TROBADA NÚVIES 2011!! 17-12-11 sí!!!!

un gran any!

Quin tipus de trobada us agradaria fer?

L’enquesta ha acabat el dv. oct. 07, 2011 7:33 am

Dinar
3
20%
Sopar
0
No hi ha cap vot
Cap de setmana a casa rural
6
40%
Sortida d'un dia amb alguna activitat
0
No hi ha cap vot
Benenar-sopar
6
40%

Vots totals : 15

Re: TROBADA NÚVIES 2011!! 17-12-11 ?

EntradaAutor: marsal75 » dc. des. 14, 2011 10:14 am

aairinn ha escrit:
marsal75 ha escrit:no pateixis noia per les peloteres, perque el millor d'elles són les reconciliacions.... a més és la salsa de la relació, sempre i quan no siguin per a coses molt i molt importants. A mi el meu sempre em diu que no es compra més miniatures, ni més jocs de la xbox ... i que ha fet? doncs comprar-se més tancs i a sobre comprar-se una xbox nova i un parell de jocs

És tan majo el Nino... jajajaaja Ell intenta no comprar-ne més però no pot, va pel carrer i li criden! jijiji

si si el criden... i aixó que porta una setmana i pico sense els audifons i els sent perfectament jajajaj
Imatge
Imatge
marsal75
:: supernúvia

Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

EntradaAutor: aairinn » dc. des. 14, 2011 10:15 am

Veus, Marta?! Si el Nino no comprés aquestes cosetes, la Nime no tindria feina, pobra...

A veure noies, les que treballeu ja sé que arribareu sobre quarts de tres o les tres al restaurant, però les que no treballem aquest dissabte, a quina hora voleu quedar? Quedem cap a quarts de dues o les dues per fer un vermutillo abans de dinar i començar-nos a posar al dia o què???
Imatge
Imatge
aairinn
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2367
Membre des de: dc. maig 26, 2010 1:54 pm

EntradaAutor: aairinn » dc. des. 14, 2011 10:16 am

marsal75 ha escrit:
aairinn ha escrit:
marsal75 ha escrit:no pateixis noia per les peloteres, perque el millor d'elles són les reconciliacions.... a més és la salsa de la relació, sempre i quan no siguin per a coses molt i molt importants. A mi el meu sempre em diu que no es compra més miniatures, ni més jocs de la xbox ... i que ha fet? doncs comprar-se més tancs i a sobre comprar-se una xbox nova i un parell de jocs

És tan majo el Nino... jajajaaja Ell intenta no comprar-ne més però no pot, va pel carrer i li criden! jijiji

si si el criden... i aixó que porta una setmana i pico sense els audifons i els sent perfectament jajajaj

Confirmat que no li calen audífons, doncs. Quin panxot de riure al restaurant, quan hi penso, amb la cambrera dient-li que si no el sentia i ell amb els audífons a la mà, quina imatge... jajajaj!!!
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: Nime » dc. des. 14, 2011 10:27 am

aairinn ha escrit:Veus, Marta?! Si el Nino no comprés aquestes cosetes, la Nime no tindria feina, pobra...

A veure noies, les que treballeu ja sé que arribareu sobre quarts de tres o les tres al restaurant, però les que no treballem aquest dissabte, a quina hora voleu quedar? Quedem cap a quarts de dues o les dues per fer un vermutillo abans de dinar i començar-nos a posar al dia o què???

Eso, eso XDDDDD

A mi ja m'aniria bé quedar cap a les 2, que hauré de marxar cap a les 6 que tinc berenar d'aniversari de la cunyada i així puc fer servir més la "sin hueso" xD
Mis ideas en: www.lapetrona.com

Imatge
Nime
:: núvia de bronze

Entrades: 1736
Membre des de: ds. feb. 12, 2011 8:10 pm

EntradaAutor: Lisbeth » dc. des. 14, 2011 11:37 am

les gironines ja farem cap, que tenim un parell d'horetes de trajecte
La crònica dels dies més feliços de la meva vida AQUÍ

Imatge
Lisbeth

Entrades: 2156
Membre des de: dg. nov. 28, 2010 1:09 am

EntradaAutor: aairinn » dc. des. 14, 2011 12:32 pm

Lisbeth ha escrit:les gironines ja farem cap, que tenim un parell d'horetes de trajecte

Que fareu cap ja ho suposo xatina!!! No us voldríem posar falta! Però per saber sobre quina hora fareu cap per no arribar i quedar-me sola com una mussola, no sé si m'enteneu...
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: Lisbeth » dc. des. 14, 2011 12:45 pm

si guapi si, vull dir que no em veig en cor de precisar l'hora... neujor:-)

ja em fa el pes el que tu dius, ja...

i per cert, lo del meu aniversari no va arribar a baralla... però morritos sí, carambes! xxkiss:: xxkiss:: mira, cadascú ho celebra com vol neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Imatge
Lisbeth

EntradaAutor: aairinn » dc. des. 14, 2011 1:10 pm

Lisbeth ha escrit:i per cert, lo del meu aniversari no va arribar a baralla... però morritos sí, carambes! xxkiss:: xxkiss:: mira, cadascú ho celebra com vol neujor:-) neujor:-) neujor:-)

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Menys mal que no va arribar la sang al riu nena, si no quina manera més bèstia de celebrar el primer cumplemes!!!!!!

Per l'hora d'arribada, ja concretarem més endavant, a mesura que aneu dient quines podrien ser les vostres hores de sortida. xxcool
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: marsal75 » dc. des. 14, 2011 1:29 pm

jo he quedat amb la Kel sobre les 13.15 més o menys i diu que tenim una horeta aprox fins allà, així que calculeu que arribarem al voltant de les dues i mitja
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: cadui » dc. des. 14, 2011 6:04 pm

ei noies! jo encara no he concretat res amb la Míriam, però em va dir que sortia a les dues del curs... així que més o menys en una horeta estarem allà!

la Mireia m'ha enviat un missatge dient-me que li és del tot impossible venir dissabte. He enviat un mail a les noies de Cal Ble perquè en teoria teníem fins ahir per confirmar, espero que no ens cobrin el seu plat... us mantinc informades de seguida què em responguin ok?

Preparades per fer petar la xerrada a base de bé i trobar-vos una mini-sorpreseta? jiji!
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: marsal75 » dc. des. 14, 2011 6:14 pm

cadui ha escrit:ei noies! jo encara no he concretat res amb la Míriam, però em va dir que sortia a les dues del curs... així que més o menys en una horeta estarem allà!

la Mireia m'ha enviat un missatge dient-me que li és del tot impossible venir dissabte. He enviat un mail a les noies de Cal Ble perquè en teoria teníem fins ahir per confirmar, espero que no ens cobrin el seu plat... us mantinc informades de seguida què em responguin ok?

Preparades per fer petar la xerrada a base de bé i trobar-vos una mini-sorpreseta? jiji!

jo estic preparada... només que avui m'he llevat afonica amb un bon refredat, pero ni així penso callar gaire, sino divendres a la nit pendré la meva medicina preferida contra l'afonia: gelat de xocolata *.O.-O*
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: Lisbeth » dc. des. 14, 2011 6:18 pm

marsal75 ha escrit:
cadui ha escrit:ei noies! jo encara no he concretat res amb la Míriam, però em va dir que sortia a les dues del curs... així que més o menys en una horeta estarem allà!

jo estic preparada... només que avui m'he llevat afonica amb un bon refredat, pero ni així penso callar gaire, sino divendres a la nit pendré la meva medicina preferida contra l'afonia: gelat de xocolata *.O.-O*

de primeres en llegir que estaves afònica he pensat :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.:
però quan has dit el remei.... *.O.-O* *.O.-O* *.O.-O* *.O.-O* *.O.-O*

olé tu!

Imatge
Lisbeth

EntradaAutor: JiG » dc. des. 14, 2011 6:46 pm

Noietes!!! a principis de setmana també em semblava que m'estava posant malalta :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: Déu meu!!! poca em vull perdre la trobada del dissabte jo >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: sembla que el meu refredat s'ha estroncat... i que duri!!!!!!! em sap greu si us porto virus... jejejeje
Com bé ha dit la Su, les gironines ja arribarem, encara no tenim clar quan... ::bna// ::bna// ::bna//
Imatge
JiG

Entrades: 1903
Membre des de: ds. feb. 27, 2010 8:12 pm

EntradaAutor: inhus » dc. des. 14, 2011 7:56 pm

Hola noies. Em sap greu, però com diu la Carol, no podré venir el dissabte. Espero que el restaurant no posi cap problema perquè no puc pagar 30 euros per un dinar que no faré. Avisar amb tres dies d'antelació hauria de ser suficinet, que això no és una boda.

Carol, si et diuen que no és possible ja parlaré jo amb ells directament.
Imatge
Imatge
inhus
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1161
Membre des de: dl. març 29, 2010 5:12 pm

EntradaAutor: miriamS » dc. des. 14, 2011 8:55 pm

Hola noietes,

sento haver estat una mica despistada però avui he tingut junta d'avaluació i he estat la setmana liada entre preparar això i buscant el material que necessito per als regals de nadal, que com que aquest any la economia no està molt esplèndida, farem regals handmade per als de casa xx:-D

Mireia, quina llàstima que no puguis venir... ara haurem de montar-ne un altra per a l'any vinent per a que poder-nos conèixer! >.-<: >.-<: >.-<:

Carol, acabo de veure el que em deies a la meva crònica de quedar a les 14h C/Sant Quintí i em va perfecte! Així que si et sembla quedem així, ok?

Tinc moltes ganes de veure-us guapes! Així que a abrigar-vos de valent totes i a cuidar-vos molt, amb gelats de xocolata o el que faci falta, que no vull cap baixa el dissabte, eh! :-)0(-:

Carol, ens tens ben intrigades amb la sorpreseta... :-/
miriamS

Entrades: 1088
Membre des de: dv. nov. 12, 2010 5:27 pm
Ubicació: Tortosa

EntradaAutor: cadui » dc. des. 14, 2011 9:12 pm

Mireia és una pena que no puguis venir... tenia moltes ganes de tornar-te a veure!! als del restaurant els he dit que per motius personals molt importants no podies venir, a veure si així no ens posen pegues i no ens fan pagar, si més no el total... encara no ha contestat, si veig que demà al llarg del matí no em diu res la trucaré directament. Com que ja tinc la teva sorpreseta també, li donaré a la Irene que segur que és més fàcil que et vegi ella abans que jo :-)ok:

Míriam si sortissis abans o el què sigui avisa'm ok? jo procuraré venir un pèl abans de les 14h per estar a punt :-)[]/ :-)[]/

A les noietes refredades molta xocolata calentona i a les afòniques, glopejos d'aigua amb bicarbonat que desinflama la gola ràpid, ràpid neu:-D

Vane manifiéstate que sólo faltas tú!!! Al final vas con Marta y Raquel o con Míriam y conmigo??

xiques què en un tres i no res la estem liant grossa ::bna// ::bna//
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: marsal75 » dc. des. 14, 2011 9:16 pm

Que es prepari Catalunya que les nuvies del 2011 edtan aqui!!!!!!!! Be nuvies..... ara senyores casades
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: Nime » dc. des. 14, 2011 11:12 pm

Jo avui he anat a comprar una coseta per al dinar... sorpresa sorpresa wikiwiki::-) wikiwiki::-) wikiwiki::-) wikiwiki::-)
Mis ideas en: www.lapetrona.com

Imatge
Nime

Entrades: 1736
Membre des de: ds. feb. 12, 2011 8:10 pm

EntradaAutor: aairinn » dj. des. 15, 2011 11:09 am

En tres dies la liem parda!!! ueeeeeeeee A veure, aquí res de posar-se malaltones, aguantant a tope totes!!! Jo també estci tenint una setmana raruna, però dissabte penso estar al 200%, si convé i m'agafa mal de gola, ja faré el remei de la Marta. Ho sento Carol, però prefereixo gelat de xoco abans que bicarbonat...jijiji

Mireia, ja et vaig dir que em sabia molt greu que no puguessis venir, espero que els del restaurant no hi posin cap pega.

Per cert, com que veig que la cosa va de sorpresetes, jo també us portaré una coseta, hand made, com els regals de nadal de la Míriam, necessito temps per acabar-ho de pulir però espero que us agradi!

Ens veiem dissabte xurris!!!! xxkiss:: xxkiss:: xxkiss::
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: cadui » dj. des. 15, 2011 11:26 am

nenes m'acaba de trucar la noia del restaurant. Diu que ha parlat amb tothom i què és impossible que no ens cobrin el cobert de la Mireia perquè ja han fet les comandes i ja ha passat el plaç de la darrera confirmació... una merda!

He mentit com una bellaca a veure si ens lliurem... *.O.-O* *.O.-O* Mire no és per cridar el mal temps eeh?! però li he dit que es tractava d'un assumpte greu personal i com que semblava que passava de tot, li he dit que a un familiar molt proper li ha donat un infart... sembla que he tocat la seva fibra empàtica i m'ha dit que tornaria a parlar amb qui calgués perquè no ens cobrin aquell cobert ja que això ens pot passar a tots i no és previsible... *.O.-O* *.O.-O* M'ha dit què em dirà alguna cosa però que no sap si ho aconseguirà. Us mantinc informades eeh?!

aix quantes sorpresetes esteu preparant no?? jiji!
Imatge
Imatge
cadui

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants