Autor: six&may » dv. nov. 05, 2010 12:08 am
Autor: marisole » dv. nov. 05, 2010 9:20 am
Autor: iredavid » dv. nov. 05, 2010 11:30 am
Autor: pinxo11 » dl. nov. 15, 2010 12:39 pm
six&may ha escrit:hola pinxo11!!
he vist k la sarapia si casava i he mirat fotos i sembla molt maca!! a veure si aketa setmana ens hi podem acostar a veurela.moltes gràcies!!
Autor: sarapia » dl. nov. 15, 2010 6:41 pm
pinxo11 ha escrit:six&may ha escrit:hola pinxo11!!
he vist k la sarapia si casava i he mirat fotos i sembla molt maca!! a veure si aketa setmana ens hi podem acostar a veurela.moltes gràcies!!
Hola!
Vas anar a veure l'esglèsia de Rocaprevera??què et va semblar??
Autor: sarapia » dl. nov. 15, 2010 6:43 pm
iredavid ha escrit:Hola noies!!!
He estat uns dies una mica incomunicada perquè se m'ha espatllat l'ordinador però almenys de moment ja funciona.
Perdona contestar tart pinxo11 ja que veig que ja has decidit catering. Personalment he de dir que les Magnòlies només he rebut bones referències per la gent que conec i la propietaria de la Masia Vilasendra m'he enterat que es va casar i va escollir Les Magnòlies, ella que treballa amb tants i va escollir aquest això em dona molta seguretat i confiança i gent que ha anat a casaments que el catering era Les Magnòlies m'han dit que molt bé i l'home és molt simpàtic i ens ha inspirat molta confiança des del primer dia els preus més o menys com tots exceptant Can Jubany i el Montserrat que són més carets.
Nosaltres l final ens em quedat la Dj de Ripoll que surt molt bé de preu i ja sabem que treballa bé pq vàrem anar a un casament que ella hi estava i molt bé. La música de l'església reservada també. Ara estem preparant els marcallocs amb unes papallones uqe he vist pel forum molt xules i llavors mirarem de fer uns sabons o xocolatines amb alguna forma xula pq s'ho trobin al plan quan entrin i llavors al fina lquan no s'ho esperin els hi regalarem les fotos que fem amb els convidats ja que no es poden vendre fotos al recinte on ens casem. Llavors ara toca començar a mirar les sabates i la roba interior pel febrer anar a la primera prova, sabeu d'algun lloc? a mi m'han comentat que el tocador de la núvia i el Corte Inglés està molt bé.
I el mes que bé anem a fer tastet per escollir el menú i al fotògraf per les invitacions. Sarapia ja t'has fet les invitacions? com tenim el mateix fotògraf?jeje
L'església de Rocaprevera noies és molt xula jo he anat en algun casament i és molt maca. I a Vic m'han dit que l'església també és molt maca. Nosaltres ja està decidit el Monestir de Ripoll és molt maco i el meu xicot al ser d'aquí li fa molta ilusió.
Bueno que com sempre m'estic enrollant molt, benvinguda a les noves nuvies 2011 de Manlleu i voltants!!!
Autor: sarapia » dl. nov. 15, 2010 6:45 pm
six&may ha escrit:sarapia ha escrit:Hola,
enhorabona MartaBert!!!
Nosaltres al final no anirem al Serrat del Figraró tot i que les referències són espectaculars!
Nosaltres al final ho farem a El Montanyà![/quote
Hola sarapia!!!!
Nosaltres també vam mirar els Montanyà!!!era una de les opcons finals. A quin menjador fareu el convit??a mi em va encantar el k te les parets de pedra i uns arcs de fusta al sostre!!!!wapissimmm!!!
Autor: sarapia » dl. nov. 15, 2010 6:47 pm
six&may ha escrit:hola!!!!!
jo soc de Taradell!!!!!Ens casem el 2 de Juliol de 2011, i farem el convit a Vila dels Masramons a Vic,el lloc esta molt wapo i la noia k ho porta es molt simpatica, s'adapten molt a lo k els hi demanes hi els nuvis els fan ells k son de gel wapissims!!!!Vam a mirar el
Serrat del figaró, pero tots els dissabtes de juny i juliol estan ocupats!!!!!A mes desde fora dona la sensació k es mes gran..pero igualment també es molt wapo!!El mal de cap k tenim es k volem casarnos per l esglesia pero no savem kina???algu coneix el santuari de la mare de deu de l'ajuda a Hostalets de Balenyà??
Autor: pinxo11 » dl. nov. 15, 2010 7:20 pm
sarapia ha escrit:pinxo11 ha escrit:six&may ha escrit:hola pinxo11!!
Hola!
Vas anar a veure l'esglèsia de Rocaprevera??què et va semblar??
Per mi l'església de Rocaprevera té un significat especial, però també la trobo molt maca, és petita però gran, és senzilla però arreglada, no ser, per mi ho té tot.
six&may hi vas anar? ara la tenen bastant tancada perquè unes males persones hi van entrar a robar, si vols veure-la oberta, hauries de parlar amb el mossen, si vols el telèfon avisa'm i te'l passo.
Autor: sarapia » dl. nov. 15, 2010 9:52 pm
Autor: pinxo11 » dl. nov. 15, 2010 10:03 pm
Autor: marisole » dt. nov. 16, 2010 9:24 am
Autor: six&may » ds. des. 18, 2010 3:13 pm
Autor: iredavid » dt. des. 28, 2010 1:32 pm
Autor: marisole » dc. gen. 12, 2011 6:55 pm
Autor: sarapia » dj. gen. 13, 2011 8:09 am
Autor: marisole » dj. gen. 13, 2011 12:46 pm
Autor: sarapia » dj. gen. 13, 2011 1:12 pm
Autor: marisole » dj. gen. 13, 2011 6:16 pm