NIT DE NOCES

un gran any!

Re: NIT DE NOCES

EntradaAutor: JudithT » dc. jul. 28, 2010 4:05 pm

Doncs nosaltres no vivim junts, pero no podrem estrenar la nostra caseta, ja que ens casem per la platjes de Tarragona i vivi a Andorra i el que ja tenim descidit és anar cap a Bcn a acabar la festeta un hotelillo maco uns 2 dies per acabar-nos de creure que ja sóm marit i muller i desprès marxar a disfrutar del viatje.
Són dies molt bonics i no els vull viure corrents i deprèssa, vull disfrutar-los i passar-los tranquilament, si es una despesa més però trobo que es important també.
JudithT

Entrades: 8
Membre des de: dl. jul. 26, 2010 9:15 pm

EntradaAutor: mimosa » dj. jul. 29, 2010 6:24 pm

marisergi ha escrit:EI! ...i què feu a la nit de noces??? (no volem detalls, només on anireu)... estreneu casa/pis nou, hotel, al pis on ja fa temps que vivim...
Nosaltres vivim junts ja fa uns mesos i no sabem què fer... què dieu vosaltres???? :-))

Nosaltres ens quedarem a dormir a la suite que ens posa el restaurant a disposició, alguns amics també es queden a dormir i soposo que durant el ball farem resopó i ben segur que la liarem....
CAN MARLET, LA OCTAVA MARAVILLA DEL MUNDO SI NO EXISTIERA TENDRIAMOS QUE INVENTARLO
mimosa
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1322
Membre des de: dc. gen. 28, 2009 12:05 am

EntradaAutor: Anna&Carlos » dj. jul. 29, 2010 6:52 pm

Nosotros no lo tenemos claro, nos regalan la noche en la suite, pero no se que pasara alfinal, ya que nos casamos a las 18h, ya veremos como acaba la noche...

s2
Imatge
Anna&Carlos
:: núvia rookie

Entrades: 106
Membre des de: dg. juny 20, 2010 8:33 pm

EntradaAutor: letse » dj. jul. 29, 2010 9:16 pm

Com a tantes d'altres, a nosaltres ens entra la nit de noces a la casa, i com que és una mica aïllada, segur que ens quedem allà i l'endemà serà un altre dia! :)
letse

Entrades: 127
Membre des de: dc. març 10, 2010 6:42 pm

EntradaAutor: mariposa2011 » dj. jul. 29, 2010 11:03 pm

marsal75 ha escrit:
hulataca ha escrit:Pues sí... el circuito spa os vendrá genial después de los nervios, jeje. :-)ok:

A mí me gustaría reservar habitación en algún hotel que esté bien en Barcelona, lo sé... hay muchísimos... miré los precios del Hotel Arts y creo que tendremos que buscar una alternativa porque se nos va de presupuesto.

pues insinuad a algunos amigos que os lo regalen... no seriais ni los primeros ni los ultimos

Jeje... pues sí, será cuestión de sacar el tema y a ver qué pasa!!! >.-<:
mariposa2011

Entrades: 107
Membre des de: ds. juny 05, 2010 7:00 pm

EntradaAutor: cris85 » dv. jul. 30, 2010 2:21 am

La verdad que es muy buena idea... Lo comentaré "indirectamente" con los colegas, a ver si alguien pilla la indirecta y nos lo hace como regalo!! >.-<:
Imatge
cris85

Entrades: 117
Membre des de: dl. feb. 15, 2010 10:55 pm
Ubicació: Sta. Coloma de Gramenet (Barcelona)

EntradaAutor: marisergi » dv. jul. 30, 2010 7:51 am

Sí! sólo es qüestión de decirlo a saco...: "q palo ir a dormir a casa la noche d bodas eh? :llit:: con lo bien q estaríamos en un hoteluki con su suite y tal :bany: ..(()).. ...pero como no tenemos más dinero... ?:) ?:) " y se oirá un silencio aterrador...jejejej! >.-<:
Imatge

Imatge
Compte enrere: viewtopic.php?f=49&t=21998
www.nuvis.org/marisergi2011/
marisergi
:: núvia experta

Entrades: 726
Membre des de: ds. jul. 17, 2010 6:09 pm

EntradaAutor: marsal75 » dv. jul. 30, 2010 7:56 am

si puede ser que pasen esas bolas de hierba seca por el sitio que esteis jajajajaj

nosotros no dijimos nada, salió de esa pareja porque los fuimos a buscar por la mañana al hotel... y ademas la empresa donde trabaja ella lo gestiona, con lo cual estaba al tanto de las ofertas que habían
Imatge
Imatge
marsal75
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

EntradaAutor: marisergi » dv. jul. 30, 2010 7:59 am

Jajajajjajaj! Las bolas del oeste y le añadimos el típico ruidete de grillos cantando... Y de repente, todo el mundo tiene que irse y yo chillo: "Eh! pero me lo vais a regalar o no????!" jajajaja que grande!
Imatge

Imatge
marisergi

EntradaAutor: BIXITO84 » dl. ago. 09, 2010 10:33 pm

A mi me hacía ilusión dormir en casa, aunque hace 2 años que vivimos juntos, y para la boda hará 1 año y medio que tendremos nuestra casita, por la tranquilidad y tal. Pero a mi futuro, le hace ilusión dormir en un hotel, así que...dormiremos en HOTEL!jejejej, para que digan que nosotras siempre decidimos :-/
El sueño se hace realidad el 23 de Junio de 2011
BIXITO84

Entrades: 572
Membre des de: dv. ago. 06, 2010 12:11 am

EntradaAutor: montse_87 » dt. ago. 10, 2010 9:23 am

Que bien que os entre la suite con el restaurante!
Nosotros seguramente la pasaremos en casa, todo y que ya hara 2 años que vivimos juntos pero bueno, por lo que me dijeron un dia hablando de la noche de bodas mi hermano y mi cuñada: que como que ganas de hacer algo...no porque acabas rebentado. Y como nosotros despues de la fiesta en el restaurante queremos ir a algun pub o discoteca a acabar la fiesta creo que ya tendremos tiempo en la luna de miel.
montse_87

Entrades: 43
Membre des de: dg. ago. 08, 2010 9:49 am

EntradaAutor: fiona84 » dt. ago. 10, 2010 2:21 pm

Que suerte teneis las que os regalan la noche, nosotros en principio vendremos a casa, como dicen algunas compañeras esa noche estaremos rebentados y ya tenemos tiempo de disfrutar en la luna de miel!!
fiona84
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 212
Membre des de: dg. maig 09, 2010 12:04 pm

EntradaAutor: sonia_trs » dt. ago. 10, 2010 2:46 pm

Nosotros suiteeeeee!!!! También llevamos viviendo juntos 3 años y nos hace ilusión pasar esa noche no en un hotelito sinó en una suite como dios manda!!
El dia de la boda se pasará volando!!! y yo quiero alargarlo lo máximo posible, si llego de amdrugada a casa xof... se acabo todo... en cambio en un hotelito.... parece diferente!
Además supongo que estaremos más de una noche por ahi pq la luna de miel la haremos 2 meses más tarde, así que por lo menos..
Imatge
sonia_trs

Entrades: 157
Membre des de: dv. juny 19, 2009 7:22 am
Ubicació: Terrassa-Cerdanyola

EntradaAutor: buniketa » dt. ago. 10, 2010 3:41 pm

A mi me hace más ilusión pasar la noche en la suite del hotel, porque pocas veces podremos dormir en una suite nupcial. Ya me gustaría que pasara algo, pero ese día no hay garantías... pero me da igual. La cuestión es despertarnos con nuestro marido en un lugar más o menos bonito. No me malinterpretéis... mi casa y mi habitación para mí son preciosas, pero es que además te sirven el desayuno y eso... ya llevaremos 3 años viviendo juntos y así es algo más diferente.
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Crisxyz » dt. ago. 10, 2010 7:54 pm

buniketa ha escrit:A mi me hace más ilusión pasar la noche en la suite del hotel, porque pocas veces podremos dormir en una suite nupcial. Ya me gustaría que pasara algo, pero ese día no hay garantías... pero me da igual. La cuestión es despertarnos con nuestro marido en un lugar más o menos bonito. No me malinterpretéis... mi casa y mi habitación para mí son preciosas, pero es que además te sirven el desayuno y eso... ya llevaremos 3 años viviendo juntos y así es algo más diferente.

A mi me pasa lo mismo, ya llevamos cuatro años viviendo juntos y aunque la idea de estar en nuestro piso me gusta considero que esa noche tiene que ser mas especial, el hotel que he reservado nos sube una botella de cava y unas trufas y al día siguiente nos subirá el desayuno.

Seria diferente si tuviéramos que estrenar el piso o no viviéramos juntos, entonces si me hubiera gustado quedarme en el piso, pero nosotros ya hace tiempo que vivimos en pecado, jeje.
Crisxyz

Entrades: 864
Membre des de: dg. juny 06, 2010 7:02 am

EntradaAutor: marisergi » dc. ago. 11, 2010 9:24 am

Ei Cris!!!!! et queda poquíííííssssssssssim!!!!!!!!!!!!!!!!!! nena, ja estàs moooooooolt a punt! quina ilu! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge

Imatge
marisergi

EntradaAutor: Crisxyz » dc. ago. 11, 2010 9:45 am

marisergi ha escrit:Ei Cris!!!!! et queda poquíííííssssssssssim!!!!!!!!!!!!!!!!!! nena, ja estàs moooooooolt a punt! quina ilu! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Uff! el dimarts ja vaig tenir el primer malson amb la boda :star::

Aquesta setmana tinc el peeling corporal i el massatge de xocolata >.-<: >.-<:
Crisxyz

Entrades: 864
Membre des de: dg. juny 06, 2010 7:02 am

EntradaAutor: Sita_yo » dc. ago. 11, 2010 10:15 am

que poquet que et queda!! i que bé, el mssatge de xocolata... a mi m'encanta! jejeje

per cert, a mi encara em queda i ja he tingut varis malsons amb el casament...ainss!! els nervis passen factura! jaja
Imatge
Sita_yo
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1957
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 8:24 am

EntradaAutor: marisergi » dc. ago. 11, 2010 9:08 pm

jajajajaj! jo també els vaig tenir la setmana que m'ho va demanar!!! massatge de xocolata...mmmmmmmmmm......jo em sembla q no podria, amb lo q m'agrada a mí la xocolata!!!
Imatge

Imatge
marisergi

EntradaAutor: Liti » dj. ago. 12, 2010 11:06 am

Hola noies!!

Nosaltres quan ens vam casar feia 6 anys que viviem junts, igualment el nostre pis estava "ocupat" pels meus sogres que viuen fora i, és clar, no era plan de passar la nit de noces amb els sogres al costat... : sgra : : sgra :
Així que els meus pares ens varen regalar 2 nits a l'hotel Colon de Caldetes, molt a prop de casa, així quan varem sortir de la Masia on ens vam casar, varem anar de marxa pel poble i després a l'hotelet... i a l'endemà, amb tota la resaca :star:: :star:: :star:: vam baixar a l'Spa i estàvem de luxe =0-0-) =0-0-)
Imatge
Liti
:: meganúvia
:: meganúvia

Entrades: 7788
Membre des de: dg. abr. 30, 2006 10:25 pm
Ubicació: Entre el mar i la muntanya...

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants