LISTA FOTOGRAFOS

un gran any!

Re: LISTA FOTOGRAFOS

EntradaAutor: JS » dl. maig 31, 2010 2:56 pm

Per les que som poc (o millor dit, gens) fotogèniques això del fotògraf és una tortura!!!! :.0.-0.:
JS
:: núvia rookie

Entrades: 123
Membre des de: dj. juny 11, 2009 5:35 pm

EntradaAutor: snake35 » dj. jul. 01, 2010 4:21 pm

Bon dia noies!!!
Jo em vaig casar el 21 de maig i el dilluns vam anar a veure les fotografies del casament. Després d'entrevistar-nos amb moltíssims fotògraf ens vam quedar amb en Joan Selva de Mataró. Us haig de dir que és genial aquest fotògraf i tot l'equip. Es va posar en contacte la setmana abans del casament, va vindre a l'hora pactada, va fer unes fotos espectaculars, sense retocs, és una persona que en sap, un gran professional i ha valgut la pena la tria. Una persona que no li agrada "segrestar" als nuvis i agobiar-los amb les fotos, ens vam estar uns 15-20 minuts fent les fotos i ens ho vam passar de conya. Un fotògraf que passa desaparcebut però amb una qualitat impressionant.
Com us deia el dilluns vam anar a veure l'album, ell va triar les millors fotos però podiem fer els canvis que volguéssim, només vam canviar 1 de totes les fotos, l'album una passada i ens va donar un album amb totes les fotos que havien fet.
Us el recomano de totes!!!!
snake35
:: núvia experimentada

Entrades: 464
Membre des de: dt. gen. 19, 2010 6:36 pm

EntradaAutor: annapatxi » dc. jul. 07, 2010 7:03 pm

hola a totes!!

algú coneix els fotografs: Jordi Vila de Vic, El Miquel Coll, de Barcelona o el Joan Llenas de Sallent??? es que son els fotografs que ens proposa el restaurant i voldriem la opinió d'algú....

GRACIEEES!!!
Imatge
annapatxi

Entrades: 150
Membre des de: dt. maig 25, 2010 6:25 pm
Ubicació: Agoitz

EntradaAutor: Montseta28 » dc. jul. 07, 2010 7:33 pm

hola a totes!!!doncs nosaltres ja hem triat el fotógraf, ens farà el reportatge la mateixa fotògrafa que em va fer les fotos de la comunió, és amiga de la familia i treballen molt i molt bé!!són MONCOLOR i es troben a Barcelona. Ens va atendre super bé i ens va recomanar coses que no havíem pensat. Al restaurant ens proposaven una llista de fotògrafs, però al final ens hem decantat per gent que ja coneixem i sabem com treballen, encara que al restaurant ens fecin pagar un cànon de 300 euros per portar un que no està a la seva llista...
Imatge
Montseta28

Entrades: 168
Membre des de: dc. feb. 03, 2010 9:05 pm

EntradaAutor: eba » ds. jul. 10, 2010 9:39 am

hola ,

Fa uns mesets que vaig llegint aquest foro. I gràcies a ell he contractat a Ivo Dekovic. Jo em caso aquest any, 11 de setembre 2010

Vaig veure la seva feina i francament...em va encantar!!! Apart de que es un noi molt agradable!! Això és molt important,
ja que el dia de la boda ha d'estar amb els nuvis moltes hores.!!!!!

Però, el que también em va agradar es que dona totes les fotos en alta resolució. Vaig visitar d'altres i no te les donaven....
Ah! els preus molt bons.

El recomanooooo

Salut a totes!!!!!!!
eba
:: núvia experta

Entrades: 573
Membre des de: ds. jul. 10, 2010 9:24 am

EntradaAutor: cadui » dg. jul. 11, 2010 6:07 pm

hola eba, benvinguda al fòrum!!! m'alegro de que Ivo us hagi agradat! a nosaltres ens el van recomanar uns amics que els hi va cobrir el seu casament l'any passat i la veritat és que ens va agradar tant com és ell, la seva feina i la seva dedicació que no vam mirar més! I per això el vaig recomanar al fòrum :-)ok: Ole oleeee una altra parelleta Ivo!!!! jejeje!
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Dreams0411 » dg. jul. 11, 2010 9:36 pm

olaa niñas!!!! si veis ke algun fotografo no esta incluido en la lista me mandais un privi con nombre , web y lugar y los pongo, asi les servira de ayuda a l@s ke aun no tengan fotografo!
Dreams0411

Entrades: 611
Membre des de: dg. març 29, 2009 5:28 pm

EntradaAutor: eba » dl. jul. 12, 2010 5:32 am

Hola Cadul!!!

Bueno, com que ja em queda poc, 2 mesets......ja explicaré que tal ha anat!!! *.-o-o.*

Sls i seguim conectades!!!!!
>.-<:
eba

EntradaAutor: cadui » dl. jul. 12, 2010 9:40 am

eso eso ja ens explicaràs com va l'experiència Ivo!!! jejeje! ja et dic que els nostres amics van quedar encantats de la vida amb ell. Uff dos mesets?? això ja ho tens aquí guapa! :-)ok:
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: cadui » dl. jul. 12, 2010 9:42 am

Dreams0411 ha escrit:olaa niñas!!!! si veis ke algun fotografo no esta incluido en la lista me mandais un privi con nombre , web y lugar y los pongo, asi les servira de ayuda a l@s ke aun no tengan fotografo!

Dreams creo que en la lista no está Ivo Dekovic y somos muchas las que lo hemos contratado. Su web es http://www.ivodekovicbodas.com/
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: Dreams0411 » dl. jul. 12, 2010 11:42 am

cadui ha escrit:
Dreams0411 ha escrit:olaa niñas!!!! si veis ke algun fotografo no esta incluido en la lista me mandais un privi con nombre , web y lugar y los pongo, asi les servira de ayuda a l@s ke aun no tengan fotografo!

Dreams creo que en la lista no está Ivo Dekovic y somos muchas las que lo hemos contratado. Su web es http://www.ivodekovicbodas.com/

Ya esta añadido! >.-<:
Dreams0411

Entrades: 611
Membre des de: dg. març 29, 2009 5:28 pm

EntradaAutor: eba » dl. jul. 12, 2010 1:16 pm

HOLA CADUL!!!

Si, si....estic a la recta final.... : ban : jeje. Doncs, aquest foro m'ha anat de conya pq, vam decidir

casar-nos el maig d'aquest any... i esclar molts pocs mesos per a preparar tot... :star:: I va molt bé saber l'opinió
de la gent....

El vídeo, ens ho fa_ vídeo bodes BCN, recomanat per l' Ivo....

Bueno, bueno..... l' Ivo ja pot estar content!!! *.-o-o.*
eba

EntradaAutor: Syl05/05/02 » dl. jul. 12, 2010 3:20 pm

Hola guapes!!
A mi el meu restaurant em recomana Nikart..he vist els seus treballs i els preus son bonissims pero he trobat cosetes al foro que no m'han agradat....
Em podrieu ajudar??
Imatge
Syl05/05/02
:: núvia de bronze

Entrades: 1781
Membre des de: dl. juny 21, 2010 3:16 pm
Ubicació: rubí

EntradaAutor: snake35 » dl. jul. 12, 2010 3:39 pm

Syl05/05/02 ha escrit:Hola guapes!!
A mi el meu restaurant em recomana Nikart..he vist els seus treballs i els preus son bonissims pero he trobat cosetes al foro que no m'han agradat....
Em podrieu ajudar??

Syl05, bona tarda!
El primer fotògraf que vam anar a veure va ser Nikart i ens va agradar el treball, com tu dius els preus són molt bons però vaig estar xafardejant per la web i vaig veure que hi havien moltes núvies que no havien quedat contentes, així que vaig desestimar-ho, la veritat és que no sé si realment són bons o no, però no em vaig voler jugar les fotos i vaig decidir-me per en Joan Selva, una molt bona i acertada decisió.
snake35

Entrades: 464
Membre des de: dt. gen. 19, 2010 6:36 pm

EntradaAutor: cadui » dl. jul. 12, 2010 3:49 pm

eba ha escrit:HOLA CADUL!!!

Si, si....estic a la recta final.... : ban : jeje. Doncs, aquest foro m'ha anat de conya pq, vam decidir

casar-nos el maig d'aquest any... i esclar molts pocs mesos per a preparar tot... :star:: I va molt bé saber l'opinió
de la gent....

El vídeo, ens ho fa_ vídeo bodes BCN, recomanat per l' Ivo....

Bueno, bueno..... l' Ivo ja pot estar content!!! *.-o-o.*

L'Ivo està "que se sale" de content amb tantes bodes! el fòrum li ha donat una bona empenta perquè tot just fa un parell d'anys que va començar a fer reportatges de bodes, ell sempre s'havia dedicat a fotografiar detalls i paisatges per publicitat :-)ok: espero que totes quedem tant contentes amb ell com els nostres amics!
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: eba » dl. jul. 12, 2010 9:01 pm

Hola Syl05,

Jo també els vaig estar mirant . Del primer en un foro vaig veure unes opinions no gaire bones. ( tothom té la seva opinió b hi ha gent que està molt contenta).

Els vaig trucar pq tenia un llibret d'ells amb alguna foto ( les fotos eren molt macas), però el que no em va agradar es

que no et donen les fotos en alta.

Això, vol dir que sempre et tenen lligada. Si vols una ampliació, una copia etc, etc...has d'anar a parar a ells....i et cobren el que volen.

Jo em vaig fer pesadeta amb amb el tema vull les fotos en alta, pq les pagaré...al final em va dir que si, però renoi a quin preu!!!!

Les fotos que ens fan el dia de la nostre boda, totes són nostres pq le paguem...hi han fotos que no sortiran en el àlbum però que tenen el seu encant. Són un record per al dia de demà...Tothom té el seu àlbum, però i aquelles fotos que no surten però formen part de la nostre festa
.... amics...familiars...

Vaig mirar molts fotògrafs i pocs els que et donen les fotos en alta....

L' Ivo em va agradar per això... et dona les fotos en alta. ( en la seva pag web estan les tarifes)

sls
eba

EntradaAutor: Syl05/05/02 » dt. jul. 13, 2010 4:38 pm

Moltes gràcies eba i snake!!! doncs ja que m'ho pagarà la meva germana aprofito i miro un altre fotògraf...jejjeje
Doncs ara miraré la pag del IVO aquest a veure que tal..

Merci!!
Imatge
Syl05/05/02

Entrades: 1781
Membre des de: dl. juny 21, 2010 3:16 pm
Ubicació: rubí

EntradaAutor: JesusyBerta » dv. jul. 23, 2010 9:26 pm

Hola nenas!!!

Yo os recomiendo mi fotógrafo. Después de buscar y buscar, reservé con TONI SANTISO. Sólo puedo decir de él que es espectacular. Tiene un estilo super personal, y hace un trabajo muy sobrio como a mi me gusta.
Las que no tengáis fotógrafo, y os guste el fotoperiodismo, no dudeis en verlo, porque merece la pena.

www.tonisantiso.com
YA ESTOY CASADA!!! 9 DE JULIO 2011

Imatge
JesusyBerta

Entrades: 1607
Membre des de: dl. set. 07, 2009 2:56 pm
Ubicació: Maresme

EntradaAutor: sarapia » ds. jul. 24, 2010 7:08 am

annapatxi ha escrit:hola a totes!!

algú coneix els fotografs: Jordi Vila de Vic, El Miquel Coll, de Barcelona o el Joan Llenas de Sallent??? es que son els fotografs que ens proposa el restaurant i voldriem la opinió d'algú....

GRACIEEES!!!

annapatxi, l'únic fotògraf que em sona d'aquests que dius és en Jordi Vila i diuen que està molt bé. Els altres no t'ho puc dir perquè no els conec.
Imatge

Imatge
sarapia

Entrades: 518
Membre des de: dl. des. 07, 2009 10:55 pm

EntradaAutor: annapatxi » ds. jul. 24, 2010 10:33 am

sarapia ha escrit:
annapatxi ha escrit:hola a totes!!

GRACIEEES!!!

annapatxi, l'únic fotògraf que em sona d'aquests que dius és en Jordi Vila i diuen que està molt bé. Els altres no t'ho puc dir perquè no els conec.

gracies sarapia!!!!
es que estic ben perduda amb el tema fotografs...pero com que encare no mirarem res fins el setembre...haig de parlar amb les meves amigues, a veure quin fotograf van contractar!!
Imatge
annapatxi

Entrades: 150
Membre des de: dt. maig 25, 2010 6:25 pm
Ubicació: Agoitz

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants