TARRAGONINES 2011 ON ESTEU??

un gran any!

Re: TARRAGONINES 2011 ON ESTEU??

EntradaAutor: alaurat » dc. ago. 11, 2010 10:25 pm

Ja ja Maria, así que sólo pagar y pagar, yo de momento sólo he pagado la reserva del sitio

Siu, a mi me gusto mucho la celebración en el Loreto, y con el coro rociero, se me ponian los pelos de punta. Nosotros es que lo de la iglesia...como que no. Tenemos ademas dos peques, una de tres años y otra de tres meses.
Que pronto has mirado el vestido,no? Yo como estoy gordisima del segundo embarazo, y dando la teta aún, pues como que me da cosa aún, porque en cuanto deje el pecho,me pongo a dieta . Donde tienen los de Aire?
Es que aunque vivimos aqui hace nueve años, nunca me he preocupado de tiendas de novias, ja ja. Pronovias, si se donde esta, y otra que esta en el Raval Santa Anna también, pero ya no sé más. Y en Tarragona una en la rambla vella.
que modelo has cogido tú, si no es mucho preguntar

Voy a mirar las web de los fotografos
alaurat
:: núvia experimentada

Entrades: 201
Membre des de: dl. ago. 02, 2010 9:47 pm

EntradaAutor: siu__84 » dj. ago. 12, 2010 9:09 pm

alaurat ha escrit:Ja ja Maria, así que sólo pagar y pagar, yo de momento sólo he pagado la reserva del sitio

Siu, a mi me gusto mucho la celebración en el Loreto, y con el coro rociero, se me ponian los pelos de punta. Nosotros es que lo de la iglesia...como que no. Tenemos ademas dos peques, una de tres años y otra de tres meses.
Que pronto has mirado el vestido,no? Yo como estoy gordisima del segundo embarazo, y dando la teta aún, pues como que me da cosa aún, porque en cuanto deje el pecho,me pongo a dieta . Donde tienen los de Aire?
Es que aunque vivimos aqui hace nueve años, nunca me he preocupado de tiendas de novias, ja ja. Pronovias, si se donde esta, y otra que esta en el Raval Santa Anna también, pero ya no sé más. Y en Tarragona una en la rambla vella.
que modelo has cogido tú, si no es mucho preguntar

Voy a mirar las web de los fotografos

Pues el vestido se q lo mire pronto pero tenia muchas ganas de mirar y me enamore y ya lo reserve xq no tenia dudas q queria ese!!jejeje el modelo es top secret q tengo gente conocida q mira el foro y no me apetece q sepan el vestido q llevo...Pero para mi es precioso ;) Yo los de Aire me los fui a probar a Barcelona pero hay una tienda en Reus que se llama Blanca MIret que también tienen vestidos de Aire (en la pagina web de Aire www.airebarcelona.com te pone los sitios donde hay tiendas(aunque no tengan unicamente de Aire).

Pues nada Tarragoninas guapas espero q este hilo vaya teniendo movimientos y vayamos explicando como van los preparativos!! Saludos wapetonas :-)
Imatge

Imatge
siu__84

Entrades: 257
Membre des de: ds. des. 05, 2009 10:23 pm

EntradaAutor: cramdol » dl. ago. 16, 2010 8:59 am

Hola noies!!! Jo també sóc del Camp de Tarragona, però tot just fa 2 dies que sé que em caso l'any que ve. O sigui, com us podeu suposar encara no tinc res, ben just la data que ens faria gràcia el 23 d'abril, ara falta que el rector li vagi bé.
Encara ho hem d'explicar a les famílies i amics o sigui que vosaltres sou unes privilegiades. Ja aniré llegint els vostres foros, a veure si m'ajuden a montar el casament a marxes forçades.
Per començar si em podeu anar donant consells, de que és ho primer que hem de fer i tot el que s'ha de fer us estaria molt agraïda!!!
Fins ben aviat!!!
Imatge
cramdol

Entrades: 30
Membre des de: dg. jul. 18, 2010 4:52 pm

EntradaAutor: P.mendez » dl. ago. 16, 2010 12:46 pm

hola!!!llevo muchos dias...que no escribo pero estado bastante liada con el trabajo..
me alegro que se haya gente nueva...bienvenidassss....
bueno como llevais las cosas?????????????
yo tengo alguan noticia nueva: creo que ya hemos encontrado los detallitos...mi padre es de extremadura, y han estado alli este verano y nos han traido para que lo vieramos unos tarritos con pimenton de la vera, para las mujers
y los hombre licor de cereza del jerte...
la verdad que nos gusto bastante...y ya es otra cosa que te quitas de la cabeza...
con lo que si tengo un problema es las invitaciones sabeis de algun sitio que las hagan chulas? es que las del fotografo no las quiero las que nos enseño, no nos convencio...
y lo de poner nuestra foto en la invitacion no nos va mucho...
y la verdad me gustria empezar a dar en diciembre a la family!!!!

saludos a todas
Imatge
P.mendez

Entrades: 17
Membre des de: dg. jul. 26, 2009 12:58 pm

EntradaAutor: siu__84 » dl. ago. 16, 2010 3:36 pm

P.mendez ha escrit:hola!!!llevo muchos dias...que no escribo pero estado bastante liada con el trabajo..
me alegro que se haya gente nueva...bienvenidassss....
bueno como llevais las cosas?????????????
yo tengo alguan noticia nueva: creo que ya hemos encontrado los detallitos...mi padre es de extremadura, y han estado alli este verano y nos han traido para que lo vieramos unos tarritos con pimenton de la vera, para las mujers
y los hombre licor de cereza del jerte...
la verdad que nos gusto bastante...y ya es otra cosa que te quitas de la cabeza...
con lo que si tengo un problema es las invitaciones sabeis de algun sitio que las hagan chulas? es que las del fotografo no las quiero las que nos enseño, no nos convencio...
y lo de poner nuestra foto en la invitacion no nos va mucho...
y la verdad me gustria empezar a dar en diciembre a la family!!!!

saludos a todas

Hola P.mendez!! Pues estan chulos los detallitos,son originales!! Nosotros las invitaciones las miraremos en noviembre aprobechando la fira de núvis de Reus q seguro q hay estands donde vendan inivtaciones si quieres ver ya alguna en el eroski en una tienda q hay en la planta de abajo vimos q tenian invitaciones q estaban bien.

Pues nosotros los preparativos bastante parados la verdad!! Pero bueno también es verdad q nos faltan poquitas cosas..;)

Pues nada Tarragonines a ver si esto se anima >.-<:
Imatge

Imatge
siu__84

EntradaAutor: siu__84 » dl. ago. 16, 2010 3:42 pm

cramdol ha escrit:Hola noies!!! Jo també sóc del Camp de Tarragona, però tot just fa 2 dies que sé que em caso l'any que ve. O sigui, com us podeu suposar encara no tinc res, ben just la data que ens faria gràcia el 23 d'abril, ara falta que el rector li vagi bé.
Encara ho hem d'explicar a les famílies i amics o sigui que vosaltres sou unes privilegiades. Ja aniré llegint els vostres foros, a veure si m'ajuden a montar el casament a marxes forçades.
Per començar si em podeu anar donant consells, de que és ho primer que hem de fer i tot el que s'ha de fer us estaria molt agraïda!!!
Fins ben aviat!!!

Hola cramdol!! Benvinguda i ENHORABONA X LA BODA!!!

Jo t'aconsello q comencis per la reserva del restaurant ,aixo es lo mes important i si vols celebrar una cerimonica civil hi ha molts restaurants q ho monten molt bonic.
Aixi q el dia 23 d'abril?q bonic el dia de Sant Jordi!! Nosaltres ens casem el 18 de juny xq es el nostre aniversari i justament fara 10 anys q sortim junts :-)

Una vegada tinguis això jo faria la resreva del fotograf i començaria a mirar vestits q ara ja comencen a tenir totes les coleccions pel 2011.

Bueno wapa,pren't-ho amb paciencia q tens temps,oks?I qualsevol cosa aqui estem!
Imatge

Imatge
siu__84

EntradaAutor: P.mendez » dt. ago. 17, 2010 8:12 pm

HOLA SIU!
LA TIENDA DEL EROSKI YA LA TENIA EN MENTE Y EL FIN DE SEMANA PASAMOS PARA CHAFARDEAR Y RESULTA QUE LA HAN CERRADO...ESTO DE LA CRISIS...
LO DE LA FIRA ES UNA BUENA IDEA...SABES YA EL DIA QUE ES?
Imatge
P.mendez

EntradaAutor: P.mendez » dt. ago. 17, 2010 8:16 pm

FELICIDADES CRAMDOL...
ESTOY DE ACUERDO CON SIU..LO PRIMERO EL RESTAURANTE XQ ES UNA FECHA MUY BUSCADA EN catalunya...Y QUE EL DIA DE SANT JORDI CAIGA EN SABADO TODAVIA MAS..NOSOTROS FUE LA PRIMERA FECHA QUE TENIAMOS, PERO RESULTA QUE AL SER SEMANA SANTA ESE SABADO ES SABADO SANTO....Y NO TE CASAN POR LA IGLESIA POR ESO LO APLAZAMOS UN SABADO DESPUES AL 30/04/3/2011
ASI QUE VES MIRANDO RESTAURANTE...Y YA NOS CONTARAS..
Imatge
P.mendez

EntradaAutor: siu__84 » dt. ago. 17, 2010 8:29 pm

P.mendez ha escrit:HOLA SIU!
LA TIENDA DEL EROSKI YA LA TENIA EN MENTE Y EL FIN DE SEMANA PASAMOS PARA CHAFARDEAR Y RESULTA QUE LA HAN CERRADO...ESTO DE LA CRISIS...
LO DE LA FIRA ES UNA BUENA IDEA...SABES YA EL DIA QUE ES?

Ostras neni no me digas q esta cerrada!! Julin...Para una tienda q veo q tienen cositas chulas.. :hmm:: .La fira lo estuve mirando y es el fin de semana del 13-14 de Noviembre! Q ganas de ir ya...

Besos ! :-)
Imatge

Imatge
siu__84

EntradaAutor: cramdol » dc. ago. 18, 2010 11:03 am

Gràcies pels vostres ànims. Ja he anat veient que la data del 23 d'Abril no podrà ser, ja que cau en dissabte de glòria i nosaltres ens volem casar per l'esglesia. Potser haurà de ser el 24 d'abril, però primer haurem d'anar a parlar a l'esglesia, però el meu noi no vol anar-hi fins que ho expliquem a la family. O sigu que això es va allargant.
Bé ja us aniré explicant!!!
cramdol

EntradaAutor: mariaifrancesc » dj. ago. 19, 2010 3:56 pm

Quina mala sort si la tenda del eroski està tancada, j también volia anar a mirar les invitacions ja que m'han comentat que n'havien de molt xules
Imatge
mariaifrancesc

Entrades: 5
Membre des de: dl. ago. 09, 2010 11:29 pm

EntradaAutor: cramdol » dv. ago. 20, 2010 10:29 pm

Per fi demà arriba el dia de dir-ho a la family, i amb això el poder començar a preparar tot!!!En part em fa ilusió, però per l'altra em fa pal tanta feina i amb tant poc temps :-///:
Per demà he preparat un dinaret a casa amb els pares de tots dos, però encara no sé com dir-los-hi. Si posar-me l'anell sense dir res, segur que és la meva mare la que primer se n'adonarà, o si dir-ho a la arribada o mentres fem els postres o si fer en un pis pas una invitació provisional de la boda, tipus Ens Casem l'any que ve!!! i donar-los-hi en un sobre pq ho obrin al moment.
Estem segurs que no s'ho esperen, després de 2 anys vivint junts i sempre dient que ja ens casarem més endavant, a més aquesta setmana ja han tingut emocions fortes,pq la meva cunyada ha estat mare, jejeje, vaja setmana els hi espera per recordar, *.-o-o.*
Bé si algú de vosaltres es conecta abans de demà a les 14h i em vol donar un consell de com dir-ho serà ben rebut, sinó ja us explicaré diumenge com va ser rebuda la noticia.
Imatge
cramdol

EntradaAutor: cramdol » dc. set. 01, 2010 5:11 pm

Ei on esteu? fa dies que ningu es conecta i necessito de la vostra ajuda!!!
Imatge
cramdol

EntradaAutor: ovz » dc. set. 01, 2010 6:51 pm

Hola! hem dic Òscar, algú hem pot parlar de castell tallat a cabra del camp. Anirem a veure'l dissabte pero m'agradaria saber d'algú s'hi hagi casat o hi hagi assistit!
L'íngrid (la meva parella) i jo, estem buscant restaurant pel convit, de moment hem visitat la Boella (que ens ha encantat, xo és un pel caret), heretat sabartes i el golf aigüesverds!
ovz

Entrades: 1
Membre des de: dc. ago. 18, 2010 5:46 pm

EntradaAutor: siu__84 » dj. set. 02, 2010 9:26 pm

cramdol ha escrit:Ei on esteu? fa dies que ningu es conecta i necessito de la vostra ajuda!!!

Hola cramdol!!

¿Com va anar l'anunci de la boda als familiars?

Volem saber-ho tot!!! >.-<:
Imatge

Imatge
siu__84

EntradaAutor: siu__84 » dj. set. 02, 2010 9:27 pm

ovz ha escrit:Hola! hem dic Òscar, algú hem pot parlar de castell tallat a cabra del camp. Anirem a veure'l dissabte pero m'agradaria saber d'algú s'hi hagi casat o hi hagi assistit!
L'íngrid (la meva parella) i jo, estem buscant restaurant pel convit, de moment hem visitat la Boella (que ens ha encantat, xo és un pel caret), heretat sabartes i el golf aigüesverds!

Hol Òscar!!

Ho sento pero no tinc referències de Castell tallat!!Espero q alguna altra tarragonina et pugui ajudar;)
Imatge

Imatge
siu__84

EntradaAutor: naia11 » dv. set. 03, 2010 12:33 am

Ays, que bien ya sabeis la fecha de Tot Nuvis!!!
gracias!!!!
naia11
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 92
Membre des de: dj. abr. 22, 2010 11:06 pm

EntradaAutor: cramdol » dg. set. 05, 2010 10:06 pm

siu__84 ha escrit:
cramdol ha escrit:Ei on esteu? fa dies que ningu es conecta i necessito de la vostra ajuda!!!

Hola cramdol!!

¿Com va anar l'anunci de la boda als familiars?

Volem saber-ho tot!!! >.-<:

Doncs la veritat es que molt be, el menjar no es per res, pero em va quedar molt bo. L'unica anecdota del dia va ser la meva sogra, que quan ho varem dir va dir" Oh, ara el meu nen em marxara de casa", aixo no tindria gracia, si no es pq ja portem 2 anys vivint junts,jajaja, ja podeu preveure els comentaris dels altres assistens,jajaja...
Pero pel demes tot molt be, ara amb problemes a l'hora de casar els dies de l'esglesia, amb el restaurant.
Pero poc a poc i anar fent. Per cert algu em pot dir que es millor El Dorado Playa a Cambrils o el Gran Palas a la Pineda?Gracies per la vostra ajuda!![album] : sol : :-///: [/album]
Imatge
cramdol

EntradaAutor: miressss » dv. set. 17, 2010 10:04 am

Hola xicas!!

Yo tambien soy de Tarragona pero yo me caso en julio del 2012. Me gustaria ya q vosotras teneis mas experiencia si me podiais recomendar algun restaurante q estuviera bien pero q no fuera muy caro. E estado mirando y me an llamado la atencion l'encanteri, mas sedo y el alamo. q opinais??? nosotros en noviembre iremos a la fira de tot nuvis en reus, vosotras esperariais a ir ayi para mirar los restaurantes o pediriais cita para verlos antes de ir a la fira??
Gracias x todo!!!
Besos!!!
Imatge

Imatge
miressss
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1308
Membre des de: dj. set. 02, 2010 1:45 pm

EntradaAutor: siu__84 » dv. set. 17, 2010 2:11 pm

Doncs la veritat es que molt be, el menjar no es per res, pero em va quedar molt bo. L'unica anecdota del dia va ser la meva sogra, que quan ho varem dir va dir" Oh, ara el meu nen em marxara de casa", aixo no tindria gracia, si no es pq ja portem 2 anys vivint junts,jajaja, ja podeu preveure els comentaris dels altres assistens,jajaja...
Pero pel demes tot molt be, ara amb problemes a l'hora de casar els dies de l'esglesia, amb el restaurant.
Pero poc a poc i anar fent. Per cert algu em pot dir que es millor El Dorado Playa a Cambrils o el Gran Palas a la Pineda?Gracies per la vostra ajuda!![album] : sol : :-///: [/album][/color][/quote]

Bueno quin descans quan ja ho sap la famili eh!!jeje

Doncs no et puc dir ers del Dorado xq no he estat mai i al Gran Palas vaig estar de dinar d'empresa l'any passat i es molt bonic la veritat.

Ja ens explicaras quin esculls;)
Imatge

Imatge
siu__84

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants