NUVOLET ha escrit:Si que es veritat que massa pijeries, jo hi ha coses que no vull, per exemples els violinistes, pero lo demés es que m'encanta i el meu pare (que m'ajuda a pagar la boda) vol que ho fassi allí desde sempre així que si no passa res...
I el tema del castell, mira l'any passat una amiga meva es va casar i va pagar 600 euros, ara que jo he parlat amb ells ja m'han dit que 800...a l'octubre m'han de trucar i dir-me tot segur ja que ara están fent els nous horaris i tal... no ho se, apart dels diners, es que lo mes segur que els dissabtes no ets pots casar o solament a les 7 i pico de la tarde, et pots casa divendres i diumenge, jo no puc fer una boda diumenge o divendres perquè molta familia es de fora i es un pal per a ells... a part que el diumenge em van dir que també hauria de ser per la tarde, i jo vull fer-la pel matí. Ja veurem...
També he pensat en fer-la en l'ajuntament has estat en cap, he trucat i m'han dit que a la sala caben mes de 150 persones i también poden estar de peu i tal.... Tu has estat en alguna en la Paeria???
Buenoo quin rollo he soltat jejejeje
No, no hi estat a cap a l'ajuntament...la veritat es que jo ho vull fer pel civil i mai hi he anat a cap...així que...no sé ni com ho vull!!!!
l'únic que tinc clar que ho volem fer al mateix restaurant,,,jardí, sla apart...no sé però no mourens gaire per que nosaltres ens vindrà tota la familia de fora, de fet no som de Lleida, només hi treballem