iyj ha escrit:Bones!!
Doncs si me'l passesis em faries un favor.. Estem totalment perduts!! jeje bueno tambe portem molt poquet miran.. On us caseu vosaltres? Nosaltres anirem diumenge a la fira de nuvis de Barcelona a veure si agafem alguna idea..
Motes grcies wapa!!!
Com va anar per torre Busquet?i per la fira de Barcelona? Estaven Cal Puntes de Gironella i La Garriga de Castelladral.
La pregunta del millon que busques i et passo el llistat en funció del que busquis. Cerimonia civil o religiosa, restaurant o càtering, tot a un lloc o a prop, on puguin dormir els convidats...
Jo em caso prop de Solsona és un hotel i es diu Can Puig. Molt maco, todo en 1.
KRYSTA ha escrit:Hola noies!!!!
Yo em casaré el 10/07/2011 a Vila Vallbona (Monistrol de Montserrat), va 3 anys vem anar a una boda d'uns amics y ens va agradar moltissim. El tema espai, es molt intim y a més tens el restaurant + esglesia al mateix recinte..y el paissatge de fons amb la Muntanya de Montserrat es impressionant, amb la possibilitat de pujar al monastir. Y el menjar també es un altre motiu, ja que tot estaba molt bó.
Felicitats!! Jo vaig anar a veure Vila Vallbona és molt bonic, amb unes vistes espectaculars a Montserrat! Jo no el vaig triar a causa de la forma que té el menjador i perque jo buscaba un lloc on es poguessin quedar a dormir els convidats. Peró has fet una bona elecció!