a les nuvies que duen ulleres, canviareu a lents de contacte

un gran any!

Re: a les nuvies que duen ulleres, canviareu a lents de contacte

EntradaAutor: marsal75 » dc. juny 09, 2010 2:07 pm

doncs no us dormiu gaire, perque hi han oftalmolegs (la meva per exemple) que a certa edad et diuen que no val la pena gastar-se els diners en l'operació perque al cap de 5-10 anys es torna a dur ulleres degut a la vista cansada, i a més a quanta més edat apareixen altres cosetes associades..encara que jo no vull fer com la meva àvia que amb 80 anys no porta ulleres i tota la vida portant culs de got (la van operar de catarates fa uns 10 anys)
Imatge
Imatge
marsal75
:: supernúvia

Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

EntradaAutor: cadui » dc. juny 09, 2010 2:39 pm

Marsal no és el mateix portar ulleres per la vista cansada (que normalment no es veu d'a prop) que portar-les per miopia... jo això de no veure ni tres en un burro no ho vull per tota la vida, però tampoc vull llançar els diners operant-me i que després amb el primer embaràs em torni la miopia...
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: marsal75 » dc. juny 09, 2010 2:46 pm

hi tens tota la raó, no és el mateix, però s'ha de sopesar tot: els pros i els contres
jo també estic d'acord en que seria una delicia el fet de no pensar en ulleres, que les optiques fossin els nostres grans desconeguts, que anar a la platja no fos un suplici per a la vista (no ho dic per veure la gent ens les seves formes varies, ni per la sorra, sino per veure on tens la teva tovallola i el que trepitjes) o sencillament que el que primer es posa un en llevar-se siguin les ulleres per a veure el món... pero noies hi ha una realitat i és que els anys passen i si teniu por d'operar-vos pel fet que un embaras us varii la miopia mireu-ho bé perque l'edat no perdona (jo tinc més camí fet que vosaltres cap als 40 i sé del que vaig parlant)
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: cadui » dc. juny 09, 2010 2:57 pm

Marsal jo només us transmetia una recomanació sanitària que a mi m'han fet dos dels grans oftalmòlegs que hi ha a Espanya (un d'ells amic de la família)... i per això he considerat oportú comentar-ho. Evidentment estem en un país lliure i cadascú s'opera si vol i quan vol :-)ok:
Imatge
Imatge
cadui

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: marsal75 » dc. juny 09, 2010 3:11 pm

cadui ha escrit:Marsal jo només us transmetia una recomanació sanitària que a mi m'han fet dos dels grans oftalmòlegs que hi ha a Espanya (un d'ells amic de la família)... i per això he considerat oportú comentar-ho. Evidentment estem en un país lliure i cadascú s'opera si vol i quan vol :-)ok:

no no que tens tota la raó del món i no només afecta la vista un embaràs, si algú te problemes amb les dents o amb les oïdes també, bé que el cos experimenta canvis a nivell hormonal que el poden alterar... tu millor que ningú sabràs això dedican-te al ram sanitari. Jo també comentava ho que m'havia dit la meva oftalmolega que precisament la setmana passada la vaig anar a veure
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: marteta3 » dc. juny 09, 2010 9:37 pm

Jo sóc del 2010, i estic igual, Jo porto ulleres sempre, no me les trec ni per dormir al sofà, i a vegades em dutxo amb elles i tot. A mi m'encanta anar amb ulleres, però también em fa rabia que no s'em vegin els ulls bé, com no veure la cara sense res. Així que no se que faré. Crec que començaré a provar les lentilles, però els cops que ho he fet no m'han anat massa bé. Suposo que per la cerimònia i aperitiu aniré sense, però després ja me les posaré. AIxí tindré fotos de les dues maneres.
marteta3
:: núvia rookie

Entrades: 72
Membre des de: ds. maig 29, 2010 8:09 am

EntradaAutor: annapatxi » dl. juny 14, 2010 3:15 pm

jo tambe porto ulleres, encare que no tinc gaire graduació, i fa mig any que estic probant les lentilles, pero molt de tant en tant, i no mi acabo d'acostumar, a veure si amb l'any que em queda intento posar-me-les mes soovint i m'hi vaig acostumant....sino feré com algunes de vosaltres, posarmels per la cerimonia, aperitiu,...i cuan me'n cansi posarme les ulleres.
ja veure com ho feré a mesura que passi el temps
Imatge
annapatxi

Entrades: 150
Membre des de: dt. maig 25, 2010 6:25 pm
Ubicació: Agoitz

EntradaAutor: HELENIAH » ds. juny 19, 2010 10:12 am

Yo también soy de gafas diariamente pero porque no tengo más remedio. Las mismas lentillas no las tolero mucho tiempo así que solamente me las pongo cuando salgo más arreglada los fines de semana. En mi caso me veo mucho mejor con lentillas, tengo bastante miopía y quieras que no noto que con las gafas el ojo aunque sea poco se me ve más pequeño. Así que lo tengo claro, el día de la boda usaré lentillas aunque tenga que ir renovándolas cada 2horas (espero que no me pille en el momento del sí quiero, jajaja!! *.O.-O* )
Imatge

30 abril 2011
HELENIAH

Entrades: 109
Membre des de: dg. gen. 10, 2010 3:09 pm

EntradaAutor: kevoly » dv. jul. 16, 2010 1:08 am

Yo estoy pensando a ver que hago al respecto... hasta los 18 años llevaba lentillas a diario, hasta que me dio una conjuntivitis muy fuerte y empece a rechazarlas porque al poco rato el ojo se secaba, se ponia rojo y no hacia na mas que llorar...
Me gustan mis gafas y como me quedan, pero tengo claro que no quiero casarme con ellas, pq los ojos no me lucen, no se me ve bien el maquillaje... asi que barajo 2 opciones: o vuelvo a probar las lentillas a ver como responde mi ojo, o me opero antes de navidad y me olvido de las gafas...
habra que estudiar la economia, que entre piso, boda y ¿operacion? no llegamos!! :--( jajaja
Imatge
kevoly

Entrades: 79
Membre des de: dt. gen. 05, 2010 12:24 pm

EntradaAutor: Massianya » dv. jul. 16, 2010 7:03 am

Si no esteu acostumades a dur lentilles (i en podeu dur), jo us recomano que en compreu d'questes d'un dia, i us les aneu posant dies abans.
A mi em van molt més bé que les d'un mes sencer.
Massianya

Entrades: 166
Membre des de: dc. juny 23, 2010 3:46 pm

EntradaAutor: inqueta » dv. jul. 16, 2010 8:52 am

Jo també porto ulleres i m'hi trobo la mar de bé, fins fa poc les portava vermelles igual que la Cadui. Però ara en tinc unes d'aquestes que et pots canviar les patilles i les tinc en lila i en blanc, m'encanten :-)ok:
Tinc lentilles d'aquestes "de usar y tirar" d'un dia i m'aguanten molt bé, unes dotze hores ben bones però per comoditat només me les poso algun dia per sortir, alguna boda,...
Al principi de provar-me les lentilles em costava molt posar-les i treure-les però poc a poc el teu ull i tu t'hi vas acostumant :-)ok:
El dia de la meva boda segur que portaré lentilles, però també portaré les ulleres al bolso de la mama per si de cas :-))
Imatge

Imatge
inqueta
:: núvia experta

Entrades: 976
Membre des de: dc. juny 23, 2010 10:48 am

EntradaAutor: Mari (MJM) » dv. jul. 16, 2010 10:30 am

Hola noies aixó d'operar-se és molt relatiu... Me tieta tenia la miopia parada (li pujava molt poquet) i amb l'embaràs li va pujar molt poquet, així que es va operar desprès de tenir el nen, i ara ha tingut un altre nen i no li ha pujat ni res, también diu que el que puja és tan poquet que gairebé ni s'aprecia! (NOTA ACLARATIVA: La meva tieta té 33 anys! I ja fa 4 anyets que esta operada!)

Jo mai porto lentilles perque sempre he portat ulleres i no m'agrada veure'm sense elles, formen part de mi! l'únic que me les puc anar canviant. I pel casament jo vull anar amb ulleres. Peró es una decisió molt personal... El meu novio en canvi porta ulleres también peró només per treballar pk no li agrada portar ulleres i el dia del casament portarà lentilles.
Imatge

29 d'Octubre de 2011
Mari (MJM)

Entrades: 885
Membre des de: dc. març 10, 2010 11:07 pm
Ubicació: Manresa

EntradaAutor: annapatxi » dv. jul. 16, 2010 10:56 am

inquieta, jo feré com tu, les ulleres al bolso de la mama jejej
jo tinc lentilles de un dia pero me les poso molt poc i no m'hi acabo d'acostumar...
la setmana pasada, per sanfermines me les vaig posar, per por que em tranquessin les ulleres, hi ha gent molt borratxa per alla jejej
un dia vaig aguantar 12 hores, pero va ser massa, al final ja em molestaven bastant, cuan vaig arribar a casa el primer que vaig fer es treuremeles. i un altre dia me les vaig posar i a les 6 hores me les vaig haver de treure perque em molestaven molt, tenia els ulls mooolt secs. despres vaig anar sense ulleres.
podria anar sense ulleres, tinc poca graduació, pero es que no em vull perdre res!!
Imatge
annapatxi

Entrades: 150
Membre des de: dt. maig 25, 2010 6:25 pm
Ubicació: Agoitz

EntradaAutor: Montseta28 » dv. jul. 16, 2010 4:47 pm

buffff noies jo también tinc aquest dilema!!!la veritat és que tinc poca graduació, el metge em va dir q a partir dels 25 pujava molt poc a poc, i no sé si es veritat o no però a mi m' ha passat. Ara bé de lluny em costa veure-hi bé, i es clar, el dia del casament no m' agradaria perdre´m res de res!!!una vegada vaig provar de posar-me lentilles i no vegis quin show, sóc molt aprensiva pels ulls, si veiessiu quan alguna vegada m' he hagut de posar gotes, buuffff....però bé suposo que ho provaré, intentaré posar-me-les uns mesos abans per coses puntuals i aixñi veure si el dia del casament seré capaç!!!
Imatge
Montseta28

Entrades: 168
Membre des de: dc. feb. 03, 2010 9:05 pm

EntradaAutor: marsal75 » dv. jul. 16, 2010 10:14 pm

a mi m'ha pujat tant la miopia com l'estigmatisme abans i despres dels 25 i dels 30... així que l'estadística no es pot aplicar a tothom
jo a veure si despres de l'estiu vaig a mirar-me les lents de contacte
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: Montseta28 » ds. jul. 17, 2010 8:45 am

Si, ja he dit q a mi no m' ha pujat però que no es pot generalitzar, suposo que cada un és cada un!!
Imatge
Montseta28

Entrades: 168
Membre des de: dc. feb. 03, 2010 9:05 pm

EntradaAutor: letse » dv. jul. 30, 2010 12:14 pm

Jo crec, com deia algú molt al principi, la buniketa crec, que si cada dia porto ulleres, el dia del meu casament també les duré! És com dir que el dia del meu casament em tenyiré de rossa o em faré un tall super bèstia al cabell... jo sóc aquesta, amb les meves ulleres i el meu cabell castany i llarg! I el dia del meu casament, seré la mateixa, així que... amb ulleres!
letse

Entrades: 127
Membre des de: dc. març 10, 2010 6:42 pm

EntradaAutor: FLOR RJ » dt. ago. 03, 2010 7:30 pm

Hola a todos!!
Yo llevo gafas cada dia la verdad sin ellas estoy perdida no veo nada de lejos solo de cerca pero muy de cerca jeje pero si q es verdad que siempre q salgo a cenar, de fiesta etc etc... dias mas especiales digamoslo asi pues me pongo las lentillas siempre.... eso si siempre llevo las gafas en el bolso y el kit de las lentillas para poder quitarmelas si me molestan por eso el dia de la boda ni lo pense ya que estaba segura de que queria ponerme lentillas... yo soy de las q cuando me arreglo si no me pongo las lentillas me siento rara con gafas!!! y el dia de mi boda no queria las gafas puestas!! ademas siempre las llevo de pasta en colores rojos rosas y como q con el vestido no me gustaria como me kedaria !! No aguanto todo el dia con ellas ya que me resecan muxo los ojos pero siempre llevo lagrimas q me van muy bien y lo q estoy segura q el dia de mi boda al final de la noxe seguro q acabo poniendome las gafas jeje

Las q teneis problemas con las lentillas solo con pensar q es un complemento mas ....seguro q estamos guapas igual!!

PD: llevo muxo tiempo ahorrando para operarme y me hubiese gustado antes de la boda pero no he podido todavia costearmelo todo pero bueno todo llega!!
Mi gran día 03/09/2011
Imatge
FLOR RJ
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 219
Membre des de: dt. jul. 13, 2010 10:35 am
Ubicació: Barcelona - Vallés

Anterior

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants