2011

un gran any!

Re: 2011

EntradaAutor: jo mateixa » dc. set. 16, 2009 6:48 pm

NUVOLET ha escrit:Si que es veritat que massa pijeries, jo hi ha coses que no vull, per exemples els violinistes, pero lo demés es que m'encanta i el meu pare (que m'ajuda a pagar la boda) vol que ho fassi allí desde sempre així que si no passa res...

I el tema del castell, mira l'any passat una amiga meva es va casar i va pagar 600 euros, ara que jo he parlat amb ells ja m'han dit que 800...a l'octubre m'han de trucar i dir-me tot segur ja que ara están fent els nous horaris i tal... no ho se, apart dels diners, es que lo mes segur que els dissabtes no ets pots casar o solament a les 7 i pico de la tarde, et pots casa divendres i diumenge, jo no puc fer una boda diumenge o divendres perquè molta familia es de fora i es un pal per a ells... a part que el diumenge em van dir que també hauria de ser per la tarde, i jo vull fer-la pel matí. Ja veurem...

També he pensat en fer-la en l'ajuntament has estat en cap, he trucat i m'han dit que a la sala caben mes de 150 persones i también poden estar de peu i tal.... Tu has estat en alguna en la Paeria???

Buenoo quin rollo he soltat jejejeje *.-o-o.*

No, no hi estat a cap a l'ajuntament...la veritat es que jo ho vull fer pel civil i mai hi he anat a cap...així que...no sé ni com ho vull!!!!
l'únic que tinc clar que ho volem fer al mateix restaurant,,,jardí, sla apart...no sé però no mourens gaire per que nosaltres ens vindrà tota la familia de fora, de fet no som de Lleida, només hi treballem
Imatge
jo mateixa
:: núvia rookie

Entrades: 120
Membre des de: dt. set. 01, 2009 10:46 am

EntradaAutor: NUVOLET » dj. set. 17, 2009 6:42 am

Clar... ja ho havia pensat fer-ho en algún restaurant tot junt, però es que m'agrada mes fer-lo en algún lloc de la meva ciutat, no se... coses meves... jejejeje

Molt be, ja m'aniras dient el que decideixes wapa!!!!! :-)
Imatge
Imatge
NUVOLET
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1295
Membre des de: dv. set. 11, 2009 11:25 am
Ubicació: lleida

EntradaAutor: jo mateixa » dj. set. 17, 2009 3:37 pm

NUVOLET ha escrit:Clar... ja ho havia pensat fer-ho en algún restaurant tot junt, però es que m'agrada mes fer-lo en algún lloc de la meva ciutat, no se... coses meves... jejejeje

Molt be, ja m'aniras dient el que decideixes wapa!!!!! :-)

:-/Doncs ja veus, no soc de lleida però hi vivim i hi treballem, ja em sap greu no fer-ho a casa però per problemes personals m'estimo més no tenir cap ensurt aquell dia..." més val prevenir que lamentar, no???"

Tot i els molts problemes que tinc, ningú em podrà treure la ilusió ni vull que m'amarguin el dia....
Imatge
jo mateixa

EntradaAutor: NUVOLET » dj. set. 17, 2009 4:30 pm

Clar que si!! ningú t'ha de treure la ilusió del teu casament perque ha de ser un dels dies mes feliços de la nostra vida, així que passi lo que t'hagi passat aquell dia fora tots els mals rollos i a disfrutar, ja sigui casanos en iglesies, restaurants, castells, ajuntaments o allà on sigui, i a més lo millor està envoltat per la gent que de veritat t'estimes!!! ::love::
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: gemma y sergio » dv. set. 18, 2009 12:18 pm

Hola,
Soy Gemma y tampoco sé muy bien como va esto, me podeis ayudar?
Gracias.
Por cierto también me caso en 2011!
gemma y sergio

Entrades: 2
Membre des de: dl. set. 14, 2009 8:13 pm

EntradaAutor: Dreams0411 » dv. set. 18, 2009 12:53 pm

gemma y sergio ha escrit:Hola,
Soy Gemma y tampoco sé muy bien como va esto, me podeis ayudar?
Gracias.
Por cierto también me caso en 2011!

Muchas felicidades por tu boda gemma y sergio :-)ok: pues basicamente aki cojemos ideas para nuestras bodas, sobretodo cosas que alomejor por si sola no te se ocurririan!hay varios apartados donde encontraras desde listas de restaurantes y de sitios monisimos, de fotografos, de restaurantes donde niñas ya tienen reservado su fecha y van comentando sobre ese mismo etc etc vamos ke por aki encontraras todo lo que necesites para tu boda y si no esta una de dos... o lo buscas en foros antiguos por ejemplo 2009 que estan en su año y ya lo tienen finikitao practicamente to o formulas tu duda en este, el 2011 donde veremos si entre todas ayudamos!
Dreams0411
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 611
Membre des de: dg. març 29, 2009 5:28 pm

EntradaAutor: cadui » ds. set. 19, 2009 10:47 pm

hola noies!

Nuvolet i jomateixa, jo també sóc de Lleida però ens casem a Barcelona al maig del 2011 perquè ens fa il·lusió casar-nos a la ciutat on vam començar a conviure i de fet, vivim aquí des de fa dos anys i ens és més còmode preparar-ho tot aquí a pesar de que farem desplaçar a tota la família i amics. No estic massa posada en com està el tema ara per casar-se a Lleida doncs ja us dic que jo estic mirant per Barcelona però tinc dues amigues que es casen a l'abril del 2011 allà i potser en alguna cosa us puc donar un cop de mà i sinó ja sabeu que per aquí ens ajudem les unes a les altres en tots els preparatius i compartim l'emoció del procés.

Jo avui estic molt il·lusionada perquè he anat a l'esglèsia de Santa Maria del Mar (la que em escollit) i m'he trobat amb que feien una boda!!! una mica més i ploro de l'emoció que m'ha entrat de pensar que en poc més d'un any i mig seré jo la que farà el caminet cap a l'altar del braç del meu pare ::love:: no sé si sóc jo sola... però des de que vam decidir de casar-nos (nosaltres també portem 6 anys sortint!!) m'emociono amb facilitat!

Bé, estem en contacte. Una abraçada!
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: NUVOLET » dg. set. 20, 2009 7:37 pm

Hola cadui!!! em sento molt identificada amb tu amb el tema de l'emoció, quan penso en la meva boda (i mira que encara queda...) molts cops m'emociono i penso seré tonta... però am consola saber que no sóc l'unica... jejjeje

Deu ser preciosa aquesta esglesia tothom ho diu, donc molt be ja ens aniràs contant cosetes wapa!!!

:-)ok:
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: jo mateixa » dl. set. 21, 2009 3:21 pm

cadui ha escrit:hola noies!

Nuvolet i jomateixa, jo també sóc de Lleida però ens casem a Barcelona al maig del 2011 perquè ens fa il·lusió casar-nos a la ciutat on vam començar a conviure i de fet, vivim aquí des de fa dos anys i ens és més còmode preparar-ho tot aquí a pesar de que farem desplaçar a tota la família i amics. No estic massa posada en com està el tema ara per casar-se a Lleida doncs ja us dic que jo estic mirant per Barcelona però tinc dues amigues que es casen a l'abril del 2011 allà i potser en alguna cosa us puc donar un cop de mà i sinó ja sabeu que per aquí ens ajudem les unes a les altres en tots els preparatius i compartim l'emoció del procés.

Jo avui estic molt il·lusionada perquè he anat a l'esglèsia de Santa Maria del Mar (la que em escollit) i m'he trobat amb que feien una boda!!! una mica més i ploro de l'emoció que m'ha entrat de pensar que en poc més d'un any i mig seré jo la que farà el caminet cap a l'altar del braç del meu pare ::love:: no sé si sóc jo sola... però des de que vam decidir de casar-nos (nosaltres també portem 6 anys sortint!!) m'emociono amb facilitat!

Bé, estem en contacte. Una abraçada!

Moltes felicitats cadui!!! bé ja en som més de lleida!!!!
Doncs jo estic igual que tu, jo no soc de lleida però per cosetes personals ens casarem aquí lleida, de moment tenim pensat fer-ho al mateix restaurant o sinò pot ser a la Paeria (encara que a mi no m'agrada massa)...tant es fer moure a la familia, em sembla que aquest dia a ningú li fa peresa agafar el cotxe i sobretot si es per a passar-s'ho bé!!

Bé ja anirem comentant per aquí, un petò.
Imatge
jo mateixa

EntradaAutor: mimartin » dj. oct. 01, 2009 5:50 pm

Hola!
Jo també soc de Lleida, ens voliem casar al 2011, pero per problemes ho haurem de deixar per al 2012 :(
Nuvolet, hem podries tindre informada sobre el que et diuen els de la Seu Vella? Esq a mi tambe m'agradaria fer-ho alla.
Gracies
Imatge
mimartin
:: núvia experimentada

Entrades: 351
Membre des de: dj. feb. 19, 2009 4:57 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: cadui » dj. oct. 01, 2009 6:39 pm

hola noies,
quin greu Mimartin que ho hagueu de deixar pel 2012, però mirem el costat bo del retràs i pensa que així tant la nuvolet com jomateixa et podran informar ben informada de tot el que vagin mirant per la boda a Lleida.

Doncs si Nuvolet, l'esglèsia de Sta Maria del Mar és preciosa... si teniu oportunitat de venir a Barcelona no dubteu en anar a veure-la, us encantarà!!

Per cert, ja tinc dues amigues que es casen el dia de Sant Jordi del 2011 a Lleida així que com veieu cada cop som més les lleidatanes que ens casem!!
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: NUVOLET » dj. oct. 01, 2009 10:15 pm

Hola mimartin!! quina pena que ho tinguis que aplaçar pero mira-ho pel canto bo, sabràs un munt de coses i podràs preparar-la d¡allò mes be...

Del tema de la Seu Vella, si no canvien molt les coses, jo al final no ho faré... lo que em van dir es que totes les bodes han de ser a partir de les 19h... i dissabtes dificilment, així que hauria de ser divendres o diumenge, que el preu també ha pujat sobre uns 800 euros... pero que al octubre teoricament me trucaran per confirmarmeu tot, així que ja t'aniré contant... Jo lo més segur que ho faci a la Paeria.

Ah i si te vols passar tenim post de les nuvies de lleida 2011 ja!!!
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: mimartin » dv. oct. 02, 2009 10:13 am

NUVOLET ha escrit:Hola mimartin!! quina pena que ho tinguis que aplaçar pero mira-ho pel canto bo, sabràs un munt de coses i podràs preparar-la d¡allò mes be...

Del tema de la Seu Vella, si no canvien molt les coses, jo al final no ho faré... lo que em van dir es que totes les bodes han de ser a partir de les 19h... i dissabtes dificilment, així que hauria de ser divendres o diumenge, que el preu també ha pujat sobre uns 800 euros... pero que al octubre teoricament me trucaran per confirmarmeu tot, així que ja t'aniré contant... Jo lo més segur que ho faci a la Paeria.

Ah i si te vols passar tenim post de les nuvies de lleida 2011 ja!!!

Moltes gràcies per la informació.
Ja vec que cada vegada possen més impediments per a que es faci alguna cosa a la Seu Vella (ells s'ho perden!)
I tant que m'hi passare!!!
Imatge
mimartin

Entrades: 351
Membre des de: dj. feb. 19, 2009 4:57 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: cadui » dv. oct. 02, 2009 11:12 am

hola,

doncs si que posen impediments a la Seu Vella no??? és una llàstima perquè és l'única que té un encant especial i sobretot per aquelles parelles que són nascudes a Lleida... en fi, ells s'ho perden perquè ningú ens xafarà el nostre gran dia eeeh??!!
Apa que cada dia ens queda menys!!! :-)ok:
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: gemmaijordi2011 » dc. oct. 07, 2009 10:54 pm

Hola noies!
Bé hi ha algunes que ja ens coneixem al forum de Lleida! Avui que hi ha una mica més de temps dono un tomb per altres vies de conversació,quina sorpresa també trobar-os per aquí!!!
La veritat és que casar-te (tan al 2010, 2011 i 2012) és una emoció impresionant! Jo l'altre dia vaig passar pel costat d'una botiga de vestits de núvia i no em vaig poder resistir d'entrar a preguntar per quan sortien les coleccions i quan seria millor per comprar-me el vestit pel 2011!! I vaig sortir super feliç d'allí!! M'omplia una sensació al cos molt estranya però alhora satisfactoria!!!!
Continuarà......
Imatge
Imatge
gemmaijordi2011

Entrades: 343
Membre des de: dc. set. 23, 2009 4:06 pm

EntradaAutor: NUVOLET » dj. oct. 08, 2009 6:20 am

Si si estem per tot arreu les lleidatanes jejeje...
AH si vas entrar??? i que et van dir?? jo també he estat apunt d'entrar moltes vegades, pero ayyyy no m'atreveixo encara :-/

Bueno ja ens explicaràs!!!
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: cadui » dj. oct. 08, 2009 8:20 pm

jo em faig farts de mirar webs de cases de núvies per internet sempre que estic sola a casa... i tot i ser via telemàtica, també tinc aquesta bonica sensació que dius Gemma!! Però com diu la Nuvolet jo tampoc m'he atrevit a anar encara a cap botiga. Què et van dir??? pel que he sentit el millor és començar a mirar vestit quan faltin entre 6 i 9 mesos per la boda. Et van parlar de preus??? on vas anar??? si no és massa preguntar clar! ::love::
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: gemmaijordi2011 » dv. oct. 09, 2009 4:44 pm

No vaig parlar de preus, vaig parlar més de quan surten les col·leccions, pensava que n'hi havia més d'una, i la senyora super amable em va dir que la col·lecció surt un cop a l'any i que ara sortia la del 2010 i les dates de sortida es la primera setmana d'Octubre, hem va preguntar per quan era la meva boda i al dir-liq ue per l'abril del 2011 hem va dir que hem podia esperar a l'Octubre del 2010 ara que no ho deixes passar ni un dia, perqué llavors si que seria just, ella em va dir que abans del Pilar ja tenia tots els vestits i/o catalegs de la nova temporada i llavors escollir per tenir temps de demanar vestit (sino el tenia) i fer els "arreglos" que fossin necessaris.
Imatge
Imatge
gemmaijordi2011

EntradaAutor: gemmaijordi2011 » dv. oct. 09, 2009 4:47 pm

Que m'he descuidat del lloc!!!jejeje!
Vaig anar a una botiga a Osca (és que durant la setmana i algun cap de setmana visc a Osca degut a temes laborals) però no descarto passar per una botiga de Lleida i si més no a la fira DeNuvis agafar catalegs i preguntar!!
També tenia pensat amb la meva mare es desplaçar-nos a la passarel·la Gaudi Nuvies, però encara no hi ha res decidit!
Imatge
Imatge
gemmaijordi2011

EntradaAutor: cadui » dv. oct. 09, 2009 5:24 pm

ok guapa! moltes gràcies per compartir la informació que et varen donar!
Imatge
Imatge
cadui

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants