Noies de Manresa y poblacions del costat

un gran any!

Re: Noies de Manresa y poblacions del costat

EntradaAutor: KRYSTA » dl. oct. 25, 2010 5:42 pm

Hola noies!!!!

Yo em casaré el 10/07/2011 a Vila Vallbona (Monistrol de Montserrat), va 3 anys vem anar a una boda d'uns amics y ens va agradar moltissim. El tema espai, es molt intim y a més tens el restaurant + esglesia al mateix recinte..y el paissatge de fons amb la Muntanya de Montserrat es impressionant, amb la possibilitat de pujar al monastir. Y el menjar també es un altre motiu, ja que tot estaba molt bó.
Imatge
KRYSTA
:: núvia rookie

Entrades: 61
Membre des de: dl. oct. 25, 2010 4:47 pm

EntradaAutor: Mari (MJM) » dl. oct. 25, 2010 9:07 pm

iyj ha escrit:Bones!!

Doncs si me'l passesis em faries un favor.. Estem totalment perduts!! jeje bueno tambe portem molt poquet miran.. On us caseu vosaltres? Nosaltres anirem diumenge a la fira de nuvis de Barcelona a veure si agafem alguna idea..
Motes grcies wapa!!!

Com va anar per torre Busquet?i per la fira de Barcelona? Estaven Cal Puntes de Gironella i La Garriga de Castelladral.

La pregunta del millon que busques i et passo el llistat en funció del que busquis. Cerimonia civil o religiosa, restaurant o càtering, tot a un lloc o a prop, on puguin dormir els convidats...

Jo em caso prop de Solsona és un hotel i es diu Can Puig. Molt maco, todo en 1.

KRYSTA ha escrit:Hola noies!!!!
Yo em casaré el 10/07/2011 a Vila Vallbona (Monistrol de Montserrat), va 3 anys vem anar a una boda d'uns amics y ens va agradar moltissim. El tema espai, es molt intim y a més tens el restaurant + esglesia al mateix recinte..y el paissatge de fons amb la Muntanya de Montserrat es impressionant, amb la possibilitat de pujar al monastir. Y el menjar també es un altre motiu, ja que tot estaba molt bó.

Felicitats!! Jo vaig anar a veure Vila Vallbona és molt bonic, amb unes vistes espectaculars a Montserrat! Jo no el vaig triar a causa de la forma que té el menjador i perque jo buscaba un lloc on es poguessin quedar a dormir els convidats. Peró has fet una bona elecció!
Imatge

29 d'Octubre de 2011
Mari (MJM)
:: núvia experta

Entrades: 885
Membre des de: dc. març 10, 2010 11:07 pm
Ubicació: Manresa

EntradaAutor: Al&Bel » dc. oct. 27, 2010 10:18 am

Hola i yj;
Una altre del bages però que he estat molt perduda últimament.
Nosaltres vem anara a veure Torre Busquet i dir que és un lloc molt bonic. La noia que ho porta és un encant i es nota que viu molt la seva feina. No hi ha lloguer de finca i fan una boda al dia. La qualitat del menjar per tot el que vem veure és una pasada ja que ells mateixos són cuiners i inclús treballen com a catering en altres llocs. En el preu del menú està inclós el DJ i la florista, montatge cerimònia,..., i tot plegat, L'única cosa que no està inclós és el fotògraf.Et recomano que ho vagis a veure i tingueu vosaltres mateixos les vostres impressions!!!!
Sort i ja ens diràs alguna cosa!
Al&Bel

Entrades: 110
Membre des de: dl. abr. 19, 2010 7:04 pm

EntradaAutor: iyj » dc. oct. 27, 2010 2:49 pm

Hola maques!!
Q tal? Al final despres de mirar bastant ens quedem amb Can Macià!! *.-o-o.* Es el lloc que més ens agrada i el tracte fenomenal!!
Moltes gracies a totes per les vostres opinions!!
I q tal? Com aneu de preparatius? Nosaltres només tenim el restaurant de moment.. Hem mirat algun fotograf pero de moment res..
Un petonas!!
iyj

Entrades: 9
Membre des de: dc. set. 29, 2010 2:57 pm

EntradaAutor: Mari (MJM) » dc. oct. 27, 2010 5:52 pm

iyj ha escrit:Hola maques!!
Q tal? Al final despres de mirar bastant ens quedem amb Can Macià!! *.-o-o.* Es el lloc que més ens agrada i el tracte fenomenal!!
Moltes gracies a totes per les vostres opinions!!
I q tal? Com aneu de preparatius? Nosaltres només tenim el restaurant de moment.. Hem mirat algun fotograf pero de moment res..
Un petonas!!

Jo también vaig anar a visitar can Maciá!! Am les parres al costat, una zona molt àmplia per aparcar... Bona elecció!!!

Preparatius? bufff! jo de moment he deixat el tema boda aparcadet, anem a les fires peró per agafar idees i mirar diferents destinacions pel viatge. Jo m'he plantat amb el restaurant, fotògrafs, anells i marcasitios (em portava de cap haver de posar una targeteta amb el nom de cada convidat!).
Imatge

29 d'Octubre de 2011
Mari (MJM)

EntradaAutor: iyj » dc. oct. 27, 2010 7:50 pm

Hola Mari!
Q bona jeje!! Si la veritat es q acabes amb el cap una mica inflat... Jo ara acabare de mirar be els fotografs i volia ja començar a mirar vestis.. alguna ha mirat els vestits de nuvia a Manresa? Es q a mi m'han dit que es millor mirar per Barcelona.. no se..
iyj

Entrades: 9
Membre des de: dc. set. 29, 2010 2:57 pm

EntradaAutor: Mari (MJM) » dc. oct. 27, 2010 8:33 pm

Jo tinc una amiga que es casa al juliol i s'ha comprat el vestit a Pronovias de Manresa i està encantada. Jo vull fer ruta primer per Manresa, perque a Barcelona hi ha més vestits, peró té un petit poblema... que esta a 1 horeta llarga de Manresa i que has d'anar a fer-te les proves de vestit allà i que si tens algun problema a última hora t'agafa una mica lluny.
Imatge

29 d'Octubre de 2011
Mari (MJM)

EntradaAutor: SUYI » dv. des. 03, 2010 7:19 pm

Hola guapes!!!

Jo sóc de Castellbell i el Vilar, em caso el 07 de maig del 2011 a la Basílica de Montserrat! ::love::

Ho celebrem a Finca Sesoliveras (Igualada) i el vestit l'he comprat a Mis mag Núvies a Manresa (Fantàstica atenció).

Salutacions!!!
SUYI

Entrades: 135
Membre des de: dt. nov. 23, 2010 10:45 am

EntradaAutor: Mari (MJM) » ds. des. 04, 2010 3:08 pm

Hola Suyi!!! Benvinguda.

Vas anar a mirar a alguna altra botiga de Manresa o per aqui aprop??
Imatge

29 d'Octubre de 2011
Mari (MJM)

EntradaAutor: SUYI » dc. des. 08, 2010 12:56 pm

Mari (MJM) ha escrit:Hola Suyi!!! Benvinguda.

Vas anar a mirar a alguna altra botiga de Manresa o per aqui aprop??

Hola Mari!

Tenia hora a Desma i Núvies dBlanc totes al voltant de Mis mag Núvies. Però com que em van donar un tracte tant bò a Mis Mag i em van aconsellar tant bé no m'ho vaig pensar dos cops i vaig quedarme amb el vestit allà!

El meu vestit és el Cartago de Sant Patrick! Senzill però elegant! ::love::

Petonets guapa!
SUYI

Entrades: 135
Membre des de: dt. nov. 23, 2010 10:45 am

EntradaAutor: Mari (MJM) » dc. des. 08, 2010 1:16 pm

El vestit és preciós!!!! M'encanta! Ja tinc ganes d'anar a mirar el meu! Ja queda menys de 2 mesos!
Imatge

29 d'Octubre de 2011
Mari (MJM)

EntradaAutor: Tukinet » dg. gen. 09, 2011 9:55 pm

Hola noies!!

Jo no soc de Manresa, pero aquest Juliol em caso al Torre Busquet :) M'agradaria saber si el coneixeu i si alguna s'ha casat o es casarà allà. On creieu que es un bon lloc per fer-se el reportatge de fotos? ja que el jardí del restaurant és petitet...

Gracieees!
Tukinet

Entrades: 19
Membre des de: dl. oct. 18, 2010 3:30 pm

EntradaAutor: Mari (MJM) » dc. maig 11, 2011 4:45 pm

Hola reinetes del Bages, com anem?? Ja ho tenim tot enllestit?
Imatge

29 d'Octubre de 2011
Mari (MJM)

Anterior

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants