Autor: dory » dj. jul. 08, 2010 8:40 pm
Autor: Massianya » dv. jul. 09, 2010 8:32 am
Autor: BIGSMILE2 » dv. jul. 09, 2010 10:47 am
Autor: snake35 » dv. jul. 09, 2010 12:35 pm
Lanati ha escrit:Hola noies! A veure, ja sabeu que des d'ahir vaig decidir escriure en aquest fòrum, i hi ha algunes coses que em sorprenen bastant, d'aquí el títol del post.
Realment és tan crucial el restaurant triat? M'explico: us recordeu de tots els detalls dels casaments als que heu anat? Tema decoració de les taules, detalls que us han donat, cristalleria, ...? Jo NO, únicament recordo si he menjat bé o no (i, sincerament, si fa no fa, a tot arreu ho fan de manera similar, excepte casos realment penosos). Recordeu algún dj en especial? Recordeu els vestits dels nuvis (a mi totes les núvies em semblen més o menys iguals). D'acord, potser el vestit us pot agradar més o menys, però... recordeu el maquillatge? Recordeu especialment el ram?. Tothom a qui pregunto (jo inclosa) hem passat bastant de tot això (abans de començar a preparar el casament, es clar; ara m'hi fixaré més)
No estem donant importància a coses que no la tenen? Com he posat en un altre post, em sorprèn que hi hagi noies que diguin: "em caso al resturant XXX". No, perdona, et cases al Jutjat, a l'Ajuntament o a l'Esglèsia. Tot el demés és una festa. No ho oblidem.
Una altra cosa que em sorpren... és que hi ha gent que es "casa" en un "teatre" amb un actor? Això m'ha semblat entendre; després he pensat que és evident, donat que si hi ha resturants que ofereixen fer un "muntatge civil", no pot tenir cap validesa legal. Osti, que fort!! Ep! Respecto tothom eh? Molt i molt!! Però es que no m'imagino pagar vestit, perruqueria, maquillatge.... per cel·lebrar un casament que no estic fent en aquell moment!!! Perdoneu, sembla que hagi entrat al fòrum a crear pol·lèmica i no és així; simplement em sorprenen aquestes cosetes i m'agradaria que les comentessim, donat que pel que he llegit, les opinions són molt correctes.
UN PETONÀS I FELICITATS A TOTES (I TOTS)!!!!
Autor: judi » dv. jul. 09, 2010 12:53 pm
Autor: buniketa » ds. jul. 10, 2010 11:11 pm
Autor: buniketa » ds. jul. 10, 2010 11:19 pm
Lanati ha escrit:Exacte! Igual que l'entrega del ram, dels nuvis, dels regalets... ens pensem que a la gent li fa il·lusió, però s'avorreixen sobiranament. De fet, en un casament al que vaig anar, es va fer tant pesat donar tants regalets, que uns quants vam sortir a prendre l'aire (us prometo que es feia etern). El ram poter fa gràcia, i els nuvis també, però la resta...
Un altre exemple... us recordeu de les cançons que han posat als casaments, per, p.ex., treure els plats o donar el ram?. Jo només recordo alguna perquè era molt penosa, però ni de bon tros em recordo de les cançons triades pels nuvis ( de fet, a mi m'han donat el ram i no em recordo de la cançó que van triar). I nosaltres, pensant en això com si depengués l'èxit de la cerimònia. I així mil coses.
Autor: Mari (MJM) » dg. jul. 11, 2010 12:31 am
Autor: Montseta28 » dg. jul. 11, 2010 9:12 am
Autor: buniketa » dg. jul. 11, 2010 10:28 am
Autor: Montseta28 » dg. jul. 11, 2010 10:36 am
Autor: buniketa » dg. jul. 11, 2010 10:38 am
Montseta28 ha escrit:i tant noies!!!!jo crec que és un dia que passa molt ràpid i que s' ha de gaudir al màxim de tot i de tothom qui ens acompanyi!!!!i que les coses es fan pq venen de gust i al qui no li vingui de gust doncs no cal que faci entregues, ni detallets, ni etc....però tampoc cal que ho qüestioni tot, si no et ve de gust o no va amb la persona fer segons quines coses doncs no cal fer-ho, el més important és que aquell dia t' has de sentir molt a gust amb tot el que hagis preparat amb tantes ganes i il.lusió!!!
Autor: Alexandra23 » dl. jul. 12, 2010 7:36 am
Autor: esterock » dl. jul. 12, 2010 12:11 pm
Autor: esterock » dl. jul. 12, 2010 12:13 pm
Autor: anetta » dl. jul. 12, 2010 12:30 pm
Autor: anetta » dl. jul. 12, 2010 12:33 pm
Autor: Lehara » dl. jul. 12, 2010 12:40 pm
Autor: Alexandra23 » dl. jul. 12, 2010 1:13 pm
Autor: Lehara » dl. jul. 12, 2010 3:54 pm