Manlleu i voltants...

un gran any!

Re: Manlleu i voltants...

EntradaAutor: six&may » dv. nov. 05, 2010 12:08 am

hola pinxo11!!
he vist k la sarapia si casava i he mirat fotos i sembla molt maca!! a veure si aketa setmana ens hi podem acostar a veurela.moltes gràcies!!
six&may

Entrades: 18
Membre des de: dc. oct. 27, 2010 10:44 am

EntradaAutor: marisole » dv. nov. 05, 2010 9:20 am

Hola pinxo11, jo ho porto una mica mes retrassadet que tu , però ja estem posant fil a l´agullaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa amb l´espai, el càtering i les florssssssssssssssss!!!!!!!!!
marisole
:: núvia rookie

Entrades: 119
Membre des de: dj. oct. 14, 2010 11:45 am

EntradaAutor: iredavid » dv. nov. 05, 2010 11:30 am

Hola noies!!!
He estat uns dies una mica incomunicada perquè se m'ha espatllat l'ordinador però almenys de moment ja funciona.
Perdona contestar tart pinxo11 ja que veig que ja has decidit catering. Personalment he de dir que les Magnòlies només he rebut bones referències per la gent que conec i la propietaria de la Masia Vilasendra m'he enterat que es va casar i va escollir Les Magnòlies, ella que treballa amb tants i va escollir aquest això em dona molta seguretat i confiança i gent que ha anat a casaments que el catering era Les Magnòlies m'han dit que molt bé i l'home és molt simpàtic i ens ha inspirat molta confiança des del primer dia els preus més o menys com tots exceptant Can Jubany i el Montserrat que són més carets.
Nosaltres l final ens em quedat la Dj de Ripoll que surt molt bé de preu i ja sabem que treballa bé pq vàrem anar a un casament que ella hi estava i molt bé. La música de l'església reservada també. Ara estem preparant els marcallocs amb unes papallones uqe he vist pel forum molt xules i llavors mirarem de fer uns sabons o xocolatines amb alguna forma xula pq s'ho trobin al plan quan entrin i llavors al fina lquan no s'ho esperin els hi regalarem les fotos que fem amb els convidats ja que no es poden vendre fotos al recinte on ens casem. Llavors ara toca començar a mirar les sabates i la roba interior pel febrer anar a la primera prova, sabeu d'algun lloc? a mi m'han comentat que el tocador de la núvia i el Corte Inglés està molt bé.
I el mes que bé anem a fer tastet per escollir el menú i al fotògraf per les invitacions. Sarapia ja t'has fet les invitacions? com tenim el mateix fotògraf?jeje
L'església de Rocaprevera noies és molt xula jo he anat en algun casament i és molt maca. I a Vic m'han dit que l'església també és molt maca. Nosaltres ja està decidit el Monestir de Ripoll és molt maco i el meu xicot al ser d'aquí li fa molta ilusió.
Bueno que com sempre m'estic enrollant molt, benvinguda a les noves nuvies 2011 de Manlleu i voltants!!!
iredavid

Entrades: 38
Membre des de: dt. ago. 10, 2010 5:12 pm

EntradaAutor: pinxo11 » dl. nov. 15, 2010 12:39 pm

six&may ha escrit:hola pinxo11!!
he vist k la sarapia si casava i he mirat fotos i sembla molt maca!! a veure si aketa setmana ens hi podem acostar a veurela.moltes gràcies!!

Hola!
Vas anar a veure l'esglèsia de Rocaprevera??què et va semblar??
pinxo11

Membre des de: dt. set. 21, 2010 7:33 pm

EntradaAutor: sarapia » dl. nov. 15, 2010 6:41 pm

pinxo11 ha escrit:

Hola!

Per mi l'església de Rocaprevera té un significat especial, però també la trobo molt maca, és petita però gran, és senzilla però arreglada, no ser, per mi ho té tot.

six&may hi vas anar? ara la tenen bastant tancada perquè unes males persones hi van entrar a robar, si vols veure-la oberta, hauries de parlar amb el mossen, si vols el telèfon avisa'm i te'l passo.
Imatge

Imatge
sarapia
:: núvia experta

Entrades: 518
Membre des de: dl. des. 07, 2009 10:55 pm

EntradaAutor: sarapia » dl. nov. 15, 2010 6:43 pm

iredavid ha escrit:Hola noies!!!
He estat uns dies una mica incomunicada perquè se m'ha espatllat l'ordinador però almenys de moment ja funciona.
Perdona contestar tart pinxo11 ja que veig que ja has decidit catering. Personalment he de dir que les Magnòlies només he rebut bones referències per la gent que conec i la propietaria de la Masia Vilasendra m'he enterat que es va casar i va escollir Les Magnòlies, ella que treballa amb tants i va escollir aquest això em dona molta seguretat i confiança i gent que ha anat a casaments que el catering era Les Magnòlies m'han dit que molt bé i l'home és molt simpàtic i ens ha inspirat molta confiança des del primer dia els preus més o menys com tots exceptant Can Jubany i el Montserrat que són més carets.
Nosaltres l final ens em quedat la Dj de Ripoll que surt molt bé de preu i ja sabem que treballa bé pq vàrem anar a un casament que ella hi estava i molt bé. La música de l'església reservada també. Ara estem preparant els marcallocs amb unes papallones uqe he vist pel forum molt xules i llavors mirarem de fer uns sabons o xocolatines amb alguna forma xula pq s'ho trobin al plan quan entrin i llavors al fina lquan no s'ho esperin els hi regalarem les fotos que fem amb els convidats ja que no es poden vendre fotos al recinte on ens casem. Llavors ara toca començar a mirar les sabates i la roba interior pel febrer anar a la primera prova, sabeu d'algun lloc? a mi m'han comentat que el tocador de la núvia i el Corte Inglés està molt bé.
I el mes que bé anem a fer tastet per escollir el menú i al fotògraf per les invitacions. Sarapia ja t'has fet les invitacions? com tenim el mateix fotògraf?jeje
L'església de Rocaprevera noies és molt xula jo he anat en algun casament i és molt maca. I a Vic m'han dit que l'església també és molt maca. Nosaltres ja està decidit el Monestir de Ripoll és molt maco i el meu xicot al ser d'aquí li fa molta ilusió.
Bueno que com sempre m'estic enrollant molt, benvinguda a les noves nuvies 2011 de Manlleu i voltants!!!

L'altre dia parlant amb l'Àngels (de MOMA) em va comentar que hi havies anat, li va fer gràcia que parlem d'ella per aquí, ejejej.

Nosaltres les invitacions no les hem agafat dels fotògrafs perquè les hem fet nosaltres (al meu compte enrerra hi ha la fotografia). Segurament, a canvi de les invitacions, agafarem una fotografia nostre en gran per al menjador, jeje.

I tu com ho portes tot?
Imatge

Imatge
sarapia

EntradaAutor: sarapia » dl. nov. 15, 2010 6:45 pm

six&may ha escrit:
sarapia ha escrit:Hola,

enhorabona MartaBert!!!

Nosaltres al final no anirem al Serrat del Figraró tot i que les referències són espectaculars!
Nosaltres al final ho farem a El Montanyà![/quote

Hola sarapia!!!!
Nosaltres també vam mirar els Montanyà!!!era una de les opcons finals. A quin menjador fareu el convit??a mi em va encantar el k te les parets de pedra i uns arcs de fusta al sostre!!!!wapissimmm!!!

Hola guapa, enhorabona pel teu casament!!!

Nosaltres hem triat la Sala Matagalls, és el que dius que et va agradar de les parets de pedra i el sostre de fusta, jjej

Nosaltres també vam mirar els Masramon, el jardí és preciós, enhorabona!
Imatge

Imatge
sarapia

EntradaAutor: sarapia » dl. nov. 15, 2010 6:47 pm

six&may ha escrit:hola!!!!!
jo soc de Taradell!!!!!Ens casem el 2 de Juliol de 2011, i farem el convit a Vila dels Masramons a Vic,el lloc esta molt wapo i la noia k ho porta es molt simpatica, s'adapten molt a lo k els hi demanes hi els nuvis els fan ells k son de gel wapissims!!!!Vam a mirar el
Serrat del figaró, pero tots els dissabtes de juny i juliol estan ocupats!!!!!A mes desde fora dona la sensació k es mes gran..pero igualment també es molt wapo!!El mal de cap k tenim es k volem casarnos per l esglesia pero no savem kina???algu coneix el santuari de la mare de deu de l'ajuda a Hostalets de Balenyà??

Jo vaig anar a un casament a l'Ajuda fa uns quants anys i vaig trobar l'església molt coquetona i acollidora.
Imatge

Imatge
sarapia

EntradaAutor: pinxo11 » dl. nov. 15, 2010 7:20 pm

sarapia ha escrit:
pinxo11 ha escrit:

Hola!

Per mi l'església de Rocaprevera té un significat especial, però també la trobo molt maca, és petita però gran, és senzilla però arreglada, no ser, per mi ho té tot.

six&may hi vas anar? ara la tenen bastant tancada perquè unes males persones hi van entrar a robar, si vols veure-la oberta, hauries de parlar amb el mossen, si vols el telèfon avisa'm i te'l passo.

Sarapia tu t'hi cases oi??com és que és tan especial per tu???realment si que és l'esglèsia més maca, que haig de dir jo de nostre senyora de Rocaprevera...jajaja
pinxo11

EntradaAutor: sarapia » dl. nov. 15, 2010 9:52 pm

pinxo, la meva mare és de Torelló i he passat motls dies a casa els meus avis. Sempre hem anat a Rocaprevera per una cosa o altre i ja de ben petita, quan entro en aquesta església tinc una sensació especial, no se com explicar-ho amb paraules, però em sento molt bé quan sóc allà i, a més a més, és on es van casar els meus pares, i on el meu tiet i la meva mare es van batejar i fer la comuió. Potser per tot plegat hi tinc aquest lligam i ja des de sempre havia dit que si em casava seria allà i dit i fet. ejej
Imatge

Imatge
sarapia

EntradaAutor: pinxo11 » dl. nov. 15, 2010 10:03 pm

Ben fet!!Així m'agrada, pels Torallonencs també és molt especial...sempre hi hem pujat a fer qualsevol cosa!!!
Serà un casament molt maco!!!Rocaprevera és espectacular!!
Felicitats!
pinxo11

EntradaAutor: marisole » dt. nov. 16, 2010 9:24 am

Jo també la he vist i la veritat es tota bufona!!!!
marisole

EntradaAutor: six&may » ds. des. 18, 2010 3:13 pm

Hola a totes!!!No mm'he pogut conectar gaire per aqui...i a més encara em faig un embolic..jijji!!poc a poc...al final ens casem a l'esglesia de Taradell, ja que el meu futur es d'alla i li fa molta il·lusió!!no vaig arrribar a veure la de Rocaprevera, pero m'agradaria acostarmi per veurela..l'ajuda si que la vam a anar a veure i per fora es una monada, pero per dins la vaig trbar una miqueta petita i velleta...
six&may

Entrades: 18
Membre des de: dc. oct. 27, 2010 10:44 am

EntradaAutor: marisole » dt. des. 28, 2010 9:35 am

BONA ENTRADA D´ANY A TOTES !! :: 2011 ::
marisole

EntradaAutor: iredavid » dt. des. 28, 2010 1:32 pm

Hola noies!!!!!!!!!!!!!
Primer de tot molt bones festes i us desitjo una molt bona entrada al nou any 2011!!! Aquest serà el nostrre any!!!! Perdoneu el retard és que vaig bastant liada entre unes coses i altres.
Sarapia quan jo els hi vaig comentar (MOMA) que ens vam conèixer per aquí també els hi va fer molta gràcia jeje. Nosaltres vàrem anar el 08/12 per fer el reportatge per les invitacions i súper divertit i súper bé estem encantats és com si els coneguessim de tota la vida i no coibeix per res, serà genial cada dia ho veig més clar. Ara dijous em d'anar a recollir-les per donar-les per Cap d'Any. I pel gener ens farem un altre reportatge per posar una foto nostra al capçal del llit que fa temps que ho voliem fer i de fet ens vam fer un book amb un fotógraf de Ripoll i un desastre ho vam passar fatal per fer-nos les fotos no sabiem com posar-nos i només feia de dir-nos que fessim algu i vam estar molt coivits i quan va ser l'hora defer el quadre ens havia perdut les fotos i no ho vam poder fer i em pensat que ara és la nostra així pel casament com em faré fotos a l'habitació ja hi serà.
Noies com porteu el casament ja s'acosta això??!!!
Nosaltres a part d'anar avançant el tema de les invitacions ja em triat les cançons per l'església, ens ha costat però al final em trobat les nostres i ja li em passat a la noia que cantarà a l'església pq se les prepari. Ara ens tenim que posar a preparar els marcallocs i el sabonets artesans amb la targeta d'agraiment per posar-ho al plat. I pel gener a mirar les sbaates, la roba interior... quines ganes!!!!
iredavid

Entrades: 38
Membre des de: dt. ago. 10, 2010 5:12 pm

EntradaAutor: marisole » dc. gen. 12, 2011 6:55 pm

Està molt apagat aquest post, viam si l´animem una micaaaaaa!!!!.Que no hem tingut bona entrada d´any?????
marisole

EntradaAutor: sarapia » dj. gen. 13, 2011 8:09 am

Hola marisole,

jo vaig molt atavalada entre els examens de la universitat, la feina, la casa i el casament.
Ara, a partir de l'1 de Febrer espero poder estar per aquí donant guerra, ja que hauré acabat examens i em podré dedicar al casament! jejeje

ens anem llegint!
Imatge

Imatge
sarapia

EntradaAutor: marisole » dj. gen. 13, 2011 12:46 pm

Doncs que et vagin molt be els exàmens!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! estudia molt !!!!
marisole

EntradaAutor: sarapia » dj. gen. 13, 2011 1:12 pm

gràcies guapa!!

i tu com portes els preparatius????
Imatge

Imatge
sarapia

EntradaAutor: marisole » dj. gen. 13, 2011 6:16 pm

Jo vaig demanan aqui hi allà, no em pensava que hagués de pensar en tantes coses, i de vegades bufffff , però de moment be.
marisole

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 19 visitants