Novias Ursula Escoriza

un gran any!

Re: Novias Ursula Escoriza

EntradaAutor: fer10 » dv. març 04, 2011 10:10 pm

julia28 ha escrit:
belosu ha escrit:avui he passat per la botiga que em vas dir i ara mateix no en tenien de la meva talla pero m'han dit que en 3 dies ho tenen gracies maca.
ja tens les sabates?? jo vaig veure unes al carrer de mar de Badalona per 39 e molt maques potser m'agafare aquestes

De res!!, les sabates estic esperant que m'arribin, me les he comprat alla a l botiga mateix perque no torbaba com jo volia, volia els dits tapats i no hi havia manera. Mira son aquestes

Son muy bonitas, tambien son de Doriani??
Cuando te han dicho que te las traen? Eloisa y yo estamos esperando que nos los traigan tambien y queremos ir juntas, asi que si coincimos te puedes apuntar.
Imatge
fer10
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1173
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 5:01 pm

EntradaAutor: julia28 » ds. març 05, 2011 12:52 am

fer10 ha escrit:
julia28 ha escrit:
belosu ha escrit:avui he passat per la botiga que em vas dir i ara mateix no en tenien de la meva talla pero m'han dit que en 3 dies ho tenen gracies maca.
ja tens les sabates?? jo vaig veure unes al carrer de mar de Badalona per 39 e molt maques potser m'agafare aquestes

De res!!, les sabates estic esperant que m'arribin, me les he comprat alla a l botiga mateix perque no torbaba com jo volia, volia els dits tapats i no hi havia manera. Mira son aquestes

Son muy bonitas, tambien son de Doriani??
Cuando te han dicho que te las traen? Eloisa y yo estamos esperando que nos los traigan tambien y queremos ir juntas, asi que si coincimos te puedes apuntar.

Si son de doriani tambien, y estoy igual que vosotras, esperando a que me lleguen, a ver si me llegan antes de la prueba del vestido, supongo que si. Los encargue el dia 5 de febrero asi que no creo que tarden mucho más, a ver si coincido con vosotras,jeje
Imatge
Imatge
28 DE MAIG 2011
Imatge
julia28
:: núvia experimentada

Entrades: 437
Membre des de: dt. des. 28, 2010 3:42 pm

EntradaAutor: Sybil » dt. març 08, 2011 1:45 pm

A mi el sitio donde quedar más o menos me da igual siempre y cuando pueda ir en transporte público!!
Imatge
Sybil

Entrades: 410
Membre des de: dc. oct. 13, 2010 10:32 am

EntradaAutor: miriamS » dt. març 08, 2011 11:52 pm

Yo estoy igual que Sybil! No tengo coche, así que se tiene que poder llegar en transporte público, a parte de eso, me da igual el sitio.
miriamS

Entrades: 1088
Membre des de: dv. nov. 12, 2010 5:27 pm
Ubicació: Tortosa

EntradaAutor: julia28 » dc. març 09, 2011 12:13 pm

yo por mi quedaba en la misma tienda, no se, es que tampoco me conozco mucho la zona, si ya me cuesta encontrar el camino de vuleta a casa cuanod voy alli.... jajjajjajaja, es broma , la ultima vez solo tarde media hora en encontrarlo :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-:
Imatge
Imatge
28 DE MAIG 2011
Imatge
julia28

EntradaAutor: SusanaC » dc. març 09, 2011 1:00 pm

Como queráis en la tienda hay metro (santa coloma linea roja) y c.c glorias también tiene metro (glorias linea roja), maquinista también (torras i bages linea roja) pero la parada de metro queda bastante lejillos no?
url=http://nuvis.org/albertoisusana]
Imatge [/url]

[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wMSjnD3/]
Imatge
SusanaC
:: núvia experta

Entrades: 820
Membre des de: dl. ago. 23, 2010 11:45 am

EntradaAutor: fer10 » dc. març 09, 2011 6:29 pm

Hola!!! Entonces hay quedada? Al final que dia. Yo prefiero un centro comercial por las que venimos en coche, la Maquinista por ejemplo no esta mal, o donde querais pero que se pueda aparcar mejor.
Imatge
fer10

EntradaAutor: SusanaC » dj. març 10, 2011 9:38 am

Siiiii hay kdd!!! Yo también iré en coche, me va mejor maquinista pero decía que igual a las chicas que vienen en metro les cae lejos de la parada... Por eso proponía glorias q también tiene parking. Ya diréis! Besitosss
Imatge [/url]

Imatge
SusanaC

EntradaAutor: julia28 » dj. març 10, 2011 12:12 pm

bueno entonces que era, el dia 26 ? a que hora y donde?, yo si se decide la maquinista ya aprendere a ir,jajaj, voy en coche. Por cierto, si hay alguna de por aki , mi zona como belosu, me ofrezco para recogerla!jeje
Imatge
Imatge
28 DE MAIG 2011
Imatge
julia28

EntradaAutor: belosu » dj. març 10, 2011 3:54 pm

julia28 ha escrit:bueno entonces que era, el dia 26 ? a que hora y donde?, yo si se decide la maquinista ya aprendere a ir,jajaj, voy en coche. Por cierto, si hay alguna de por aki , mi zona como belosu, me ofrezco para recogerla!jeje

Gracia guapa!!
entonces quereis cacharros o no quereis cacharros??Lo digo por saber donde iriamos porque si vamos a algun sitio donde haya mucha gente no podremos sacarlos alli delante de todo el mundo
belosu

Entrades: 239
Membre des de: dt. març 23, 2010 4:40 pm

EntradaAutor: julia28 » dj. març 10, 2011 8:14 pm

por mi con cacharros, si cogemos alguna idea pa la noche de bodas!!! :yium:-) :yium:-) :yium:-)
Imatge
Imatge
28 DE MAIG 2011
Imatge
julia28

EntradaAutor: fer10 » dj. març 10, 2011 11:04 pm

Julia de que zona eres??? Eso de cachorros creo que me imagino lo que es, pero en la maqui no es plan. Para la proxima buscamos otro sitio mas intimo.
Imatge
fer10

EntradaAutor: julia28 » dv. març 11, 2011 9:34 am

fer10 ha escrit:Julia de que zona eres??? Eso de cachorros creo que me imagino lo que es, pero en la maqui no es plan. Para la proxima buscamos otro sitio mas intimo.

De palafolls, por eso digo que si hay alguna de por aki o que me venga de caminola puedo recoger.
Imatge
Imatge
28 DE MAIG 2011
Imatge
julia28

EntradaAutor: SusanaC » dv. març 11, 2011 9:47 am

Jajajajaja tema cacharros opino como fer... En un centro comercial no es plan, no?
Imatge [/url]

Imatge
SusanaC

EntradaAutor: fer10 » dv. març 11, 2011 11:46 am

fer10 ha escrit:Julia de que zona eres??? Eso de cachorros creo que me imagino lo que es, pero en la maqui no es plan. Para la proxima buscamos otro sitio mas intimo.

Yo vivo en Montaca y me llevare el coche. Y que sera por la mañana o por la tarde??
Imatge
fer10

EntradaAutor: julia28 » dv. març 11, 2011 2:00 pm

Hombre no se si por la mañana o tarde, pero a mi me va mejor por la tarde, ya que salgo a las 9 de trabajar y no es plan de irme hasta bcn sin dormir aunque sea un par de horitas, bueno a ver que dice la mayoria.
Imatge
Imatge
28 DE MAIG 2011
Imatge
julia28

EntradaAutor: SusanaC » dv. març 11, 2011 2:59 pm

Hombreeeee mejor por la tarde!!! Y más si julia28 sale a las 9 de la mañana de trabajar pobre...
Imatge [/url]

Imatge
SusanaC

EntradaAutor: julia28 » dl. març 14, 2011 1:23 pm

chicas que estamos muy abajoooooo!!!, al final como kedamos?? el 26 a que hora y sitio???
Imatge
Imatge
28 DE MAIG 2011
Imatge
julia28

EntradaAutor: miriamS » dl. març 14, 2011 6:17 pm

Nenes, em matareu, però no sé si podré venir... Resulta que m'han trucat per a fer la 1a prova del vestit! Amb un mes d'anticipació! Estic super contenta, perquè em moro de ganes de tornar-me a veure amb el meu vestidet posat!

El tema és que tinc la prova el 26 de març al matí i vindran els meus pares i la meva germana a veure'm i, de passada aprofitaran per mirar-se ells la roba també. I entre una cosa i l'altra no sé a quina hora marxaran i, venint expressament des de Tortosa, tampoc és plan de fer-los fora ràpid... Així que fins al mateix dia no sabré si puc venir.
Si finalment quedeu a la tarda i els meus pares no se'n van gaire tard em passaré per on esteu, però si es fa tard... doncs ja no tindré temps.

Em sap molt de greu, perquè fa molts dies que parlem d'aquesta data, però no vaig saber dir que no a la prova, suposo que m'enteneu no?
Bueno, amb una mica de sort tindré temps de fer-ho tot i sereu les primeres de veure les fotos del meu vestidet! >.-<:
miriamS

Entrades: 1088
Membre des de: dv. nov. 12, 2010 5:27 pm
Ubicació: Tortosa

EntradaAutor: julia28 » dt. març 15, 2011 10:31 am

miriamS ha escrit:Nenes, em matareu, però no sé si podré venir... Resulta que m'han trucat per a fer la 1a prova del vestit! Amb un mes d'anticipació! Estic super contenta, perquè em moro de ganes de tornar-me a veure amb el meu vestidet posat!

El tema és que tinc la prova el 26 de març al matí i vindran els meus pares i la meva germana a veure'm i, de passada aprofitaran per mirar-se ells la roba també. I entre una cosa i l'altra no sé a quina hora marxaran i, venint expressament des de Tortosa, tampoc és plan de fer-los fora ràpid... Així que fins al mateix dia no sabré si puc venir.
Si finalment quedeu a la tarda i els meus pares no se'n van gaire tard em passaré per on esteu, però si es fa tard... doncs ja no tindré temps.

Em sap molt de greu, perquè fa molts dies que parlem d'aquesta data, però no vaig saber dir que no a la prova, suposo que m'enteneu no?
Bueno, amb una mica de sort tindré temps de fer-ho tot i sereu les primeres de veure les fotos del meu vestidet! >.-<:

Trankila que si no pots venir es per una molt bona causa :-)ok: , jo també haig d'anar cap a finals pero encara no se el dia, després trucaré a veure que em diuen. Un petó!!!! :-()-)
Imatge
Imatge
28 DE MAIG 2011
Imatge
julia28

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat