el de los vestidos de otras temporadas, que son también más baratos...
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Salaok » dt. ago. 17, 2010 3:35 pm

A mi l'avanç de temporda de RC no m'agradava, però quan he vist la col·lecció definitiva: M'ENCANTA!!!!
No se que es pitjor pq fins ara els que més m'agradaven eren els d'Aire que crec que son més econòmics.
M'han agradat els models eclipse, eco, Edna,Elbet... però sobretot l'Emilie. Algú se l'ha emprovat?
Ah!! Tinc entès que hi ha una botiga a Barcelona (allà se l'ha comprat una de la meva feina) que tenen bestits d'altres temporades de dissenyadors. Ja m'enteraré!!!
Imatge
Salaok
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 135
Membre des de: dt. jul. 20, 2010 3:55 pm

EntradaAutor: kasia25 » dt. ago. 17, 2010 5:00 pm

Salaok, l'eco me l'he emprovat i és una passada!!!! i l'eclipse no hi era xo m'encanta!!! jo me n'he quedat un d'aquest estil xo de la col·lecció del 2010!! quan te'ls provis quedaràs enamorada!!!
Imatge
kasia25
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 588
Membre des de: dc. oct. 07, 2009 5:46 pm

Anterior

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 21 visitants