BODES LLEIDA

un gran any!

Re: BODES LLEIDA

EntradaAutor: buniketa » dv. oct. 09, 2009 4:08 pm

Moltes gràcies Nuvolet!

Quin tipus d'impediments et van posar? La veritat és que se suposava que m'havien d'enviar algun correu i tal però no m'han dit res, i què volts que et digui... no me'n refio gaire. Potser la millor manera seria anar-hi personalment i fer-me ben pesada, no? :-/

L'any passat vaig anar a un casament a la Prats: el lloc és espectacular, preciós, i el menjar també, però personalment em fallen les excessives atencions: dues coses especialment, que les cambreres vesteixin amb la còfia i semblin serventes de l'Atlanta dels anys 20 i sobretot que a l'hora de ballar no ens deixaven ballar perquè les tenim tota l'estona a sobre amb la mopa. Repeteixo que fins aquell moment en què vaig veure això de la festa, pensava que jo també ho celebraria allí. Suposo que tot va a gustos i és negociable. Insisteixo que tota la resta era PERFECTE, així que segur que si t'agrada i decidiu fer-ho allí us anirà superbé perquè són grans professionals. Que consti que el que expresso és una opinió personal, eh? que no vull molestar ningú...
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: buniketa » dv. oct. 09, 2009 4:17 pm

Per cert...

com porteu els preparatius? La veritat és que jo ja he començat a fer moltes cosetes, tinc bastantes idees, fins i tot la distribució de les taules!és que estic una mica impacient, jejeje... >.-<:

M'agradaria trobar alguna manera original de presentar els detalls als convidats:ja els tinc decidits, fins i tot els tindré a les meves mans abans d'acabar aquest any! És que hem pensat que d'aquesta manera podem anar pagant a poc a poc i ja ho tindrem preparat... Se us acut res? No voldria que fos el típic cistell amb moltes puntilletes... m'agradaria més una safata de mimbre, però original, fins i tot amb fil-ferro... :star::

Ostres! Com xerro! :..:
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: gemmaijordi2011 » dv. oct. 09, 2009 4:36 pm

Benvinguda buniketa!

Enhorabona pel dia de la boda, que sapiguis que el 14 de Maig és un dia ideal, és el meu sant!jejeje!!De la mateixa manera nosaltres no ho fem aquest dia, i el dia de Sant Jordi també descartat per que és el sant del Jordi i així ni un ni l'altre, vam decidir el 30/4/09 perque fem 80 mesos junts (una excusa com una altra)!!

Pel que fa als detalls dels convidats nosaltres es que no en tenim ni idea, estem super il·lusionats amb el tema de la boda, però per una altra banda ho veiem tan lluny, i ara etem primer que tot amb el restaurant ja hem anat a visitar:
Mas de Txep, Petit Català, Castell del Remei... Però és que no ens aclarim, no tenim clar on (sabem que el Palau de Margalef i la Boscana-Resquitx no que ja s'hi van casar els germans del Jordi).

Nuvolet haviem pensat nosaltres també anar a preguntar a la Prats, però si aneu el cap de setmana hem podries fer cinc cèntims del que et diran, preus i tal (ja sigui per missatge privat). També aprofito per oferir tota la informació que hem recollit nosaltres dels altres tres llocs!
Imatge
Imatge
gemmaijordi2011
:: núvia experimentada

Entrades: 343
Membre des de: dc. set. 23, 2009 4:06 pm

EntradaAutor: cadui » dv. oct. 09, 2009 5:29 pm

NUVOLET ha escrit:ANdaaa que wuaiii menuda currada els vostres noviets!!! segur que al meu no se l'hi acudeix res de això, les sorpreses sempre se les dono jo... pero bueno cadascú es com és!!! jejeejejej

Pero molt romàntiques nenes ehh!!!!!! :-()-) m'encanten!!!!

potser sí que et dóna una sorpresa beeen gran!! el meu novio no ha sigut mai de fer detalls, ni de donar-me sorpreses... però amb aquesta us asseguro que vaig ben servida per una temporada jajaja! ::love::
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: cadui » dv. oct. 09, 2009 5:38 pm

benvinguda al fòrum buniketa i enhorabona pel vostre casament!!! nosaltres si tot va segons el previst, ens casarem una setmana exacta abans que vosaltres... però a Barcelona. Som de Lleida com totes vosaltres però com que vivim a Barcelona ens és més còmode organitzar-ho aquí.

Deu ni do!! ho porteu tot molt avançat eeeh???!! i jo que encara no tinc ni la data confirmada per l'església... ufff! perquè fins al novembre no obren llistes pel 2011... així que al final hauré de córrer igual! nosaltres sols hem mirat per internet alguns restaurants, però com que volem tenir lligada la data a l'església primer, doncs no hem anat a veure cap ni hem demanat pressupost..., només estem buscant idees de tots els preparatius. Però vaja que en uns dies, la cosa canviarà i llavors començarem a mirar-ho tot!! Així que ja us podré anar explicant.

I pel que fa al que dius de com presentar els regals a l'hora de donar-los, passat pels fòrums d'aquest any i del 2010 que segurament les noies ja han parlat del tema -en tenir-ho més proper- i et poden fer cinc cèntims.

Ens veiem!!!!
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: arbecub » dv. oct. 09, 2009 7:48 pm

Bona tarda a totes!!!!

nosaltres ho vam ficar en una cistella de mimbre forrada amb roba.

gemmaijordi et dius igual que jo!!!!!

nosaltres vam anar a una boda akest setembre al palau de margalef i tot va estar moooolt be!!!

si algu vol anar a l'Espigol jo li recomano al 100% pq nosaltres ho vam fer alla i va ser tot genial!!!!
CRONICA: viewtopic.php?p=2472990#2472990

Imatge

GEMMAIANTONI 18/07/2009
arbecub
:: núvia de platí

Entrades: 4168
Membre des de: dj. oct. 23, 2008 12:55 pm
Ubicació: Arbeca

EntradaAutor: buniketa » ds. oct. 10, 2009 12:23 am

Arbecub, guapa, que em pots ensenyar alguna foto? És per anar agafant idees.

La veritat és que nosaltres vam buscar primer el restaurant perquè és el que em penso que va més sol·licitat; de totes maneres, tenim feta una reserva del dia, sense senyal ni res. Molt serà que no trobem cap església que ens agradi a tota Lleida, no? :-))
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: NUVOLET » ds. oct. 10, 2009 9:01 am

Buniketa per a res em molesto, jo vaig anar a la Prats a una boda i vaig quedar encantanda, si que hi ha coses que potse es passen de massa pijerio, intentaré de parlar amb ells, però es que se que vaig a lo segur, en la meva opinió ho saben fer molt be.

Més temes a la Seu vella, a veure inconvenients almenys per mi... ah també al octubre hem tenier que trucar o enviar email i no ho han fet. Em van dir que en dissabte en principi no es podien celebrar bodes o que tindrien que ser a partir de les 19:30h i jo vull fer una boda pel mati, per la raó que tota la familia del meu novio es de fora i la gent gran si ha de tornar cap a la nit mes aviat matinada ho trobo una mica incovenient, i no se perque sempre he dit que em casaria al mati així em dura la festa tot el dia jejejej, i que en principi la boda es millor que fos en divendres o diumenge i jo no ho vull això. Però bueno que encara tot estava a l'aire que tenien que acabar de decidir horaris i coses, potse si que tens raó i millor que ens hi presentem fisicament a la Seu...

Contans quins detallets tens??? jo els tinc pensats, però res de comprats encara, als homes botelletes de ví (em dedico aquest món) i a les dones tinc varies idees, m'agradaría fer els detallets jo... :-)
Imatge
Imatge
NUVOLET
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1295
Membre des de: dv. set. 11, 2009 11:25 am
Ubicació: lleida

EntradaAutor: arbecub » ds. oct. 10, 2009 9:11 am

buniketa ha escrit:Arbecub, guapa, que em pots ensenyar alguna foto? És per anar agafant idees.

La veritat és que nosaltres vam buscar primer el restaurant perquè és el que em penso que va més sol·licitat; de totes maneres, tenim feta una reserva del dia, sense senyal ni res. Molt serà que no trobem cap església que ens agradi a tota Lleida, no? :-))

wpa de fotos dels detalls preparats al restaurant nomes tinc els dels crios, et fico una foto igualment.
els detalls dels homes ho vam deixar amb les caixes que ja anaven.

aki et passo la foto

DSC_8695.jpg

si necessiteu alguna altra cosa jo us ajudo!!!
un peto
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.

Imatge

GEMMAIANTONI 18/07/2009
arbecub

EntradaAutor: arbecub » ds. oct. 10, 2009 9:19 am

NUVOLET ha escrit:Buniketa per a res em molesto, jo vaig anar a la Prats a una boda i vaig quedar encantanda, si que hi ha coses que potse es passen de massa pijerio, intentaré de parlar amb ells, però es que se que vaig a lo segur, en la meva opinió ho saben fer molt be.

Més temes a la Seu vella, a veure inconvenients almenys per mi... ah també al octubre hem tenier que trucar o enviar email i no ho han fet. Em van dir que en dissabte en principi no es podien celebrar bodes o que tindrien que ser a partir de les 19:30h i jo vull fer una boda pel mati, per la raó que tota la familia del meu novio es de fora i la gent gran si ha de tornar cap a la nit mes aviat matinada ho trobo una mica incovenient, i no se perque sempre he dit que em casaria al mati així em dura la festa tot el dia jejejej, i que en principi la boda es millor que fos en divendres o diumenge i jo no ho vull això. Però bueno que encara tot estava a l'aire que tenien que acabar de decidir horaris i coses, potse si que tens raó i millor que ens hi presentem fisicament a la Seu...

Contans quins detallets tens??? jo els tinc pensats, però res de comprats encara, als homes botelletes de ví (em dedico aquest món) i a les dones tinc varies idees, m'agradaría fer els detallets jo... :-)

nosaltres pels homes vam fer un tap de vi que a la vegada es decantador i despres a les dones els detalls els va fer la meva padrina, us fiko una foto

DSC_8700.jpg
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.

Imatge

GEMMAIANTONI 18/07/2009
arbecub

EntradaAutor: buniketa » ds. oct. 10, 2009 10:23 am

Nosaltres fa un parell d'anys vam tenir com a 4 casaments el mateix any, i ens vam trobar que els detalls que ens van fer a gairebé totes les festes van ser el mateix: els típics posavasos per a les dones, tan típics que ja no sabía on posar-los. Van deixar de ser pràctics per quedar-se a un racó o al fons d'un calaix. Bé, llavors vam decidir que faríem uns detalls més pràctics: als homes una miniatura de licor i per a les dones una miniatura de perfum. A més, estic pensant si posaré a l'hora del ball un cistell de sabates còmodes (i barates) perquè les dones es canviïn de calçat. :hmm::

Què us sembla?
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: arbecub » ds. oct. 10, 2009 10:31 am

buniketa ha escrit:Nosaltres fa un parell d'anys vam tenir com a 4 casaments el mateix any, i ens vam trobar que els detalls que ens van fer a gairebé totes les festes van ser el mateix: els típics posavasos per a les dones, tan típics que ja no sabía on posar-los. Van deixar de ser pràctics per quedar-se a un racó o al fons d'un calaix. Bé, llavors vam decidir que faríem uns detalls més pràctics: als homes una miniatura de licor i per a les dones una miniatura de perfum. A més, estic pensant si posaré a l'hora del ball un cistell de sabates còmodes (i barates) perquè les dones es canviïn de calçat. :hmm::

Què us sembla?

buniketa, aixo del calçat es mooolt bona idea!!!!

jo si puc ja et passare una foto del detalls dels homes....

Imatge

GEMMAIANTONI 18/07/2009
arbecub

EntradaAutor: NUVOLET » ds. oct. 10, 2009 2:15 pm

Si lo de possar calçat més comode per a les dones ja ho tinc pensat, chancles dels chinos en una cistelleta i amunt jejeje
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: cadui » ds. oct. 10, 2009 8:08 pm

jo també havia pensat posar unes quantes sabates més còmodes per a les dones... pq com que sempre acabem amb mal de peus... doncs crec que ho agrairan!! ah també havia pensat deixar al bany de dones un cistell "d'emergència" amb algun fil i agulla per si hi ha un imprevist, tirites per si els surten tocadures, tampax i compreses... perquè són coses que tampoc es solen portar als mini-bolsos jejeje! :-)ok:

i pel que fa als detalls no en tinc ni idea!!! em vull mirar amb calma alguna de les moltes webs que m'han recomanat a veure si trobem alguna cosa que ens agradi... arbecup són molt xulos els detalls que vau donar a les dones! la teva padrina està feta una artista!!
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: NUVOLET » dl. oct. 12, 2009 9:44 am

Holaaaa.... estic contenta perquè ja tenim restaurant *.-o-o.* *.-o-o.* :-///:
Finalment hem decidit la Prats, ja vam anar a parla i tot molt be, hem donen molta seguretat i confiança, i se que surtirà tot perfecte. Ara ja sol hem queda buscar el lloc de la cerimonia i ja hem podré treure un bon pes de sobre.

Bueno noies acabeu de passar bon pontet!!!!!
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: gemmaijordi2011 » dl. oct. 12, 2009 11:18 am

Nuvolet, aixi que a la Prats finalment? Nosaltres és una possibilitat que contemplem, però ens han donat males referències de la mestressa que es veu que ho té tot supercontrolat i com qui diu et fa anar a toc de xiulet. Ara que bé, suposo que deu ser cosa de parlar-ho amb ella. Enhorabona per l'elecció!!
Imatge
Imatge
gemmaijordi2011

Entrades: 343
Membre des de: dc. set. 23, 2009 4:06 pm

EntradaAutor: NUVOLET » dl. oct. 12, 2009 11:41 am

Jo també anava una mica condicionada pels comentaris que havia sentit, aveure la dona és una mica especial, però a mi em va fer sentir molt be en tot moment, em va donar molt bon tracte, i apart el que porta més el tema de la boda és el seu fill,ja d'una altra manera de pensar i tal. El seu lema principal es: que et fem la boda dels teus somnis a la teva mida. Si que ho té tot molt controlat, però no hi ha cap problema en que tu fassis les sorpreses que vulguis possis la música que vulguis i tal.
Els meus pares van estar fa poc en una boda allí i tot super be i els nuvis van fer moltes coses de sorpreses, i els amics també a ells, així que per això puc estar tranquila.
També hem parlat amb el Resquitx, bueno miravem la boscana la finca, está molt be també, pero jo volia alguna cosa més aprop de Lleida i valorant totes les opcions ens hem decidit per la Prats.
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: cadui » dl. oct. 12, 2009 12:11 pm

doncs enhorabona Nuvolet!!! ja tens una cosa menys en què pensar!! si no és molta indiscreció em pots dir per quant surt el cobert?? preu aproximat sols eeh?? és curiositat... per cert, un veí dels meus pares és el xef de la Prats i, algun cop hem fet dinars/sopars amb els veïns i et puc ben assegurar que és un manetes a la cuina!!!
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: NUVOLET » dl. oct. 12, 2009 12:17 pm

Gràcies!!!!

El plat encara no l'hem triat llavors hi ha diferents preus segons el que tu eligeixis, va de 125 euros cap amunt... ah i entra una hora mes de discoteca i barra lliure que en altres, aquí son 3,5h.
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: cadui » dl. oct. 12, 2009 12:27 pm

ok gràcies Nuvolet! era sols curiositat de saber més o menys com van els preus a Lleida. Nosaltres ens casem a Barcelona perquè estem vivint aquí i ens és més fàcil organitzar-ho tot aquí... encara no hem mirat res de restaurants, perquè primer volem tenir confirmada la data a l'església -anem al revés que vosaltres :-) - però si voleu, ja us comentaré quan ho sàpiga com van els preus per aquí. Enhorabona per la vostra elecció!
Imatge
Imatge
cadui

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants