SINCERAMENT... ÉS TANT IMPORTANT?

un gran any!

Re: SINCERAMENT... ÉS TANT IMPORTANT?

EntradaAutor: dory » dj. jul. 08, 2010 8:40 pm

Lanati yo creo que está todo todisimo más que aclarado, vamos que a mi hace 2 años me dicen que la boda civil en restaurante no es real y tampoco me lo creeria... si no se conoce del tema es muy muy normal no saber ciertas cosas! vamos, creo yo...
Tengas la opinion que tengas ( y más despues de haber aclarado tus intenciones ) espero que aprendas muchisimo aquí sobre temas bodorriles y que cojas mil ideas para celebrar la boda más bonita que nunca hayas podido soñar y sobretodo, que seas feliz y lo prepares con ilusion y lo compartas ( jejeje momento muy pasteloso ) pero es verdad, por tus palabras, forma de escribir no se ve para nada burla hacia nosotras ni hacia maneras de ser y pensar.
Por mi parte, espero poder ayudarte o aportar mi granito de arena!!
benvinguda Nati!
Imatge
dory
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2291
Membre des de: dg. jul. 26, 2009 11:21 am

EntradaAutor: Massianya » dv. jul. 09, 2010 8:32 am

Doncs jo penso que totes les reflexions són bones i més amb coses així, que tothom et vol vendre la moto perquè et gastis calés.
Cadascú s'ha de plantejar què n'espera i, a partir d'aquí, fer-se el casament a mida.
A mi em fa molta il·lusió casar-me, i espero que tothom s'ho passi bé, sobretot els amics. Aquesta és la primera prioritat. Farem la cerimònia a l'ajuntament, perquè és l'opció que més ens agradava, i si no hagués pogut ser, el que no hauríem fet és el "teatre" al restaurant. Però això va a gustos!

Crec que és molt sa que dediquem una estoneta a pensar, i tothom s'hauria de fer aquesta pregunta. "Això (per exemple, anar al restaurant en Cadillac) és tan important PER NOSALTRES?

Jo tinc molt clares les coses que, per mi, són importants. I a qui no li agradi, que s'hi posi fulles.

Per exemple:
No vull malgastar en: vestits, ram, anells, cotxes antics (i coses així), decoració del restaurant, fotografia i vídeo...
No em sap greu gastar per: un bon dinar, música, festa post-casament, viatge, coses perquè jugui la canalla...
Massianya
:: núvia rookie

Entrades: 166
Membre des de: dc. juny 23, 2010 3:46 pm

EntradaAutor: BIGSMILE2 » dv. jul. 09, 2010 10:47 am

Creo que cada uno da más valor a unas cosas que a otras. Para mi es importante sobre todo que la gente disfrute de ese día y se vaya con un bonito recuerdo. Queremos una buena comida, un rato divertido de fiesta, poner autocar para que la gente pueda beber y disfrutar, queremos poner algo que divierta a los niños y los mantenga entretenidos para que los padres se lo pasen mejor, hacer un buen viaje...

En cambio, no queremos gastar mucho en alianzas, vestidos, invitaciones, flores...
Imatge
BIGSMILE2

Entrades: 121
Membre des de: dg. nov. 11, 2007 7:58 pm

EntradaAutor: snake35 » dv. jul. 09, 2010 12:35 pm

Lanati ha escrit:Hola noies! A veure, ja sabeu que des d'ahir vaig decidir escriure en aquest fòrum, i hi ha algunes coses que em sorprenen bastant, d'aquí el títol del post.
Realment és tan crucial el restaurant triat? M'explico: us recordeu de tots els detalls dels casaments als que heu anat? Tema decoració de les taules, detalls que us han donat, cristalleria, ...? Jo NO, únicament recordo si he menjat bé o no (i, sincerament, si fa no fa, a tot arreu ho fan de manera similar, excepte casos realment penosos). Recordeu algún dj en especial? Recordeu els vestits dels nuvis (a mi totes les núvies em semblen més o menys iguals). D'acord, potser el vestit us pot agradar més o menys, però... recordeu el maquillatge? Recordeu especialment el ram?. Tothom a qui pregunto (jo inclosa) hem passat bastant de tot això (abans de començar a preparar el casament, es clar; ara m'hi fixaré més :-)ok: )
No estem donant importància a coses que no la tenen? Com he posat en un altre post, em sorprèn que hi hagi noies que diguin: "em caso al resturant XXX". No, perdona, et cases al Jutjat, a l'Ajuntament o a l'Esglèsia. Tot el demés és una festa. No ho oblidem.
Una altra cosa que em sorpren... és que hi ha gent que es "casa" en un "teatre" amb un actor? Això m'ha semblat entendre; després he pensat que és evident, donat que si hi ha resturants que ofereixen fer un "muntatge civil", no pot tenir cap validesa legal. Osti, que fort!! Ep! Respecto tothom eh? Molt i molt!! Però es que no m'imagino pagar vestit, perruqueria, maquillatge.... per cel·lebrar un casament que no estic fent en aquell moment!!! Perdoneu, sembla que hagi entrat al fòrum a crear pol·lèmica i no és així; simplement em sorprenen aquestes cosetes i m'agradaria que les comentessim, donat que pel que he llegit, les opinions són molt correctes.
UN PETONÀS I FELICITATS A TOTES (I TOTS)!!!!

Hola Lanat!

no he llegit les altres respostes pq són tres pàgines i és un pal, mira, jo com a núvia ja casada, et puc dir que tot importa i molt perquè ÉS EL TEU CASAMENT, no és el casament ni de la teva germana, ni de la teva cosina ni de la teva amiga. Per nosaltres és importantíssim tots els detalls perquè és el teu gran dia, únic e irrepetible i perquè vols que tot surti bé i tothom estigui a gust. Que hi ha gent que potser no els hi agradarà el lloc, el menjar o el DJ? no plou a gust de tothom i és normal que algú li hagi passat però mira, jo et puc dir que a tothom li va encantar el lloc, el menjar i la festa.
Jo em vaig casar al jutjat si, però això només ho sabem nosaltres i els testimonis, ens feia il.lusió que els pares, la família i els amics es pensesin que ho celebràvem tot al restaurant, sobretot pels pares, que són gent gran i el fet de casar-se en un ajuntament és bastant fred i no pots convidar a tota la família, sobretot si sou uns 80. La majoria de restaurants no tenen a ningú per poder-te casar, no et pot vindre l'alcalde del poble o qui tingui poders per casar-te per això es contracta un actor però pensa que la gent ni s'entera, al menys en el nostre, ja que ella va quedar amb nosaltres prèviament per connèixer-nos i poder explicar coses sobre nosaltres.
Respecte a quan vas a un casament si te'n recordes del vestit, el maquillatge, etc..etc...bé al cap d'un temps ja no t'enrecordes però et fixes amb aquests detalls, i tant! pensa que aquell dia tothom té els ulls posats a tu, ets la reina de la festa, al cap del temps no t'enrecordaràs de petits detalls però segur que saps si et va agradar el casament o no, si el menjar era bó o no valia res, si vas ballar com una boja o no....
snake35
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 464
Membre des de: dt. gen. 19, 2010 6:36 pm

EntradaAutor: judi » dv. jul. 09, 2010 12:53 pm

hola!! soy una novia del 2009 y no he podido evitar escribir en este post xq me he quedadoooooo ALUCINADA con tus comentarios. En el momento que estas entrando en un foro para organizar tu boda esk realmente te importa como y donde celebrar tu boda no???
Para mi tiene muchisima importancia todos esos detalles y dejame decirte que yo si que me acuerdo de todas las bodas que he ido con sus detalles incluuidos, vestidos, peinado, ramo, restaurante, comida y todoooo..
Pienso que si te casas el hecho de firma los papeles es lo de menos por lo menos en mi caso, yo ya sentia que era mi pareja, mi marido o el hombre de mivida..llamalo como quieras! Pero queria celebrar con todos mis amigos y familiares nuestro dia, era mi mayor ilusion, organizar MI BODAAAA y hacer sentir especial a todos mis invitados. Y te puedo decir que lo consegui, todos esos detallitos que pregutnas si tienen tanta importancia se le s quedaron grabados a todos..asi que, es lo que hizo que fuera una boda diferente al resto de las que habian ido y GRACIAS A LO QUE COMPARTIMOS AQUI.
El tema de las bodas civiles, es un juez o un actor pero tu ya vas casado...ese dia es para celebrar la fiesta. Tuve la suerte que me case en un jardin y fue una boda real..pero si no hubiera podido ser, no hubiera dejado de casarme en un jardin por ese hecho.
Imatge
judi
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 6211
Membre des de: dc. oct. 29, 2008 11:10 am

EntradaAutor: buniketa » ds. jul. 10, 2010 11:11 pm

Hola! Jo també vull expressar la meva opinió al respecte.

Entenc la teva reacció de sorpresa davant d'un aspecte desconegut per tu. Acceptable, evidentment. Pel que fa a la qüestió del paripé o no al restaurant, mira, jo em caso per l'església, però et puc dir que PER MI el que fa vàlid un casament no és ni la signatura de l'acta matrimonial ni la festa de després. Sigui a l'església o al jutjat, o al restaurant o a l'ajuntament, el que fa real un casament és el sentiment i el compromís entre els nuvis davant les persones que estimen i que han escollit perquè comparteixin aquell moment amb ells. En el meu cas, tots dos volíem que un altre ésser que estimem i respectem com és Déu també hi sigui present per beneïr-nos, com també ho farà el carinyo de la nostra família. Per molt que em critiquin després (sempre hi ha alguna cosa o més d'una que no agrada a tothom, i què?).

Respecte a si és tan important la mantelería, el restaurant, la cristallería, els detalls, les flors... segurament hi haurà gent que no es fixi en moltes coses, els centres, els marcadors de lloc, els detalls, les entregues, la música... però jo sí. Perquè hauré estat preparant el nostre día des de dos anys abans. Buscant llocs, coses, regals, sorpreses... potser hi haurà qui no ho apreciï i qui no ho gaudeixi, però jo hauré gaudit de tots i cada un dels instants del meu casament, des del primer dels preparatius fins al moment d'acomiadar-me del darrer dels convidats o de llevar-me a casa el primer matí després del viatge de noces.

Jo, com molta gent, m'hi fixo i ho valoro. Que val diners? Sí. Que és aparentar? No ho sé, però jo vull donar a les persones que estimo (només convidem a persones a qui estimem i pensem que ens estimen) el millor que pugui dins les meves possibilitats. Cadascú es gasta el que pot i com vol. Unes coses resulten més o menys importants segons la persona. Que no ho recordaran? Depèn de com es facin les coses. Jo i la meva parella, i la nostra família més directa sí que ho gauridem i ho recordarem. Amb això n'hi ha prou.
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: buniketa » ds. jul. 10, 2010 11:19 pm

Lanati ha escrit:Exacte! Igual que l'entrega del ram, dels nuvis, dels regalets... ens pensem que a la gent li fa il·lusió, però s'avorreixen sobiranament. De fet, en un casament al que vaig anar, es va fer tant pesat donar tants regalets, que uns quants vam sortir a prendre l'aire (us prometo que es feia etern). El ram poter fa gràcia, i els nuvis també, però la resta...
Un altre exemple... us recordeu de les cançons que han posat als casaments, per, p.ex., treure els plats o donar el ram?. Jo només recordo alguna perquè era molt penosa, però ni de bon tros em recordo de les cançons triades pels nuvis ( de fet, a mi m'han donat el ram i no em recordo de la cançó que van triar). I nosaltres, pensant en això com si depengués l'èxit de la cerimònia. I així mil coses.

En els darrers casaments on he anat, ens han fet un detall... ens han regalat els nuvis. I a mi sí que m'ha fet il·lusió. Igual que em fa il·lusió fer un detall a les persones que més m'estimo, com ara els meus germans, els pares i algunes amigues que sempre han estat al meu costat quan les he necessitat. I sí, m'agrada pensar i organitzar el moment cuidant al màxim els detalls, perquè conec aquestes persones i sé que ho valoraran. I què coi, perquè jo sóc així i no sé actuar de cap altra manera. Si hi ha algú a la sala a qui molesti o no interessi el que passa, doncs és bén lliure de sortir de la sala, que els jardins del restaurant que hem triat són ben grans, i macos, perquè també ells puguin disfrutar d'alguna cosa bonica i agradable mentrestant. Pel que fa als regals a altra gent... suposo que quan es fa és perquè per als nuvis és important, i no recordo cap moment que això m'hagi cansat tant, ho he observat respectuosament i fins i tot alguna vegada ben emocionada.
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: Mari (MJM) » dg. jul. 11, 2010 12:31 am

No opinare sobre si és important. Pk ja s'han dit moltes coses.

El que vull comentar és que ja he anat a veure 2 masies on la cerimonia civil que es celebra es legal. La Garriga de Castelladral i ca n'Alzina. Les 2 són municipis molt petits, potser és per aixó, o almenys és el que m'han dit, que la cerimonia civil és legal i que només s'han de portar els papers als corresponents Ajuntaments peró que la signatura és a la masia.
Imatge

29 d'Octubre de 2011
Mari (MJM)
:: núvia experta

Entrades: 885
Membre des de: dc. març 10, 2010 11:07 pm
Ubicació: Manresa

EntradaAutor: Montseta28 » dg. jul. 11, 2010 9:12 am

bon dia a tothom!!! jo estic molt ' acord amb tot el que ha escrit buniketa, jo recordo quasi tots els casaments als que he assistit, m' encanta fixar-me en tots els detalls i trobo que és una feinada pels nuvis i que es fa des del carinyo. Jo sí que penso que els detalls són importants, em considero una persona detallista, i m' agrada veure com els nuvis fan entrega d' allò que han pensat per a cada persona, no considero que es faci gens pesat. Però com sempre hi ha gent per tots els gustos. però també penso que si creus que no hi ha res que sigui prou important, aleshores pq decideixes celebrar aket dia???no sé la veritat és que estic sorpresa amb el fet que tot es trobi inecessari per part d' alguna gent...
Imatge
Montseta28

Entrades: 168
Membre des de: dc. feb. 03, 2010 9:05 pm

EntradaAutor: buniketa » dg. jul. 11, 2010 10:28 am

Personalment, no penso que allò que faci al restaurant o a l'església faci que la cerimònia sigui o no un èxit. Per a nosaltres l'èxit és poder celebrar-la. I, a sobre, poder fer-ho amb els que ens estimem. Jo m'he implicat en l'organització del meu casament al 1000%, encara que aquest terme sigui impossible. Jo valoro l'esforç que la gent posa en les coses que prepara, perquè jo ho preparo tot amb molt carinyo; amb molt carinyo pels que vénen, sí, però sobretot i fonamentalment perquè és el nostre dia i només el viurem una vegada. Per aquest motiu és que vull que sigui especial per a mí, que sigui nostre de debò, que parli de nosaltres. I el que pensin la resta... el que compta és el que veiem nosaltres.

Una altra cosa em resta per dir: el cert és que mai es pot fer tot al gust de tothom, és per això que un tria el que considera que és millor, però no per aquest motiu s'encerta. El que vull dir és que aquells que es dediquen a criticar sense més ni més el que fan o han fet els nuvis, els vestits, la presència d'un o altre... aquests no són ni amics ni estimen els nuvis. Mai se m'ha acudit criticar alguna cosa d'un casament, perquè penso del cert que qui ho organitza ho fa amb la millor intenció, hi hagi o no banquet, es casi la núvia de blanc o negre, com si no van vestits de nuvis, perquè el que interessa és la promesa d'amor que es fan aquestes persones davant la gent que estimen. I després cadascú ho celebra com vol o com pot.
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: Montseta28 » dg. jul. 11, 2010 10:36 am

i tant noies!!!!jo crec que és un dia que passa molt ràpid i que s' ha de gaudir al màxim de tot i de tothom qui ens acompanyi!!!!i que les coses es fan pq venen de gust i al qui no li vingui de gust doncs no cal que faci entregues, ni detallets, ni etc....però tampoc cal que ho qüestioni tot, si no et ve de gust o no va amb la persona fer segons quines coses doncs no cal fer-ho, el més important és que aquell dia t' has de sentir molt a gust amb tot el que hagis preparat amb tantes ganes i il.lusió!!!
Imatge
Montseta28

Entrades: 168
Membre des de: dc. feb. 03, 2010 9:05 pm

EntradaAutor: buniketa » dg. jul. 11, 2010 10:38 am

Montseta28 ha escrit:i tant noies!!!!jo crec que és un dia que passa molt ràpid i que s' ha de gaudir al màxim de tot i de tothom qui ens acompanyi!!!!i que les coses es fan pq venen de gust i al qui no li vingui de gust doncs no cal que faci entregues, ni detallets, ni etc....però tampoc cal que ho qüestioni tot, si no et ve de gust o no va amb la persona fer segons quines coses doncs no cal fer-ho, el més important és que aquell dia t' has de sentir molt a gust amb tot el que hagis preparat amb tantes ganes i il.lusió!!!

:-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: Alexandra23 » dl. jul. 12, 2010 7:36 am

Montseta28 tens tota la raó del mon! :-()-)
Alexandra23

Entrades: 118
Membre des de: dj. juny 10, 2010 1:43 pm

EntradaAutor: esterock » dl. jul. 12, 2010 12:11 pm

bueno..pues ahora voy yo con mi comentario...jejjejej

Os quiero decir que me casé hace un mes...el 9 de junio de 2010...y FUE EL DÍA MÁS BONITO DE MI VIDA... si...lo puedo decir así...fue el mejor día de mi vida...espero que en un futuro me ocurran cosas que puedan superar al día que viví hace un mes...pero de momento lo recuerdo así....

Fui la loca de la colina que me desmelené pq todas las cosa estubieran en su sitio....hice detalles para todo el mundo, pensé las canciones como la que más, discutí con el restaurante por el menú, por la mantelaría...por todo....pensé las entregas con todo detalle....el baile de los novios...tooooooooooooooodo...de verdad.....

Ahira que ha pasado un mes os digo una cosa....sólo se recuerda las cosa que salen de lo normal....la mantelería?? ni yo misma me fijé si me habían puesto la que elegí o me habían puesto otra....lo mismo con el centro de mesa (parece alucinante...pero es que ese día estás en una nube...y yo de estas cosa...ni me enteré...con todo lo que peleé...)...los detalles??? pues a ver...las botellas de vino, las velitas y los alfileres....pues como otro detalle más de cualquier boda....la verdad...yo lo elegí y decoré concienzudamente...pero aún y así..cualndo se fueron alguno se dejó el detalle...como yo me lo he dejado en cualquier boda a la que he ido...sin más.....

Y os tengo que decir una cosa....todo el mundo recuerda mi boda...desde el mismo restaurante me han llamado para comentarmelo....pero lo único que quedó fue lo que salió de lo normal....por ejemplo....para mis hermanas y amigas más cercanas hice unos broches de fieltro que eran ellas mismas personalizadas...con la ropa que ellas siempre llevan, con su peinado, con sus pequitas...todooo!! me tiré hora y media para hacer cada una de ellas....y eso las emocionó mucho...y aún me lo continuan diciendo...y entienden el agobio que llevaba yo los días de antes..con la currada que habían sido....
El baile también...bailamos la canción de Pulp fiction con un proyector encima que proyecatba la escena de la canción....nosotros haciamos exactamente lo mismoq ue hacían john travolta y uma thurman en el video....
El restaurante?? me cdasé en ca n'alzina...y allí si que sube el alcalde con los libros del ayuntamiento...así que yo si que puedo decir que me casé el ca n'alzina..pq no tube ni he tenido que ir a ningun otro sitio a casarme....el sitio es precioso...y la gente sí que quedó sorprendida....
La comida??? pues todo el mundo dice que muy bien...pero con lo que se ha quedado la gente....sólo es con el paeritivo...y en concreto con un bermut que sirvieron que se ve que estaba de vicio (a mí no me dejaron nada para probar...jajajja)

Así que...en resumen.....yo no voy a decir que no os matéis en preparar cosas...yo lo hice como una loca...pero algo de razón hay....nos miramos y nos remiramos muchas cosas...pero muchas de ellas no se acordarán....eso sí...de tu cabeza no se borran.....
Imatge
esterock

Entrades: 616
Membre des de: dt. maig 12, 2009 10:28 am

EntradaAutor: esterock » dl. jul. 12, 2010 12:13 pm

por cierto..mi boda fue super familiar...éramos 52 personas incluídos los niños...pude estar por todo el mundo...y la verdad...no me he gastado mucho dinero....(si 5500 euros se puede decir que es poco dinero...pq para mí es muuuuuuucho....)
Imatge
esterock

Entrades: 616
Membre des de: dt. maig 12, 2009 10:28 am

EntradaAutor: anetta » dl. jul. 12, 2010 12:30 pm

Sobre el tema de las bodas civiles,y el paripé e el restaurante,tambien recordaros que el echo de casarse por la iglesia tambien es un parípe,realmente lo que es LEGAL es el REGISTRO CIVIL.
Imatge
anetta
:: núvia de bronze

Entrades: 1610
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:20 pm

EntradaAutor: anetta » dl. jul. 12, 2010 12:33 pm

Y sobre lo demás a mi me la repampimfla lo k diga la gente,,es NUESTRO DIA y lo montamos cn toda la ilusión del mundo detalle por detalle ,esta claro que este foro es para eso,y quien no le da importancia a estas cosas ya ni entra en estas paginas,lo respeto completamente pero lo veo así.
Imatge
anetta

Entrades: 1610
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:20 pm

EntradaAutor: Lehara » dl. jul. 12, 2010 12:40 pm

Jopeta lo que da de si el post!!! jajajajajaj!!!
Imatge
Imatge
Lehara
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1272
Membre des de: dl. set. 28, 2009 4:28 pm

EntradaAutor: Alexandra23 » dl. jul. 12, 2010 1:13 pm

No veas lo que da de polémica!
Alexandra23