NÚVIES DEL 2011!!!

un gran any!

Re: NÚVIES DEL 2011!!!

EntradaAutor: marsal75 » dl. nov. 09, 2009 1:20 pm

a veure, ara tinc molts dubtes, perque de regals quants es donen i a qui
perque m'estic fent un embolic jo soleta
Imatge
Imatge
marsal75
:: supernúvia

Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

EntradaAutor: buniketa » dl. nov. 09, 2009 9:06 pm

celia_javi ha escrit:Guauuu!!! Raquel, Jordana, que guai que entreu per aquí! :) Me n'alegro de que el debat prosperi :P

Jo tinc molt clar que vull deixar el meu ram a la Verge de Montserrat, perquè allà em casaré i ella es molt especial per mi. La meva família és molt creient i són molt fervents de la Verge. El meu germà petit va néixer malalt i va passar el seu primer any de vida en una UCI. Els meus pares van passar moltes penúries amb aquest tema, però avui el meu germà està sa i fort i és un tio de lo més guai :P Ell serà el meu padrí i em regalarà el ram, per això vull que finalment el ram sigui per la Verge. Els meus pares van fer-li moltes promeses i els metges sempre han dit que això va ser un miracle... Bé, evidentment això es pot mirar de moltes maneres, però per mi la Verge de Montserrat és el símbol de que el meu germà està aquí i és el meu padrí :)

De tota manera, m'agradaria que dues de les meves amigues tinguessin el ram, sobretot per una d'elles, que és la meva millor amiga. Probablement seran les següents en casar-se! Jo havia sentit que hi ha gent que fa rèpliques del ram, això és cert? Què en penseu? Queda bé? També podria separar el ram en 3 parts, que no ho havia pensat..., però tocaran a 2 flors cadascuna, no...? Per regalar-ho a algú no sé si queda bé. Necessito les vostres opinions!! Estic feta un embolic!! Ja sé que queda molt, però em dóna la sensació que l'any que ve seguiré amb el mateix dubte... A més, hi ha una altra pega... L'única persona que em falta al casament és el meu avi, que va morir fa uns 3 anys. Però no està al cementiri, per tant... :S no sé si donar-li a la meva àvia i dir-li que això és per l'avi. Per mi donar-li a la Verge també era un símbol pel meu avi... A la meva parella també li falten 3 avis, però desde ja fa molts anys, i a mi és l'única persona que em falta i és força recent. La resta d'avis encara viuen i per molts anys sigui! Ja sé que és un tema una mica estrany però no sé amb qui parlar-ho... :S També podria donar els nuvis a les amigues, el ram a l'àvia, i fer un altre ram de flors ben gran per la Verge... Pufff, quin cacau, ho sento!!

En quant al tema del vestit, me'l regalen els meus pares, però sé que ho faran al meu gust, tinc molt bon rollo amb ells. Els meus sogres són un encant, en especial la meva sogra, mai s'han ficat en res, per tant... per aquest tema no pateixo.

En fi..., necessito la vostra opinió! Perquè... i què faig amb la resta de parelles del convit?

Hola! Jo també em caso el 2011 (14 de maig) i també ofrirem el ram de núvia a la Verge de Montserrat... de fet, espero casar-me en un altaret consagrat a ella com van fer els meus pares. Jo uniré sentiments en aquest ram: posaré 4 flors diferents o de color diferent representant els nostres avis que no hi són (en queda un, però la seva dona ja no) i els tindrem d'aquesta manera entre nosaltres, en primera fila.

El que comentes de les rèpliques del ram, jo en faré dues, i m'és igual el que em diguin, si agrada o no: sé que a les persones que els el regalaré els farà il·lusió; és més, potser els faig en plan "mini". Són les meves millors amigues i totes dues són solteres (si més no, de moment). Quant a lo de fer-ne 3 parts...potser sí que et quedarà una mica esquifit; en aquest cas, potser fer-ho en 2.
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: celia_javi » dl. nov. 09, 2009 11:30 pm

Ei, buniketa! Felicitats pel teu casament! Em penso que ens casem en dates aproximades :P

Moltes gràcies pel teu ajut. Necessitava saber si això de les rèpliques era cosa meva o es feia de veritat, jeje :P Ho havia estat pensant i crec que al final faré el que vaig pensar en un principi. Li oferiré el ram de núvia a la Verge i suposo que faré un parell de rèpliques per la meva millor amiga i una altra amb qui tenim una conya molt divertida amb això dels casaments (amiga de la meva parella). A la meva cunyada i la seva parella els donarem els nuvis del pastís, i farem més nuvis per altres parelles, que penso que hi ha gent que també fa vàries parelles de nuvis.

En fi, de moment es queda així la cosa i quan quedi menys ja revaloraré :P Amb la resta de regals ja veuré el que faig... Ara de moment em concentraré amb la data de l'església, que és el que toca i no ens deixen fer-ho fins el gener, i després reservarem fotògraf i DJ i ja començarem a comprar cosetes. De tota manera, comparteixo dubtes amb marsal75: en resum, quins regals s'acostumen a fer i a qui es solen donar?? Algú sap alguna cosa?

Espero seguir-vos llegint per aquí!! :P
Imatge
celia_javi

Entrades: 16
Membre des de: dl. nov. 02, 2009 1:08 am

EntradaAutor: Lehara » dt. nov. 10, 2009 12:12 am

gliff ha escrit:hola!!
me llamo Raquel y soy de les franqueses, aunq mi segunda casa es canovelles, jeje, es q he visto una xica de x alli ;)
me parece muy interesante el tema q habeis sacado. yo personalmente llevo casi ya 8 años aguantando q mis suegros se metan en todo!! y en la boda os digo q no se lo voy a permitir, también os digo q me ha costado unos cuantos años aprender q no me afecte nada de lo q dicen o hacen! ;P el otro dia mi futuro se empeño a llevar a nuestras madres al restaurante antes de elegirlo definitivamente y como siempre mi madre le encanto y mi suegra solo ponia pegas. lo bueno es q stoy tan convencida de q es ese restaurante q no me convence otro x mucho q digan! jajaja ahora para el año q viene nos keremos ir a vivir juntitos y entonces vamos a hacer nuestra vida de verdad y no djaremos q se metan!
a las q hablais de lo del vestido yo os digo x experiencia propia q prefiero comprarmelo yo a q como me lo kieren comprar otros sean estos los q decidan, nonononono :--(
ah! la boda también la pagamos nosotros y sin ayudita de nadie... bueno me parece q sera del banco! jaja. a mi todos los q me preguntan q kiero de regalo les digo q me den dinero para pagar el cubierto. mi madre dice q qda mal xro prefieo ser clara a q me traigan una tostadora!! xq con eso no hacemos nada!! jajaja
ah!! lo del ramo yo también estuve pensando entre muchas opciones y la q mas me llaman son darselo a mi mama o llevarselo a mis dos abuelas al cementerio. se puede hacer un ramo q dsp se divida en dos y llevarselo. y me parece q sta ultima es la q haré al final.
y os digo una cosita en mi boda las tradiciones las vamos a tirar x los suelos!! jajaja, no, me refiero q xq hay q seguir segun q tradiciones si en verdad nos gustaria hacer otra cosa? x ejemplo lo del ramo, se le da a la siguiente pareja q se vaya a casar, xro a mi me hace mal ilusion eso de mis abuelas, xq no hacerlo? por supuesto os llevareis criticas, xro a mi personalmente va a ser mi dia y los q me conozcan de verdad saben el xq de muxas cosas.
bueno siento ser tan pesada :-) xro llevo dias leyendoos y hoy me he puesto las pilas, jajaja
un besito muy fuerte y feleicidades x la boda!!! aunq seamos a las unicas q nos haga ilusion x ahora!! jajaja xq yo también me encontrado eso deq el 2011 sta muy lejos!! :--( xro es nuestro año!! *.-o-o.*

Raquel bonita siento lo de tu suegra metiche.... Yo se lo que es tener una suegra (ex-suegra gracias a dios) de esas malvadas de culebron venezolano,y es horrible y muy duro... Haces bien bonita, en que no te afecte,yo nunca lo conseguí y me costó una larga enfermedad!!!
Nosotros también nos lo pagamos todo x nuestra cuenta (seguramentecon ayuda del banco claro), yo ya no pido favores,así no pido permiso....
El ramo, aunque queria regalarlo a una amiga, no se si lo dividiré en 2 paralos abuelos de Fernan, que ya no están ninguno, o hacerle 2 replicas... Ya veremos como va la economia.
Ya tienes fecha?? Y restaurante???
Besines!!!
Imatge
Imatge
Lehara
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1272
Membre des de: dl. set. 28, 2009 4:28 pm

EntradaAutor: buniketa » dt. nov. 10, 2009 10:00 am

celia_javi ha escrit:Ei, buniketa! Felicitats pel teu casament! Em penso que ens casem en dates aproximades :P

Moltes gràcies pel teu ajut. Necessitava saber si això de les rèpliques era cosa meva o es feia de veritat, jeje :P Ho havia estat pensant i crec que al final faré el que vaig pensar en un principi. Li oferiré el ram de núvia a la Verge i suposo que faré un parell de rèpliques per la meva millor amiga i una altra amb qui tenim una conya molt divertida amb això dels casaments (amiga de la meva parella). A la meva cunyada i la seva parella els donarem els nuvis del pastís, i farem més nuvis per altres parelles, que penso que hi ha gent que també fa vàries parelles de nuvis.

En fi, de moment es queda així la cosa i quan quedi menys ja revaloraré :P Amb la resta de regals ja veuré el que faig... Ara de moment em concentraré amb la data de l'església, que és el que toca i no ens deixen fer-ho fins el gener, i després reservarem fotògraf i DJ i ja començarem a comprar cosetes. De tota manera, comparteixo dubtes amb marsal75: en resum, quins regals s'acostumen a fer i a qui es solen donar?? Algú sap alguna cosa?

Espero seguir-vos llegint per aquí!! :P

Mira, això dels regals és molt flexible, cadascú fa i desfà segons li sembla.
Tradicionalment: el ram hauria d'anar a una amiga soltera o que està a punt de casar-se; els nuvis del pastís a la següent parella en casar-se; la lliga de la núvia hauria de ser pel solter de la festa (o per una amiga soltera)...

Però avui, es poden donar tants rams, nuvis o lligues com vulguis o necessitis. Jo donaré dos rams (perquè el meu l'oferiré a la Verge com a homenatge als avis), no sé quants nuvis (depén de la situació del moment), lligues... donaré "minilligues" tant a nois com a noies solters i les faré jo amb una targeteta simpàtica (si més no, aquesta és la idea inicial, ja veurem més endavant...)

Ja se t'aniran acudint cosetes, ja veuràs, només que voltis una mica pel foro, les idees aniran creixent que no t'imagines com!
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: marsal75 » dt. nov. 10, 2009 10:36 am

aixo de les minilligues, com t'ho faras buniketa?? es que jo tinc un cunyat i potser el meu germà que si no canvien les coses (i haurien de canviar força) seguiran solter per aquelles dates (té més numeros de tenir parella el meu germà) i em faria gracia regalar als dos una lliga.. a veure si els apareix una bona mossa que els tregui la tonteria que porten a sobre
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: buniketa » dt. nov. 10, 2009 11:08 am

marsal75 ha escrit:aixo de les minilligues, com t'ho faras buniketa?? es que jo tinc un cunyat i potser el meu germà que si no canvien les coses (i haurien de canviar força) seguiran solter per aquelles dates (té més numeros de tenir parella el meu germà) i em faria gracia regalar als dos una lliga.. a veure si els apareix una bona mossa que els tregui la tonteria que porten a sobre

jejje... mira, la minilliga no és més que una versió reduïda de la lliga tradicional, però és que així, enlloc de posar-se-les a la cama, se les poden posar al canell, com una pulsera.
La meva intenció és comprar en alguna merceria blonda elàstica (n'hi ha de molts tipus, mides i colors, la qüestió és trobar la que t'agradi) i vull comprar-la per metres, així talles la que et convé. Cuses els dos extrems i allí on hi ha la unió pots posar-hi algun llacet o floreta, o depén de com sigui la blonda no cal ni això. És fàcil! Em sembla...

A l'hora d'entregar-les... si és poca gent, pots fer-ho de la manera usual: amb una música sexy, el nuvi et treu la lliga i la dóna a qui heu escollit. En el meu cas, com que és bastanta gent potser fem paquetets i quan entrem donem un tomb més gran, saludant els convidats, passant entre les taules i repartint-les amb una targeteta simpàtica.
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: marsal75 » dt. nov. 10, 2009 11:27 am

doncs em sembla que ho faré, perque no en vull portar pas dos.. sino es una mica cansat treure's dues lligues jaja
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: buniketa » dt. nov. 10, 2009 12:10 pm

marsal75 ha escrit:doncs em sembla que ho faré, perque no en vull portar pas dos.. sino es una mica cansat treure's dues lligues jaja

Home! També pots fer trampa, dona! Jo portaré la meva i no la donaré a ningú. Pots portar la teva i posar-te les altres en el moment que les aneu a entregar... una visiteta al WC o al cuartet de la núvia (cada cop més, els restaurants et faciliten una habitació per a tu) i ja està!
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: marsal75 » dt. nov. 10, 2009 12:37 pm

si si tambe havia pensat aixo, que jo vull guardar tot el que porti aquell dia, igual que ha fet la meva mare, que encara de tant en tant treu el seu vestit i el renta per a que no se li posi pas groc, i ja en fa 35 anys!!
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: gliff » dt. nov. 10, 2009 7:47 pm

mercy lehara! no es q sea solo mi suegra, son los dos. digamos q son de aqllos xapados a la antigua y muy tradicionales, y nosotros somos todo lo contrario.jeje. y yo soy la q les roba a su hijo, no la q lo hace feliz. y las peleas con eso del ajuar me tiene loca!aix q li farem. se intenta llevar. ya casi los tengo dominados! jeje

eso de los regalillo q comentais os digo como lo hicieron en las ultimas bodas q fui:
- la liga a kien tu kieras, normalmente a solter@s, xro si kieres darsela a una amiga especial... xq no? yo tengo pensado darsela una a una prima y otra al padrino. aunq tengan pareja! y la mia me la guardo yo!
- las parejitas, de peluche, para los futuros q se casen. yo como tendria tropecientas, he decidido darlos solo ha los mas cercanos y q lleven bastante tiempo. ( lo de la pareja de peluche no me hace gracia, si se os ocurre otra cosa q regalar acepto sugerencias.) :-)
- la parejita del pastel, se le da a la futura pareja q se case o tenga planes ya! yo regalare las otras de peluxe y la del pastel me la qdo yo :)
- un regalo especial a los padres y hermanos.
- si es el cumple de alguien, un pastel de xuxes o algun regalito si sabeis los gustos.
- se puede dar algo especial a alguien: en una boda a una xica le dieron un vibrador plantado en unas flores, era una broma xro q era adecuado para el trato con la xica claro!! yo x ejemplo habra algo especial para nuestros amigos del ekipo exo por nosotros! y le keria hacer un detalle a mis amigas de la universidad.
- sin olvidar los detallitos para todos los invitados y si sois de los q fuman, pos lo tipico de los cigarros y puros.

lo de las tradiciones olvidarlo un poco, xq yo he oido ya muxas versiones!! abajo las tardiciones!! >.-<:
gliff
:: núvia rookie

Entrades: 59
Membre des de: dc. oct. 21, 2009 8:23 pm

EntradaAutor: marsal75 » dt. nov. 10, 2009 8:12 pm

supongo que lo de las tradiciones cada uno se lo va montando al gusto del consumidor

yo en un principio tengo claro que una liga para mi cuñado y otra para mi hermano (si es que aun no tiene pareja), luego para la mami y la suegra un detallito que aun no sé que es (me gustaria un ramo de flores o un jarron bien bonito o una figura tipo lladró), y luego a las abuelas pues algun detallito tambien (esperemos que las dos lleguen al 2011, que las tenemos que hacer bailar), luego a sus dos hermanos que tiene pareja pues una parejita y a su primo tambien (que es casi como su 4 hermano), luego a los amiguetes... bueno a la unica pareja del grupo que esta casada una cigüeña jaja.. (porque ninguna más se va a casar, solo hay dos más.. el resto chicos solteros)
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: celia_javi » dc. nov. 11, 2009 5:49 am

OK, noies, merci a totes!! Veig que el que dieu s'acosta força a la idea que jo tenia, i així encara me'n vaig fent una millor :P Jo no vaig a cap casament desde que era petita, per tant... no sé res de res sobre aquests temes!

Jo tinc un arxiu "Notas" a l'ordinador on em vaig apuntant el que se'm va acudint, jeje, perquè no se m'oblidi res quan arribi el moment de fer-ho. Ja tinc unes ganes boges de que entrem al 2010!! Ja sé que ho he dit mil cops, jaja, però no deixo de pensar-ho... Quan tingui la data de l'església ja podré començar a fer tot i fer-ho oficial arreu, començar a preparar i deixar lligats més detalls... Quina ilu!

Me n'alegro molt, d'anar-ho compartint amb vosaltres :) Ja us aneu apuntant a la llista?? Em penso que no, eh?? Vinga, animeu-vos, que així anem seguint-nos!! Petonets!!
Imatge
celia_javi

Entrades: 16
Membre des de: dl. nov. 02, 2009 1:08 am

EntradaAutor: marsal75 » dc. nov. 11, 2009 8:15 am

buah aviat necessitaré una altre llibreta per apuntar les coses, la porto sempre a sobre perque en qualsevol moment se m'acut alguna cosa
com aquests dies no tinc gaires coses extres a fer pel matí, mentres estic arreglant la casa vaig escoltant la musica que hi tinc i vaig apuntant la que estaria bé per a tal cosa o per a tal altre, i de quin cd la he tret per a despres fer, quan tingui una mica més de temps, un arxiu a l'ordinador amb les possibles cançons i ensenyar-se-les al colega.
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: gliff » dc. nov. 11, 2009 1:01 pm

jaja, marsal75, yo ya tengo hexa la carpetita en el pc con las canciones posibles, jajaja >.-<:
gliff

Entrades: 59
Membre des de: dc. oct. 21, 2009 8:23 pm

EntradaAutor: marsal75 » dj. nov. 12, 2009 6:39 pm

i una pregunta sobre una cosa que m'ha vingut ara mateix al cap.... porten rellotge les nuvies??? es una pregunta tonta.. pero mentres estava fent fotocopies a la feina m'ha vingut al cap
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: kasia25 » dj. nov. 12, 2009 6:45 pm

Jejejeje! bona pregunta!!! doncs jo no en portaré pq no en porto mai, no per res més!!!
Imatge
kasia25
:: núvia experta

Entrades: 588
Membre des de: dc. oct. 07, 2009 5:46 pm

EntradaAutor: buniketa » dj. nov. 12, 2009 7:09 pm

marsal75 ha escrit:i una pregunta sobre una cosa que m'ha vingut ara mateix al cap.... porten rellotge les nuvies??? es una pregunta tonta.. pero mentres estava fent fotocopies a la feina m'ha vingut al cap

Això depén de tu, com tu vulguis. Segons et trobis més còmoda... Jo encara no ho sé. Fa un temps hagués estat impensable que anés sense rellotge, i fa més d'un any que el meu rellotge és el del mòbil... ja veurem més endavant a veure què acabo fent.
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: macu1313 » dj. nov. 12, 2009 7:51 pm

yo la verdad es que no creo que lleve reloj pq no utilizo,soy de las de buniqueta,cojo el movil.A mi personalmente no me gusta mucho en las novias como queda el reloj a parte ese dia no hay que mirar la hora,hay que disfrutar como en vacaciones.Asi que fuera relojes :--( ..jejeje
Imatge
macu1313

Entrades: 877
Membre des de: ds. set. 12, 2009 9:36 pm

EntradaAutor: marsal75 » dj. nov. 12, 2009 8:05 pm

yo lo pregunto más que nada porque para mi el reloj es como los pendientes o las gafas: en cuanto me levanto me lo pongo
tendré que vigilar entonces el verano anterior con el sol para que no me deje marca, porque teneis razon: no queda bien y ese dia el tiempo no existe
Imatge
Imatge
marsal75

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants