Quin tipus d'impediments et van posar? La veritat és que se suposava que m'havien d'enviar algun correu i tal però no m'han dit res, i què volts que et digui... no me'n refio gaire. Potser la millor manera seria anar-hi personalment i fer-me ben pesada, no?

L'any passat vaig anar a un casament a la Prats: el lloc és espectacular, preciós, i el menjar també, però personalment em fallen les excessives atencions: dues coses especialment, que les cambreres vesteixin amb la còfia i semblin serventes de l'Atlanta dels anys 20 i sobretot que a l'hora de ballar no ens deixaven ballar perquè les tenim tota l'estona a sobre amb la mopa. Repeteixo que fins aquell moment en què vaig veure això de la festa, pensava que jo també ho celebraria allí. Suposo que tot va a gustos i és negociable. Insisteixo que tota la resta era PERFECTE, així que segur que si t'agrada i decidiu fer-ho allí us anirà superbé perquè són grans professionals. Que consti que el que expresso és una opinió personal, eh? que no vull molestar ningú...